Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 09:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goeiemorgen!

Ik wil bij mijn vriendje zijn
Advertentie
Oud 29-11-2010, 09:17
Verwijderd
Citaat:
goeiemorgen!
[afbeelding]

Ik wil bij mijn vriendje zijn
geen teen -1
Oud 29-11-2010, 09:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Shit shit, ik kan m'n fietssleutel niet vinden! Dus òf ik heb 'em niet op slot gezet VRIJDAG, òf ik ben 'em kwijtgeraakt . Maar ik ben bij m'n ouders, dus als ik straks in de trein stap en erachter kom dat m'n fiets wèl op slot staat, moet ik weer terug ofzo
Oud 29-11-2010, 09:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en goedemorgen
Oud 29-11-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Shit shit, ik kan m'n fietssleutel niet vinden! Dus òf ik heb 'em niet op slot gezet VRIJDAG, òf ik ben 'em kwijtgeraakt . Maar ik ben bij m'n ouders, dus als ik straks in de trein stap en erachter kom dat m'n fiets wèl op slot staat, moet ik weer terug ofzo
Of je ouders vragen om de sleutel per post op te sturen, tussen twee kaartjes geplakt zodat niet opvalt dat het een sleutel is.
Heb je al al je jaszakken, broekzakken en tasvakjes gecheckt, ook degenen waar hij onmogelijk in kan zitten? Sleutels bevinden zich vaak op plaatsen waar ze onmogelijk kunnen zijn, sneaky bastaardjes dat het zijn.
Oud 29-11-2010, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmja, zal ik nog even doen. Ik doe de twee sleutels van mijn fiets (vast slot, hangslot) altijd in de zak van mijn jas, haalde er zonet maar ééntje weer uit (alleen die van het vaste slot).
Oud 29-11-2010, 09:28
Verwijderd
Oh dat scheelt dan wel dat hij nog een beetje op slot staat
Oud 29-11-2010, 09:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Juh ik hoop gewoon dat ik het vergeten ben, maar dat die sleutel er nog vrolijk inzit.
Oud 29-11-2010, 09:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hooo, m'n bus gaat bijna! Ik ga er alweer vandoor! Bedankt voor de tips
Oud 29-11-2010, 09:35
Verwijderd
Citaat:
oei. Griepig?
Ja, met koorts en opgezette amandelen en al
Oud 29-11-2010, 09:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, met koorts en opgezette amandelen en al
minder. Moet je de deur uit vandaag? Als je niet in verwegistan woonde kwam ik een fruitmand brengen!
Oud 29-11-2010, 10:10
Verwijderd
Oh bah. Beterschap!
Oud 29-11-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Of je ouders vragen om de sleutel per post op te sturen, tussen twee kaartjes geplakt zodat niet opvalt dat het een sleutel is.
Heb je al al je jaszakken, broekzakken en tasvakjes gecheckt, ook degenen waar hij onmogelijk in kan zitten? Sleutels bevinden zich vaak op plaatsen waar ze onmogelijk kunnen zijn, sneaky bastaardjes dat het zijn.
Zorg dan wel voor een stevige envelop en zorg dat die sleutel goed vastzit. Dergelijke objecten hebben namelijk nog weleens de neiging om door de envelop heen te steken en er zo tijdens het sorteerproces uit te vallen.
Oud 29-11-2010, 10:34
Verwijderd
Morning
Oud 29-11-2010, 10:37
Verwijderd
ik wil huilen en wel nu
Oud 29-11-2010, 10:40
Carn
Carn is offline
Dat is niet echt manly, Rode Panda! Face those demons!
Oud 29-11-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
ik wil huilen en wel nu
Doe maar jochie <3
Oud 29-11-2010, 10:48
Verwijderd
*aai voor panda*

en voor m'n huisdier natuurlijk
Oud 29-11-2010, 10:50
Carn
Carn is offline
-spint-
Oud 29-11-2010, 10:51
Verwijderd
Waarom is het zo leuk om andere mensen pijn te zien hebben?

Ik bedoel dus zoals dit: http://fail.nl/index/video/fail_comp..._november_2010
Oud 29-11-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het zo leuk om andere mensen pijn te zien hebben?

Ik bedoel dus zoals dit: http://fail.nl/index/video/fail_comp..._november_2010
Ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort dingen Van dat waar-gaat-het-heen!:!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!-verdriet.
Oud 29-11-2010, 10:55
Carn
Carn is offline
ja maar jij bent ook de uitzondering Etmakas!
Oud 29-11-2010, 10:57
Verwijderd
Nou ze moeten niet écht pijn hebben. Maar gewoon een beetje moet ik altijd heel hard om lachen Net als mannen die vol met hun ballen op een paaltje komen enzo. /Sadist. Hoewel dat waarschijnlijk wel écht pijn doet
Oud 29-11-2010, 11:03
Verwijderd
Ik vind zulk soort dingen ook nooit grappig. Behalve als het heel veel pijn is én het 'slachtoffer' het verdient. Zoals die jongen die een stuk uit een betonnen muur schopt waardoor er een blok beton op z'n been valt. Of die rolstoelman die ongeduldig werd bij het wachten op de lift, de deuren kapot ramde en toen met rolstoel en al in de liftschacht viel.
Oud 29-11-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zulk soort dingen ook nooit grappig. Behalve als het heel veel pijn is én het 'slachtoffer' het verdient. Zoals die jongen die een stuk uit een betonnen muur schopt waardoor er een blok beton op z'n been valt. Of die rolstoelman die ongeduldig werd bij het wachten op de lift, de deuren kapot ramde en toen met rolstoel en al in de liftschacht viel.
Idd! Ik moest echt precies aan die twee voorbeelden denken
Oud 29-11-2010, 11:08
Verwijderd
Hoe kan je nou weer een betonnen muur zomaar kapotschoppen? Of liftdeuren als je in een rolstoel zit?

Ik vind alle met kinderen wel echt zielig en sowieso, wat voor ouder ben je als je kind keihard met zijn driewieler tegen een muur opfietst en dat je dat dan opstuurt naar Funniest Home Videos of zo.
Oud 29-11-2010, 11:09
Carn
Carn is offline
ik vind kinderleed juist leuker dan volwassenenleed
Oud 29-11-2010, 11:11
Verwijderd
Ik vind huisdierenleed soms wel grappig maar dat hangt van het huisdier af
Oud 29-11-2010, 11:14
Verwijderd
In een topic las ik:
Citaat:
geen baar geld in huis bewaren
Baar geld?
Oud 29-11-2010, 11:18
Rationeel
Rationeel is offline
een heeeeele goede middag forumvriendjes
Oud 29-11-2010, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godsamme, ik stond net in de trein (want drukkkkkk) toen ineens iets bij me te binnen schoot: ik was vrijdag helemaal niet op de fiets naar het station, want m'n moeder had me opgehaald

Oud 29-11-2010, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik even op de baricaden tegen de 3000 euro boete. Adieu alweer.
Oud 29-11-2010, 11:20
Verwijderd
Wie wil er een e-card? Ik heb zin om iedereen die ik maar kan verzinnen e-cards te sturen.
Oud 29-11-2010, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ik ik!
Oud 29-11-2010, 11:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
In een topic las ik:

Baar geld?
een baar goud is een goudstaaf, maar een baar geld kan volgens mij niet
Oud 29-11-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ik ik!
Maar ik heb jouw e-mailadres niet!

Citaat:
een baar goud is een goudstaaf, maar een baar geld kan volgens mij niet
Geldstaaf?
Oud 29-11-2010, 11:27
Verwijderd
ik moet dringend verslaafd raken aan een game ofzo, dat zou ideaal zijn. Dan vliegen de uren voorbij zonder dat het te vermoeiend is
Oud 29-11-2010, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
cod black ops staat op mijn lijstje
Oud 29-11-2010, 11:31
Verwijderd
Eergisteren ging ik Mulholland Drive kijken, zonder van tevoren gelezen te hebben waar ie over ging, zelfs het genre wist ik niet. Maar hoog cijfer op IMDb en bekende titel, dus ok.
Spoiler
Oud 29-11-2010, 11:31
Verwijderd
ik geloof dat de mozman die speelt. de nieuwe cod. het is niet zo mijn DING.
Oud 29-11-2010, 11:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
cod black ops staat op mijn lijstje
Meh singleplayer is wel tof multiplayer is mwah
Oud 29-11-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je nou weer een betonnen muur zomaar kapotschoppen? Of liftdeuren als je in een rolstoel zit?
Nou, zo:

(Dit is de ingekorte versie, in de langere versie zie je dat ze er al langer tegenaan schoppen.)

Oud 29-11-2010, 11:40
Verwijderd
Oesj. De stem van die jongen op het einde klinkt alsof hij heel veel pijn heeft. Wat waarschijnlijk ook zo is.
Maar godver, die in die rolstoel . Hoe dom kan iemand zijn zeg.
Oud 29-11-2010, 11:42
Verwijderd
wat. die rolstoelman, stort hij zich nou expres in de liftschacht? hij zag toch dat de lift er niet meer was ;x
Oud 29-11-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
minder. Moet je de deur uit vandaag? Als je niet in verwegistan woonde kwam ik een fruitmand brengen!
Verweggistan noemt ie dat
Nee, hoef in principe vandaag niet de deur uit. Morgen wel, en ik moet ook nog veel dingen doen als in voorbereiden, dus dat is wel rottig. Maar ja.

Citaat:
Oh bah. Beterschap!
Thanks.
Oud 29-11-2010, 11:43
Verwijderd
Hee, Een Trein Naar Niemandsland is van Frans Bauer! Dat wist ik helemaal niet.
Oud 29-11-2010, 11:44
Verwijderd
(8) Er rijdt een trein naar nieemandsland hij is onderweg naar 't beloofde land onderweg hoor je de engelen zingen 't lijkt een droom dat hemelse gezahang! (8)

Wat zingt hij nasaal eigenlijk.
Oud 29-11-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Eergisteren ging ik Mulholland Drive kijken, zonder van tevoren gelezen te hebben waar ie over ging, zelfs het genre wist ik niet. Maar hoog cijfer op IMDb en bekende titel, dus ok.
Spoiler
Ik ging 'm ook op die manier kijken, want ik kijk wel vaker films die over 't algemeen goed gevonden worden zonder er dingen op te zoeken.
Spoiler
Oud 29-11-2010, 11:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
wat. die rolstoelman, stort hij zich nou expres in de liftschacht? hij zag toch dat de lift er niet meer was ;x
Tja, idioten heb je in alle vormen en maten

Citaat:
Verweggistan noemt ie dat
Nee, hoef in principe vandaag niet de deur uit. Morgen wel, en ik moet ook nog veel dingen doen als in voorbereiden, dus dat is wel rottig. Maar ja.
nou, een uur treinen is anders al een eind weg!
Oud 29-11-2010, 11:47
Verwijderd
Geel heeft al sneeuw! Ik wil ooooooohhooooook :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten