Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En bij mij is alles een sketchy waas van lelijkheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh mijn post destijds (2006):
Harry Potter and the Goblet of Fire Ik moet toch echt eens de boeken gaan lezen, want deze film was vooral behoorlijk warrig en onduidelijk. Harry moet meedoen aan een toernooi, en daarbij drie gevaarlijke taken/wedstrijden doen, tezamen met buitenlandse studenten. Nu is dat op zich al vaag, immers, waarom zouden de scholen hun eigen studenten in levensgevaar brengen met een toernooi?? Verder wordt er maar weinig uitgelegd over bepaalde gebeurtenissen... Waar sloeg die hele tweede onderwaterwedstrijd op? "Schatten" die waren gestolen (Hermione, Ron, etc.) en die gered moesten worden van de merpeople? Heh? Gestolen door wie? Waarom laten de scholen toe dat deze studenten daar onderwater vastgebonden zitten? Ik snap het niet. Verder was het veel special effects en weinig inhoud. 6/10 ![]() Toch nog een 6, hoe kom ik daarbij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind mensen negeren nooit sociaal ongemakkelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
http://www.stassen.nl/specificaties/...nheiser-hd-650 Deze shit ga je gewoon niet buiten op je knar dragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Marmaduke has ejected his owner-man from his armchair and is now reclining in an anatomically-implausible fashion.
And I know it looks like the cartoon doggie is showing the lady his junk, but is it going to ruin your day if I just leave it at that? ![]() Ik had eerst iets van: "Ach, is die Marmaduke echt zo slecht?" maar nu is dat een volmondig "JA". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb nu echt al een stuk of 20 koptelefoons/oordopjes hier liggen en ze zijn allen best wel kudt. Oordopjes lazeren steeds uit m'n oren óf gaan pijn doen, Koptelefoons zijn flimsy en sluiten niet goed af en beiden hebben ze geen goede bass (wrs door het niet-afsluiten) en hebben ze teringsnel kabelbreuk.
De enige koptelefoon die nog ok'ig geluid geeft is deze, maar die durf ik buiten niet meer op: ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had de Koss PortaPro en die had prima geluid, alleen sloot 'ie ook niet goed af. Dat mag wel beter. En de volgende keer wil ik ook iets waar je aparte kabeltjes voor kunt kopen, want je hele koptelefoon weggooien als je kabelbreuk hebt is zonde. Tenminste, als je een beetje een fatsoenlijke hebt.
![]() Toch drie jaar trouwe dienst. R.I.P. *saluteert* |
![]() |
||
Citaat:
De beste die ik ooit heb gehad waren van die hele goedkope van sony volgens mij. Met een soort van rubberen fliepje eraan. Bass als een malle. ![]() Kan ze nu nergens meer vinden. Maar jaaaa. Die lidl dingen krijgen trouwens best goede reviews: http://rockgrotto.proboards.com/inde...ad=5626&page=1
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway ik heb ook eens een Koss gehad maar die ging na een uurtje knellen als een malle. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
NASA zal overmorgen een belangrijke persconferentie houden. Hierin zullen zij waarschijnlijk de ontdekking van buitenaards leven bekendmaken.
Volgens kenners heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie aliens ontdekt op Titan, een van de vele manen van Saturnus. Tijdens de persconferentie zullen diverse wetenschappers aan het woord komen. Gezien de aard van de sprekers is de kans groot dat men een soort bacterie heeft ontdekt op Titan. Het is echter nog onbekend wat er zoal wordt besproken tijdens de persconferentie. Wel wordt er op media als Twitter al volop gespeculeerd over de aankondiging van buitenaards leven. De persconferentie is donderdagavond vanaf acht uur live te volgen via NASA Television. Huuu wat kikke! |
![]() |
||
Citaat:
ten tweede: Ik had ook supergoede recensies gelezen over de 201, dat het de beste koptelefoon was onder de 100 euro enzo. En dat werd gezegd door van die audiofielen... dus ik heb 'm getest en ik vind het niks. Bass veels te zwak en sluit niet goed af. Ik weiger nu om nog een hoop geld aan een koptelefoon uit te geven, tenzij ik 'm heb getest en WEET dat het klinkt zoals ik wil. Want blijkbaar heb ik nogal rare eisen. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar volgens mij lijkt 'ie meer op Mark van peep show dan 'ie altijd laat blijken. (Heeft 'ie ook wel eens gezegd, dacht ik.) Anyhoo, ik zou 'm doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|