Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden toen ik een jaar of drie was een coole cavia genaamd Grijzelientje. Na Grijzelientje ook nog twee jonge caviaatjes, maar die waren heel ziek en hebben het dus niet lang volgehouden
![]() Daarna katten; Knofje en Loek, die kregen vijf baby's. Daarna Minoes, die kreeg twee baby's waarvan we er eentje hebben gehouden, dat van Ceasar. En Ceasar mauwde heel schor ![]() Daarna nog Ollie, een grote rode kater (niet dik, maar wel echt een groot beest). En toen nog grasparkiet Karel <3 Oh, en twee goudvisjes genaamd Jacques en Sophie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is wel een iets simpeler niveau dan Matilda of de Heksen. Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 11:22. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus leerde mij lezen toen ik vier was, ze was erg gemotiveerd. Ik raakte gefrustreerd en wilde liever leren rekenen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
al die huisdieren
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik werd wel heel veel voorgelezen, zelfs nog toen ik in de eerste klas zat. Ik vond het gewoon zo gezellig om bij m'n moeder in bed te komen liggen (die ging altijd ook vroeg op bed). Ze las me Astrid Lindgren, Cynthia Voigt en Tonke Dragt voor
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
(repost)
Gekregen van mijn ouders: overlevingspakket voor de winter! java kroepoek, chocoladeletter, marsepein+chocola, wijn, kalfsragoût, kipfilet alla toscana-pakket, basmatirijst, cashewnoten, kaas, carbonarasaus, appelmoes, boontjes in tomatensaus, poffertjes en een bapao. Dit alles met nog wat mandarijnen, bananen en walnoten die in de doos waren gegooid Bij het dobbelspel met vrienden had ik gekocht: een neushoornknuffel ![]() Zelf bemachtigd: diezelfde neushoornknuffel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had zaterdagavond toch soort van spontaan een soort van sinterklaas met wat chocoladeletters, fondue en Ik hou van Holland op de achtergrond
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een word document in mijn computer waar elke roddel gelijk ingaat zodra ik 'm hoor
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|