Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2010, 16:01
Verwijderd
Hoi
Advertentie
Oud 20-11-2010, 16:01
Verwijderd
Die was snel he!
Oud 20-11-2010, 16:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja godver
Oud 20-11-2010, 16:03
freezer
freezer is offline
xd ik was zelfs te laat
hasseltboy
hasseltboy is offline
hoi
Verwijderd
Maar Phoebe, helpt het ook niet als je op je hoofd gaat staan, hard aan je oor trekt of je neus dichtknijpt en er dan doorheen blaast?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan trouwens niet op mijn hoofd staan :') ik deed nooit zo actief mee aan gym.

Blazen enzo heb ik allemaal al geprobeerd blazen, gapen, boeren
freezer
freezer is offline
Citaat:
hoi
hey,
Oud 20-11-2010, 16:04
freezer
freezer is offline
Oud 20-11-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kan trouwens niet op mijn hoofd staan :') ik deed nooit zo actief mee aan gym.
ik kan dat ook niet, geloof ik.
Oud 20-11-2010, 16:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig, ik voelde me alweer n00b
Oud 20-11-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
hoi
Als het onze favoriete atheïst niet is!
Oud 20-11-2010, 16:11
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Als het onze favoriete atheïst niet is!
Oud 20-11-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
freezer schreef: Hallo,Goedemiddag ik heb even iets in elkaar gefabriceerd:

http://i56.tinypic.com/xonuiw.png
Wat heb je hieraan gefabriceerd? Ik zie alleen een sportfoto met een kadertje eromheen en een sharp-filter. En iets van een textuurtje erdoorheen. Mag ik het origineel eens zien?
Oud 20-11-2010, 16:17
Carn
Carn is offline
volgens mij kijk ik scott pilgrim nu al voor de vierde keer <3
Oud 20-11-2010, 16:34
Verwijderd
Hallo!
Oud 20-11-2010, 16:55
Verwijderd
Ik kan ook niet op mijn hoofd staan geloof ik.
Oud 20-11-2010, 16:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hoi
hasseltboy
Oud 20-11-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy
Lorelei, je bloemen zijn nog steeds best mooi!!
Oud 20-11-2010, 17:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei, je bloemen zijn nog steeds best mooi!!
Gelukkig maar. Het was wel een beetje suf want ik wist niet (of in ieder geval niet erg bewust) dat je naar Londen zou gaan, anders had ik wel een iets praktischer cadeautje meegenomen.
Oud 20-11-2010, 17:11
Carn
Carn is offline
Londen ftw. Ik ga denk ik volgend jaar nog een weekendje; altijd handig van die vriendjes 'overseas' <3
Oud 20-11-2010, 17:16
Carn
Carn is offline
ik: "Dat ze 3voor12 wegbezuinigen, wat een ontzettende kutsite met kutartikelen"
amigo: "Ja, dat die kutredacteuren gewoon weer naast ons in de rij staan bij het kruitvat om wegwerplenzen a 12 euro te kopen omdat de zwartebrilsubsidie door de mand is gevallen"
Oud 20-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maar. Het was wel een beetje suf want ik wist niet (of in ieder geval niet erg bewust) dat je naar Londen zou gaan, anders had ik wel een iets praktischer cadeautje meegenomen.
Ik had ze veel water gegeven en toen ik terugkwam stonden ze heel mooi in bloei me welkom te heten. <3
Oud 20-11-2010, 17:20
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
hasseltboy
ja ik verveelde me zo erg dat ik hier maar even kwam kijken
Oud 20-11-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Londen ftw. Ik ga denk ik volgend jaar nog een weekendje; altijd handig van die vriendjes 'overseas' <3
Meehhh ja ik kan pas weer als ik óf ineens heel veel geld over heb, of ook vrienden maak daar.
Advertentie
Carn
Carn is offline
Freek de Jonge haalt de misantroop in me naar boven
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meehhh ja ik kan pas weer als ik óf ineens heel veel geld over heb, of ook vrienden maak daar.
Je mag wel mee!
Oud 20-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Je mag wel mee!
Dat is lief aangeboden maar ik denk dat we heel uiteenlopende dingen van de stad willen, niet?
Oud 20-11-2010, 17:25
Carn
Carn is offline
Waar baseer je dat op
Oud 20-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Dat is lief aangeboden maar ik denk dat we heel uiteenlopende dingen van de stad willen, niet?
Gay bars bezoeken en gebouwen nadoen is anders prima te combineren
Oud 20-11-2010, 17:27
Verwijderd
Op dat je zelf zei dat jullie vooral bier aan het hijsen waren!
Oud 20-11-2010, 17:28
Verwijderd
Oh mèn, de jaarlijkse ellende is weer begonnen en vaderleif praat alleen maar over verschillende manieren en nieuwe technieken om ski's te waxen, waxtafels, soorten sneeuw ("Want Katjusja, het is toch LOGISCH dat je op sneeuw van zes dagen met een dun laagje dat is gevallen bij -7 anders skiet dan op een dik pak dat is gevallen bij -2?"), wedstrijden, sporthelden, rolskiën, de ellende met de gemiddelde Nederlander ("ze begrijpen er niets van!") en schaatsen, schaatsen slijpen, soorten schaatsen, banen. Nu is het nog grappig, maar over ongeveer twee weken is het waarschijnlijk niet meer zo leuk dat de hele woonkamer in het teken staat van een soort stellage om verschillende waxlagen aan te brengen.
Oud 20-11-2010, 17:30
Carn
Carn is offline
Ja maar dat was ook omdat we allemaal de stad toch al "kennen", in ieder geval de toeristische plekken (desalnietmin lag ik bijna onder een auto omdat ik toch even vergat eerst rechts te kijken )
Oud 20-11-2010, 17:30
Carn
Carn is offline
sjonge jonge, de vrouw is al bijna een uur bezig met hamburgers bakken, how hard can it be
Oud 20-11-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat was ook omdat we allemaal de stad toch al "kennen", in ieder geval de toeristische plekken (desalnietmin lag ik bijna onder een auto omdat ik toch even vergat eerst rechts te kijken )
Ja ik ''ken'' de stad nu ook, ook een aantal minder toeristische plekken, neemt niet weg dat ik meer ben van het úren en úren door wijken dwalen en gekke winkeltjes en cafétjes zoeken en zo. Ik drink best bier hoor, nouja, cider, maar een weekend weg voor bijna alleen maar bier is iets dat ik een keer per jaar in februari doe en dan is het weer genoeg.
En hu hu, ja, ik ben ook blij dat ik nog leef, m'n vriendin heeft me zeker zes keer van de straat geplukt.
Oud 20-11-2010, 17:34
Carn
Carn is offline
nou nou nou; we hebben niet alleen maar bier op. ook wijn! en coole restauranten bezocht! En ook gewoon doelloos rondgelopen (hierbij wel de notitie dat Hyde Park echt het sufste park ter wereld is, wat een zielloos grasveld ) Maar de London Tombs was vet; gezien een vriendin van me daar werkt konden we dus voor noppes naar binnen en tijdens die scare-tour waren de mensen die daar werken extra vervelend qua schrikmomenten en opeens-benen-grijpen enzo <3
Oud 20-11-2010, 17:39
Verwijderd
Hyde park ik stom ja. We zaten er heel even om te lunchen, maar het was een trieste aanblik. En joh, weet ik veel wat je precies gedaan hebt, het waren je eigen woorden. (die ik wellicht verkeerd onthield...).
Boah, dat lijkt me dus niks, zo'n schrik-gedoe, ik spring al een meter de lucht in als een huisgenoot de keuken binnen loopt zonder zich aan te kondigen.
Oud 20-11-2010, 17:42
Carn
Carn is offline
Kees en hamburgers, het is een beetje een fail-verhaal aan het worden ik hoor gemompel over "magnetron" uit de keuken :/

Citaat:
Hyde park ik stom ja. We zaten er heel even om te lunchen, maar het was een trieste aanblik. En joh, weet ik veel wat je precies gedaan hebt, het waren je eigen woorden. (die ik wellicht verkeerd onthield...).
Boah, dat lijkt me dus niks, zo'n schrik-gedoe, ik spring al een meter de lucht in als een huisgenoot de keuken binnen loopt zonder zich aan te kondigen.
nahja, volgens mij was "veel drinken" wel een beetje de strekking tho..maar die vroege sluitingstijden maakten het er niet veel beter op, en de enige tent waar we na 11n nog binnenkonden was meteen een of andere doorgesnoven snuiftent :/

oh het was echt tof, je moest je ook door zon supersmalle ehm, dinges wringen; het enige wat ik kon uitkramen was "I feel like being born agaaaaain"
Oud 20-11-2010, 17:45
Verwijderd
Zie je wel! En ik denk niet eens dat ik het heel vervelend zou vinden, maar wel dat jullie míj heel vervelend zouden gaan vinden.

En baah, nog enger, niet weg kunnen, brrrr. /held op sokken.

Over snuiftent gesproken, ben je ook 's avonds laat in Camden geweest toevallig?
Oud 20-11-2010, 17:46
Verwijderd
Goedenavond
Oud 20-11-2010, 17:48
Carn
Carn is offline
daar kunnen we wel een mouw aanpassen!

dat is juist leuk. Schrikken is gezond, zegt men!

Hmm, nee. We zijn wel bij een Turks restaurant geweest in Camden maar we waren daar rond n uurtje of 21:00 wel weer weg als ik me dat goed herinner.
Oud 20-11-2010, 17:51
Carn
Carn is offline
omg

"ja, elke burger heeft een ander sausje"

GASTTTTTT.
Oud 20-11-2010, 17:54
Verwijderd
We shall see!

Nou Camden na 22:00 is dus vrij interessant. Toeristen doen altijd zo enorm ''oh en aah het zou toch niet mogen, een rosse buurt zo in het centrum'' over A'dam, maar daar was het het uitgaansvolk dat er bij liep alsof ze zich gingen verkopen, hilarisch. Zo waren er een aantal clubs met een enorme farao als ingang, of twee cyberbots waar je tussendoor moest. Drommen meiden er voor, de een op hakken van 10 centimeter, de ander op 12, een centimter pancake op hun gezicht en no way dat ze ondergoed aan hadden. Nou is er met je ''leuk aankleden'' voor een feestje natuurlijk niks mis, maar dit was een travestie, werkelijk.
Oud 20-11-2010, 17:59
Lorelei
Lorelei is offline
Medeia: Gewoon gebruik maken van het aanbod (en anders wil ik ook wel, hoor Carn ) en als je daar bent lekker overdag gaan doen wat je wil doen
Oud 20-11-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Medeia: Gewoon gebruik maken van het aanbod (en anders wil ik ook wel, hoor Carn ) en als je daar bent lekker overdag gaan doen wat je wil doen
Ja jij ook mee dan!
Oud 20-11-2010, 18:01
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een omelet gemaakt (nou ja, in de pan zag het er nog uit als een omelet) met aardappel, tomaat, paprika, champignons, ui, knoflook en brandnetelkaas (en ei en kruiden uiteraard). Yum <3
Oud 20-11-2010, 18:10
Verwijderd
Nomnom ik heb net echt een kwaliteitsbiefstukje gebakken, tenminste echt rose en niet zo medium/doorbakken als ze in restaurants geven
Oud 20-11-2010, 18:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nomnom ik heb net echt een kwaliteitsbiefstukje gebakken, tenminste echt rose en niet zo medium/doorbakken als ze in restaurants geven
Oud 20-11-2010, 18:16
Macrador
Macrador is offline
Wie is hier weer de dokter in spe? Ik heb een vraagje dat geen topic waard is.
Oud 20-11-2010, 18:17
Lorelei
Lorelei is offline
Sarah is de forum- (en DK-)dokter. Pluis (en Ieke toch ook?) is ook dokter in spe maar die komt volgens mij niet zo vaak op DK.

Regels voor berichten