Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2011, 21:28
Anoniem1995
Anoniem1995 is offline
Ik vind dat meisjes niet zo onzeker moeten zijn over hun uiterlijk en waar het hier dan vooral over gaat, over hun borsten.
Meisjes vinden vaak dat hun borsten te klein zijn en willen grotere borsten hebben, maar ik denk dat de meeste jongens meer van kleine borsten houden dan van grote. Plastische chirurgie moet je al helemaal niet doen, want het kan verschrikkelijke gevolgen hebben. Er zijn zelfs meisjes van gestorven...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 22:52
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik vind dat meisjes niet zo onzeker moeten zijn over hun uiterlijk en waar het hier dan vooral over gaat, over hun borsten.
Meisjes vinden vaak dat hun borsten te klein zijn en willen grotere borsten hebben, maar ik denk dat de meeste jongens meer van kleine borsten houden dan van grote. Plastische chirurgie moet je al helemaal niet doen, want het kan verschrikkelijke gevolgen hebben. Er zijn zelfs meisjes van gestorven...
Gestorven van plastische chirurgie?
Oud 13-01-2011, 22:58
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Gestorven van plastische chirurgie?
Ja dat kan, je kan bijvoorbeeld een infectie oplopen of de chirug mikt zijn mes niet goed.

Is in Nederland ook gebeurd;
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1...34d5ddb9557296
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:00
Em.
Em. is offline
Je houdt natuurlijk altijd het risico dat er iets mis gaat, maar de kans dat je sterft aan een borstvergroting lijkt me niet zo heel groot. In ieder geval niet in Nederland. Ik zou eerder rekening houden met de kans dat het mislukt oid, of dat het na een tijd(je) lelijk gaat worden. Al heb ik daar verder ook niet zoveel verstand van.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik had op m'n twaalfde A en op m'n zestiende heb ik nog steeds dezelfde A. Ik zou niet weten waarom ze op m'n achttiende ineens denken 'o ja!' - en mijn mama heeft ook een A.
Omdat je hele lichaam nog kan veranderen. Ik ken genoeg meiden van 22 bij wie hun borsten nog gegroeid zijn het laatste jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, mijn borsten worden echt groter en kleiner. In Frankrijk waren al mijn oude bh's op een gegeven moment te groot. en toen ik thuiskwam bleek ik ongeveer acht kilo kwijt te zijn. Nu zit er van die acht kilo weer ongeveer vijf aan. Mijn oude bh's passen weer en de bh's die ik gekocht heb toen ik net terug was, zijn te klein.
Ja hier hetzelfde, hoor. Ik heb op het moment een B, maar toen ik een keer (in periode van heftig liefdesverdriet ) een kilo of 5 was afgevallen, had ik ook weer een A. Niet meer dan logisch, toch, je borsten bestaan voor een groot deel uit vet en dat verdwijnt net zoals het vet op je buik en kont als je afvalt. Nu heb ik die 5 kg er natuurlijk gewoon weer bij, en zijn m'n borsten ook weer een B.

En wat betreft het groeien van je borsten: het zal allicht te maken hebben met je eigen groeiontwikkeling, maar mijn borsten zijn tussen mijn 19e en 21e ook een B geworden. Tot dan had ik nog een A. Sowieso is mijn lichaam zo rond mijn 21e nog veranderd - iets vrouwelijker geworden, met een smallere taille, dus iets grotere borsten en iets bredere heupen (zonder in gewicht aan te komen, trouwens, ik weeg nog steeds hetzelfde als op m'n 18e). 't Is nog niet noemenswaardig allemaal, maar het is zeker wel veranderd sindsdien.
Maar ik was laat met m'n ontwikkeling - kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld op je elfde al ongesteld bent, je ook eerder al helemaal uitgegroeid bent.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:33
Minth
Minth is offline
Citaat:
en mijn mama heeft ook een A.
hoop niet dat ik ons mam achterna ga dan.
die had cup G.
nu laten verkleinen naar C
Oud 14-01-2011, 17:37
Anoniem1995
Anoniem1995 is offline
Citaat:
hoop niet dat ik ons mam achterna ga dan.
die had cup G.
nu laten verkleinen naar C
èèn woord... WOW
ik hoop het niet voor je.. welke cup heb je nu en hoe oud ben je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 18:07
Minth
Minth is offline
ik heb nu een volle B, kleine C en ben 16
Oud 14-01-2011, 20:43
Drieszz
Drieszz is offline
B/C vind ik supermooi, ik zou ook liever A als D hebben, met inkijk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 23:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind dat meisjes niet zo onzeker moeten zijn over hun uiterlijk
want dat is zó makkelijk

ik kan me voorstellen, dat wanneer je borsten niet bij je lichaam passen, dat je je daar echt heel vervelend om kunt voelen. als je een maatje petite bent met een A dan misstaat dat niet, dan past alles bij elkaar. ben je in het geheel wat voller (met flinke heupen/billen en wat bredere schouders) en een A dan kan ik me voorstellen dat je je daardoor misschien minder vrouwlijk voelt. je zit dan in de grotere kledingmaten, maar er is niets om de geanticipeerde ruimte in veel shirtjes op te vullen.
ik zou me daar wel onzeker over kunnen voelen
Oud 15-01-2011, 00:09
Mephisto
Mephisto is offline
Borsten, over het algemeen een goede zaak.
Oud 17-01-2011, 13:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
B/C vind ik supermooi, ik zou ook liever A als D hebben, met inkijk natuurlijk
Ik zie het punt van inkijk niet als je cup A hebt.
Meisjes vind ik niet mooi of lelijk om hun borsten, het moet bij je lichaam passen en je kleding moet flatteus zijn (de meeste meisjes dragen kleding die bij hun figuur passen en dan is je figuur mooier dan wanneer je dat niet doet).
Maar als ik het hele meisje niet zie en alleen de borsten dan heb ik liever een flink groot paar dan een kleine cup. Met veel inkijk! Bij kleinere borsten heb je weer meer aan doorschijnende kleding dan aan inkijk. Maar ik vind groot mooier.
En ik denk helemaal niet dat 'de meeste mannen niet van groot houden' of 'de meeste mannen klein minder mooi vinden'. Ik denk dat dat zo verdeeld is dat iedereens borsten wel door iemand gewaardeerd worden. Als alle mannen alleen enorme borsten mooi vonden, waren de kleine allang uitgestorven, en andersom. Dus! Wat vooral onaantrekkelijk is is onzekerheid. Daar moet je ook geen inkijk bij dragen. Hoef ik niet te zien!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 16:42
R-Kuiper
R-Kuiper is offline
Inkijk dat is alleen mooi als het meisje (vrouw) knap is en haar kleding er ook bij past.
Verder moet ze een mooi koppie hebben een en een lekker kontje
Oud 17-01-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het punt van inkijk niet als je cup A hebt.
Meisjes vind ik niet mooi of lelijk om hun borsten, het moet bij je lichaam passen en je kleding moet flatteus zijn (de meeste meisjes dragen kleding die bij hun figuur passen en dan is je figuur mooier dan wanneer je dat niet doet).
Maar als ik het hele meisje niet zie en alleen de borsten dan heb ik liever een flink groot paar dan een kleine cup. Met veel inkijk! Bij kleinere borsten heb je weer meer aan doorschijnende kleding dan aan inkijk. Maar ik vind groot mooier.
En ik denk helemaal niet dat 'de meeste mannen niet van groot houden' of 'de meeste mannen klein minder mooi vinden'. Ik denk dat dat zo verdeeld is dat iedereens borsten wel door iemand gewaardeerd worden. Als alle mannen alleen enorme borsten mooi vonden, waren de kleine allang uitgestorven, en andersom. Dus! Wat vooral onaantrekkelijk is is onzekerheid. Daar moet je ook geen inkijk bij dragen. Hoef ik niet te zien!
Ja pf, de gemiddelde man houdt gewoon van borsten, of ze nou groot of klein zijn. Groot heeft als voordeel GROOT, klein als voordeel dat ze pront rechtop staan en qua vorm minder eh... verzakken naarmate de tijd verstrijkt. De een vindt grootte belangrijker, de ander vorm. Ik ken mannen wie het niet groot genoeg kan, ik ken ook mannen die walgen van grote borsten. Maar het grootste deel van de mannen is allang blij dat ze hun gezicht in die lekker zachte rondingen kunnen duwen, ongeacht de vorm of de grootte.

Maar dat is mijn ervaring
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 17:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Maar dat is mijn ervaring
Er is al een heel scala aan mannen geweest die hun gezicht tussen jouw pronte borstjes hebben gestopt?
Oud 17-01-2011, 21:20
Maaike.
Maaike. is offline
Borsten rijmt op worsten Overigens kan ik beide ook erg waarderen.
Oud 18-01-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Er is al een heel scala aan mannen geweest die hun gezicht tussen jouw pronte borstjes hebben gestopt?
Minstens 3! Maar gelukkig kan ik ook met mannen praten
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 18:19
Verwijderd
Als ik een man zou zijn (), dan zou ik kleine borsten wel minder mooi vinden denk ik.. en te groot hoeft ook niet. Nep al helemaal niet. Maar ik zou er natuurlijk niet iemand op gaan selecteren.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 18:46
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Als ik een man zou zijn (), dan zou ik kleine borsten wel minder mooi vinden denk ik.. en te groot hoeft ook niet. Nep al helemaal niet. Maar ik zou er natuurlijk niet iemand op gaan selecteren.
maar mannen zijn enorm complexe mensen dus dat kan je je moeilijk voorstellen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 20:39
A-Girl
A-Girl is offline
Ik heb cup E, Geloof mij niet altijd een pretje. De jongens vinden het leuk maar is soms egt kut. Vooral bij jassen kopen of gewoon coulbertje., Gaan allemaal niet dicht. Je kan geen leuke BH's bij hunkemoller kopen want die hebben ze bijne nooit in cup E. Geef mij maar wat kleiner.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 21:54
Qimm
Qimm is offline
blousjes, bh's bikini's

dra-ma met een groteere cupmaat
Oud 18-01-2011, 22:41
Verwijderd
Maar met kleine borsten kun je geen diepe v-hals hebben, dat heeft voor mij ook wel een paar kledingstukken verpest
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 01:42
Qimm
Qimm is offline
kan wel, staat minder. dat vind ik minder vervelend dan iets wat niet pást
Oud 19-01-2011, 07:03
Pluis
Pluis is offline
hele diepe v-halzen zijn bij grotere cups ook niet zo'n goed idee hoor. dan moet er al gauw een shirtje onder.
Oud 19-01-2011, 09:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar met kleine borsten kun je geen diepe v-hals hebben, dat heeft voor mij ook wel een paar kledingstukken verpest
Kleine borsten met V-hals vind ik nog altijd veel mooier en beschaafder dan C+ met V-hals. Dat staat meteen weer zo hoerig.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 12:44
Verwijderd
Hehe. Ik heb kennelijk een D cup, maar je kunt van mijn borsten alles zeggen, maar ze zijn gewoonweg niet groot. Ik kan heel goed shirts met V-hals aan zonder dat iemand dat "echt" opmerkt. Het hangt er maar helemaal vanaf hoe je hele lichaam eruit ziet. Ik ben gewoon klein en tenger gemaakt . Daarom heb ik 70D. (Alhoewel ik de verkoopster niet helemaal geloof, het zou ook best 70C kunnen zijn, maar dat hangt net een beetje van de BH af. Ga maar uit van grote C kleine D ) Oh. Ik heb net nog even nagemeten, mijn onderwijdte is 70, en mijn bovenwijdte 88. Nou ja , dat zit dus inderdaad prachtig tussen C en D in .

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 12:50
me-nu
me-nu is offline
Als ze maar recht vooruit staan en wel een beetje aanwezig zijn (dus niet té klein) dan vind ik het al snel best. Maar grotere borsten vind ik wel mooier maar dan moeten ze ook weer niet gaan hangen. Ergens zit gewoon een optimum tussen mooi vooruit en grootte en ik denk dat hij meestal rond de grote C ligt, maar dat verschilt natuurlijk ook per vrouw.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 17:55
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Kleine borsten met V-hals vind ik nog altijd veel mooier en beschaafder dan C+ met V-hals. Dat staat meteen weer zo hoerig.
heeeel klein beetje snel oordeel?
hoe weet je dat nou weer of dat bij elk meisje zo is...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 20:36
Qimm
Qimm is offline
ik loop er hoerig bij
Oud 19-01-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik had het gewoon over een beschaafde v-hals hoor! Maar wel eentje met decolleté, en niet dit, want dit staat iedereen:

Zo'n decolleté v-hals kán wel met kleine borsten, maar optisch gezien verkleint het juist, waardoor je borsten vaak helemaal wegvallen en je dus niet meer een evenwichtig figuur hebt in die outfit. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor wikkeltruitjes, daarmee hou ik totaal geen figuur meer over. Grote borsten kunnen het wel hebben vaak (vooropgesteld dat ze er idd niet uit knallen, want dan overheersen ze juist teveel).

Maar ik dwaal misschien een beetje lifestyle in hiermee
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 21:39
marina16
marina16 is offline
Ik had een A75 maar sinds ik sinds 3 maanden een vriend heb ben ik gegroeit naar B 75, Nee ben niet zwanger ben nu ongesteld maar het schijnt dat als een jongen veel aan je borsten zit massert e.d ze wel een cupmaat tot 2 kunnen groeien
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 00:27
Miss<3
Miss<3 is offline
sommige mannen hebben ook een soort tetten he? spieren
je kan je borsten zelf niet groter laten worden zegmaar maar je kan wel je borstspieren trainen, maak vuisten en zet ze voor je borst tegen elkaar, duw ze dan heel hard tegen elkaar, elke dag een stukje langer tot je het ikweetniet een minuut of 2 (?) volhoudt, dan krijg je ook vanzelf stevigere borsten (:
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 08:51
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik had een A75 maar sinds ik sinds 3 maanden een vriend heb ben ik gegroeit naar B 75, Nee ben niet zwanger ben nu ongesteld maar het schijnt dat als een jongen veel aan je borsten zit massert e.d ze wel een cupmaat tot 2 kunnen groeien
Haha lol :'). Je borsten groeien niet als er jongens aan zitten heur.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
maar het schijnt dat als een jongen veel aan je borsten zit massert e.d ze wel een cupmaat tot 2 kunnen groeien
whahahahahaaa... aahha.. *kuch*

nee
Oud 20-01-2011, 10:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Haha lol :'). Je borsten groeien niet als er jongens aan zitten heur.
Citaat:
whahahahahaaa... aahha.. *kuch*

nee
jullie verpesten het voor haar vriendje
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 14:07
Catch
Catch is offline
Ik ben gewoon verbitterd omdat die van mij niet groeien verdorie
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 00:26
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ik ben gewoon verbitterd omdat die van mij niet groeien verdorie
als dat je al verbitterd kan maken dan zou ik maar beginnen om een stuk positiever te gaan denken.
gaat niet omde grote maar om de vorm
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 11:33
Rationeel
Rationeel is offline
eigenlijk gaat het nóg meer over de rest van dat lichaam + inhoud, dat nog aan die tetten zit
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 14:54
Breg
Breg is offline
Denk dat het aan de persoon + t-shirt ligt of een V-nek wel of niet mooi staat, want kan nou niet zeggen dat het bij alle vrouwen met grote borsten hoerig staat en dat dit andersom nooit het geval is.

Wat wel echt heel fout is, mannen met een te diepe V-nek:

Oud 22-01-2011, 08:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het allerergst is natuurlijk een man met enorme tetten en een diepe V-hals.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 13:59
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Het allerergst is natuurlijk een man met enorme tetten en een diepe V-hals.
dan bedoel je vet tieten?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
dan bedoel je vet tieten?
Gigantische borstspieren kan ook heur

http://1.bp.blogspot.com/_Kd6vhW0dW5...Balexander.jpg <-- denk dat dit was wat fizzle bedoelde.

Citaat:
als dat je al verbitterd kan maken dan zou ik maar beginnen om een stuk positiever te gaan denken.
absoluut waar

Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:30
MaxiDirk
MaxiDirk is offline
Maatje ABC...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:47
Catch
Catch is offline
Citaat:
Och boehoe. Ik mag toch wel willen dat ze iets groter zijn? Uiteraard ben ik niet verbitterd, dat was slechts sarcasme.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:41
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Och boehoe. Ik mag toch wel willen dat ze iets groter zijn? Uiteraard ben ik niet verbitterd, dat was slechts sarcasme.
ja sarcasme kun je natuurlijk lezen
(SARCASME)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 18:43
DAH
DAH is offline
Sarcasme is vaak moeilijk te vinden als het niet gesproken is, behalve als het te obvious is.
Oud 24-01-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Sarcasme is vaak moeilijk te vinden als het niet gesproken is, behalve als het te obvious is.
En daar hebben we dan weer emoticons voor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 19:18
DAH
DAH is offline
Citaat:
En daar hebben we dan weer emoticons voor
Inderdaad.
Oud 24-01-2011, 19:36
Em.
Em. is offline
Jup. En zullen we dan nu weer ontopic gaan?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten