Advertentie | |
|
![]() |
|
Patiënt met gebroken rug weggestuurd
Uitgegeven: 25 oktober 2010 09:18 Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 09:17 AMSTERDAM - Het UMC in Utrecht heeft onlangs een patiënt naar huis gestuurd met een gebroken rug. De man uit Hilversum meldde zich na een val van drie hoog met veel pijn in het ziekenhuis. Daar werd slechts een gebroken arm geconstateerd, meldt het AD. De man werd in zijn onderbroek, zijn kleren waren in de ambulance stukgeknipt, naar huis gestuurd. De patiënt had extreem veel pijn en kwam na tussenkomst van zijn huisarts terug bij het ziekenhuis. Daar bleek bij een nieuw onderzoek dat hij zijn arm, een elleboog, twee ruggenwervels, zijn stuitje en zijn heiligbeen had gebroken. Hoe het ziekenhuis dat over het hoofd heeft kunnen zien is onduidelijk. Excuses De vrouw van het slachtoffer laat in de krant weten dat de arts inmiddels zijn excuses heeft aangeboden. Hij zou niet hebben geweten dat de man in zijn onderbroek naar huis moest en controleert nu dagelijks hoe het met hem gaat. Het ziekenhuis liet eerder alleen weten dat de man maar een klacht in moet dienen. Dat heeft nu voor de vrouw geen prioriteit. "Het is al lastig genoeg zo met de winkel en de kinderen. Ik heb geen rust in mijn hoofd zolang Marco niet is hersteld. Dat is voorlopig het belangrijkste." Ja, want dat is duidelijk het belangrijkste probleem hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Om 3 uur lag ik nog wakker, toen dacht ik fuck het ik ga er weer uit, beneden discovery aangezet en uiteindelijk alsnog een uurtje of 2/3 op de bank geslapen. Half 8 weer op om naar de huisarts te gaan ![]() ![]() Maaaarrrr, vannacht (hopelijk) inderdaad wel die ultieme waardering van eindelijk in bed liggen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens al meer dan tienduizend posts! ![]() |
![]() |
|
Ja, dat vind ik wel een beetje een vreemd verhaal. Mijn ervaring is dat op de eerste hulp patiënten eerder meer onderzoeken krijgen dan strikt genomen noodzakelijk (om maar niks te hebben vergeten, an sich natuurlijk niet heel erg) dan dat ze zonder onderzoek worden weggestuurd. Zeker bij rugproblemen krijg je meestal direct een hele rits foto's.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit tijd te verdoen in een koud huis met zuid afrikaanse rap aan terwijl ik eigenlijk naar de stad moet, en de euroborg, en het Werkbedrijf ![]() Gelukkig is het nog vroeg, eerst maar eem bakkie pleur achter de koezen!
|
|