Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Over die van mij: Ben ik wel met je eens ja
Over die van jou: Vind ik eerlijk gezegd ook wel eentonig door zijn slome basriff. Wel een baas die vent uit de clip (de leadzanger neem ik aan) Het doet me eerlijk gezegd heel erg denken aan La Grange van ZZ-Top Zou dat toeval zijn of bedoeld? Het lijkt er namelijk wel echt heel erg op! Wel leuk dus, maar niets speciaals en iets te sloom naar mijn idee. (en dan heb ik het over dit nummer, La Grange is geniaal) Aanrader om een keer Live te gaan kijken, kost geen drol en is supergrappig |
![]() |
|
nee niet echt iets waar ik zelf van hou, hou niet echt van dat soort ja, instrumenten enzo. vind het een beetje moeilijk uit te leggen
![]() en dan even wachten tot ze begint te zingen metalzangeres van 14 jaar, en moooooi ![]()
Laatst gewijzigd op 14-01-2011 om 15:16. |
![]() |
|
![]() |
Een lekker nummer, Rory vind ik altijd wel goed eigenlijk. Deze is lekker opzwepend, catchy en speels. Oh en ik vind zijn solo's altijd geweldig, zo ook hier. Mijn favoriet van hem blijft wel (kan ook niet anders natuurlijk) A Million Miles Away, maar dan wel de live versie van de cd Irish Tour, ronduit geweldig is die!
Dit was vooral live heel vet, dat wijf is echt compleet gestoord. Nu ik het zo op utube luister is het niet zo bijzonder eigelijk, maarja, nu jouw mening ;-) |
![]() |
|
Wtf.
![]() ![]() Dit is part 1 van het volledige nummer, dat duurt iets van twintig minuten.
|
Het probleem met lange nummers: Het duurt lang voordat het eenmaal is opgebouwd. Ik vind het op +/- 5:30 echt heel irritant, om eerlijk te zijn. Laat ik 'm snel uitzetten en hier naar luisteren:
|
![]() |
Crystal Castles staat sowieso al in mijn top 10 favoriete artiesten en dit is ook een erg gaaf nummer. Vind deze versie met Robert Smith ook zelf nog een vooruitgang op het van origine al geniale nummer. Ik zoek eigenlijk nog iets vergelijkbaars. Ik heb tot nu toe alleen You Love Her Coz She's Dead en Kap Bambino gevonden. Vind ze beide wel stukken minder dan Crystal Castles, maar het is in ieder geval iets...
|
![]() |
|
Ah Judas Priest. Normaal ben ik niet zo'n van old-school bands die iets te lang doorgaan met touren en dan op grote festivals komen te headlinen omdat ze nu eenmaal de naam hebben, iets wat vooral bij Graspop de laatste paar jaar een trend lijkt, maar dit jaar ga ik bij Judas Priest zeker vooraan staan meebléren.
Als iemand hier een een echte mening over geeft, ben die "niet mijn ding" comments een beetje zat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 29-11-2010 21:27 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Issun | 500 | 19-02-2010 18:47 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |