Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2011, 10:34
Verwijderd
Ik rol en doe dat alleen onder mijn oksels. Ik heb een parfumloze deodorant zodat ik tenminste zonder storing mijn parfum kan dragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2011, 16:31
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat ik behoorlijk vaak last heb van zweetplekken. Maar wat doe ik daaraan? Ik gebruik al deo, maar ik wil natuurlijk niet teveel op gaan spuiten.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 13:04
Verwijderd
Weinig onnatuurlijke stoffen en strakke kleding dragen. Was je en droog je goed voor deo opspuit.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 13:10
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik behoorlijk vaak last heb van zweetplekken. Maar wat doe ik daaraan? Ik gebruik al deo, maar ik wil natuurlijk niet teveel op gaan spuiten.
Odorex Extra Dry. Ga maar eens kijken bij de drogist .
Oud 30-04-2011, 14:56
-annabellah
-annabellah is offline
Fa is echt de beste deo die r bestaat!
Rexona is gewoon een droge luchtverfrisser (die gebruik ik nooit (meer), vind 'm vreselijk)
Dove valt mee..
FA!!!
Oud 01-05-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Weinig onnatuurlijke stoffen en strakke kleding dragen. Was je en droog je goed voor deo opspuit.
Die weinig onnatuurlijke stoffen snap ik nog wel, maar strakke kleding?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Die weinig onnatuurlijke stoffen snap ik nog wel, maar strakke kleding?
weinig strakke kleding juist
omdat strakke kleding rechtstreeks tegen je oksel aan zit, gaat het zweet meteen in de kleding, in plaats van t everdampen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 18:36
Verwijderd
Ja, dat was ook m´n eerste gedachte en dat draag ik natuurlijk al. (Sowieso kan ik ook niet echt 'strakke' kleding hebben, vanwege m'n buikje^^)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 11:36
Verwijderd
Onder m'n oksels, waar anders?

Ik heb vaak fa of de speciale geurtjes van 8x4. Ik zweet niet zo veel, dus ik hoef geen antitranspirant (lijkt me ook ongezond, want dan zweet ik helemaal niet meer...). Hoef ook niet extra te spuiten voor of na het sporten ofzo. Waarschijnlijk zou ik er wel mee wegkomen om helemaal geen deo te gebruiken, en mijn vriendje zou er gelukkig van worden, maar ik vind het zelf niet fijn om het risico te lopen naar zweet te ruiken.

Ik vind mannen trouwens van zichzelf wel lekker ruiken (in ieder geval de goede mannen), maar stiekem heb ik ook wel een zwak voor een lekker deo-geurtje van axe oid, hoor! Volgens mij is dat een restant van mijn tienertijd; toen gebruikten alle leuke jongens flink wat deo. Ik associeer het nog steeds met stiekem zoenen en kriebels in mijn buik
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 16:22
chick123
chick123 is offline
eigenlijk gewoon in je ondergoed staan en je hele lichaam spuiten zonder je gezicht
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 17:44
Verwijderd
Neutral natuurlijk. Want anders krijg je die vreselijke vermenging van deo-luchten en eau de toilette. Één geurtje is genoeg.

@Wout: Je zou ook zoiets als Deoleen kunnen gebruiken, volgens mij hebben die genoeg middeltjes om transpiratie te verminderen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 20:24
Verwijderd
onder je oksels, maar ik ken ook mensen die hun poten ermee bespuiten.

zelf heb ik altijd een keus een paar soorten, kmoet altijd nog een die lekkerder ruikt dan de ander. en je kunbt afwisslen.
ik koop meestral 8x4 of FA
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 22:15
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
IDeo gaat bij alleen onder mijn oksels. Ik meende ook dat het daarvoor bedoeld was...
Dit dus.

En ik gebruik dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten