Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze hebben nu ook 300+ mirrors van de site, allemaal op UNIX/Linux/BSD-machines van vrijwilligers die direct na de oproep (om mirrors te maken op open source software, dus) zijn overgegaan tot actie. Voor als iemand 't in z'n hoofd haalt om de stekker eruit te trekken. Wikileaks is een hydra ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik moet het morgen gaan inleveren en meteen bespreken, iets met ehh inleverdatum negeren en bluffend zeggen 'yeah sure we can discuss my topic tomorrow, it just need to work on the main question'. Maar eh nu heb ik nog steeds niks. Ik ga een sigaretje roken en anders verzin ik gewoon iets heeeeel slechts zodat de docent het helemaal kan corrigeren
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, net was iedereen nog aan het bitchfighten, dus ik denk het niet, tenzij ze er heel moe van zijn geworden ofzo.
edit: Aww, thanks dat je koude tengels riskeert om mij goed te woord te staan. En vriendelijke knullen zijn de bom! ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben weer bijgelezen, goed vermaak altijd. Mmm. En nog bedankt voor je engelse kennis inworp, we zaten echt al superlang moeilijk naar een whiskey reclamebord te staren en moeilijk te doen over dat woord. Ik en een ander wisten het helemaal niet en de derde kon er gewoon niet op komen! Toen dacht ik aan jou en dat jij het vast wel zou weten en toen dacht ik, jeetje, ik heb het nummer, waarom sms ik niet!
|
![]() |
|
Ik vermaak me al geruime tijd met
http://fuckyeahmattberry.tumblr.com Eigenlijk kun je dat na de fuckyeah veranderen in de naam van wie dan ook en er is wel een fotosite voor ![]() http://fuckyeahdylanmoran.tumblr.com
|
![]() |
|
|