Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik: "Dat ze 3voor12 wegbezuinigen, wat een ontzettende kutsite met kutartikelen"
amigo: "Ja, dat die kutredacteuren gewoon weer naast ons in de rij staan bij het kruitvat om wegwerplenzen a 12 euro te kopen omdat de zwartebrilsubsidie door de mand is gevallen" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh mèn, de jaarlijkse ellende is weer begonnen en vaderleif praat alleen maar over verschillende manieren en nieuwe technieken om ski's te waxen, waxtafels, soorten sneeuw ("Want Katjusja, het is toch LOGISCH dat je op sneeuw van zes dagen met een dun laagje dat is gevallen bij -7 anders skiet dan op een dik pak dat is gevallen bij -2?"), wedstrijden, sporthelden, rolskiën, de ellende met de gemiddelde Nederlander ("ze begrijpen er niets van!") en schaatsen, schaatsen slijpen, soorten schaatsen, banen. Nu is het nog grappig, maar over ongeveer twee weken is het waarschijnlijk niet meer zo leuk dat de hele woonkamer in het teken staat van een soort stellage om verschillende waxlagen aan te brengen.
|
![]() |
|
Ja maar dat was ook omdat we allemaal de stad toch al "kennen", in ieder geval de toeristische plekken (desalnietmin lag ik bijna onder een auto omdat ik toch even vergat eerst rechts te kijken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hu hu, ja, ik ben ook blij dat ik nog leef, m'n vriendin heeft me zeker zes keer van de straat geplukt. ![]() ![]() |
![]() |
|
nou nou nou; we hebben niet alleen maar bier op. ook wijn! en coole restauranten bezocht! En ook gewoon doelloos rondgelopen (hierbij wel de notitie dat Hyde Park echt het sufste park ter wereld is, wat een zielloos grasveld
![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Boah, dat lijkt me dus niks, zo'n schrik-gedoe, ik spring al een meter de lucht in als een huisgenoot de keuken binnen loopt zonder zich aan te kondigen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Kees en hamburgers, het is een beetje een fail-verhaal aan het worden
![]() Citaat:
![]() oh het was echt tof, je moest je ook door zon supersmalle ehm, dinges wringen; het enige wat ik kon uitkramen was "I feel like being born agaaaaain" ![]()
|
Verwijderd
|
Zie je wel!
![]() En baah, nog enger, niet weg kunnen, brrrr. /held op sokken. Over snuiftent gesproken, ben je ook 's avonds laat in Camden geweest toevallig? |
![]() |
|
daar kunnen we wel een mouw aanpassen!
![]() Hmm, nee. We zijn wel bij een Turks restaurant geweest in Camden maar we waren daar rond n uurtje of 21:00 wel weer weg als ik me dat goed herinner.
|
Verwijderd
|
We shall see!
Nou Camden na 22:00 is dus vrij interessant. Toeristen doen altijd zo enorm ''oh en aah het zou toch niet mogen, een rosse buurt zo in het centrum'' over A'dam, maar daar was het het uitgaansvolk dat er bij liep alsof ze zich gingen verkopen, hilarisch. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|