Advertentie | |
|
![]() |
|
laat ik dan toch maar weer eens iets schrijven.
het klopt, ik heb best lang niets laten horen, maar heb alle rondes gewoon gestemd. het gaat voor mij veel te snel heb ook niet veel info uit alles kunnen halen. als ik thuis kwam van school waren jullie alweer een pagina verder. nu solero eruit is (ik vond hem toch verdacht maar hij was dus blijkbaar niet slecht) verdenk ik EoS vanwege dit: jezus mensen wat zijn jullie dom zeg. halloooo, Solero is geliefde!! Waarom schapen jullie toch allemaal blind achter hem aan?? Lijkt wel of jullie gewoon wíllen verliezen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dorpeling! Damn, hoe niet te verwachten. |
![]() |
|
@ iemand-8000: je noemt vanaf het begin Solero verdacht (die dus dorpeling blijkt te zijn) én je wordt van deze actie niet minder verdacht.
Als je nou deze keer vóór het stemmen je probeert te verdedigen heb je wat mij betreft nog een kans. Zo niet, dan gaat mijn stem zeker weten naar jou volgende ronde.
||
Citaat:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik dat heul fijn vind? Heb me er heel erg aan geërgerd het vorige spel dat je dat deed, terwijl ik toen niet eens meedeed ![]() Dit is tevens mijn 'melding' van vandaag, weet niet of ik later op de dag nog tijd/energie heb om wat van me te laten horen.
|
Eetronde 6
De wolven happen, ze happen happend Dott -hap!- weg. Dott was dorpeling. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott (dorpeling) 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om te stemmen. De evilziener heeft even lang de tijd.
|
Willen we niet eerst de geliefdes eruit? Ik snap dat niet alle mensen tijd hebben om super-duper actief te zijn; maar bv iemand8000 is wel erg stil en staat ook meestal best goed in rijtjes, en dat kan natuurlijk erg tactisch zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een inactieveling er nu nog uitstemmen is veel te riskant. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben alleen zowel geen wolf als geliefde dus als je me ophangt verspeel je gewoon een stem voor komende hangrondes en dan zitten er dus nog wel een verrader en evilziener in die tegen jullie in kunnen stemmen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Riskant altijd maar er zijn natuurlijk 2 wolven in het spel en net als Queasy al zei dat er een grotere kans is dat 1 van jullie 2 geliefde is. 2 vliegen in 1 klappes, sowieso 1 wolf en mogelijk (hopelijk!) geliefde, dan is het op jacht naar die laatste wolf. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze gaat naar random.org ;x 1 = Alpha 2= EoS |
![]() |
||
Citaat:
edit: ziener is dood, leerling is nu toch verrader?
|
Verwijderd
|
Ehh, hoe goed ken jij het spel? Als de geliefden dan nog over zijn, hebben de geliefden gewonnen, zegmaar.
Ik vind het jammer dat jullie niet voor EoS willen gaan. Hij was veel meer gericht op de geliefden, waarschijnlijk omdat ie het zelf is. Solero dacht dat ook, en Alpha is nu net degene die wolvengedrag vertoonde. Alleen maar gevaarlijk dus, want als hij de laatste eenzame wolf is (de andere wolf is wolf/geliefde) dan is het dus einde oefening voor ons. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dat snap ik van die geliefden maar met de grote kans dat of EoS of Aplha geliefde is is groot, vandaar die 2 vliegen in 1 klap. ![]() Maar dat is inderdaad dom van me, beter de geliefde er eerst uit dussss ja als ik zelf niet beter weet is het inderdaad slimmer om EoS te pakken. ![]() Urgh ik switch maar van stem |
![]() |
|
Als er genoeg mensen meegaan met EoS stem ik ook op hem. Edit: RP's post gezien, laat het staan want das wel zo eerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga liever voor alpha. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In elk geval ben jij voor mij ook nog niet verdachte-af hoor Queasy, al weet ik nog niet welke functie je dan zou hebben. Maar je manier van posten is een hele tijd zo ontzettend veilig geweest. Wat ik al eens eerder zei; je postte weinig zinnigs, maar je postte wel meer dan de stille spelers, en daardoor viel je bij niemand echt op. Het is een tactiek die veel slechteriken hanteren.
Aan de andere kant ben je nu wel weer iets actiever. Maarrr... dat is pas sinds kort, misschien zelfs pas sinds de dood van de verrader, wat dus kan betekenen dat jij z'n opvolger bent. Ik wilde het even gezegd hebben ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |