Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 16:02
Verwijderd
Advertentie
Oud 02-01-2011, 16:03
Miekje*
Miekje* is offline
Dikke win als dat je bed is <3.
Oud 02-01-2011, 17:53
Verwijderd
Mijn kat heeft vandaag twee muizen gevangen. Een nieuw record! Het vorige record stond op nul. Ik ben zo trots <3
Oud 02-01-2011, 18:07
Miekje*
Miekje* is offline

Ahw
Oud 02-01-2011, 19:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Corny liedjes op de radio, heerlijk meezingen met slechte liedjes uit mijn pre-puberteit <3
Oud 02-01-2011, 19:33
Verwijderd
giev!
Oud 02-01-2011, 20:55
Verwijderd
Wannahave wannahave waaaar????
Oud 02-01-2011, 23:22
Verwijderd

<3<3<3

Laatst gewijzigd op 03-01-2011 om 00:46.
Oud 03-01-2011, 03:08
Verwijderd
Citaat:
There’s a jungle inside Vietnam’s mammoth cavern. A skyscraper could fit too. And the end is out of sight.

[...]

“It took three expeditions to find Hang Son Doong,” Howard says. “Khanh had found the entrance as a boy but had forgotten where it was. He only found it again last year.”
Stands of bamboo and other vegetation cover mounds of limestone here, making the place all but impenetrable. Below the surface, this part of Vietnam is one immense limestone block, says Darryl Granger, a geomorphologist from Purdue University. “The whole region was squeezed upward when the Indian subcontinent smashed into the Eurasian continent 40 to 50 million years ago,” he says. Hang Son Doong was formed two to five million years ago, when river water flowing across the limestone burrowed down along a fault, scouring out a giant tunnel beneath the mountains. In places where the limestone was weak, the ceiling collapsed into sinkholes, creating the gigantic skylights.

Anette Becher, a German caver and biologist, has found wood lice, fish, and millipedes inside the cave that are all white, which is common for creatures that live in the dark. And Dai Inh Vu, a botanist from the Vietnam Academy of Science and Technology, has identified the plants growing beneath the skylights, finding basically the same mix that grows in the forest above. But such science on the run is not the real focus of this expedition, whose central purpose is exploration. For cavers like the Limberts, discovering a cave as big as Hang Son Doong is like finding a previously unknown Mount Everest underground. “We’ve just scratched the surface here,” Howard says of the national park, which was named a World Heritage site in 2003 for its forests and caves. “There is so much more to do.
Spoiler

....
Oud 03-01-2011, 03:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fucking hell.
Oud 03-01-2011, 05:00
Verwijderd
^ Ik heb mijn vakantiebestemming al gevonden voor dit jaar!
Oud 03-01-2011, 09:58
Verwijderd
Wat ontzettend geweldig! <3333333333333

OT: Ik waardeer het om wakker ge-sms't te worden door iemand die verwoede pogingen doet om miljoenmiljard gratis sms'jes op te maken .
Oud 03-01-2011, 11:37
Verwijderd
Tom Waits - Ol' 55
Oud 03-01-2011, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Para. Dat is niet normaal. Het is een natuurlijk sprookjeskasteel .
Oud 04-01-2011, 00:13
Verwijderd
RTC3-details omg, je kunt zelfs je personeel opleiden <3<3 en ik heb de entertainer maximaal opgeleid, die is nu in een pandapak aan het breakdancen wát
Oud 04-01-2011, 08:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bam, zometeen krijg ik 360,- aan vakantiedagen op mijn rekening binnen ;d;d;d;
Oud 04-01-2011, 14:27
Verwijderd
Dat ik binnenkort heel veel pegels krijg van DUO. Achterstallige aanvullende beurs
Oud 05-01-2011, 00:08
Verwijderd
(grote foto)
Spoiler
Oud 05-01-2011, 09:46
Verwijderd
schoonmaakmiddel Dasty van de Wibra. Ik had 2 afzuigroosters die helemaal donkergeel waren van het vet, spuit er dasty op en het vet druipt er zo af, ze lijken nu gewoon weer nieuw. Wat een spul is dat zeg
Oud 05-01-2011, 18:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De stem van deze man:

en dat hij blijkbaar door dit filmpje een baan heeft gevonden.
Oud 05-01-2011, 22:42
Geel
Geel is offline
Ik waardeer dat ik beetje bij beetje meer discipline krijgen als het het maken van huiswerk betreft. En ik waardeer het zien van dingen die ik eerst over het hoofd zag.
Oud 05-01-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
schoonmaakmiddel Dasty van de Wibra. Ik had 2 afzuigroosters die helemaal donkergeel waren van het vet, spuit er dasty op en het vet druipt er zo af, ze lijken nu gewoon weer nieuw. Wat een spul is dat zeg
klopt
Oud 05-01-2011, 23:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jaaa, dat is ook echt wonderspul! Op de kermis gebruikten we dat ook voor ALLES
Oud 05-01-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
klopt, hebben we op mijn werk ook altijd, werkt zo bizar goed.
Oud 05-01-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, dat is ook echt wonderspul! Op de kermis gebruikten we dat ook voor ALLES
haha, tokkie-weg
Oud 06-01-2011, 04:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
NS-klanten die een OV-jaarkaart of jaartrajectabonnement voor de tweede klasse hebben, mogen de rest van de maand eerste klasse reizen. Dat heeft de NS woensdag bekendgemaakt. Het ov-bedrijf wil vaste klanten hiermee compenseren voor de overlast van vorige maand.

Het aanbod geldt alleen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur. Mensen die een OV-jaarkaart of trajectabonnement hebben voor de eerste klasse kunnen een gratis winterbrunch bij de Broodzaak op een station halen. Daarnaast kunnen ze dagelijks buiten de spitsuren gratis een warme drank halen bij Kiosk op het station.

Houders van een Voordeelurenkaart kunnen op werkdagen na 19.00 uur voor 2,50 euro de hele avond onbeperkt reizen. Maatschappij Voor Beter OV laat weten tevreden te zijn met de compensatieregeling.

Eindelijk, NS, dankjewel!
Oud 06-01-2011, 05:29
Verwijderd
Ik wil ook wel 1e klas reizen En hoe reis ik nu voor 2,50 onbeperkt dan? Met ov-chip ook?
Oud 06-01-2011, 08:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wil ook wel 1e klas reizen En hoe reis ik nu voor 2,50 onbeperkt dan? Met ov-chip ook?
Geen idee hoe dat gaat

OT:

Oud 06-01-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
NS-klanten die een OV-jaarkaart of jaartrajectabonnement voor de tweede klasse hebben, mogen de rest van de maand eerste klasse reizen. Dat heeft de NS woensdag bekendgemaakt. Het ov-bedrijf wil vaste klanten hiermee compenseren voor de overlast van vorige maand.

Het aanbod geldt alleen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur. Mensen die een OV-jaarkaart of trajectabonnement hebben voor de eerste klasse kunnen een gratis winterbrunch bij de Broodzaak op een station halen. Daarnaast kunnen ze dagelijks buiten de spitsuren gratis een warme drank halen bij Kiosk op het station.

Houders van een Voordeelurenkaart kunnen op werkdagen na 19.00 uur voor 2,50 euro de hele avond onbeperkt reizen. Maatschappij Voor Beter OV laat weten tevreden te zijn met de compensatieregeling.

Eindelijk, NS, dankjewel!
Ik hoop niet dat de eerste klasse nu de hele maand stampvol zit door die actie. Dat zou nogal vervelend zijn voor de vaste eerste klasse-reizigers.

Citaat:
Met een railrunner-kaartje.

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 14:00.
Oud 06-01-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop niet dat de eerste klasse nu de hele maand stampvol zit door die actie. Dat zou nogal vervelend zijn voor de vaste eerste klasse-reizigers.

Met een railrunner-kaartje.
en dikke prima voor de studenten die niet mogen
Oud 06-01-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
en dikke prima voor de studenten die niet mogen
Het zou helemaal een ramp worden als de mensen met een studenten-ov de eerste klasse in mochten. Dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan.
Oud 06-01-2011, 14:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar die krijgen dan weer gratis eten en drinken
Oud 06-01-2011, 16:25
capibara
capibara is offline
Citaat:
giev!
Citaat:
Wannahave wannahave waaaar????
Geen idee helaas...
Oud 09-01-2011, 10:12
Verwijderd
De vogeltjes die ik nu weer buiten hoor fluiten. <3
Oud 09-01-2011, 11:19
Verwijderd
Nogmaals: Six feet under. Wat een ge-wel-dige serie <3 De laatste seizoenen werden ook alleen maar beter, zo jammer dat ik er nu doorheen ben ;(
Oud 09-01-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals: Six feet under. Wat een ge-wel-dige serie <3 De laatste seizoenen werden ook alleen maar beter, zo jammer dat ik er nu doorheen ben ;(

Ik heb ze dan ook legaal en wel in m'n DVD-kast staan <3
Oud 09-01-2011, 18:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zelfgemaakte lasagne <333
Oud 10-01-2011, 12:30
snoopy
snoopy is offline
Series House en Bones
Oud 10-01-2011, 18:13
Verwijderd
Dat ik zojuist te horen kreeg dat Manowar in april weer in Nederland speelt Wel de dag voordat ik een ander concert heb, dus dat wordt twee concerten achter elkaar, maar och. Manowar live zien <333 Er zijn veel bands die ik beter vind, maar er is er geen één die me vrolijker krijgt. Binnenkort kaartjes bestellen, ik heb er nu al zin in.
Oud 10-01-2011, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Slayer komt ook in april.
Oud 10-01-2011, 20:07
Verwijderd
Slayer heb ik al duizend keer gezien, meer uit nostalgie dan uit interesse. Maar 9 april heb ik wel Roger Waters met de complete opvoering van The Wall, en ergens rond de 27ste gratis naar Kamelot. April is een drukke concertmaand.
Oud 10-01-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Het zou helemaal een ramp worden als de mensen met een studenten-ov de eerste klasse in mochten. Dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan.
Ja ik begreep ook even dat die dat wel mochten, maar wat mogen die dan?
Oud 10-01-2011, 21:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 10-01-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
OMFG!!!!! Allerlei vieze shit van gewone geschilderde muren krijg je er ook mee weg. Echt niet te geloven, ik zat net als Mike van tell-sell AMAZING!1! te roepen, maar dit was dus een geloofwaardige versie van tell sell omdat het echt geloofwaardig is!

Oud 10-01-2011, 23:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OMFG!!!!! Allerlei vieze shit van gewone geschilderde muren krijg je er ook mee weg. Echt niet te geloven, ik zat net als Mike van tell-sell AMAZING!1! te roepen, maar dit was dus een geloofwaardige versie van tell sell omdat het echt geloofwaardig is!

[afbeelding]

[afbeelding]

AMAAAAAZING je bent helemaal blij ermee ook
Oud 11-01-2011, 01:14
Verwijderd
goede seks
Oud 11-01-2011, 01:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
goede seks
Ja, vertel eens iets dat niet algemeen bekend is (en maak me niet jaloers )
Oud 11-01-2011, 11:31
Verwijderd
bier, veel bier.
Oud 11-01-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, vertel eens iets dat niet algemeen bekend is (en maak me niet jaloers )
ontopic-challenge-accepted:

ik waardeer het dat ik mijn 'slaapkamer' naar zolder heb 'verplaatst', ikeakast paste op twee cm na niet de trap op, dus 't kreng uit elkaar gehaald en boven weer in elkaar gezet. tweepersoonsmatras(!) de vlieringtrap(!) opgekregen, álle kleding is nu naar boven, + 't beddengoed.
éénpersoonmatras is nu ook de vlieringtrap op <3
ik waardeer het dat ik een mooi laagje wit zand in mijn nieuwe meditatieruimte ga plaatsen
en ik waardeer het dat niemand me tegen kan houden in mijn plannen

in totaal 4 kamers opnieuw inrichten. ah, de voldoening
Oud 11-01-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

wauw je reactie!! *liefde*

maar ik voel je, dat spul is retegoed. <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten