Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Leuk spel, maar dat was ook zo'n manier om makkelijk te cashen.
||
Citaat:
wel een beetje ver doordacht maar als je het heb uitgespeeld wat mij ook wat maanden duurde is het wel te doen. wat was er mis met de gameplay? voor een PS1 spel vond ik het een toffe game. Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 07:27. |
![]() |
||
Citaat:
De gameplay was vervelend in de zin dat het Junction systeem verschrikkelijk vervelend en saai was, en levelen was praktisch nutteloos omdat de tegenstanders met je meegroeiden, en het Draw Magic-concept was strontvervelend. Zeker na zulke briljante eerdere delen was FF8 gewoon een domper. Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 07:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh ja, niet het slechtste spel, maar wel de dikste tegenvaller ooit. Exile na Riven. In Riven kon je uren ronddwalen en kon je gewoon andere dingen proberen als je een puzzel niet snapte of een deur niet vond. Exile ging terug naar het concept Myst: om de 3 stappen een puzzel en niet verder kunnen als je die niet oplost. Bah. Ik was nog nooit zo teleurgesteld. En daar had ik zolang naar uitgekeken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat je een eerste missie kreeg om die rinoa te helpen en dan opeens mee moest helpen aan een veel grotere missie en vanaf daar proberen ze dus gewoon galbadia stoppen galbadia stoppen was ook eigenlijk het enige in het verhaal ik gaf wel om de personages maar dat komt omdat ik mezelf in squall kon herkennen beide zelfde gedachtengang en levensstijl het junction systeem was makkelijk maar makkelijk is niet meteen vervelend ![]() ik vond het draw-magic concept handig je stocked de magic en met draw en daarna gebruikte je je magic en als je magic bijna op was drawde je het weer van een beestje ![]() Lvlen was eigenlijk wel handig oke de vijanden werden ook sterker maar dat maakte het moeilijker maar naarmate je levelde des te makkelijker sommige eindbazen gingen. ik vind ook de card-game leuk is weer wat anders net zoals blitzball in FF10 een leuke minigame in FFX-2 hebben ze ook een extra card game terwijl de rest van FFX-2 eigenlijk voor mij een domper was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rogue Warrior
gameplay is alsof je met een kapotte ps1 controler speelt --> zeer slechte graphics (voor xbox 360) 80% van woorden is "goat fuck" en dergelijk zeker niet de 10,- waard ,je zou eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat spel te halen (ik heb hem gekregen, dus gelukkig geen eigen geld aan verspilt) |
![]() |
|
Ik moest trouwens denken aan Soldier of Fortune 2. De programmering van hoe groot mannetjes waren was zo uitermate slecht gedaan, dat je een kogel of 20-30 dwars door iemands hoofd kon schieten, zonder dat hij één keer geraakt werd. En ledematen raken was meestal nog veel lastiger.
Soms heb ik dat getest door de onzichtbaarheidscheat in te voeren en echt bovenop iemand te gaan staan die netjes stilstond. En dan nog kon je zo vier a vijfmaal missen terwijl het op het scherm duidelijk raak had moeten zijn. Daarvoor zijn gewoon geen excuses mogelijk, dat is gewoon een half onaf spel in de winkels leggen.
|
Final Fantasy 13.
Na jaren weer een goed gevoel bij een FF game, blijkt dat je 0 vrijheid hebt en een vastgestelde route loopt.... Dat hoort niet bij een FF. Wat een *** game Edit: de slechtste game kan ik het niet noemen, daarintegen speel ik standaard geen slechte games. Waste of Time om die te spelen.
||
Citaat:
En dat hele gedoe met dat het gebruik van GF's je vergeetachtig maken, dus dat ze helemaal waren vergeten dat ze ooit met hun allen (toevallig!) in een weeshuis hebben gewoond waarvan Edea de oppas was. En dat zij en Cid een relatie hadden. En ineens kwam Ultimecia om de hoek. Het werd gewoon steeds minder geloofwaardig. Junction-systeem was wel makkelijk, maar het maakte de personages zo onpersoonlijk. Iedereen kon andermans GF overnemen, en alle abilities overerven. Draw-Magic was niet handig, alleen maar omslachtig. Je moest telkens weer je voorraad aanvullen, en drawen duurde te lang. Soms zat je wel 100 keer achter elkaar te drawen om maar 100 van die ene magic te bemachtigen ![]() De cardgame was wel oke, maar sommige spelregels waren vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Final Fantasty, sorry hoor en ik weet best wat van games maar ik vind het gewoon slecht. Iedere keer praktisch een andere game en het dan kopen omdat het Final Fantasty is. Maargoed, Kingdom Hearts (waar ik fan van ben) en Final Fantasty gaan ook gewoon niet samen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik een groot Finaly Fan ben trouwens, maar kant noch wal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2142 was wel een dikke teleurstelling overigens. |
Advertentie |