Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2010, 18:19
Macrador
Macrador is offline
Okay. Ik heb gewoon een streep op mijn been die bestaat uit paarse puntjes ( gisteren rode). Ik had ook even pijn daar gisteren, maar nu niet meer. Dus ik weet het niet.

sarah naamzoek ( met de coole avatar )
Oud 20-11-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Okay. Ik heb gewoon een streep op mijn been die bestaat uit paarse puntjes ( gisteren rode). Ik had ook even pijn daar gisteren, maar nu niet meer. Dus ik weet het niet.

Je bent toevallig niet over een hek met prikkeldraad gesprongen?
Oud 20-11-2010, 18:22
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je bent toevallig niet over een hek met prikkeldraad gesprongen?
haha nee alleen maar waterpolo gespeeld tijdens LO
Oud 20-11-2010, 18:24
freezer
freezer is offline
Citaat:
Wat heb je hieraan gefabriceerd? Ik zie alleen een sportfoto met een kadertje eromheen en een sharp-filter. En iets van een textuurtje erdoorheen. Mag ik het origineel eens zien?
Sorry ik was even weg ik zal zoeken voor je maar ik denk niet dat ik het nog kan vinden
Oud 20-11-2010, 18:25
freezer
freezer is offline
En trouwens ik heb het met PS gedaan en heel veel layers gedaan
Oud 20-11-2010, 18:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
We shall see!

Nou Camden na 22:00 is dus vrij interessant. Toeristen doen altijd zo enorm ''oh en aah het zou toch niet mogen, een rosse buurt zo in het centrum'' over A'dam, maar daar was het het uitgaansvolk dat er bij liep alsof ze zich gingen verkopen, hilarisch. Zo waren er een aantal clubs met een enorme farao als ingang, of twee cyberbots waar je tussendoor moest. Drommen meiden er voor, de een op hakken van 10 centimeter, de ander op 12, een centimter pancake op hun gezicht en no way dat ze ondergoed aan hadden. Nou is er met je ''leuk aankleden'' voor een feestje natuurlijk niks mis, maar dit was een travestie, werkelijk.

ja, dat is echt absurd. Dat schijnt in Engeland wel "normaal" te zijn, dat je als vrouw zijnde echt als een soort cheap hooker rond moet lopen. Ook al is het -10, het liefst blote benen en een te kort jurkje en een lak plamuur op je bakkes, vrij absurd. (Alhoewel je dit soort dingen op bv Rembrandtsplein in Amsterdam ook wel ziet als je even op het terras zit)

Citaat:
Ja jij ook mee dan!
Oud 20-11-2010, 18:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
En trouwens ik heb het met PS gedaan en heel veel layers gedaan
die ene nieuwe functie in CS5 die al die shit wegrenderd is echt geniaal
Oud 20-11-2010, 18:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja jij ook mee dan!
Citaat:
Erh.. jeetje. Dat zien we dan wel weer hoor
Oud 20-11-2010, 18:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga even eten, anders word ik teveel beinvloed door Glee
Oud 20-11-2010, 18:36
Signy
Signy is offline
Citaat:
ja, dat is echt absurd. Dat schijnt in Engeland wel "normaal" te zijn, dat je als vrouw zijnde echt als een soort cheap hooker rond moet lopen. Ook al is het -10, het liefst blote benen en een te kort jurkje en een lak plamuur op je bakkes, vrij absurd. (Alhoewel je dit soort dingen op bv Rembrandtsplein in Amsterdam ook wel ziet als je even op het terras zit)
Ja op het rembrandtsplein lopen ook toeristen he
in engeland is het gewoon normaal idd dat je erbij loopt als een hoer. waar ik was (in Clapham), lag er tapijt op de vloer van de bar zodat de dames hun hakken op konden doen en gewoon op blote voeten gingen dansen. echt te vaag, je struikelde als het ware over de hakken.
Oud 20-11-2010, 18:49
Carn
Carn is offline
Engelsen-op-vakantie zijn nog erger; lekker luidruchtig want ze denken toch dat we ze niet verstaan, en omdat alles hier nog langer open is zijn ze al retesnel lam, en als ze 2 uur in de zon zitten is men compleet verbrand <3
Oud 20-11-2010, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Engelsen-op-vakantie zijn nog erger; lekker luidruchtig want ze denken toch dat we ze niet verstaan, en omdat alles hier nog langer open is zijn ze al retesnel lam, en als ze 2 uur in de zon zitten is men compleet verbrand <3
dan moet je de serie Benidorm eens kijken. Beetje dat verhaal, maar dan grappig.

En alle wijven in Groot Britannie zijn gewoon een stelletje hoeren. Zelfs in januari liepen ze allemaal in korte jurkjes en hakjes en zonder jas, want dan moesten ze slepen met een jas blablabla.
Zelfs afgelopen zomer in Belfast vielen wij Nederlanders uit de toon met onze spijkerbroeken en t-shirts.
Oud 20-11-2010, 18:58
Carn
Carn is offline
hehe..ja een vriendin van me heeft een tijdje in Sheffield gezeten; ze had zich 'omgekleed' voordat ze op stap gingen maar kreeg het commentaar dat ze 'gewone kleren' aanhad
Oud 20-11-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Uhu, ik voelde me enórm stijlvol toen ik daar rondliep op mn afgetrapte gympjes en in m'n dikke winterjas.
Oud 20-11-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-11-2010, 19:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Uhu, ik voelde me enórm stijlvol toen ik daar rondliep op mn afgetrapte gympjes en in m'n dikke winterjas.
niets mis mee

Lal, iemand gaat hier compleet door zn dak omdat ze bij de mediamarkt de verkeerde game in het hoesje hebben gestopt. -must get camera-
Oud 20-11-2010, 19:21
Verwijderd
Minder stijlvol voelde ik me in Kensington, dámn wat is men daar rijk. Allerlei hogen heren in getailleerde jasjes, dertigers met wanderstok, bijna Pride & Prejudice.

Oh mensen, wat is meer ''kakmadame,'' zwarte (maar wel enigszins afgetrapte) schoentjes onder een zwart-wit gestippeld jurkje, of licht paarse?

Edit: dit heeft overigens niks met Kensington te maken, maar met een feestje.
Oud 20-11-2010, 19:26
Carn
Carn is offline
Ja, die vriend van ons is dus een of andere jurist-die-80-uur-per-week-werkt en blijkbaar een "klein appartementje" heeft in Notting Hill, maar we konden dus helaas niet op bezoek had het graag willen zien.
Oud 20-11-2010, 19:41
Verwijderd
Hm hmhm
Oud 20-11-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
pardon?
Oud 20-11-2010, 20:15
freezer
freezer is offline
Citaat:
Er zit niet veel verschil in met cs4 hoor!!
Ik heb ze alle 2 gehad en vind eigelijk cs4 nog beter.
Oud 20-11-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:

En anders is er op L&G altijd nog een topic voor dat soort vragen!
Oud 20-11-2010, 20:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
pardon?
er zit toch zon nieuwe algoritme/functie in die berekent hoe shit er uit ziet als je wat zaken weghaald?
Oud 20-11-2010, 20:41
Martiño
Martiño is offline
Zo. Ik heb de hele dag spullen gesorteerd op de zolder, wist niet dat er nog zoveel rommel van vroeger lag.

En nu wil ik ook weer naar Londen.
Oud 20-11-2010, 20:44
Verwijderd
Ik wil ook naar Londen
Oud 20-11-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook naar Londen
Oud 20-11-2010, 20:47
Verwijderd
Ik zie een meet!
Oud 20-11-2010, 20:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word nu echt krankzinnig, al het geluid wordt door 1 oor gestampt
Oud 20-11-2010, 20:59
Verwijderd
Maar het heeft wel een leuke topictitel opgeleverd!
Oud 20-11-2010, 21:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar het heeft wel een leuke topictitel opgeleverd!
Nou, joy
Oud 20-11-2010, 21:21
Verwijderd
Emg, ik heb zoveel make-up op dat ik niet weet of ik zo wel over straat durf.
Oud 20-11-2010, 21:23
Carn
Carn is offline
die antwoord, wat goedfout<3
Oud 20-11-2010, 21:25
Verwijderd
M'n held Hans is op 3
Oud 20-11-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
M'n held Hans is op 3
Van Baalen?
Oud 20-11-2010, 21:27
Verwijderd
Teeuwen natuurlijk. Over eindbazen gesproken.
Oud 20-11-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
M'n held Hans is op 3
Oh, welke show?
Oud 20-11-2010, 21:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag hem. Heb snel weer doorgezapt.
Oud 20-11-2010, 21:32
Verwijderd
Ik vraag me af hoeveel Engelsen die humor nou kunnen waarderen. Ik hoor er een paar schaapachtig lachen, en ondertussen denken ze: "I hope Monty Python is still on the telly when we get home..."
Verwijderd
Citaat:
Oh, welke show?
Z'n show uit Londen!
Verwijderd
Oh je was er al achter.
Oud 20-11-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel Engelsen die humor nou kunnen waarderen. Ik hoor er een paar schaapachtig lachen, en ondertussen denken ze: "I hope Monty Python is still on the telly when we get home..."
Hij is net 5 minuten bezig, sst! ;x
Oud 20-11-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Hij is net 5 minuten bezig, sst! ;x
Herhaling, of eh...re-run.
Oud 20-11-2010, 21:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij kreeg heel veel lovende recensies.
Oud 20-11-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Herhaling, of eh...re-run.
?
Oud 20-11-2010, 21:36
Verwijderd
Ik vind het tot nu matigjes voor Hans' doen, maar wellicht komt het nog goed, we zijn net begonnen.
Oud 20-11-2010, 21:38
Verwijderd
Ik vind het jammer dat men Hans Teeuwen altijd associeert met grofheden en geschreeuw, want zijn beste stukken zijn juist helemaal niet zo. Misschien nog meer dan de inhoud is de manier waaróp hij het doet zo enorm goed.
Oud 20-11-2010, 21:38
Verwijderd
M.a.w. ik heb deze show al twintig keer gezien
Oud 20-11-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hij kreeg heel veel lovende recensies.
Oh ok. Heeft het hem eigenlijk nog meer werk opgeleverd daar?
Oud 20-11-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
M.a.w. ik heb deze show al twintig keer gezien
Huh waar dan?
Oud 20-11-2010, 21:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ok. Heeft het hem eigenlijk nog meer werk opgeleverd daar?
Volgens mij treed hij er nog steeds weleens op.

Regels voor berichten