Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Eens. Behalve met dat laatste wat die film is <3333
Dan ben ik het weer helemaal met jou eens
Advertentie
Oud 02-12-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Hermione verandert in een kat omdat ze in de Polyjuice Potion per ongeluk een kattenhaar doet in plaats van een mensenhaar, en toen durfde ze zich niet te laten zien, dat is toch niet een rare plothole ofzo?
Ow, haha, ik begreep al niet wat hij bedoelde
Oud 02-12-2010, 19:05
Signy
Signy is offline
Citaat:
Dan ben ik het weer helemaal met jou eens
en ik met jou.
Oud 02-12-2010, 19:12
Geel
Geel is offline
Heroes Volume 4 is best vermakelijk, al is het een beetje heel erg twisted.
Oud 02-12-2010, 19:28
Miekje*
Miekje* is offline
Glee <3
Oud 02-12-2010, 19:29
Verwijderd
Ik moest bij de brillenwinkel, naast een gewone oogmeting, ook zo'n meting waarbij je kleine pufjes lucht in je oog krijgt (weet eigenlijk niet waar dat voor is).
Je weet dat je gaat schrikken, maar elke keer (vier keer) lukte het me toch niet om stil te blijven zitten, en trok ik m'n hoofd terug. :')
Oud 02-12-2010, 19:43
Verwijderd
Jongens waar zijn jullie verzekerd (ziektekosten) en wat kost het jullie? En hebben jullie een aanvullende verzekering of niet?
Oud 02-12-2010, 19:46
Carn
Carn is offline
cz, aanvullende jongerenverzekering oid, 96,97
Verwijderd
Even voor geschiedenis: bestaan er modernistische iconen?
Verwijderd
Anderzorg, nu nog 83 voor basis + 15,50 voor tandaanvulling.
Volgend jaar 91,25 plus 16,50.
Moet nog even denken of ik volgend jaar misschien overstap naar Interpolis, in het collectief van de Rabobank.
Oud 02-12-2010, 19:47
Verwijderd
Ik ben met mijn ouders meeverzekerd bij de, eh, IZA, geloof ik. En verder weet ik het niet.
Oud 02-12-2010, 19:52
Verwijderd
Ik ben verzekerd bij de IAK en ik betaal het niet zelf dus geen idee wat het kost.
Oud 02-12-2010, 19:53
Verwijderd
Hm en weten jullie ook wat het jullie aankomend jaar gaat kosten? Mijn verzekering (zilveren kruis + beter af tandarts polis **) gaat van 96,86 naar 109,15.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omgomgomg. Ik ben verliefd op Harry Potter de film was fijn, maar ik had naar Sarah moeten luisteren en het boek niet moeten lezen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben verzekerd bij de IAK en ik betaal het niet zelf dus geen idee wat het kost.
Je bent 25.
Oud 02-12-2010, 19:54
Verwijderd
Ik ben trouwens bij de Agis en betaal volgend jaar iets van 110 euro ofzo. Maar ik zit er ook over te denken om over te stappen, want er valt maar bizar weinig onder de kleine aanvullende tandverzekering die ik daar heb.
Oud 02-12-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hm en weten jullie ook wat het jullie aankomend jaar gaat kosten? Mijn verzekering (zilveren kruis + beter af tandarts polis **) gaat van 96,86 naar 109,15.
mja alle Achmeabasisvz worden een tientje duurder
Oud 02-12-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij geldt dat voor alle zorgverzekeringen. Het wordt gewoon een heel stuk duurder.
Oud 02-12-2010, 19:57
Verwijderd
Ik ben opzich wel tevreden over Zilveren Kruis en als alles duurder wordt ga ik niet overstappen, maar ik vond het wel even een onderzoekje waard.
Oud 02-12-2010, 19:58
Carn
Carn is offline
yeah, volgens mij is er niet opeens een een stuk goedkoper oid.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb hetzelfde als Moz, buiten de tandarts. Die moet ik volgend jaar pas, van 83 naar 108 oid is best balen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben opzich wel tevreden over Zilveren Kruis en als alles duurder wordt ga ik niet overstappen, maar ik vond het wel even een onderzoekje waard.
Denk dat je prima daar kan blijven inderdaad
Oud 02-12-2010, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Wat vreselijk krom. Bietenpulp is slecht voor de darmen van honden omdat de gluten een mooi laagje aan de binnenkant van de dunne darm gaan maken zodat de hond slechter voedingsstoffen uit zijn voedselbrij kan halen. Maar bietenpulp is spotgoedkoop en het vult lekker, dus ze stoppen het in hondenvoer. Maar ze stoppen het ook in anti-allergisch, hypoallergeen voer. Dat vind ik flink krom.
Oud 02-12-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
yeah, volgens mij is er niet opeens een een stuk goedkoper oid.
Nou je weet maar nooit, misschien is er hier wel iemand die 50 euro per maand betaald, en dat dan nu 60 euro wordt, nou dan ben ik om
Oud 02-12-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hetzelfde als Moz, buiten de tandarts. Die moet ik volgend jaar pas, van 83 naar 108 oid is best balen.
Ja en anderzorg heeft maar 1 tandpakket. dus wel goed afwegen of het wel uitkan, je betaal jaarlijks een behoorlijke bwaf premie ;x
hoe was je date trouwens?
Oud 02-12-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Nou je weet maar nooit, misschien is er hier wel iemand die 50 euro per maand betaald, en dat dan nu 60 euro wordt, nou dan ben ik om
nah dan moet je een heel hoog eigen risico nemen, maar of dat nou zo slim is
Oud 02-12-2010, 20:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Stop je euro in mn gleuf
Kom doe het snel dan
Stop je euro in mn gleuf
t Is voor de slachtoffers vanwege die tsunami
Van het geld sturen we loempias en bami
Stop je euro in mn gleuf
Kom doe het snel dan
Stop je euro in mn gleuf
Want met wat euros in mn bussie
Wordt die ramp een simpel klussie
Stop je euro in mn gleuf
Verwijderd
Citaat:
nah dan moet je een heel hoog eigen risico nemen, maar of dat nou zo slim is
Het wordt 170 aankomend jaar, dat vind ik meer dan genoeg. Oh fuck, ik moet nog even zorgen dat ik voor oud & nieuw bij de kaakchirurg terecht kan, anders draai ik weer zelf voor de kosten op
Verwijderd
Citaat:
Wat vreselijk krom. Bietenpulp is slecht voor de darmen van honden omdat de gluten een mooi laagje aan de binnenkant van de dunne darm gaan maken zodat de hond slechter voedingsstoffen uit zijn voedselbrij kan halen. Maar bietenpulp is spotgoedkoop en het vult lekker, dus ze stoppen het in hondenvoer. Maar ze stoppen het ook in anti-allergisch, hypoallergeen voer. Dat vind ik flink krom.
Ja, als je je gaat verdiepen in honden- en kattenvoer word je sowieso een beetje depressief. Daar wordt echt veel troep in gestopt, omdat bijna niemand zich er echt om bekommert. Voer = voer, dat idee. Zolang het maar naar vlees ruikt en in de reclames gepresenteerd wordt op een mooi schoteltje, liefst met een blaadje peterselie, zijn de meeste mensen wel tevreden. En zelfs als je je er wel om bekommert, goed voer is voor de meeste mensen praktisch onbetaalbaar. Tenzij je het zelf gaat maken. Maar dat kost weer bakken met tijd.
Oud 02-12-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Het wordt 170 aankomend jaar, dat vind ik meer dan genoeg. Oh fuck, ik moet nog even zorgen dat ik voor oud & nieuw bij de kaakchirurg terecht kan, anders draai ik weer zelf voor de kosten op
yeah en als je nog geen afspraak hebt betwijfel ik eigenlijk of je binnen een mand bij de kaakchirurg terecht kan :/
Oud 02-12-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
yeah en als je nog geen afspraak hebt betwijfel ik eigenlijk of je binnen een mand bij de kaakchirurg terecht kan :/
Ik gok van niet maar morgen maar even bellen, je weet nooit.
Oud 02-12-2010, 20:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja en anderzorg heeft maar 1 tandpakket. dus wel goed afwegen of het wel uitkan, je betaal jaarlijks een behoorlijke bwaf premie ;x
hoe was je date trouwens?
Ik kan toch ook ergens anders een tandarts verzekering nemen? Ga ik dat even uitzoeken.

Mijn date was goed dankje. Hij had heel lekker gekookt
Oud 02-12-2010, 20:11
Verwijderd
Als een katholieke priester in de lucht een kruisteken maakt, doet hij dan hoofd-borst-links voor hemzelf-rechts voor hemzelf (katholieken doen toch eerst links?) of hoofd-borst-links voor de gelovigen-rechts voor de gelovigen?
Oud 02-12-2010, 20:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als een katholieke priester in de lucht een kruisteken maakt, doet hij dan hoofd-borst-links voor hemzelf-rechts voor hemzelf (katholieken doen toch eerst links?) of hoofd-borst-links voor de gelovigen-rechts voor de gelovigen?
Dat eerste. Katholieke scholen ftw
Oud 02-12-2010, 20:15
Verwijderd
Graf-NS. Bijna elke trein van, door en naar Hilversum had vertraging van 5 minuten tot 65(!) minuten
Oud 02-12-2010, 20:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Graf-NS. Bijna elke trein van, door en naar Hilversum had vertraging van 5 minuten tot 65(!) minuten
Maar ze zijn echt winterklaar!
Oud 02-12-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Maar ze zijn echt winterklaar!
Winterklaar voor de sloop
Oud 02-12-2010, 20:18
Verwijderd
Oud 02-12-2010, 20:20
Verwijderd
Ik wou trouwens allemaal dingen zeggen, want ik heb 8 uur aan Saai-posts gelezen over van alles, maar nu ben ik kwijt waar ik op wou reageren. /fail
Oud 02-12-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Niet zeuren.
Oud 02-12-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Niet zeuren.
Goed, vertel maar hoeveel vertraging jij had
Oud 02-12-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wou trouwens allemaal dingen zeggen, want ik heb 8 uur aan Saai-posts gelezen over van alles, maar nu ben ik kwijt waar ik op wou reageren. /fail
Oud 02-12-2010, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, als je je gaat verdiepen in honden- en kattenvoer word je sowieso een beetje depressief. Daar wordt echt veel troep in gestopt, omdat bijna niemand zich er echt om bekommert. Voer = voer, dat idee. Zolang het maar naar vlees ruikt en in de reclames gepresenteerd wordt op een mooi schoteltje, liefst met een blaadje peterselie, zijn de meeste mensen wel tevreden. En zelfs als je je er wel om bekommert, goed voer is voor de meeste mensen praktisch onbetaalbaar. Tenzij je het zelf gaat maken. Maar dat kost weer bakken met tijd.
Ja, inderdaad. Even een lijstje van een random hondenvoer:

Gedehydreerd gevogeltevlees, tarwemeel, maïsmeel, maïs, tarwe, dierlijke vetten, hydrolysaat van dierlijke eiwitten, gedehydreerd varkenseiwit, bietenpulp, visolie, sojaolie, gist, mineralen, hydrolysaat van gist (bron van Manno-Oligo-Sacchariden), eipoeder.

En deze valt reuze mee. Het is een kwalitatief heel goed voerder, mensen zouden het zonder problemen kunnen eten. Je moet er alleen even aan denken dat maïsmeel, tarwemeel maïs tarwe en bietenpulp zo'n beetje onverteerbaar zijn voor honden. Alleen tarwe moeten ze hebben voor de vezels.
Oud 02-12-2010, 20:23
Verwijderd
Het is toch jammer dat de multiquote niet meer available is in gesloten topics :C

Oh, voortaan ga ik de sturgeon face smiley gebruiken :C
Oud 02-12-2010, 20:24
Verwijderd
Ik heb een dubbele knie, nu lijk ik een van de figuren die Egon tekent. :')
Oud 02-12-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Goed, vertel maar hoeveel vertraging jij had
N00dles moet gewoon niet zoveel mekkeren over vertragingen, het is gewoon onvermijdelijk dat er zo nu en dan wat fout gaat. Dit geldt overigens voor elke vorm van transport.
Verwijderd
Citaat:
Niet zeuren.
Oja, ""overmacht""
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een dubbele knie, nu lijk ik een van de figuren die Egon tekent. :')
De meeste mensen hebben hun knie dubbel

Ennnnn hoe moet je überhaupt quoten van een dicht topic? Als ik dat nu doe, doe ik gewoon plakken knippen en dan in tagjes zetten.
Oud 02-12-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-12-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten