Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2010, 20:12
Verwijderd
Lucky, juist omdat het geen vectoren zijn kun je de x opvatten als een maalteken, ze kunnen er ook echter de variabele x mee bedoelen. In beide gevallen is het wel ongebruikelijke notatie. Daarnaast ziet de uitproduct-x er ook anders uit;

vs.
Advertentie
Oud 01-11-2010, 20:21
Verwijderd
ontspan-zonder-naar-een-lichtgevend-scherm-te-kijken tijd! Trusten alvast
Oud 01-11-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Dus dan is de som oplosbaar, want er valt makkelijk uit te deduceren wat ze bedoelen. Ondanks dat het niet exact klopt met de regels van de hogere wiskunde. Is 2x2 ook niet oplosbaar?
Het gaat mij er dus om dat in het gegeven voorbeeld ook de andere variant wordt gebruikt. Dus juist doordat je beide gebruikt, moet je beide ook zien in hun juiste betekenis. Ten tweede is het natuurlijk gewoon jammerlijk dat je pompeus met een sommetje komt maar dan er niet voor zorgt dat deze voldoet aan de juiste regels. Maar het gaat dus vooral om de combinatie van de 2 vermenigvuldigingstekens.
Oud 01-11-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Wel fout, niet onleesbaar.
Citaat:
Nee, je hebt dan gewoon een vergissing gemaakt. Zoals ook waarschijnlijk de maker van de som. Technisch gezien zou je de som onoplosbaar kunnen noemen, maar het is duidelijk wat er bedoeld wordt.
Dat bestaat niet in de wiskunde. Het is hetzelfde als stellen dat 8/0 een oplossing heeft. Dat je snapt wat er bedoeld wordt, maakt de som niet oplosbaar. Je kan dan de som herschrijven naar een vorm die wel oplosbaar is.
Oud 01-11-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Lucky, juist omdat het geen vectoren zijn kun je de x opvatten als een maalteken, ze kunnen er ook echter de variabele x mee bedoelen. In beide gevallen is het wel ongebruikelijke notatie. Daarnaast ziet de uitproduct-x er ook anders uit;

vs.
Er zijn wel vectoren hoor, maar los daarvan is er wel een onderscheid tussen de variabele x en de operator x in hun notatie. Aan de hand daarvan weet je dus dat het sowieso niet 2 dezelfde zijn.
Het feit dat er een inproduct-notatie is gebruikt, betekent automatisch dat nu het uitproduct wordt bedoeld.

Laatst gewijzigd op 01-11-2010 om 20:45.
Oud 01-11-2010, 20:48
Missy
Missy is offline
Is er iemand hier wel eens uit geweest in Hollywood in Rotterdam? Een aantal vrienden willen er heen, maar ik hoor er niet echt spetterende verhalen over. Als er niks aan, heb ik ook niet zo'n zin om zo'n eind te reizen.
Oud 01-11-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Is er iemand hier wel eens uit geweest in Hollywood in Rotterdam? Een aantal vrienden willen er heen, maar ik hoor er niet echt spetterende verhalen over. Als er niks aan, heb ik ook niet zo'n zin om zo'n eind te reizen.
Er is zeker iets aan en waarschijnlijk heb je best een leuke avond maar op een andere manier dan je verwacht
Oud 01-11-2010, 20:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Maar als je niet vies bent van een breezertje en de muziek van Mental Theo vind je het er vast leuk.
Oud 01-11-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Maar als je niet vies bent van een breezertje en de muziek van Mental Theo vind je het er vast leuk.
Leedvermaak is ook vermaak
Oud 01-11-2010, 20:59
Verwijderd
Weten we meteen wat meer over Missy's vrienden.
Oud 01-11-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Daar ben je echt te oud voor
Oud 01-11-2010, 21:06
Verwijderd
Mensen nog naar 'Feuten' gekeken op BNN?
Oud 01-11-2010, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Leedvermaak is ook vermaak
Zeker, maar dat moet niet al te lang duren.
Ik zou er heel snel boos en depressief van worden, denk ik.
Oud 01-11-2010, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat?
Oud 01-11-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Nieuwe BNN serie over o.a. ontgroening en het reilen en zeilen binnen het studentencorps.
Oud 01-11-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ik vind het thema wel leuk maar de trailer wat minder. Maar wat is jouw recensie?
Oud 01-11-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vond het voorstukje al zo onrealistisch dat ik dacht
Oud 01-11-2010, 21:11
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd wat je ervan vond Sann. Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien ofzo. Ik vond het nog niet misselijkmakend, maar ook niet bijzonder spannend ofzo.
Oud 01-11-2010, 21:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aangezien ik een gruwelijke grafhekel heb aan corpsballen, ga ik me niet onnodig kwaad maken door naar zo'n soort programma te kijken.
Oud 01-11-2010, 21:15
Verwijderd
Ik vond het wel aardig. En realistischer dan verwacht.

Edit: alleen die laatste scene met dat varken was een beetje EUH.
Oud 01-11-2010, 21:15
Verwijderd
ik had een naaktslak gevangen onder een emmer maar nu is hij weg. Kunnen naaktslakken emmers optillen?
Oud 01-11-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
ik had een naaktslak gevangen onder een emmer maar nu is hij weg. Kunnen naaktslakken emmers optillen?
Ik snap die beesten echt niet, hier zit er eentje in het midden van de tuin met een slijmspoor achter 'm aan, aan het eind van dat spoor zit een flinke blob slijm. Alsof hij daar gewoon is neergekwakt... uit de lucht. Wazige dieren.
Oud 01-11-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel aardig. En realistischer dan verwacht.

Edit: alleen die laatste scene met dat varken was een beetje EUH.
Ik vond het wel grauw gefilmd ofzo, mooi beeld.

En dat varken sloeg inderdaad nergens op.
Oud 01-11-2010, 21:18
Verwijderd
Oh en het accentje ontbreekt bij de acteurs, daar hadden ze wel wat beter op kunnen oefenen
Oud 01-11-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Zat er zout in de emmer?
Oud 01-11-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel grauw gefilmd ofzo, mooi beeld.

En dat varken sloeg inderdaad nergens op.
Ja dat vond ik ook
Oud 01-11-2010, 21:23
Verwijderd
En over dat accentje weet ik niet zo goed, jij bent natuurlijk meer into studentencorps dan ik (goh)
Maar ik ben bang dat als ze heel veel accentje zouden doen dat het dan iets te veel Lullo's gaat lijken. Ik vond het eigenlijk wel goed zo.
Oud 01-11-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Zat er zout in de emmer?
nee, maar daar worden ze toch ook papperig van? er ligt geen hoopje pap ofzo. Het is gewoon, verdwenen.
Oud 01-11-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik snap die beesten echt niet, hier zit er eentje in het midden van de tuin met een slijmspoor achter 'm aan, aan het eind van dat spoor zit een flinke blob slijm. Alsof hij daar gewoon is neergekwakt... uit de lucht. Wazige dieren.
ik weet zeker dat ze eigenlijk ook in dieren kunnen veranderen
Oud 01-11-2010, 21:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nah, wel de trailer gezien, maar het trekt me niet zo. Hoewel Manuel Broekman wel heet is natuurlijk.
Oud 01-11-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
En over dat accentje weet ik niet zo goed, jij bent natuurlijk meer into studentencorps dan ik (goh)
Maar ik ben bang dat als ze heel veel accentje zouden doen dat het dan iets te veel Lullo's gaat lijken. Ik vond het eigenlijk wel goed zo.
Ik vond het ook niet echt storend hoor, wss heb je gelijk.

Citaat:
Nah, wel de trailer gezien, maar het trekt me niet zo. Hoewel Manuel Broekman wel heet is natuurlijk.
duisentheet
Oud 01-11-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
ik weet zeker dat ze eigenlijk ook in dieren kunnen veranderen
ik schreef dieren maar ik bedoelde stenen
Oud 01-11-2010, 21:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vond het ook niet echt storend hoor, wss heb je gelijk.

duisentheet
Hij heeft ook eens in een voorlichtingsfilmpje gespeeld dat ik tijdens biologieles moest kijken!
Oud 01-11-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft ook eens in een voorlichtingsfilmpje gespeeld dat ik tijdens biologieles moest kijken!
wat gaaf.
Oud 01-11-2010, 21:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wat gaaf.
Inclusief functioneel naakt!
Oud 01-11-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Inclusief functioneel naakt!
Oeh. Meer functioneel naakt dan vorige week bij spuiten en slikken? Was 't wat?
Oud 01-11-2010, 21:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oeh. Meer functioneel naakt dan vorige week bij spuiten en slikken? Was 't wat?
Ik weet het niet, want ik heb vorige week spuiten en slikken niet gezien, maar volgensmij was het full frontal. Het is vast ergens terug te vinden op de site van schooltv ofzo.
Oud 01-11-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, want ik heb vorige week spuiten en slikken niet gezien, maar volgensmij was het full frontal. Het is vast ergens terug te vinden op de site van schooltv ofzo.
In spuiten en slikken ging alleen z'n shirtje uit. Maar hm, full frontal gaat mss weer een beetje te ver. Er moet wel wat te raden over blijven
Oud 01-11-2010, 21:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In spuiten en slikken ging alleen z'n shirtje uit. Maar hm, full frontal gaat mss weer een beetje te ver. Er moet wel wat te raden over blijven
Alleen een shirtje, wat braaf. Maar je hebt ook wel gelijk hoor.
Oud 01-11-2010, 21:43
Verwijderd
Ja, ik vind hem ook heet
Oud 01-11-2010, 21:45
Verwijderd
ik heb stiekem ook maar even aflevering 2 gekeken, die staat al op bnn.nl
Oud 01-11-2010, 21:46
Verwijderd
Het duurt wel belachelijk kort trouwens, 25 minuten
Oud 01-11-2010, 21:47
Verwijderd
hoe maak je een willekeurige lijn in google maps? ik wil precies uitrekenen hoelang mijn route was, en als je dat allemaal invult bij routebeschrijving maakt ie er toch iets langers/anders van.
Oud 01-11-2010, 21:48
Verwijderd
Ik heb nog nooit een SE gemaakt en ik vraag me af of ik het wel goed doe. Wie o wie wilt me helpen?
Oud 01-11-2010, 21:51
Verwijderd
Uw 3 grootste tekorten:
1. Vitamine D | Uw tekort: 94%
Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Een tekort kan bij ouderen leiden tot botontkalking.

2. Omega 3 | Uw tekort: 92%
Onvoldoende Omega 3 leidt tot een verhoogd risico op hart- en vaatziekten.

3. Selenium | Uw tekort: 63%
Seleen zorgt voor een goede werking van de schildklier. Een tekort kan leiden tot spierpijn en spierzwakte.

Ik zal morgen even een visje eten
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png voeding.PNG (13.0 KB, 1x gelezen)
Oud 01-11-2010, 21:53
Tink*
Tink* is offline
Nou eens even dat feutengedoe kijken.
Oud 01-11-2010, 21:57
Verwijderd
Egon
Oud 01-11-2010, 21:59
Tink*
Tink* is offline
In welke stad speelt die serie zich eigenlijk af?
Oud 01-11-2010, 21:59
Verwijderd
Niet bekend volgens mij
Oud 01-11-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb stiekem ook maar even aflevering 2 gekeken, die staat al op bnn.nl
Ik ben die nu ook aan het kijken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten