![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht altijd dat dat onmogelijk was. Maar ja, seks met een tampon in lijkt me sowieso heel vervelend, dus mij niet gezien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had wel gelezen dat je niet diep ging hoor. Maar wat als je nou allebei zo opgewonden was dat zij er even niet bij nadenkt om het touwtje goed vast te houden en dat jij per ongeluk toch wat te diep stoot? |
![]() |
|
jezus
![]() ![]() Ik zal geen advies of mijn mening geven want die wil je toch niet horen. Ik wou wel te kennen geven dat dit echt het mongoligste topic van 2010 is, gefeliciteerd ![]()
|
LOL
![]() Dus als een eikel in een kut verdwijnt is dat volgens jou geen echte seks? Zal je vriendin leuk vinden. (nee schat ik ging niet vreemd, het was geen echte seks, want hij ging er niet helemaal in) Hahaha een echte dijenkletser. Ik denk dat je je roeping hebt gevonden; stand up comedy. En dan hoef je alleen maar jezelf te zijn ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Man doe niet zo triest en sta gewoon es in voor je daden, seksueel contact op wat voor manier dan ook op welk moment tijdens haar cyclus zou een mogelijke zwangerschap kunnen veroorzaken. Hoe klein die kans ook moge zijn. Er winnen nog regelmatig mensen de lotto, er worden nog steeds mensen zwanger ondanks heel strikt pilgebruik (en zelfs met spiraaltje), er worden mensen geraakt door rondvliegende zaken die van vliegtuigen afkomstig zijn, er worden wel een 5-lingen geboren die op de natuurlijke manier verwekt zijn etc. etc. etc. JA er is een mogelijkheid dat je vriendin zwanger is en die kans wordt heus niet kleiner als jij arrogant roept dat je het toch wel beter weet dan alle anderen. kut... heb ik toch mijn mening gegeven, zonde van mijn tijd
|
Hoe langer dit doorgaat, hoe meer ik begin te twijfelen aan dat 5 Atheneum. 2 VMBO lijkt me waarschijnlijker.
In ieder geval is de emotionele maturiteit van de TS bedroevenswaardig, als hij om het minste of geringste naar schelden en dreigementen grijpt (tegen een vrouw nog wel, bevestigt alleen maar meer mijn idee van hem als vrouwonvriendelijk persoon) of op wraak zint ("Kaa laten huilen") - het verschilt dan allemaal niet zo veel meer van een verwende kleuter die een driftbui heeft wanneer alles niet gaat zoals hij het wil. Allemaal zaken die laten zien dat hij nog niet de juiste kennis en volwassenheid in huis heeft om seks te hebben, laat staan om te beoordelen of het het risico waard is om niét een MAP te halen. Ik mag inderdaad hopen dat zijn vriendin niet zwanger is geraakt, want als hij hier al een zootje van maakt (dus, nog niet eens een rationele discussie kan voeren zonder emotioneel of agressief te worden), dan wordt het ouderschap een regelrechte catastrofe. Dan hebben we nóg een verneukt mens meer op de planeet, want uiteindelijk is zo'n onschuldig kind het grootste slachtoffer in dit alles, aangezien die er niet om gevraagd heeft om in een puinhoop geboren te worden en daar vaak levenslange (emotionele) problemen aan overhoudt. Verder, meneeranoniem1: ik kan me voorstellen dat je je nu misschien enigszins aangevallen voelt door iedereen hier (want dat je in de verdediging bent geschoten, lijkt me wel duidelijk). Ik hoop dat je beseft dat dat niét komt doordat ze het veelal niet met je eens zijn in deze feitelijke discussie hier, maar door de manier waarop je de mensen hebt behandeld. Je vraagt om eerlijke informatie en adviezen, maar blijft dan vervolgens eigenwijs vasthouden aan je eigen, gebrekkig onderbouwde mening (wat betekent dat je nooit hebt opengestaan voor die informatie en adviezen, je wou eigenlijk alleen maar de dingen horen die je wilde horen). Dat komt ondankbaar over op mensen, en al helemaal als je gaat schelden, wraakzuchtig gaat doen of een "Ik ben lekker beter dan jij!"-houding aanneemt - daarmee vervreemd je (onbedoeld?) mensen van jezelf. Immers, als je jezelf zoveel beter en slimmer vindt als wij, dan vragen mensen zich af: "Waarom vraag je dan überhaupt ook maar iets aan ons?!" en hebben ze vervolgens geen zin meer om je te helpen. Uiteindelijk heb je er met dergelijke houdingen dus alleen maar jezelf mee, en dat is jammer. Je moet begrijpen dat er bij hulp vragen een bepaalde etiquette komt kijken, waarbij beleefdheid en respectvol blijven heel belangrijk is. Bij hulp vragen vraag je andere mensen immers om een gunst, die ze je helemaal niet verplicht zijn te geven. Als je je daarbij niet vriendelijk en begrijpend opstelt, dan krijg je al snel een slecht imago en zullen mensen bij toekomstige hulpvragen van jou waarschijnlijk niet eens meer een vinger willen uitsteken. Dus nogmaals: als je slim bent, denk je in de toekomst beter na over het feit of je 1) wel écht hulp van andere mensen wilt hebben, en 2) hoe je het beste met de aangeboden hulp om moet gaan, dus óók de hulp die niet meteen met jouw denkbeelden strookt. Hoe eerder je hier serieus over nadenkt en iets van leert, des te beter, anders stoot je later je hoofd nog eens goed - en in het echte leven is dat dan nóg onprettiger dan op het Internet. Veel succes verder, ik hoop echt dat je hier enigszins wijzer uitkomt (want daar plukt dan uiteindelijk niet alleen jíj de vruchten van, maar ook je vriendin en alle andere mensen in je directe omgeving), want ik zou het jammer vinden als je op dit niveau blijft steken, want daarmee maak je jezelf en anderen het leven onnodig moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je lijkt het risico te willen ontkennen, ik denk dat ze daarop doelt. En dat het dus niet verantwoordelijk is om te zeggen 'oh, maar die kans is toch klein' en er niets aan doen - want verantwoording nemen is er wél iets aan doen. Zoiets. Maar volgens mij kan ik dit beter aan m'n kat vertellen, want je lijkt niet echt, hoe zeg je dat, ontvangbaar voor andere meningen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het kan me vrij weinig schelen, als je hier maar van leert en de volgende keer dus wel een condoom gebruikt (en even die tampon verwijdert, want dat was dus ook niet slim ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat een topic zeg ![]()
|
Ik vraag me eerlijk gezegd ook nog steeds af waarom TS geen MAP wil kopen. Is het pure gierigheid? Of ben je bang vernederd te worden oid?
En zeg alsjeblieft niet 'prive redenen', het station 'prive' ben je allang gepasseerd als je dit in een topic plaatst...
|
@ meneeranoniem: het beledigen van andere forumers als je de discussie niet kunt winnen, ook wel bekend als flamen, is op dit forum niet toegestaan.
Dit topic gaat dicht. Mocht je toch nog vragen hebben, dan mag je een nieuw topic openen, maar dan graag met wat meer respect naar de andere leden die je advies komen geven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet meisjes 1 | 9 | 29-08-2012 11:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
snap er geen drol meer van, zwanger of niet? Anoniems. | 8 | 03-12-2011 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? hahahaha159 | 8 | 16-07-2007 14:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vriendin twijfelt? Zwanger of niet? MeKKeR | 9 | 15-03-2005 16:36 | |
Seksualiteit |
Abortus of niet?????? verlegenmeisje | 34 | 26-01-2002 00:22 |