![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is in Nederland ook gebeurd; http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1...34d5ddb9557296 |
![]() |
|
Je houdt natuurlijk altijd het risico dat er iets mis gaat, maar de kans dat je sterft aan een borstvergroting lijkt me niet zo heel groot. In ieder geval niet in Nederland. Ik zou eerder rekening houden met de kans dat het mislukt oid, of dat het na een tijd(je) lelijk gaat worden. Al heb ik daar verder ook niet zoveel verstand van.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat betreft het groeien van je borsten: het zal allicht te maken hebben met je eigen groeiontwikkeling, maar mijn borsten zijn tussen mijn 19e en 21e ook een B geworden. Tot dan had ik nog een A. Sowieso is mijn lichaam zo rond mijn 21e nog veranderd - iets vrouwelijker geworden, met een smallere taille, dus iets grotere borsten en iets bredere heupen (zonder in gewicht aan te komen, trouwens, ik weeg nog steeds hetzelfde als op m'n 18e). 't Is nog niet noemenswaardig allemaal, maar het is zeker wel veranderd sindsdien. Maar ik was laat met m'n ontwikkeling - kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld op je elfde al ongesteld bent, je ook eerder al helemaal uitgegroeid bent. |
![]() |
||
Citaat:
ik kan me voorstellen, dat wanneer je borsten niet bij je lichaam passen, dat je je daar echt heel vervelend om kunt voelen. als je een maatje petite bent met een A dan misstaat dat niet, dan past alles bij elkaar. ben je in het geheel wat voller (met flinke heupen/billen en wat bredere schouders) en een A dan kan ik me voorstellen dat je je daardoor misschien minder vrouwlijk voelt. je zit dan in de grotere kledingmaten, maar er is niets om de geanticipeerde ruimte in veel shirtjes op te vullen. ik zou me daar wel onzeker over kunnen voelen
||
Citaat:
Meisjes vind ik niet mooi of lelijk om hun borsten, het moet bij je lichaam passen en je kleding moet flatteus zijn (de meeste meisjes dragen kleding die bij hun figuur passen en dan is je figuur mooier dan wanneer je dat niet doet). Maar als ik het hele meisje niet zie en alleen de borsten dan heb ik liever een flink groot paar dan een kleine cup. Met veel inkijk! Bij kleinere borsten heb je weer meer aan doorschijnende kleding dan aan inkijk. Maar ik vind groot mooier. ![]() En ik denk helemaal niet dat 'de meeste mannen niet van groot houden' of 'de meeste mannen klein minder mooi vinden'. Ik denk dat dat zo verdeeld is dat iedereens borsten wel door iemand gewaardeerd worden. Als alle mannen alleen enorme borsten mooi vonden, waren de kleine allang uitgestorven, en andersom. Dus! Wat vooral onaantrekkelijk is is onzekerheid. Daar moet je ook geen inkijk bij dragen. Hoef ik niet te zien! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is mijn ervaring ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb cup E, Geloof mij niet altijd een pretje. De jongens vinden het leuk maar is soms egt kut. Vooral bij jassen kopen of gewoon coulbertje., Gaan allemaal niet dicht. Je kan geen leuke BH's bij hunkemoller kopen want die hebben ze bijne nooit in cup E. Geef mij maar wat kleiner.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe. Ik heb kennelijk een D cup, maar je kunt van mijn borsten alles zeggen, maar ze zijn gewoonweg niet groot. Ik kan heel goed shirts met V-hals aan zonder dat iemand dat "echt" opmerkt. Het hangt er maar helemaal vanaf hoe je hele lichaam eruit ziet. Ik ben gewoon klein en tenger gemaakt
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 12:50. |
![]() |
|
![]() |
Als ze maar recht vooruit staan en wel een beetje aanwezig zijn (dus niet té klein) dan vind ik het al snel best. Maar grotere borsten vind ik wel mooier maar dan moeten ze ook weer niet gaan hangen. Ergens zit gewoon een optimum tussen mooi vooruit en grootte en ik denk dat hij meestal rond de grote C ligt, maar dat verschilt natuurlijk ook per vrouw.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo'n decolleté v-hals kán wel met kleine borsten, maar optisch gezien verkleint het juist, waardoor je borsten vaak helemaal wegvallen en je dus niet meer een evenwichtig figuur hebt in die outfit. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor wikkeltruitjes, daarmee hou ik totaal geen figuur meer over. Grote borsten kunnen het wel hebben vaak (vooropgesteld dat ze er idd niet uit knallen, want dan overheersen ze juist teveel). Maar ik dwaal misschien een beetje lifestyle in hiermee ![]() |
![]() |
|
sommige mannen hebben ook een soort tetten he? spieren
je kan je borsten zelf niet groter laten worden zegmaar maar je kan wel je borstspieren trainen, maak vuisten en zet ze voor je borst tegen elkaar, duw ze dan heel hard tegen elkaar, elke dag een stukje langer tot je het ikweetniet een minuut of 2 (?) volhoudt, dan krijg je ook vanzelf stevigere borsten (: |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Denk dat het aan de persoon + t-shirt ligt of een V-nek wel of niet mooi staat, want kan nou niet zeggen dat het bij alle vrouwen met grote borsten hoerig staat en dat dit andersom nooit het geval is.
Wat wel echt heel fout is, mannen met een te diepe V-nek: ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://1.bp.blogspot.com/_Kd6vhW0dW5...Balexander.jpg <-- denk dat dit was wat fizzle bedoelde. Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 14:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden meisjes geil Geileboy8 | 6 | 01-11-2014 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het mooist aan het uiterlijk van je partner? Verwijderd | 79 | 05-02-2006 10:56 | |
Seksualiteit |
kont of borsten? saturday | 177 | 21-10-2004 21:55 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor de meiden: ben jij tevreden met je borsten? *Sneeuwmuts* | 95 | 08-03-2003 17:10 |