Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 10:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Hey waar is fizzle eigenlijk?
Advertentie
Oud 25-10-2010, 10:14
Verwijderd
Die heb ik ook al een tijd niet meer zien posten hier.
Oud 25-10-2010, 10:15
Tink*
Tink* is offline
Ugh ik voel me echt prut met een rietje.
Oud 25-10-2010, 10:16
Missy
Missy is offline
Lichamelijk Tink*?
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Die heb ik ook al een tijd niet meer zien posten hier.
Ze postte zoveel en het was altijd wel fijn om haar te lezen

Citaat:
Ugh ik voel me echt prut met een rietje.
rietje?
Lorelei
Lorelei is offline
@ Martino & Carn: Het ging dit keer werkelijk om uitslapen Zoals Martin al zei: wij zijn daar niet erg geheimzinnig over
Oud 25-10-2010, 10:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Lichamelijk Tink*?
Ja, ik werd ziek wakker, bah. Gelukkig niet met misselijkheid, maar alles zit dicht en ik voel me ontzettend moe en heb hoofdpijn. Leuk, in de vakantie.
Oud 25-10-2010, 10:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ze postte zoveel en het was altijd wel fijn om haar te lezen

rietje?
Dat is een uitdrukking.
Oud 25-10-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Hey waar is fizzle eigenlijk?
Volgens mij heeft ze het druk met haar studie enzo!
Oud 25-10-2010, 10:22
Verwijderd
Fizzle heeft een nieuwe vriend, die haar blijkbaar veel aandacht geeft.
Oud 25-10-2010, 10:23
Verwijderd
Ja, dat ook, maar toen ze hem net had postte ze nog wel veel. Ze is ook niet meer zo vaak op msn. En ook niet vaak bij hem, want hij woont in Duitsland.
Nu is hij trouwens bij haar.
Oud 25-10-2010, 10:25
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja, ik werd ziek wakker, bah. Gelukkig niet met misselijkheid, maar alles zit dicht en ik voel me ontzettend moe en heb hoofdpijn. Leuk, in de vakantie.
Goede timing in de vakantie. Balen.
Oud 25-10-2010, 10:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dat is een uitdrukking.
ooh beterschap Tink!

Citaat:
Ja, dat ook, maar toen ze hem net had postte ze nog wel veel. Ze is ook niet meer zo vaak op msn. En ook niet vaak bij hem, want hij woont in Duitsland.
Nu is hij trouwens bij haar.
jij vertelt ook meteen alles!
Oud 25-10-2010, 10:28
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Fizzle heeft een nieuwe vriend, die haar blijkbaar veel aandacht geeft.
nice!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"ja ja bijna bijna! #batsen"
Verwijderd
Citaat:
ooh beterschap Tink!

jij vertelt ook meteen alles!
Graag gedaan hoor!
Verwijderd
*beterschaps uitdeelt aan Tink*
Oud 25-10-2010, 10:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Graag gedaan hoor!
geef haar maar de groetjes!
Oud 25-10-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
geef haar maar de groetjes!
Dat zal ik doen!
Oud 25-10-2010, 10:33
Ymir
Ymir is offline
2 nachten met 4 uur slaap in totaal is wel weer even totaal de andere kant van het spectrum trouwens, sjongejonge. M'n ogen voelen raar
Oud 25-10-2010, 10:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
2 nachten met 4 uur slaap in totaal is wel weer even totaal de andere kant van het spectrum trouwens, sjongejonge. M'n ogen voelen raar
weet je hoe heerlijk het dan voelt als je in bed gaat liggen, wetende dat je een hele nacht zal mogen slapen Daar heb ik het wel voor over
Oud 25-10-2010, 10:36
Lorelei
Lorelei is offline
Patiënt met gebroken rug weggestuurd
Uitgegeven: 25 oktober 2010 09:18
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 09:17

AMSTERDAM - Het UMC in Utrecht heeft onlangs een patiënt naar huis gestuurd met een gebroken rug. De man uit Hilversum meldde zich na een val van drie hoog met veel pijn in het ziekenhuis. Daar werd slechts een gebroken arm geconstateerd, meldt het AD.

De man werd in zijn onderbroek, zijn kleren waren in de ambulance stukgeknipt, naar huis gestuurd.

De patiënt had extreem veel pijn en kwam na tussenkomst van zijn huisarts terug bij het ziekenhuis.

Daar bleek bij een nieuw onderzoek dat hij zijn arm, een elleboog, twee ruggenwervels, zijn stuitje en zijn heiligbeen had gebroken. Hoe het ziekenhuis dat over het hoofd heeft kunnen zien is onduidelijk.

Excuses

De vrouw van het slachtoffer laat in de krant weten dat de arts inmiddels zijn excuses heeft aangeboden. Hij zou niet hebben geweten dat de man in zijn onderbroek naar huis moest en controleert nu dagelijks hoe het met hem gaat.

Het ziekenhuis liet eerder alleen weten dat de man maar een klacht in moet dienen. Dat heeft nu voor de vrouw geen prioriteit. "Het is al lastig genoeg zo met de winkel en de kinderen. Ik heb geen rust in mijn hoofd zolang Marco niet is hersteld. Dat is voorlopig het belangrijkste."

Ja, want dat is duidelijk het belangrijkste probleem hier
Oud 25-10-2010, 10:37
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
weet je hoe heerlijk het dan voelt als je in bed gaat liggen, wetende dat je een hele nacht zal mogen slapen Daar heb ik het wel voor over
Ja, gisternacht dus, viel vies tegen!
Om 3 uur lag ik nog wakker, toen dacht ik fuck het ik ga er weer uit, beneden discovery aangezet en uiteindelijk alsnog een uurtje of 2/3 op de bank geslapen. Half 8 weer op om naar de huisarts te gaan

Maaaarrrr, vannacht (hopelijk) inderdaad wel die ultieme waardering van eindelijk in bed liggen
Oud 25-10-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Patiënt met gebroken rug weggestuurd
Uitgegeven: 25 oktober 2010 09:18
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 09:17

AMSTERDAM - Het UMC in Utrecht heeft onlangs een patiënt naar huis gestuurd met een gebroken rug. De man uit Hilversum meldde zich na een val van drie hoog met veel pijn in het ziekenhuis. Daar werd slechts een gebroken arm geconstateerd, meldt het AD.

De man werd in zijn onderbroek, zijn kleren waren in de ambulance stukgeknipt, naar huis gestuurd.

De patiënt had extreem veel pijn en kwam na tussenkomst van zijn huisarts terug bij het ziekenhuis.

Daar bleek bij een nieuw onderzoek dat hij zijn arm, een elleboog, twee ruggenwervels, zijn stuitje en zijn heiligbeen had gebroken. Hoe het ziekenhuis dat over het hoofd heeft kunnen zien is onduidelijk.

Excuses

De vrouw van het slachtoffer laat in de krant weten dat de arts inmiddels zijn excuses heeft aangeboden. Hij zou niet hebben geweten dat de man in zijn onderbroek naar huis moest en controleert nu dagelijks hoe het met hem gaat.

Het ziekenhuis liet eerder alleen weten dat de man maar een klacht in moet dienen. Dat heeft nu voor de vrouw geen prioriteit. "Het is al lastig genoeg zo met de winkel en de kinderen. Ik heb geen rust in mijn hoofd zolang Marco niet is hersteld. Dat is voorlopig het belangrijkste."

Ja, want dat is duidelijk het belangrijkste probleem hier
Brrr, een gebroken rug hebben en dan weggestuurd worden... en het enige waarvoor je excuus krijgt, is je onderbroek

Ik heb trouwens al meer dan tienduizend posts!
Oud 25-10-2010, 10:38
Martiño
Martiño is offline
Ja, dat vind ik wel een beetje een vreemd verhaal. Mijn ervaring is dat op de eerste hulp patiënten eerder meer onderzoeken krijgen dan strikt genomen noodzakelijk (om maar niks te hebben vergeten, an sich natuurlijk niet heel erg) dan dat ze zonder onderzoek worden weggestuurd. Zeker bij rugproblemen krijg je meestal direct een hele rits foto's.
Oud 25-10-2010, 10:39
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik wel een beetje een vreemd verhaal. Mijn ervaring is dat op de eerste hulp patiënten eerder meer onderzoeken krijgen dan strikt genomen noodzakelijk (om maar niks te hebben vergeten, an sich natuurlijk niet heel erg) dan dat ze zonder onderzoek worden weggestuurd. Zeker bij rugproblemen krijg je meestal direct een hele rits foto's.
True dat, ben vaak genoeg op de EH beland na een of andere kneuzing of aanrijding (Ja rly!) en er werd altijd erg veel onderzocht, erg nauwkeurig en goed luisterend naar wat er gebeurde enzovoort.
Oud 25-10-2010, 10:40
Verwijderd
Goedemorgen!

Iemand wegsturen met een gebroken rug.
Oud 25-10-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Werk je in het ziekenhuis?
Oud 25-10-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, zeker na een val van driehoog. Vanaf een bepaalde hoogte is gewoon protocol dat er sowieso een top-tot-teen onderzoek wordt gedaan en dat er meestal ook van zo'n beetje de hele patiënt foto's worden gemaakt. Dat kan echt alleen gemist zijn als iedereen heeft gedacht dat iemand anders het wel zou doen, ofzo
Oud 25-10-2010, 10:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
True dat, ben vaak genoeg op de EH beland na een of andere kneuzing of aanrijding (Ja rly!) en er werd altijd erg veel onderzocht, erg nauwkeurig en goed luisterend naar wat er gebeurde enzovoort.
Inderdaad. En ik ben vaak zat teruggegaan met rontgenaanvragen omdat ik die wat overbodig vond, vaak worden SEH's bemand met assistenten en die hebben nogal eens de neiging om een overkill aan onderzoeken aan te vragen.

Citaat:
Werk je in het ziekenhuis?
Ja, as we speak zelfs.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Inderdaad, zeker na een val van driehoog. Vanaf een bepaalde hoogte is gewoon protocol dat er sowieso een top-tot-teen onderzoek wordt gedaan en dat er meestal ook van zo'n beetje de hele patiënt foto's worden gemaakt. Dat kan echt alleen gemist zijn als iedereen heeft gedacht dat iemand anders het wel zou doen, ofzo
Ja, dat lijkt me ook. Een val van 3 hoog én die meneer klaagde over pijn in z'n rug. Ik denk niet dat de artsen gedacht hebben: Nja, die stelt zich vast aan, daar gaan we echt geen foto's voor maken, maar die arm.. dáár zullen we wel even naar kijken.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens ook vreemd dat die man naar het ziekenhuis gebracht is, en dat er geen ambulance gebeld is.
Oud 25-10-2010, 10:47
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ja, as we speak zelfs.
'Aan het werk'
Verwijderd
Ik hoefde bijna nooit naar de Eerste Hulp omdat mijn moeder verpleegster was, mijn avder fysiotherapeut, een van de beste vriendinnen van mijn moeder kinderarts en mijn grootvader huisarts
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens ook vreemd dat die man naar het ziekenhuis gebracht is, en dat er geen ambulance gebeld is.
In eerste instantie wel toch? Want de ambulancebroeders hadden zn kleren weggeknipt
Oud 25-10-2010, 10:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
'Aan het werk'
Zo lang de scan loopt en ik niks beters heb te doen mag ik best internetten zo lang ik een oogje op de patiënt hou.
Citaat:
In eerste instantie wel toch? Want de ambulancebroeders hadden zn kleren weggeknipt
Oh, dan had ik dat verkeerd begrepen!
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. En ik ben vaak zat teruggegaan met rontgenaanvragen omdat ik die wat overbodig vond, vaak worden SEH's bemand met assistenten en die hebben nogal eens de neiging om een overkill aan onderzoeken aan te vragen.

Ja, as we speak zelfs.
Gaaf!
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Zo lang de scan loopt en ik niks beters heb te doen mag ik best internetten zo lang ik een oogje op de patiënt hou.
Als de scan loopt...

KUN JE 'EM MAAR BETER GAAN VANGEN D;D;d;dD:;dDDDDd

Oud 25-10-2010, 10:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als de scan loopt...

Oh, ik doe de deur altijd op slot. Kan hij lekker niet weg.
Oud 25-10-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Als de scan loopt...

Oud 25-10-2010, 10:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja, gisternacht dus, viel vies tegen!
Om 3 uur lag ik nog wakker, toen dacht ik fuck het ik ga er weer uit, beneden discovery aangezet en uiteindelijk alsnog een uurtje of 2/3 op de bank geslapen. Half 8 weer op om naar de huisarts te gaan

Maaaarrrr, vannacht (hopelijk) inderdaad wel die ultieme waardering van eindelijk in bed liggen
zoiets had ik ook vannacht! Na het internetten , dacht ik van, ik kijken een filmpje en dan slaap ik. Ik viel echter niet in slaap en melde me weer aan rond een uur of twee! Om 8u00 moest ik uit mijn bed, want had een afspraak met de tandarts om 9u00! Gaat ze 's morgens vroeg al in je muil boren
Oud 25-10-2010, 10:56
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Oh, ik doe de deur altijd op slot. Kan hij lekker niet weg.
Shit, voorbereiding

Ik zit tijd te verdoen in een koud huis met zuid afrikaanse rap aan terwijl ik eigenlijk naar de stad moet, en de euroborg, en het Werkbedrijf
Gelukkig is het nog vroeg, eerst maar eem bakkie pleur achter de koezen!
Oud 25-10-2010, 10:58
Verwijderd
Wat grappig om hele oude topics (like, 2003 ofzo) terug te lezen! Het opvallendste is eigenlijk dat Paranoide de hele tijd :] typt en dat de usernames nog niet zo vergezocht zijn omdat alles nog vrij was
Oud 25-10-2010, 10:59
Carn
Carn is offline
Oud 25-10-2010, 11:00
Lorelei
Lorelei is offline
Whut
Oud 25-10-2010, 11:05
Verwijderd
nieuwe candyrat video!

Oud 25-10-2010, 11:06
Ymir
Ymir is offline
Oud 25-10-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nouja, je weet tegenwoordig ook maar nooit he! Met al die smartphones en laptops is het natuurlijk prima mogelijk om tijdens het batsen even een statusupdate het net op te gooien via twitter of een of ander forum.
haha. ik zie het al voor me
Oud 25-10-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Wat grappig om hele oude topics (like, 2003 ofzo) terug te lezen! Het opvallendste is eigenlijk dat Paranoide de hele tijd :] typt en dat de usernames nog niet zo vergezocht zijn omdat alles nog vrij was
Ja, dat was mijn lievelingssmiley in mijn altotijd.
Oud 25-10-2010, 11:09
Ymir
Ymir is offline
Ik weet nog goed, vroegâh, dat Egged altijd (: deed in plaats van enzovoort.
Dat vond ik toen ook wel erg tof en anders

Regels voor berichten