Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 00:05
Carn
Carn is offline

Nee, dat moet allemaal maar gewoon kunnen. Overigens ben ik niet al te bekend met de HP-lore dus misschien dat er in de boeken iets meer over gezegd wordt. Hogwarts, serious business.
Oud 01-12-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Hee Carn, ik ben nu bezig met The Goblet of Fire, en ik heb twee vragen over de morele integriteit van Hogwarts.
Spoiler
Oud 01-12-2010, 00:07
Uice
Uice is offline
Ik vind het maar een onverantwoordelijke school.

Gelukkig zit Queenie uit Blackadder II in deze film.
Oud 01-12-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Hee Carn, ik ben nu bezig met The Goblet of Fire, en ik heb twee vragen over de morele integriteit van Hogwarts.
Spoiler
Spoiler
Oud 01-12-2010, 00:08
Carn
Carn is offline
Zeg Uice, is de Song of Ice and Fire reeks niet interessant voor je?
Oud 01-12-2010, 00:09
Verwijderd
Hey Gnulius, je hebt mail.
Oud 01-12-2010, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kutlidl!
Ik was helemaal enthousiast, want ik had voor weinig geld een koptelefoon gekocht met noise reduction blabla, en nu maak ik net die doos open en er zitten gewoon geen kabeltjes en batterijen bij, wat dus wel hoort.
Nu heb ik dus alleen een koptelefoon zonder kabel.

Wrs heeft een of andere mongoloid het eruit gejat, want het boekje zat ook helemaal raar dubbelgevouwen enzo.

Morgen maar effe ruilen, want verder lijkt het voor die 11 euro op een prima ding. Niet licht en flimsy en hij sluit goed over m'n oren...
Oh ja, en hij is 11 euro, dus ik kan 'm verven en er iets lelijks van maken.
Oud 01-12-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
He Noedel, ben jij al opgeschoten met je stedelijke monsters? Ik heb het plan om er vannacht en morgen aan te werken, maar ik zit nog steeds zo vastttttttttttttttt. Dus nu doe ik maar gestures en random objecten van m'n bureau, in de hoop dat ik zo op gang kom. Het is wel goed voor m'n schilderskillz op zich, maar echt nuttig voor de opdracht is het niet.
Haha, nog steeds gestures en stillevens? Ik ben een beeeetje opgeschoten, ik heb nu wat meer detail in 'het hoofd'. De rest is nog een sketchy waas van lelijkheid.
Oud 01-12-2010, 00:25
Verwijderd
O heu, elf euro. Die ga ik ook even kopen dan, tot ik heb besloten wat voor (fatsoenlijke) koptelefoon ik wil Want nu heb ik alleen knullige oordopjes en dat luistert al helemaal kut.

Hoewel wacht, waar heb je die batterijen voor nodig?
Oud 01-12-2010, 00:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Spoiler
En niemand vindt het verder erger dat ze een soort stierengevechten doen met die beesten?
Citaat:
Spoiler
Jezus.
Oud 01-12-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Haha, nog steeds gestures en stillevens? Ik ben een beeeetje opgeschoten, ik heb nu wat meer detail in 'het hoofd'. De rest is nog een sketchy waas van lelijkheid.
Ja. Maar het is wel een béétje nuttig, want ik doe mee aan de Spartaanse training van CA.org. Vijftig gestures en een optionele andere studie per week. Of nouja, het is sowieso erg nuttig natuurlijk, maar dus ook relevant qua dingen-waaraan-je-meedoet-op-sites, dat bedoel ik.

En bij mij is alles een sketchy waas van lelijkheid Ik kan niet kiezen tussen doorbijten en doorgaan of toch maar iets anders maken. Maar als ik ga nadenken over wat ik dan wil maken als ik aan iets nieuws begin, kom ik toch weer uit bij hetzelfde ontwerp, dus mekker mekker klaag.
Oud 01-12-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
O heu, elf euro. Die ga ik ook even kopen dan, tot ik heb besloten wat voor (fatsoenlijke) koptelefoon ik wil Want nu heb ik alleen knullige oordopjes en dat luistert al helemaal kut.

De Sennheiser CX300 en CX500 zijn prima instapdopjes.
Oud 01-12-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
En niemand vindt het verder erger dat ze een soort stierengevechten doen met die beesten?

Jezus.
Ik ergerde me ook enorm aan die onzindetails in de film. Maar ik hou maar voor dat de boeken beter en logischer zijn.
Oud 01-12-2010, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
'noise cancelling'. Dus dat 'ie een soort anti-brom geeft als je in een vliegtuig of bus zit.
Verwijderd
Citaat:
De Sennheiser CX300 en CX500 zijn prima instapdopjes.
Ja, maar die heb ik dus niet, ik heb iPod-dingskes die m'n vader ooit aan me schonk toen m'n koptelefoon kapot ging. En ik wíl ook geen dopjes want ik heb kleine oren, dus dan is het kiezen tussen pijn hebben of oordopjes die er constant uit vallen. Bovendien wil ik dat het duidelijk te zien is dat ik muziek luister, want dat voorkomt ongemakkelijke sociale situaties waarbij mensen tegen je aanpraten en jij ze ogenschijnlijk negeert.
Verwijderd
Oh mijn post destijds (2006):

Harry Potter and the Goblet of Fire

Ik moet toch echt eens de boeken gaan lezen, want deze film was vooral behoorlijk warrig en onduidelijk.

Harry moet meedoen aan een toernooi, en daarbij drie gevaarlijke taken/wedstrijden doen, tezamen met buitenlandse studenten.

Nu is dat op zich al vaag, immers, waarom zouden de scholen hun eigen studenten in levensgevaar brengen met een toernooi??

Verder wordt er maar weinig uitgelegd over bepaalde gebeurtenissen... Waar sloeg die hele tweede onderwaterwedstrijd op? "Schatten" die waren gestolen (Hermione, Ron, etc.) en die gered moesten worden van de merpeople? Heh? Gestolen door wie? Waarom laten de scholen toe dat deze studenten daar onderwater vastgebonden zitten? Ik snap het niet.

Verder was het veel special effects en weinig inhoud.

6/10

Toch nog een 6, hoe kom ik daarbij?
Oud 01-12-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die heb ik dus niet, ik heb iPod-dingskes die m'n vader ooit aan me schonk toen m'n koptelefoon kapot ging. En ik wíl ook geen dopjes want ik heb kleine oren, dus dan is het kiezen tussen pijn hebben of oordopjes die er constant uit vallen. Bovendien wil ik dat het duidelijk te zien is dat ik muziek luister, want dat voorkomt ongemakkelijke sociale situaties waarbij mensen tegen je aanpraten en jij ze ogenschijnlijk negeert.
Nah je heb verschillende rubbers en in-ears die niet passen moet ik nog meemaken heurrr.

En ik vind mensen negeren nooit sociaal ongemakkelijk
Oud 01-12-2010, 00:42
Verwijderd
Trouwens al die vragen over HP, ik heb alle films gezien en deel 5 t/m 7 gelezen maar ik zou er allemaal niet eens meer antwoord op kunnen geven.
Oud 01-12-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
'noise cancelling'. Dus dat 'ie een soort anti-brom geeft als je in een vliegtuig of bus zit.
O lolz, ik dacht dat noise cancelling 'm meer in de geluidsisolatie zat. Nou goed, ik zal er eens naar kijken Bedankt voor de tip.
Oud 01-12-2010, 00:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ergerde me ook enorm aan die onzindetails in de film. Maar ik hou maar voor dat de boeken beter en logischer zijn.
Ja, ze stoppen er ontzettend veel scènes in die niets toevoegen, omdat de fans anders gaan zeuren dat ze dingen 'weggelaten' hebben. Beter schrappen ze wat meer, zodat ze dieper in kunnen gaan op dingen die er wel toe doen. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ik de laatste Potterfilm niet regisseer. Ik zou er iets schitterends van maken waar alle fans woedend om worden.
Oud 01-12-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Nah je heb verschillende rubbers en in-ears die niet passen moet ik nog meemaken heurrr.

En ik vind mensen negeren nooit sociaal ongemakkelijk
Ik wel, tenminste, als ik er geen excuus voor heb. En ik wil niet klooien met rubbers, gewoon een dik gevaarte op je hoofd en gaan
Oud 01-12-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze stoppen er ontzettend veel scènes in die niets toevoegen, omdat de fans anders gaan zeuren dat ze dingen 'weggelaten' hebben. Beter schrappen ze wat meer, zodat ze dieper in kunnen gaan op dingen die er wel toe doen. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ik de laatste Potterfilm niet regisseer. Ik zou er iets schitterends van maken waar alle fans woedend om worden.
"Waarom praat Ron net als Karl Pilkington? Wat is dat met die Frank Zappa-soundtrack? Waarom is Perkamentus opeens gespeeld door Ricky Gervais?!"
Oud 01-12-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Dit is wel waar; de film van deel 6 (en ook deel 5) hebben toch wel relevante shit achterwege gelaten (denk aan o.a. de geschiedenis achter de horcruxes wat wél belangrijk is) en dat moet nu ineens ingehaald worden terwijl de content van deel 7 an sich al vrij veel is vergeleken met de vorige delen. Alleen al daarom ben ik benieuwd naar de film
Oud 01-12-2010, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Ik wel, tenminste, als ik er geen excuus voor heb. En ik wil niet klooien met rubbers, gewoon een dik gevaarte op je hoofd en gaan
Dit is mijn "dik gevaarte" die ik indoor op m'n knar zet:

En ja dat kan natuurlijk niet outdoors
Oud 01-12-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Want?

Oja, je bent vrouw, je let op je uiterlijk
Oud 01-12-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Dit is mijn "dik gevaarte" die ik indoor op m'n knar zet:

[afbeelding]

Ha, ziet eruit als een prima dikkerd Waarom mag 'ie niet naar buiten?
Oud 01-12-2010, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Want?

Oja, je bent vrouw, je let op je uiterlijk
Citaat:
Ha, ziet eruit als een prima dikkerd Waarom mag 'ie niet naar buiten?
Ehm.

http://www.stassen.nl/specificaties/...nheiser-hd-650

Deze shit ga je gewoon niet buiten op je knar dragen.
Oud 01-12-2010, 00:51
Verwijderd
Marmaduke has ejected his owner-man from his armchair and is now reclining in an anatomically-implausible fashion.

And I know it looks like the cartoon doggie is showing the lady his junk, but is it going to ruin your day if I just leave it at that?

Ik had eerst iets van: "Ach, is die Marmaduke echt zo slecht?" maar nu is dat een volmondig "JA".
Oud 01-12-2010, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Ehm.

http://www.stassen.nl/specificaties/...nheiser-hd-650

Deze shit ga je gewoon niet buiten op je knar dragen.
Dan zou ik 'm gewoon laten verzekeren ofzo.
Oud 01-12-2010, 00:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
"Waarom praat Ron net als Karl Pilkington? Wat is dat met die Frank Zappa-soundtrack? Waarom is Perkamentus opeens gespeeld door Ricky Gervais?!"
Ik zou Steve Buscemi als Harry casten, denk ik.
Oud 01-12-2010, 00:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nu echt al een stuk of 20 koptelefoons/oordopjes hier liggen en ze zijn allen best wel kudt. Oordopjes lazeren steeds uit m'n oren óf gaan pijn doen, Koptelefoons zijn flimsy en sluiten niet goed af en beiden hebben ze geen goede bass (wrs door het niet-afsluiten) en hebben ze teringsnel kabelbreuk.

De enige koptelefoon die nog ok'ig geluid geeft is deze, maar die durf ik buiten niet meer op:
Oud 01-12-2010, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou Steve Buscemi als Harry casten, denk ik.
Ik kan me wel een soort Harry Potter-film voorstellen waarin dat extreem goed zou werken.
Oud 01-12-2010, 01:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou David Mitchell casten als Harry.
Oud 01-12-2010, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik 'm gewoon laten verzekeren ofzo.
Nee, voor outdoor isolatie van de buitenwereld (heersch!) heb ik lekker CX300 dopjes. Snel, safe en simpel. En relatief prima geluid

Citaat:
Ik heb nu echt al een stuk of 20 koptelefoons/oordopjes hier liggen en ze zijn allen best wel kudt. Oordopjes lazeren steeds uit m'n oren óf gaan pijn doen, Koptelefoons zijn flimsy en sluiten niet goed af en beiden hebben ze geen goede bass (wrs door het niet-afsluiten) en hebben ze teringsnel kabelbreuk.

De enige koptelefoon die nog ok'ig geluid geeft is deze, maar die durf ik buiten niet meer op:
[afbeelding]
Heb je ook in-ears geprobeerd? Of alleen "normale" oordopjes?
Oud 01-12-2010, 01:03
Verwijderd
Ik vind Filemon Wesselink wel een potentiële Harry Potter
Oud 01-12-2010, 01:04
Verwijderd
Ik had de Koss PortaPro en die had prima geluid, alleen sloot 'ie ook niet goed af. Dat mag wel beter. En de volgende keer wil ik ook iets waar je aparte kabeltjes voor kunt kopen, want je hele koptelefoon weggooien als je kabelbreuk hebt is zonde. Tenminste, als je een beetje een fatsoenlijke hebt.

Toch drie jaar trouwe dienst.

R.I.P. *saluteert*
Oud 01-12-2010, 01:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou David Mitchell casten als Harry.
David Mitchell. <3

Ik bedacht me laatst dat hij de perfecte Arthur Dent zou zijn.
Oud 01-12-2010, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je ook in-ears geprobeerd? Of alleen "normale" oordopjes?
Ja natuurlijk heb ik ook in-ears geprobeerd, ik ben geen totale audio-n00b!

De beste die ik ooit heb gehad waren van die hele goedkope van sony volgens mij. Met een soort van rubberen fliepje eraan. Bass als een malle.
Kan ze nu nergens meer vinden.

Maar jaaaa. Die lidl dingen krijgen trouwens best goede reviews:
http://rockgrotto.proboards.com/inde...ad=5626&page=1
Oud 01-12-2010, 01:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
David Mitchell. <3

Ik bedacht me laatst dat hij de perfecte Arthur Dent zou zijn.
Hmm, hij is te sullig en onzeker om Arthur Dent te zijn, denk ik.
Al wil ik 't 'm best wel zien proberen.
Oud 01-12-2010, 01:07
Verwijderd
Ik zou Balkenende casten d;d;;d;;;d;D:;d;d;D
Oud 01-12-2010, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had de Koss PortaPro en die had prima geluid, alleen sloot 'ie ook niet goed af. Dat mag wel beter. En de volgende keer wil ik ook iets waar je aparte kabeltjes voor kunt kopen, want je hele koptelefoon weggooien als je kabelbreuk hebt is zonde. Tenminste, als je een beetje een fatsoenlijke hebt.

[afbeelding]

Toch drie jaar trouwe dienst.

R.I.P. *saluteert*
Voor ik deze HD650 had deed ik 't met een HD580. Die heeft ook kabelbreuk gehad (bekend Sennheiser-probleem) en daar moest ik ook nieuwe kabeltjes voor hebben. Erg slecht als je het mij vraagt. Maar goed, uiteindelijk toch weer bij Sennheiser uitgekomen na een paar middagen uitvoering koptelefoons proberen met een stapel CD's in de winkel, lekker in een hoekje met een amp en CD-speler <3 (ja je bent nerd of niet)

Anyway ik heb ook eens een Koss gehad maar die ging na een uurtje knellen als een malle.

Citaat:
Ja natuurlijk heb ik ook in-ears geprobeerd, ik ben geen totale audio-n00b!

De beste die ik ooit heb gehad waren van die hele goedkope van sony volgens mij. Met een soort van rubberen fliepje eraan. Bass als een malle.
Kan ze nu nergens meer vinden.

Maar jaaaa. Die lidl dingen krijgen trouwens best goede reviews:
http://rockgrotto.proboards.com/inde...ad=5626&page=1
Nja nou ja je kunt natuurlijk altijd de equalizer gebruiken. En serieus; probeer de CX300 eens. Die zijn écht goed met ook een heftige bass au naturellement.
Oud 01-12-2010, 01:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hmm, hij is te sullig en onzeker om Arthur Dent te zijn, denk ik.
Al wil ik 't 'm best wel zien proberen.
Mitchell is toch niet onzeker? Volgens mij is het een van de minst onzekere mensen in entertainment.
Oud 01-12-2010, 01:12
Verwijderd
Wat een fijn weer is het trouwens. <3
Oud 01-12-2010, 01:17
Uice
Uice is offline
www.stumbleupon.com

Eindeloos.
Verwijderd
NASA zal overmorgen een belangrijke persconferentie houden. Hierin zullen zij waarschijnlijk de ontdekking van buitenaards leven bekendmaken.

Volgens kenners heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie aliens ontdekt op Titan, een van de vele manen van Saturnus. Tijdens de persconferentie zullen diverse wetenschappers aan het woord komen. Gezien de aard van de sprekers is de kans groot dat men een soort bacterie heeft ontdekt op Titan.

Het is echter nog onbekend wat er zoal wordt besproken tijdens de persconferentie. Wel wordt er op media als Twitter al volop gespeculeerd over de aankondiging van buitenaards leven. De persconferentie is donderdagavond vanaf acht uur live te volgen via NASA Television.

Huuu wat kikke!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nja nou ja je kunt natuurlijk altijd de equalizer gebruiken. En serieus; probeer de CX300 eens. Die zijn écht goed met ook een heftige bass au naturellement.
Ik equalise me een ongeluk jongen, maar krijg alsnog niet het geluid dat ik wil. En die Sennheiser spreekt me niet zo aan eigenlijk. Ten eerste: kabeltjes links en rechts= onhandig en meer kans op kabelbreuk
ten tweede: Ik had ook supergoede recensies gelezen over de 201, dat het de beste koptelefoon was onder de 100 euro enzo. En dat werd gezegd door van die audiofielen... dus ik heb 'm getest en ik vind het niks. Bass veels te zwak en sluit niet goed af.

Ik weiger nu om nog een hoop geld aan een koptelefoon uit te geven, tenzij ik 'm heb getest en WEET dat het klinkt zoals ik wil. Want blijkbaar heb ik nogal rare eisen.
Oud 01-12-2010, 01:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mitchell is toch niet onzeker? Volgens mij is het een van de minst onzekere mensen in entertainment.
Ja, hij komt er iig wel vooruit dat 'ie een dorky freak is.
Maar volgens mij lijkt 'ie meer op Mark van peep show dan 'ie altijd laat blijken. (Heeft 'ie ook wel eens gezegd, dacht ik.)

Anyhoo, ik zou 'm doen.
Oud 01-12-2010, 01:22
Verwijderd
Tsja maar die "audiofielen" aldaar zijn natuurlijk maar onkundige knoeiers vergeleken met mij eah. </kazettekedet>
Oud 01-12-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
NASA zal overmorgen een belangrijke persconferentie houden. Hierin zullen zij waarschijnlijk de ontdekking van buitenaards leven bekendmaken.

Volgens kenners heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie aliens ontdekt op Titan, een van de vele manen van Saturnus. Tijdens de persconferentie zullen diverse wetenschappers aan het woord komen. Gezien de aard van de sprekers is de kans groot dat men een soort bacterie heeft ontdekt op Titan.

Het is echter nog onbekend wat er zoal wordt besproken tijdens de persconferentie. Wel wordt er op media als Twitter al volop gespeculeerd over de aankondiging van buitenaards leven. De persconferentie is donderdagavond vanaf acht uur live te volgen via NASA Television.

Huuu wat kikke!
Was vanavond een gesprek over bij DWDD.
Oud 01-12-2010, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Was vanavond een gesprek over bij DWDD.
Ik kijk eigenlijk nooit naar DWDD. Nou ja, heel af en toe als ik hoor/merk/zie dat Joost Zwagerman er zit want die praat fijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten