Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmja, zal ik nog even doen. Ik doe de twee sleutels van mijn fiets (vast slot, hangslot) altijd in de zak van mijn jas, haalde er zonet maar ééntje weer uit (alleen die van het vaste slot).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom is het zo leuk om andere mensen pijn te zien hebben?
![]() Ik bedoel dus zoals dit: http://fail.nl/index/video/fail_comp..._november_2010 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind zulk soort dingen ook nooit grappig. Behalve als het heel veel pijn is én het 'slachtoffer' het verdient. Zoals die jongen die een stuk uit een betonnen muur schopt waardoor er een blok beton op z'n been valt. Of die rolstoelman die ongeduldig werd bij het wachten op de lift, de deuren kapot ramde en toen met rolstoel en al in de liftschacht viel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kan je nou weer een betonnen muur zomaar kapotschoppen? Of liftdeuren als je in een rolstoel zit?
![]() Ik vind alle met kinderen wel echt zielig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, hoef in principe vandaag niet de deur uit. Morgen wel, en ik moet ook nog veel dingen doen als in voorbereiden, dus dat is wel rottig. Maar ja. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat: