Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2010, 16:55
Verwijderd
oei ik moet binnenkort de kousenband eens gaan klaarmaken.

misschien is het wel lekker in kerriesoep.
Advertentie
Oud 30-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit van sajoerboontjes gehoord, maar het is vast lekker.

Wij eten van die kant-en-klare Albert Heijn-spullen die je in de wok moet gooien en dat je zelf de ingrediënten bij elkaar moet gooien. Dat is lekker . Eigenlijk zouden mijn zusje en ik ei en brood eten, mijn ouders en broertje zouden weggaan, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Dan maar stresseten.
Ik heb nog nooit van waterstofcyanide gehoord, maar het is vast lekker.
Oud 30-10-2010, 17:02
Carn
Carn is offline
hamburgertaim <3
Oud 30-10-2010, 17:07
Verwijderd
Loempiatime.
Oud 30-10-2010, 17:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, de eerste pannenkoek is niet eens mislukt, hij is prachtig
Oud 30-10-2010, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat komt natuurlijk door de gietijzeren pan die van m'n beppe is geweest, die was de allerbeste pannenkoekenbakster
Verwijderd
Helleu!
Ik heb m'n financiën weer op orde en nu ga ik lekker geld van de belastingdienst vangen
Tink*
Tink* is offline
Wat is kousenband? Dat zingen ze ook in zo'n KvK liedje, ik heb het me altijd al afgevraagd.
Verwijderd
Een soort überboon.
Oud 30-10-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Helleu!
Ik heb m'n financiën weer op orde en nu ga ik lekker geld van de belastingdienst vangen
Oud 30-10-2010, 17:15
Tink*
Tink* is offline
Wtf.
Oud 30-10-2010, 17:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Helleu!
ohja. ik moet ook nog wat actie ondernemen als ik geld wil. Binnenkort eens werk van maken.
Verwijderd

Überboon, duidelijk!
Tink*
Tink* is offline
De term überboon is al mooi.
Oud 30-10-2010, 17:18
Verwijderd
Young, Dumb and Living Off Mum - Series 2 - Episode 1 -
Oud 30-10-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Wat is kousenband? Dat zingen ze ook in zo'n KvK liedje, ik heb het me altijd al afgevraagd.
De kassieklap
KvK 13

Kousenband zijn van die hele lange bonen die je bij de roti eet. Nomnom.
Oud 30-10-2010, 17:19
Verwijderd
Goeienavond.
Oud 30-10-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
ohja. ik moet ook nog wat actie ondernemen als ik geld wil. Binnenkort eens werk van maken.
Morgen laatste dag hè? Maar ik ben nog nooit te laat geweest, weet niet hoe groot je probleem is als je dat wel bent.
Oud 30-10-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
popeye. met zijn onderarmen.

Ik ging stuk toen ik dit voor het eerst zag!
Oud 30-10-2010, 17:27
Verwijderd
Hooligans die een anti-Wilders demonstratie gaan verzieken? Hè? Zijn ze ineens moralistisch aan het worden ofzo?
Oud 30-10-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Hooligans die een anti-Wilders demonstratie gaan verzieken? Hè? Zijn ze ineens moralistisch aan het worden ofzo?
Wat waar?
Oud 30-10-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik ging stuk toen ik dit voor het eerst zag!
hehe ja <3
Oud 30-10-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Huh, zijn hooligans overwegend PVV-stemmers dan???
Oud 30-10-2010, 17:59
Verwijderd
Amai, waar is iedereen?
Oud 30-10-2010, 18:00
Verwijderd
Ik snuffel heel de tijd aan m'n vingers omdat ze zo lekker naar basilicum ruiken
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goedendag, hier!
Verwijderd
Nog steeds Young, Dumb and Living Off Mum kijken.
Oud 30-10-2010, 18:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morgen laatste dag hè? Maar ik ben nog nooit te laat geweest, weet niet hoe groot je probleem is als je dat wel bent.
nee het is een ander soort probleem
Oud 30-10-2010, 18:09
Verwijderd
kutje, nu heb ik part 6/6 van de verkeerde aflevering zitten kijken (ja daar kwam ik halverwege pas achter) dus nu weet ik al wie er de komende vier afleveringen uit gaan ;(
Oud 30-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds Young, Dumb and Living Off Mum kijken.
Volgens mij heb ik daar ook weleens wat van gezien.
Oud 30-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
nee het is een ander soort probleem
Ik volg het niet..?
Oud 30-10-2010, 18:14
Carn
Carn is offline
iemand anders heeft mijn poet; dat moet ik nog terug gaan krijgen.
Oud 30-10-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Huh, zijn hooligans overwegend PVV-stemmers dan???
Ehhh, ik bedoel natuurlijk 'een pro-Wilders demonstratie verzieken', my bad
Oud 30-10-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Wat waar?
Op het nieuws!
Oud 30-10-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Nu loop ik wapperend rond als een trotse autist.
(L)
Oud 30-10-2010, 18:21
Verwijderd
Dat wijf wat nu bij de EO zit te kwebbelen dat ze naar Zuid-Afrika afreist om arme kinderen 'een hand uit te reiken'. Bla, geef ze eten en drinken ipv een loze preek over Jezus.
Oud 30-10-2010, 18:34
Verwijderd
Zolang die preek gecombineerd gaat met eten en drinken vind ik het best, hoor. Het is wel een beetje naargeestig dat het geëxploiteerd wordt dat die mensen zo makkelijk te beïnvloeden zijn (door de erbarmelijke levensstandaard die daar is) maar ook die motivatie om ze te helpen is beter dan helemaal niks.
Oud 30-10-2010, 18:38
Verwijderd
Brrrrrr, door mijn post in het dromentopic lees ik de Wikipediapagina van Amnesia en ik vind het nu al supereng Terwijl het gewoon een droge samenvatting van het verhaal is, niet eens het spel zelf. Ik wou dat ik beter tegen horror kon, je mist er echt veel gave dingen aan als je dat niet kan.
Oud 30-10-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Brrrrrr, door mijn post in het dromentopic lees ik de Wikipediapagina van Amnesia en ik vind het nu al supereng Terwijl het gewoon een droge samenvatting van het verhaal is, niet eens het spel zelf. Ik wou dat ik beter tegen horror kon, je mist er echt veel gave dingen aan als je dat niet kan.
Welke film heb je dan ooit gezien dat je nu geen horror meer durft te kijken?
Durf je alle horror niet? Of alleen sommige? Want ik denk dat ik best goed tegen een gore-film kan met zombies, en helemaal niet goed tegen een film met bovennatuurlijke zaken.

Ik vind het juist best iets voor jou dat je zegt 'ach, het is toch niet echt, en kijk nou hoe vet het gemaakt is!' en dat je het dan niet eng vindt.

Laatst gewijzigd op 30-10-2010 om 18:47.
Oud 30-10-2010, 18:43
Verwijderd
Op het moment zelf kan ik best tegen horror, (mits ik een kussentje heb waar ik me achter kan verstoppen) maar ik krijg er later last van.

Ik vind het soms eng om met m'n raam open te slapen, omdat ik me dan in m'n hoofd ga halen dat dat enge langharige kind van The Ring naar binnen komt kruipen. Bijvoorbeeld.
Oud 30-10-2010, 18:48
Verwijderd
Oh brr dat Ringkind is zelfs in Scary Movie al eng genoeg ;(
Oud 30-10-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Welke film heb je dan ooit gezien dat je nu geen horror meer durft te kijken?
Durf je alle horror niet? Of alleen sommige? Want ik denk dat ik best goed tegen een gore-film kan met zombies, en helemaal niet goed tegen een film met bovennatuurlijke zaken.
Oh, ik kan heel goed tegen gore, dat vind ik ook iets heel anders dan horror. Al gaan de twee wel vaak hand in hand, ja. Ik vind alles met onverklaarbare dingen/onzichtbaar maar dreigend gevaar eng, en die clichematige enge sfeer ook. Dat je weet dat er straks een goedkoop schrikeffect aan komt, daar kan ik al niet tegen

En het komt verder niet door een film, het komt door een nogal hyperactieve verbeelding. Als kind kon ik wel supergoed tegen horror, dat is wel raar.
Oud 30-10-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Oh brr dat Ringkind is zelfs in Scary Movie al eng genoeg ;(
Ik vond The Ring geen bijzonder enge film (ik was ook een beetje dronken en heb niet supergoed opgelet) maar dat langharige kind! Sowieso zijn kinderen en meisjes heel erg eng in horrorfilms. Maakt niet uit wat ze doen.

En nu gaan grappenmakers vast weer plaatjes posten.
Oud 30-10-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik kan heel goed tegen gore, dat vind ik ook iets heel anders dan horror. Al gaan de twee wel vaak hand in hand, ja. Ik vind alles met onverklaarbare dingen/onzichtbaar maar dreigend gevaar eng, en die clichematige enge sfeer ook. Dat je weet dat er straks een goedkoop schrikeffect aan komt, daar kan ik al niet tegen
qft
Citaat:
Ik vond The Ring geen bijzonder enge film (ik was ook een beetje dronken en heb niet supergoed opgelet) maar dat langharige kind! Sowieso zijn kinderen en meisjes heel erg eng in horrorfilms. Maakt niet uit wat ze doen.

En nu gaan grappenmakers vast weer plaatjes posten.
en qft. ik zag The Ring op Lowlands en was de halve film in snoozemodus maar dat kind, ieks
Verwijderd
Citaat:
Ik vind alles met onverklaarbare dingen/onzichtbaar maar dreigend gevaar eng, en die clichematige enge sfeer ook. Dat je weet dat er straks een goedkoop schrikeffect aan komt, daar kan ik al niet tegen
De eerste keer dat ik The Shining zag vond ik dat vreselijk, die sfeer.
Spoiler

Dan moet je trouwens ook echt [REC] niet kijken. Of juist wel dan natuurlijk. Daar zijn dat soort momenten echt vreselijk.

Braaf he, die spoiler.
Verwijderd
Dat is toch niet normaal, 110.000 euro voor een tweedehands boek
Oud 30-10-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet normaal, 110.000 euro voor een tweedehands boek
Dat is niet de norm inderdaad [/Kazet]
Oud 30-10-2010, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens ik heb eindelijk eens een nieuwe mobiel gekocht. Na 5 en een half jaar trouwe dienst was de vorige echt overleden .
Oud 30-10-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Jongens ik heb eindelijk eens een nieuwe mobiel gekocht. Na 5 en een half jaar trouwe dienst was de vorige echt overleden .
je had op je 10e al een mobiel?
Oud 30-10-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
je had op je 10e al een mobiel?
Qft, niet normaal is dat tegenwoordig.

Ik mocht op m'n 14e een mobiel, en nog steeds niet van harte!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten