Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2010, 16:38
me-nu
me-nu is offline
Tja, hij heeft wel een punt. Toen ik me aanmeldde had ik nog wel zin om iets te maken, dus daarom had ik me aangemeld. En nu vind ik het lullig om niets te maken terwijl ik me wel heb aangemeld, en daarom doe ik dus nu nog mee. Maar ik ga er denk ik nog wel wat aan doen hoor, maar overnieuw beginnen is me te veel werk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ja de boom in zeg ik vind dat ik al +10 krijg vanwege het op tijd af hebben en inleveren
heb nog geen pb ontvangen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 23:20
Verwijderd
Toch heb ik er een verstuurd naar je... Vaagheid. Na de Kerst nieuwe poging dan.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
heb nog geen pb ontvangen
Opnieuw verstuurd, laat je iets weten?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:25
Verwijderd
ik heb t grootste gedeelte al af, maar ben nu zo inspiratieloos dat ik donderdag ff verderwerk.
Arrghh waarom altijd geen inspiratie als ik wel tijd heb om te tekenen?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:55
me-nu
me-nu is offline
Ik heb een oplossing gevonden voor het feit dat ik geen zin had om te tekenen. Ik ga hem gewoon lekker op de computer maken. Daar ben ik alleen niet heel erg goed in, maar ik wil het wel graag goed kunnen. Nu is het dus tenminste een goede oefening.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 16:02
Verwijderd
@me-nu slim!!!
En reken maar dat ik mijn inzending ook ga gebruiken voor mijn portfolio
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 01:58
Verwijderd
1 inzending tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 10:35
Verwijderd
Ja en is dat dan de mijne of niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 13:14
Verwijderd
Mijne is in de maak! *zaag teken plak knutsel schilder metsel vingerverf smeer krabbel*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ja en is dat dan de mijne of niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:22
Verwijderd
btw, als ik plaatjes upload via plaatjesupload.nl of een andere site, hoe kan ik dan zorgen dat die goed in een topic/ pm etc. komen?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 11:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Oke.. ik ga dus nu beginnen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 12:53
Verwijderd
@SiemdeCyper, ik moet alleen nog ff een klein stukje bijwerken, hooguit uurtje werk, dus i promise i pm tonight
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 13:42
Verwijderd
Ik pm mijn werk (af of niet af) op 1 januari 23:59uur
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 15:40
Verwijderd
Heb rode panda n pm gestuurd met mn inzending!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 17:12
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
FAIL
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 21:52
Verwijderd
2 inzendingen.

All in faivor for a uitstelletje?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 22:12
Verwijderd
Ik ben wel lekker bezig hoor, anders! Al ga ik er alsnog niet tevreden mee zijn, vrees ik. Ik zit in dat dal dat je krijgt als je goed genoeg bent om te zien wat je fout doet, maar niet goed genoeg bent om het goed te doen :') En het concept dat ik uiteindelijk had/heb besloten uit te werken is ook veel te ambitieus, eigenlijk.

Maar wat mij betreft geen uitstel dus, anders blijven we bezig. Al is 1 januari wel een heel onhandige datum, in verband met Oud en Nieuw, dus als men één of twee daagjes uitstel wil om uit te brakken dan vind ik dat verder prima.

Hoe vordert jouw inzending eigenlijk, Panda?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
2 inzendingen.

All in faivor for a uitstelletje?
NEE. Ik ga het zo afmaken. Als het vanavond niet af is, stuur ik hem gewoon op, want met een nieuwe datum BLIJF ik het uitstellen. En dan komen we in een vieze joodse cirkel terecht.

Citaat:
Ik ben wel lekker bezig hoor, anders! Al ga ik er alsnog niet tevreden mee zijn, vrees ik. Ik zit in dat dal dat je krijgt als je goed genoeg bent om te zien wat je fout doet, maar niet goed genoeg bent om het goed te doen :') En het concept dat ik uiteindelijk had/heb besloten uit te werken is ook veel te ambitieus, eigenlijk.

Maar wat mij betreft geen uitstel dus, anders blijven we bezig. Al is 1 januari wel een heel onhandige datum, in verband met Oud en Nieuw, dus als men één of twee daagjes uitstel wil om uit te brakken dan vind ik dat verder prima.

"Gisteren 23:12"?! Jij hebt gewoon lekker met de jaarwisseling achter de comp gezeten?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
NEE. Ik ga het zo afmaken. Als het vanavond niet af is, stuur ik hem gewoon op, want met een nieuwe datum BLIJF ik het uitstellen. En dan komen we in een vieze joodse cirkel terecht.

Citaat:
"Gisteren 23:12"?! Jij hebt gewoon lekker met de jaarwisseling achter de comp gezeten?
Ja Ik had in december duizend feestjes en dingen en etentjes, waardoor ik constant tijd tekort kwam om te tekenen en lekker in m'n eentje de autist uit te hangen. Dus had ik gisteren besloten om alles af te zeggen en thuis te blijven met tekenwerk en een flesje dubieuze oostblokwodka. Uitstekend begin van het nieuwe jaar was het Of eigenlijk ís, want ik heb niet geslapen vannacht.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 16:15
Verwijderd
Wat dat betreft zou uitstel me prima uitkomen trouwens, want ik had weer van alles omgegooid waardoor ik weer achterloop, maar ik zou best 'ns het nest in willen, eigenlijk. Maar geen maand, hé, gewoon één of twee dagen.

Laatst gewijzigd op 01-01-2011 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:

Ik ga er zometeen mee aan de slag, spookte mezelf 2 weken in mijn hoofd, opgesloten op mijn zolderkamertje.

Was trouwens ook met de jaarswisseling op de laptop, 11:55 en toen dacht ik "och laat ik eens kijken naar die klok op de tv.

tv aan.. "2011"
wat?
VUURWERK
wat?
klok: 00:00

Nou moe. In ieder geval wel met Pink Floyd het nieuwe jaar in.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:

Ja Ik had in december duizend feestjes en dingen en etentjes, waardoor ik constant tijd tekort kwam om te tekenen en lekker in m'n eentje de autist uit te hangen. Dus had ik gisteren besloten om alles af te zeggen en thuis te blijven met tekenwerk en een flesje dubieuze oostblokwodka. Uitstekend begin van het nieuwe jaar was het Of eigenlijk ís, want ik heb niet geslapen vannacht.
Oh ok. Nouja, niet dat de jaarwisseling zo extreem boeiend is. Ben je ook echt verder gekomen?

Citaat:
Ik ga er zometeen mee aan de slag, spookte mezelf 2 weken in mijn hoofd, opgesloten op mijn zolderkamertje.

Was trouwens ook met de jaarswisseling op de laptop, 11:55 en toen dacht ik "och laat ik eens kijken naar die klok op de tv.

tv aan.. "2011"
wat?
VUURWERK
wat?
klok: 00:00

Nou moe. In ieder geval wel met Pink Floyd het nieuwe jaar in.
Jij ook al alleen thuis onder het mom van 'crrrreatief doennn'?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 17:28
Uice
Uice is offline
Als er twee dagen uitstel komen, zal ik ook iets insturen.
Oud 01-01-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Oh ok. Nouja, niet dat de jaarwisseling zo extreem boeiend is. Ben je ook echt verder gekomen?

Jij ook al alleen thuis onder het mom van 'crrrreatief doennn'?
absoluut niet creatief doen, wilde mezelf uit m'n "downheid" halen maar je ziet nogal zwart als je er eenmaal in zit.

Nu kan ik tenminste weer helder nadenken.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 18:00
Verwijderd
met dit aantal inzendingen geef ik ons nog 1 week

OP NOODLES NA!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 19:38
Verwijderd
Ik ben echt tegen uitstel, maar als het moet, dan max. 2 dagen. Geen zin om een hele week te moeten wachten op de uitslag (doet me teveel denken aan klanten die langzaam communiceren waardoor alles eeuwig lijkt te duren )

Ik ga het zelf iig vanavond afmaken.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 21:19
Verwijderd
Hee flyaway hoe gaat t met Jou inzending kheb je nog niet gehoord in dit topic maar je staat wel bij deelnemers???
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 22:08
Verwijderd
Hm, mijn inzending is eigenlijk best gaar en heeft weinig te maken met het onderwerp
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 02:27
Verwijderd
Ik verstuur NU de pm!~
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Hm, mijn inzending is eigenlijk best gaar en heeft weinig te maken met het onderwerp
mensen, deze man zeurt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 11:27
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Hee flyaway hoe gaat t met Jou inzending kheb je nog niet gehoord in dit topic maar je staat wel bij deelnemers???
Heb er serieus over nagedacht, maar de inspiratie is weggebleven... Hopelijk komt 't nog
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 13:11
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Waarom bemoei jij je ermee?
Sorry
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 11:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik durfde mijn virtuele penstreek al niet meer te vertonen, en nu zie ik dat er om uitstel wordt gesmeekt. haha. Niet dat ik weet of het me dan wel lukt.

Bij mij is het een fail en ik weet niet of het nog goed gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 16:33
Verwijderd
Ik wacht met smart op de deadline, welke dag wordt dat nou precies, zaterdag 8 jan?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 20:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Voor de duidelijkheid, N00dles is niet meer.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 21:31
Verwijderd
@noedelhap
Waarom vroeg je dan geen nickchange?
Dan blijven je oude posts en topics gewoon van jou
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 08:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Voor de duidelijkheid, N00dles is niet meer.

Oud 04-01-2011, 09:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
@noedelhap
Waarom vroeg je dan geen nickchange?
Dan blijven je oude posts en topics gewoon van jou
Daar ging het me juist om Ik wil m'n naam even loskoppelen van de posts met mn naam en site erin.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:43
Verwijderd
@Noedelhap
ahaaa zo

OT: T maakt mij niet uit of er een verlenging van de inzenddatum komt, ik heb mijn inzending ook pas krap 5 dagen af, dus ik vind het naief om te zeggen dat jullie geen kans voor uitstelling mogen als ik daar zelf ook dankbaar gebruik van heb gemaakt.
Ik denk alleen wel dat we niet oneindig moeten uitstellen aangezien er dan ws nooit een eind aan komt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Up! Zaterdagavond gaat de stemronde in toch?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 09:59
Verwijderd
op maandag, heb nogsteeds weinig inzendingen

Uice en Para!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:19
Verwijderd
Jaja, ik ben ermee bezig. Vandaag heb je 'm.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:29
Verwijderd
woehoe!

En schop Uice ook eens op zijn zachte bibsje. ;x
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 12:50
Uice
Uice is offline
Je had de deadline niet zo lang moeten verschuiven, want nu heb ik weer heel lang niks gedaan. Wat ik maak zal een stuk korter en minder gedetailleerd worden dat ik in gedachten had. Maar ja.
Oud 08-01-2011, 13:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
op maandag, heb nogsteeds weinig inzendingen

Uice en Para!
Je gaat echt niet nog 20 inzendingen krijgen voor maandag Ik wil stemmen, ffs!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 14:09
Verwijderd
De meeste inzendingen komen altijd in het uur voor de deadline, ook als de deadline verschoven wordt. Al weet ik niet of dat nu ook zo zal zijn, want er is wel héél veel uitstel geweest, maar gewoonlijk kun je tot twee voor twaalf niet echt peil trekken op hoeveel er ingestuurd gaat worden.

Ik lever 'm in elk geval sowieso vandaag in, en als de deadline verschoven wordt dan stuur ik morgenmiddag misschien nog een revisie, maar daarna is het echt klaar. Het is een te groot en log project geworden dat ik met mijn huidige kennis niet tot een bevredigend niveau kan trekken, dus mijn handen jeuken inmiddels echt om weer gewoon lekker studies te doen en te oefenen en te experimenteren. Wat ik nu maak voelt een beetje als een dood paard.

Laatst gewijzigd op 08-01-2011 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 19:58
Verwijderd
Het gaat zo.ontzettend.langzaam Ik begin er een beetje lacherig van te worden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
De meeste inzendingen komen altijd in het uur voor de deadline, ook als de deadline verschoven wordt. Al weet ik niet of dat nu ook zo zal zijn, want er is wel héél veel uitstel geweest, maar gewoonlijk kun je tot twee voor twaalf niet echt peil trekken op hoeveel er ingestuurd gaat worden.

Ik lever 'm in elk geval sowieso vandaag in, en als de deadline verschoven wordt dan stuur ik morgenmiddag misschien nog een revisie, maar daarna is het echt klaar. Het is een te groot en log project geworden dat ik met mijn huidige kennis niet tot een bevredigende standaard kan trekken, dus mijn handen jeuken inmiddels echt om weer gewoon lekker studies te doen en te oefenen en te experimenteren. Wat ik nu maak voelt een beetje als een dood paard.
Je bent echt de hele tijd bezig geweest voor dit topic?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten