Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 15:29
meneeranoniem1
meneeranoniem1 is offline
Ok huil maar een eind weg
Oud 07-12-2010, 15:29
Nonaj
Nonaj is offline
Ben ik nou de enige die het oerstom vindt dat ze sex hebben terwijl zij een tampon in heeft?

Straks druk je hem door en krijgt ze hem er zelf niet meer uit en kan je naar de eerste hulp om die tampon eruit te laten halen
Oud 07-12-2010, 15:31
Kaa
Kaa is offline
Daar ben je niet de enige in
Nog een teken dat ze nog lang geen seks moesten hebben haha

(Volgens mij heb ik trouwens wel eens vaker gelezen dat meisjes dat gedaan hadden, dus het zal fysiek wel mogelijk zijn. Maar het is niet de bedoeling van n tampon )
Oud 07-12-2010, 15:34
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Daar ben je niet de enige in
Nog een teken dat ze nog lang geen seks moesten hebben haha

(Volgens mij heb ik trouwens wel eens vaker gelezen dat meisjes dat gedaan hadden, dus het zal fysiek wel mogelijk zijn. Maar het is niet de bedoeling van n tampon )
Als ik zo erg ongesteld ben dat ik een tampon in moet dan heb ik helemaal geen zin in sex trouwens, maar goed ik ben de vriendin van TS (gelukkig) niet....
Oud 07-12-2010, 15:35
meneeranoniem1
komt spuit 11: Nonaj
ze hield touwtje vast en ik ging niet ver BOH lezen is moeilijk he danggg
Oud 07-12-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ben ik nou de enige die het oerstom vindt dat ze sex hebben terwijl zij een tampon in heeft?

Straks druk je hem door en krijgt ze hem er zelf niet meer uit en kan je naar de eerste hulp om die tampon eruit te laten halen
Kan dat?
Ik dacht altijd dat dat onmogelijk was. Maar ja, seks met een tampon in lijkt me sowieso heel vervelend, dus mij niet gezien
Oud 07-12-2010, 15:38
Kaa
Kaa is offline
Hahahahaha ze hield het touwtje vast
Ik kom echt niet meer bij.
Eigenlijk is dit wel echt te triest :X
Oud 07-12-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
mijn vriendin is vrijdagavond ongesteld geworden en vanmiddag (anderhalve dag na begin menstruatie) hebben we seks gehad zonder condoom(ze is ook niet aan de pil) Maar ik ben niet in haar klaargekomen en ze had een tampon in(dus ik ging niet diep) is er nu nog kans dat ze zwanger kan raken?

en ik nu een biologische studie volg en er best veel vanaf weet

Nja biologische studie(5atheneum biologie profiel)
Domme mensen als jij zouden per definitie geen seks mogen hebben, allemachtig.
Oud 07-12-2010, 15:51
Verwijderd
OMG, deze had ik nog niet gezien, die gaat ook in een quote:

Citaat:
Het leven is niet leuk als je geen risico's neemt.
AAAHRGH.;(;(
Oud 07-12-2010, 16:05
Nebel
Nebel is offline
Goed, ik kom niet meer bij van het lachen...
(Zo erg is het nou ook weer niet, maar het is net een soap dit...)
Oud 07-12-2010, 16:07
meneeranoniem1
nja gelukkig hebben domme mensen zoals ik wel vaker seks dan jij
Oud 07-12-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-12-2010, 16:09
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
komt spuit 11: Nonaj
ze hield touwtje vast en ik ging niet ver BOH lezen is moeilijk he danggg
Dat neukt toch helemaal niet lekker als je je hand ertussen moet houden om dat touwtje vast te houden??

Ik had wel gelezen dat je niet diep ging hoor. Maar wat als je nou allebei zo opgewonden was dat zij er even niet bij nadenkt om het touwtje goed vast te houden en dat jij per ongeluk toch wat te diep stoot?
Oud 07-12-2010, 16:10
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
jij stalkt N00dles continu en telt de keren dat hij sex heeft?

of heb je dat gezien in je glazen bol
Oud 07-12-2010, 16:11
meneeranoniem1
daar begint de fout al bij het per ongeluk....
nee ik stoot niet per ongeluk te diep en het touwtje was best lang dus hoefde hand er niet eens tussen >.<

(glazen bol)
Oud 07-12-2010, 16:14
Qimm
Qimm is offline
jezus '

Ik zal geen advies of mijn mening geven want die wil je toch niet horen. Ik wou wel te kennen geven dat dit echt het mongoligste topic van 2010 is, gefeliciteerd
Oud 07-12-2010, 16:15
meneeranoniem1
dankjewel ik ben er dolgelukkig mee
Oud 07-12-2010, 16:25
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
daar begint de fout al bij het per ongeluk....
nee ik stoot niet per ongeluk te diep en het touwtje was best lang dus hoefde hand er niet eens tussen >.<
Ze zou om te beginnen al geen tampon in moeten hebben tijdens de seks
o dear god...
Oud 07-12-2010, 16:29
meneeranoniem1
Nee maak je een grapje? was het echte seks? ik zal voor jou antwoorden nee.
Oud 07-12-2010, 16:31
Kaa
Kaa is offline
LOL
Dus als een eikel in een kut verdwijnt is dat volgens jou geen echte seks?
Zal je vriendin leuk vinden.

(nee schat ik ging niet vreemd, het was geen echte seks, want hij ging er niet helemaal in)

Hahaha een echte dijenkletser.
Ik denk dat je je roeping hebt gevonden; stand up comedy.
En dan hoef je alleen maar jezelf te zijn
Oud 07-12-2010, 16:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nee maak je een grapje? was het echte seks? ik zal voor jou antwoorden nee.
Citaat:
hebben we seks gehad zonder condoom
nu ben ik in de war

Man doe niet zo triest en sta gewoon es in voor je daden, seksueel contact op wat voor manier dan ook op welk moment tijdens haar cyclus zou een mogelijke zwangerschap kunnen veroorzaken. Hoe klein die kans ook moge zijn.
Er winnen nog regelmatig mensen de lotto, er worden nog steeds mensen zwanger ondanks heel strikt pilgebruik (en zelfs met spiraaltje), er worden mensen geraakt door rondvliegende zaken die van vliegtuigen afkomstig zijn, er worden wel een 5-lingen geboren die op de natuurlijke manier verwekt zijn etc. etc. etc. JA er is een mogelijkheid dat je vriendin zwanger is en die kans wordt heus niet kleiner als jij arrogant roept dat je het toch wel beter weet dan alle anderen.

kut... heb ik toch mijn mening gegeven, zonde van mijn tijd
Oud 07-12-2010, 16:37
Severus
Severus is offline
Hoe langer dit doorgaat, hoe meer ik begin te twijfelen aan dat 5 Atheneum. 2 VMBO lijkt me waarschijnlijker.

In ieder geval is de emotionele maturiteit van de TS bedroevenswaardig, als hij om het minste of geringste naar schelden en dreigementen grijpt (tegen een vrouw nog wel, bevestigt alleen maar meer mijn idee van hem als vrouwonvriendelijk persoon) of op wraak zint ("Kaa laten huilen") - het verschilt dan allemaal niet zo veel meer van een verwende kleuter die een driftbui heeft wanneer alles niet gaat zoals hij het wil. Allemaal zaken die laten zien dat hij nog niet de juiste kennis en volwassenheid in huis heeft om seks te hebben, laat staan om te beoordelen of het het risico waard is om niét een MAP te halen. Ik mag inderdaad hopen dat zijn vriendin niet zwanger is geraakt, want als hij hier al een zootje van maakt (dus, nog niet eens een rationele discussie kan voeren zonder emotioneel of agressief te worden), dan wordt het ouderschap een regelrechte catastrofe. Dan hebben we nóg een verneukt mens meer op de planeet, want uiteindelijk is zo'n onschuldig kind het grootste slachtoffer in dit alles, aangezien die er niet om gevraagd heeft om in een puinhoop geboren te worden en daar vaak levenslange (emotionele) problemen aan overhoudt.

Verder, meneeranoniem1: ik kan me voorstellen dat je je nu misschien enigszins aangevallen voelt door iedereen hier (want dat je in de verdediging bent geschoten, lijkt me wel duidelijk). Ik hoop dat je beseft dat dat niét komt doordat ze het veelal niet met je eens zijn in deze feitelijke discussie hier, maar door de manier waarop je de mensen hebt behandeld. Je vraagt om eerlijke informatie en adviezen, maar blijft dan vervolgens eigenwijs vasthouden aan je eigen, gebrekkig onderbouwde mening (wat betekent dat je nooit hebt opengestaan voor die informatie en adviezen, je wou eigenlijk alleen maar de dingen horen die je wilde horen). Dat komt ondankbaar over op mensen, en al helemaal als je gaat schelden, wraakzuchtig gaat doen of een "Ik ben lekker beter dan jij!"-houding aanneemt - daarmee vervreemd je (onbedoeld?) mensen van jezelf. Immers, als je jezelf zoveel beter en slimmer vindt als wij, dan vragen mensen zich af: "Waarom vraag je dan überhaupt ook maar iets aan ons?!" en hebben ze vervolgens geen zin meer om je te helpen. Uiteindelijk heb je er met dergelijke houdingen dus alleen maar jezelf mee, en dat is jammer. Je moet begrijpen dat er bij hulp vragen een bepaalde etiquette komt kijken, waarbij beleefdheid en respectvol blijven heel belangrijk is. Bij hulp vragen vraag je andere mensen immers om een gunst, die ze je helemaal niet verplicht zijn te geven. Als je je daarbij niet vriendelijk en begrijpend opstelt, dan krijg je al snel een slecht imago en zullen mensen bij toekomstige hulpvragen van jou waarschijnlijk niet eens meer een vinger willen uitsteken. Dus nogmaals: als je slim bent, denk je in de toekomst beter na over het feit of je 1) wel écht hulp van andere mensen wilt hebben, en 2) hoe je het beste met de aangeboden hulp om moet gaan, dus óók de hulp die niet meteen met jouw denkbeelden strookt. Hoe eerder je hier serieus over nadenkt en iets van leert, des te beter, anders stoot je later je hoofd nog eens goed - en in het echte leven is dat dan nóg onprettiger dan op het Internet.

Veel succes verder, ik hoop echt dat je hier enigszins wijzer uitkomt (want daar plukt dan uiteindelijk niet alleen jíj de vruchten van, maar ook je vriendin en alle andere mensen in je directe omgeving), want ik zou het jammer vinden als je op dit niveau blijft steken, want daarmee maak je jezelf en anderen het leven onnodig moeilijk.
Oud 07-12-2010, 16:42
Kaa
Kaa is offline
hear hear
Oud 07-12-2010, 17:12
meneeranoniem1
Ik sta in voor mn daden daarom geen MAP en ja er knalt een komeet op de aarde binnen24 uur en we gaan allemaal dood dusja wat maakt het nog uit :')
Oud 07-12-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik sta in voor mn daden daarom geen MAP en ja er knalt een komeet op de aarde binnen24 uur en we gaan allemaal dood dusja wat maakt het nog uit :')
Die vergelijking met die komeet gaat niet op, want je kunt geen pilletje slikken om die komeetinslag te voorkomen, terwijl je wel een pilletje kan slikken om een zwangerschap te voorkomen.
Oud 07-12-2010, 17:22
meneeranoniem1
als het kon zouden sommige mensen zoals ik het nog niet doen want ja sta in voor je daden he :')
Oud 07-12-2010, 17:26
Verwijderd
Instaan voor je daden houdt juist in dat je verantwoordelijk omgaat met wat je doet, niet dat je mogelijke ongewenste effecten van wat je doet maar gewoon straal negeert in de hoop dat het wel goed zal komen.
Oud 07-12-2010, 17:44
meneeranoniem1
ik ga verantwoordelijk om met mijn daad alleen niet op de manier die jullie willen
Oud 07-12-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
ik ga verantwoordelijk om met mijn daad alleen niet op de manier die jullie willen
Je gaat niet om met je daad, dan kan het onmogelijk verantwoordelijk zijn
Oud 07-12-2010, 17:57
meneeranoniem1
en hoe is het dan onmogelijk verantwoordelijk?
Oud 07-12-2010, 18:00
Em.
Em. is offline
Je lijkt het risico te willen ontkennen, ik denk dat ze daarop doelt. En dat het dus niet verantwoordelijk is om te zeggen 'oh, maar die kans is toch klein' en er niets aan doen - want verantwoording nemen is er wél iets aan doen. Zoiets. Maar volgens mij kan ik dit beter aan m'n kat vertellen, want je lijkt niet echt, hoe zeg je dat, ontvangbaar voor andere meningen.
Oud 07-12-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
en hoe is het dan onmogelijk verantwoordelijk?
Omdat je er niets mee doet, je weet dat er een kans is - ook al is die klein - en je doet net alsof die kans voor jou niet telt. Je negeert het volledig ipv de consequenties die verbonden zijn aan onveilige seks te dragen.

Maar het kan me vrij weinig schelen, als je hier maar van leert en de volgende keer dus wel een condoom gebruikt (en even die tampon verwijdert, want dat was dus ook niet slim ).
Oud 07-12-2010, 18:38
meneeranoniem1
tuurlyk leer ik ervan het gebeurt me ook geen 2x xD
ik weet eigenlijk niet waarom ik me druk maakte om dit ;')
Oud 07-12-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
tuurlyk leer ik ervan het gebeurt me ook geen 2x xD
ik weet eigenlijk niet waarom ik me druk maakte om dit ;')
Omdat ze zwanger kan worden hierdoor en er dus baby's geboren kunnen worden. Genoeg reden om je druk te maken dus.
Oud 07-12-2010, 18:54
meneeranoniem1
Nee omdat ik van mzelf weet omdat ik en mn vriendin weten wat er precies gebeurt is, dat niet hoeft
Oud 07-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nee omdat ik van mzelf weet omdat ik en mn vriendin weten wat er precies gebeurt is, dat niet hoeft
Oud 07-12-2010, 19:15
Verwijderd
Ik ga echt zo lachen als ze zwanger blijkt te zijn Jammer alleen dat ie dat niet hier zal gaan posten.
Oud 07-12-2010, 19:17
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ik denk dat dit wel uitsluitsel geeft over de VMBO vs. Atheneum - vraag
Oud 07-12-2010, 19:18
Batave
Batave is offline
Citaat:
Je lijkt het risico te willen ontkennen, ik denk dat ze daarop doelt. En dat het dus niet verantwoordelijk is om te zeggen 'oh, maar die kans is toch klein' en er niets aan doen - want verantwoording nemen is er wél iets aan doen. Zoiets. Maar volgens mij kan ik dit beter aan m'n kat vertellen, want je lijkt niet echt, hoe zeg je dat, ontvangbaar voor andere meningen.
Ontvankelijk

En wat een topic zeg . Meneeranoniem1, face the facts. Er is een kans dat ze zwanger is, klein, maar hij is er wel. Waarom wil je geen MAP kopen? Het lijkt me sterk dat dat alleen is omdat je denkt dat je kans klein is, anders had je ook geen topic gemaakt. Verder denk ik dat dit nog een zwaar leven voor je gaat worden. Succes.
Oud 07-12-2010, 19:21
Kaa
Kaa is offline
Ik vraag me eerlijk gezegd ook nog steeds af waarom TS geen MAP wil kopen. Is het pure gierigheid? Of ben je bang vernederd te worden oid?
En zeg alsjeblieft niet 'prive redenen', het station 'prive' ben je allang gepasseerd als je dit in een topic plaatst...
Oud 07-12-2010, 21:07
Verwijderd

Dit is net zo spannend als een gemiddelde soap volgen

Oud 07-12-2010, 21:22
meneeranoniem1
Kaa dat zul je niet begrijpen
Oud 07-12-2010, 21:23
Batave
Batave is offline
Maar ik misschien wel, of de rest van het topic.
Oud 07-12-2010, 21:36
Pluis
Pluis is offline
@ meneeranoniem: het beledigen van andere forumers als je de discussie niet kunt winnen, ook wel bekend als flamen, is op dit forum niet toegestaan.
Dit topic gaat dicht. Mocht je toch nog vragen hebben, dan mag je een nieuw topic openen, maar dan graag met wat meer respect naar de andere leden die je advies komen geven.

Regels voor berichten