Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ironie ftw. Mijn groepsgenootjes vinden mijn stuk te lang (terwijl het volgens de docent zo lang mocht zijn als nodig was om een goed stuk te schrijven), al dat werk min of meer voor niks.
![]() |
![]() |
|
Sann naamzoek, ditmaal heb ik over jou gedroomd! Je had een portret van jezelf gemaakt van tomatenpuree, en daar morste ik wat water op, waardoor je kin uitliep en het leek alsof je een baard had. Ik zei dat het me heel erg speet.
Tevens wilde je geen meubels gemaakt door Kermit de Kikker want 'die vieze randjes zijn nooit afgewerkt'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn groepsprojecten gingen allemaal goed omdat lanterfanters geen natuurkunde kunnen studeren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, zij kunnen vooral niet schrijven, blijkt nu. En ik heb waarschijnlijk wel tijd om hun stukken te herschrijven (voor zover ze dat toestaan), maar niet om me in de materie waar zij over schrijven te verdiepen zodat ik het kan uitbreiden. Beetje jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2011 om 10:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was in 't militaire kamp
Een grote consternatie Niet meer of minder dan een ramp Bedreigde onze natie De erwtensoep was zwaar mislukt En iedereen vroeg bedrukt wie wie wie wie wie wie WIE HEEFT ER SUIKER IN DE ERWTENSOEP GEDAAAAAAN wie heeft dat gedaan wie heeft dat gedaan de hele compagnie heeft het eten laten staan! wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van wie is het? |
![]() |
|
Verwijderd
|
medelij jet, heb medelij jet
Is er voor mij geen plaats meer in bed ik lig met mijn rug op de scherpe rand en ik hang voor de helft uit het ledikant heb medelij Jet, heb medelij Jet is er voor mij geen plaats meer in bed jij neemt al de dekens, oh monstervrouw ik bibber van de kou ![]() en zij werd maar dikker, onze Jet, nu zwemt ze in haar vet ![]() |
![]() |
|
Op zaterdagsmiddags zijn we allemaal blij
Want dan is weer een week van blokken voorbij Twee uur precies komen mijn vrienden bij mij En dan gaan we flink eens repeteren Wij hebben namelijk een jongensorkest En wij doen allemaal geweldig ons best Het is een orkest van een man of zes Wij spelen enkel dixieland-jazz Want wij zijn stapelgek op dixieland Dan spelen wij een goede dixieland Dan zijn wij pas in ons element En voor ons geen bop of cool Alleen maar dixieland Alle andere muziek is goed Wanneer je tachtig bent Maar nu alleen maar dixieland Het beste van allen is de klarinettist Steengoed in spelen, onze saxofonist Nimmer heeft hij een enkel nootje gemist En de pianist dat is een keizer Als de trompet een solo improviseert Gaat het af en toe wel eens een beetje verkeerd Meesterlijk spel van de drummerman Maar dat geen mens het horen kan <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|