Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2011, 20:25
Issun
Issun is offline
Ik ben toen ik klein was met m'n moeder helemaal helemaal naar Amstelveen gereden (nu is dat helemaal niet ver, maar ik haalde toen meestal m'n games uit de lokale Bart Smit) om The Incredibles te kopen. Zelfs als klein gamertje vond ik het al een vreselijke rukgame.
Oud 24-01-2011, 19:04
JefStaut
JefStaut is offline
Black ops.....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 19:17
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik ben toen ik klein was met m'n moeder helemaal helemaal naar Amstelveen gereden (nu is dat helemaal niet ver, maar ik haalde toen meestal m'n games uit de lokale Bart Smit) om The Incredibles te kopen. Zelfs als klein gamertje vond ik het al een vreselijke rukgame.
De meeste filmgames zijn slecht. Behalve sommige 007 games. Golden Eye wordt wel als een van de betere games gezien, maar games van disney of andere kinder films zijn meestal verschrikkelijk slecht.
Oud 24-01-2011, 20:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De meeste filmgames zijn slecht. Behalve sommige 007 games. Golden Eye wordt wel als een van de betere games gezien, maar games van disney of andere kinder films zijn meestal verschrikkelijk slecht.
De game van de lion king
Oud 24-01-2011, 21:01
DAH
DAH is offline
Citaat:
De game van de lion king
Toen ik dit las dacht ik: OMG, ook zo'n spel. Heb het nog nooit gespeeld, maar ik weet al wat ik ervan moet denken. Hoe is de game van die film Avatar. Dus niet de serie over de jongen met een pijl over zijn lichaam (wel een leuke serie, trouwens.) De games van Avatar: the last airbender zijn ook niet echt super. Ik heb dan ook alleen "de brandende aarde" gespeeld.
Oud 24-01-2011, 21:03
Sherlock
Sherlock is offline
Als je hem niet hebt gespeeld heb je geen mening want het is gewoon dikke nostalgia<3

Oud 24-01-2011, 21:37
Verwijderd
Vroeger maakte ze nog toffe games die gebaseerd waren op films. Tegenwoordig gebruiken ze alleen de naam om snel en makkelijk te cashen.

Vooral disney had vroeger leuke games, waaronder inderdaad lion king.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 21:46
DAH
DAH is offline
Citaat:
Vroeger maakte ze nog toffe games die gebaseerd waren op films. Tegenwoordig gebruiken ze alleen de naam om snel en makkelijk te cashen.

Tijgetjes avontuur o.i.d. . Vrij slechte game, maar als klein kind die drie games had gespeeld was 't 'geweldig'. Ook 101 dalmatiers.
Oud 24-01-2011, 21:47
DAH
DAH is offline
Citaat:

Pirates of the Caribean. De game heeft niks te maken met de film, behalve dat je heel soms de Black Pearl tegenkomt, met skeletten enzo, maar die doet je niks.
Leuk spel, maar dat was ook zo'n manier om makkelijk te cashen.
Oud 24-01-2011, 22:46
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Final Fantasy VIII (PSX) - Zit mooi in elkaar, maar was qua gameplay en verhaal volkomen stompzinnig.
Final fantasy VIII voor de PS1 had wel een goed verhaal hoor
wel een beetje ver doordacht maar als je het heb uitgespeeld
wat mij ook wat maanden duurde is het wel te doen.
wat was er mis met de gameplay?
voor een PS1 spel vond ik het een toffe game.

Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 07:27.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 01:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Final fantasy VIII voor de PS1 had wel een goed verhaal hoor
wel een beetje ver doordacht maar als je het heb uitgespeeld
wat mij ook wat maanden duurde is het wel te doen.
wat was er mis met de gameplay?
voor een PS1 spel vond ik het een toffe game.
Het verhaal sloeg echt als een tang op een varken en was idd te ver gezocht. De dialoog was extreem corny. Ik gaf ook niets om de personages.

De gameplay was vervelend in de zin dat het Junction systeem verschrikkelijk vervelend en saai was, en levelen was praktisch nutteloos omdat de tegenstanders met je meegroeiden, en het Draw Magic-concept was strontvervelend.

Zeker na zulke briljante eerdere delen was FF8 gewoon een domper.

Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 07:27.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 10:08
Verwijderd
Ik vond deel 8 stiekem leuker dan deel 7. Misschien was dat ook omdat ik met deel 8 was begonnen.

Toen ik die uit had ging ik 7 doen maar ik kwam er maar niet doorheen.

Pas later kwam ik erachter dat ik zo ongeveer de enige ben in heel de wereld die 8 beter vond dan 7
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 20:48
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
In dat kader: de Tron-game van wat jaartjes terug was echt briljant, al viel de verkoop helaas tegen. Iemand die weet hoe de nieuwe Tron het doet? Evolution heette die toch?
Oud 25-01-2011, 21:51
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
In dat kader: de Tron-game van wat jaartjes terug was echt briljant, al viel de verkoop helaas tegen. Iemand die weet hoe de nieuwe Tron het doet? Evolution heette die toch?
Ik hoor dat de game best prima schijnt te zijn!
Oud 26-01-2011, 00:57
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Maarrrr wat tegenvallende reviews op de betere gamesites. Schijnt heel mooi te zijn, maar wat eentonig en met waardeloze multiplayer. En ook jammer dat het opeens geen fps meer is... naja, wie weet moest dat wel voor al dat klauterwerk.
Oud 26-01-2011, 07:45
Noeleke
Noeleke is offline
Fast Food Tycoon is bij nummer 1... echt een **spel
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 08:25
Steelpan
Steelpan is offline
Rollercoaster tycoon 3. 2 was veel beter.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde dat hij flink kanker was.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 12:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Tron 2.0
Oud 26-01-2011, 16:01
Verwijderd
Oh ja, niet het slechtste spel, maar wel de dikste tegenvaller ooit. Exile na Riven. In Riven kon je uren ronddwalen en kon je gewoon andere dingen proberen als je een puzzel niet snapte of een deur niet vond. Exile ging terug naar het concept Myst: om de 3 stappen een puzzel en niet verder kunnen als je die niet oplost. Bah. Ik was nog nooit zo teleurgesteld. En daar had ik zolang naar uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:36
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Tron 2.0
De enige fps die ik heb gespeeld/gezien, die een twist durfde te geven aan het shootergenre. Schieten met een disc óf UT-achtige wapens met opmaak in eigen stijl, vette omgeving, af en toe wat klauter- en puzzelwerk, NICE. En geinige eindbazen.
Oud 27-01-2011, 15:18
Breakdown
Breakdown is offline
Brandweer Tycoon
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 19:44
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Ik vond deel 8 stiekem leuker dan deel 7. Misschien was dat ook omdat ik met deel 8 was begonnen.

Toen ik die uit had ging ik 7 doen maar ik kwam er maar niet doorheen.

Pas later kwam ik erachter dat ik zo ongeveer de enige ben in heel de wereld die 8 beter vond dan 7
je bent niet de enige
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 19:51
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Het verhaal sloeg echt als een tang op een varken en was idd te ver gezocht. De dialoog was extreem corny. Ik gaf ook niets om de personages.

De gameplay was vervelend in de zin dat het Junction systeem verschrikkelijk vervelend en saai was, en levelen was praktisch nutteloos omdat de tegenstanders met je meegroeiden, en het Draw Magic-concept was strontvervelend.

Zeker na zulke briljante eerdere delen was FF8 gewoon een domper.
het verhaal was dat je als wees op een school voor huurlingen zat
dat je een eerste missie kreeg om die rinoa te helpen
en dan opeens mee moest helpen aan een veel grotere missie
en vanaf daar proberen ze dus gewoon galbadia stoppen
galbadia stoppen was ook eigenlijk het enige in het verhaal

ik gaf wel om de personages maar dat komt omdat ik mezelf in squall kon herkennen beide zelfde gedachtengang en levensstijl
het junction systeem was makkelijk maar makkelijk is niet meteen vervelend

ik vond het draw-magic concept handig
je stocked de magic en met draw en daarna gebruikte je je magic en als je magic bijna op was drawde je het weer van een beestje

Lvlen was eigenlijk wel handig oke de vijanden werden ook sterker maar dat maakte het moeilijker maar naarmate je levelde des te makkelijker sommige eindbazen gingen.

ik vind ook de card-game leuk is weer wat anders net zoals blitzball in FF10 een leuke minigame in FFX-2 hebben ze ook een extra card game
terwijl de rest van FFX-2 eigenlijk voor mij een domper was.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 22:19
Verwijderd
Rogue Warrior

gameplay is alsof je met een kapotte ps1 controler speelt --> zeer slechte graphics (voor xbox 360)
80% van woorden is "goat fuck" en dergelijk

zeker niet de 10,- waard ,je zou eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat spel te halen
(ik heb hem gekregen, dus gelukkig geen eigen geld aan verspilt)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 16:20
T_ID
T_ID is offline
Ik moest trouwens denken aan Soldier of Fortune 2. De programmering van hoe groot mannetjes waren was zo uitermate slecht gedaan, dat je een kogel of 20-30 dwars door iemands hoofd kon schieten, zonder dat hij één keer geraakt werd. En ledematen raken was meestal nog veel lastiger.

Soms heb ik dat getest door de onzichtbaarheidscheat in te voeren en echt bovenop iemand te gaan staan die netjes stilstond. En dan nog kon je zo vier a vijfmaal missen terwijl het op het scherm duidelijk raak had moeten zijn.

Daarvoor zijn gewoon geen excuses mogelijk, dat is gewoon een half onaf spel in de winkels leggen.
Oud 29-01-2011, 20:14
Young Predator
Young Predator is offline
Final Fantasy 13.

Na jaren weer een goed gevoel bij een FF game, blijkt dat je 0 vrijheid hebt en een vastgestelde route loopt.... Dat hoort niet bij een FF. Wat een *** game

Edit: de slechtste game kan ik het niet noemen, daarintegen speel ik standaard geen slechte games. Waste of Time om die te spelen.
Oud 29-01-2011, 21:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het verhaal was dat je als wees op een school voor huurlingen zat
dat je een eerste missie kreeg om die rinoa te helpen
en dan opeens mee moest helpen aan een veel grotere missie
en vanaf daar proberen ze dus gewoon galbadia stoppen
galbadia stoppen was ook eigenlijk het enige in het verhaal

ik gaf wel om de personages maar dat komt omdat ik mezelf in squall kon herkennen beide zelfde gedachtengang en levensstijl
het junction systeem was makkelijk maar makkelijk is niet meteen vervelend

ik vond het draw-magic concept handig
je stocked de magic en met draw en daarna gebruikte je je magic en als je magic bijna op was drawde je het weer van een beestje

Lvlen was eigenlijk wel handig oke de vijanden werden ook sterker maar dat maakte het moeilijker maar naarmate je levelde des te makkelijker sommige eindbazen gingen.

ik vind ook de card-game leuk is weer wat anders net zoals blitzball in FF10 een leuke minigame in FFX-2 hebben ze ook een extra card game
terwijl de rest van FFX-2 eigenlijk voor mij een domper was.
Het verhaal begon wel oke, al sloeg het al nergens op dat ze daar op die school de leerlingen zo aan gevaren onderwierpen. "Oh, we gaan examen doen, kijk uit dat je niet doodgaat, ok?"
En dat hele gedoe met dat het gebruik van GF's je vergeetachtig maken, dus dat ze helemaal waren vergeten dat ze ooit met hun allen (toevallig!) in een weeshuis hebben gewoond waarvan Edea de oppas was. En dat zij en Cid een relatie hadden. En ineens kwam Ultimecia om de hoek. Het werd gewoon steeds minder geloofwaardig.

Junction-systeem was wel makkelijk, maar het maakte de personages zo onpersoonlijk. Iedereen kon andermans GF overnemen, en alle abilities overerven.
Draw-Magic was niet handig, alleen maar omslachtig. Je moest telkens weer je voorraad aanvullen, en drawen duurde te lang. Soms zat je wel 100 keer achter elkaar te drawen om maar 100 van die ene magic te bemachtigen Tergend slaapverwekkend.

De cardgame was wel oke, maar sommige spelregels waren vervelend.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 21:18
DAH
DAH is offline
Ik, iemand die nooit Final Fantasy heeft gespeeld, begrijp hier werkelijks niets van .
Oud 30-01-2011, 16:05
Verwijderd
Laten we er niet teveel een pro/contra FF topic van maken. Daarvoor kan eventueel een apart topic geopend worden .
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 22:03
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb even geyoutubed, gewiki'ed en weet nu precies wat voor spel het is en wat het doel is...maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt. Wat een bagger.
ik heb het uitgespeeld destijds, die witte puntjes zijn delen van je telefoon en die moet je verzamelen en uit handen van de evil arts en fbi agent blijven.
Oud 01-02-2011, 09:01
Rob
Rob is offline
Citaat:
Het verhaal begon wel oke, al sloeg het al nergens op dat ze daar op die school de leerlingen zo aan gevaren onderwierpen. "Oh, we gaan examen doen, kijk uit dat je niet doodgaat, ok?"
En dat hele gedoe met dat het gebruik van GF's je vergeetachtig maken, dus dat ze helemaal waren vergeten dat ze ooit met hun allen (toevallig!) in een weeshuis hebben gewoond waarvan Edea de oppas was. En dat zij en Cid een relatie hadden. En ineens kwam Ultimecia om de hoek. Het werd gewoon steeds minder geloofwaardig.

Junction-systeem was wel makkelijk, maar het maakte de personages zo onpersoonlijk. Iedereen kon andermans GF overnemen, en alle abilities overerven.
Draw-Magic was niet handig, alleen maar omslachtig. Je moest telkens weer je voorraad aanvullen, en drawen duurde te lang. Soms zat je wel 100 keer achter elkaar te drawen om maar 100 van die ene magic te bemachtigen Tergend slaapverwekkend.

De cardgame was wel oke, maar sommige spelregels waren vervelend.
Ik heb gereageerd in dat andere FF topic.
Oud 04-02-2011, 15:50
Halt
Halt is offline
Final Fantasty, sorry hoor en ik weet best wat van games maar ik vind het gewoon slecht. Iedere keer praktisch een andere game en het dan kopen omdat het Final Fantasty is. Maargoed, Kingdom Hearts (waar ik fan van ben) en Final Fantasty gaan ook gewoon niet samen.
Oud 04-02-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Final Fantasty, sorry hoor en ik weet best wat van games maar ik vind het gewoon slecht. Iedere keer praktisch een andere game en het dan kopen omdat het Final Fantasty is. Maargoed, Kingdom Hearts (waar ik fan van ben) en Final Fantasty gaan ook gewoon niet samen.
Kant noch wal.

Niet dat ik een groot Finaly Fan ben trouwens, maar kant noch wal.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 21:15
Vice
Vice is offline
Ik ken alleen Final Fantasy voor de Snes en het is heel lang geleden dat ik die voor het laatst gespeeld heb.
Oud 06-02-2011, 04:07
Jefar
Jefar is offline
Farcry2 op de xbox360, die suckt echt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 16:07
Elmp
Elmp is offline
Superman 64
Oud 12-02-2011, 12:17
Oldfag
Oldfag is offline
Citaat:
Cryengine games horen ook niet op consoles... /thread

OT: Bad Fur Day voor de xbox. Kon niet op tegen de versie van de N64.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 10:07
unkownunit
unkownunit is offline
Citaat:
Black ops.....
en waar baseer je dat op?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 10:53
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Toch mooi hoe deze topics altijd weer vervallen in middelmatige games of games die je niet liggen het slechtste aller tijden te noemen.
Oud 14-02-2011, 20:12
Sherlock
Sherlock is offline
Tuurlijk want zo vat iedereen het op.
Oud 16-02-2011, 21:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Toch mooi hoe deze topics altijd weer vervallen in middelmatige games of games die je niet liggen het slechtste aller tijden te noemen.
Het gaat natuurlijk om spellen die je gespeeld hebt en niet in het algemeen.
Oud 17-02-2011, 19:46
IsntSheLovely
IsntSheLovely is offline
RedStone
Oud 17-02-2011, 21:00
Verwijderd
Idd games gebaseerd op teken(films) zijn meestal heel slecht

Hoewel ik de Lion King spellen die ik vroeger had erg leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Als je hem niet hebt gespeeld heb je geen mening want het is gewoon dikke nostalgia<3

[filmpje]
Ah jeugdsentiment !
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 22:42
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Inderdaad een spel van niks, op de pc net zo goed.

Citaat:

[filmpje]
aaaiiiiiiii idd, dankje. Ik ga hem meteen weer downloaden.. euh kopen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 10:38
turps
turps is offline
Citaat:
Battlefield 2. Ik kon echt totaal niet in de manier van spelen komen.
Ik heb battlefield 2 altijd juist leuk gevonden, net zoals bad company 2, geweldig spel...
Ik heb echt een hekel gekregen aan halo 1,2 en 3
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 12:13
Verwijderd
Ruse
Ken heel veel mensen die het helemaal geweldig vinden en het veel spelen maar ik vind het niks aan
normaal hou ik wel van Strategie spellen maar deze is echt bah
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 14:10
Verwijderd
Masters of Orion 3 staat net onder E.T. wat mij betreft.

Verder is de Transformers die bij de film kwam echt Zum Kotsen. Evenals Leisure Suit Larry: Box Office Bust.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Battlefield 2. Ik kon echt totaal niet in de manier van spelen komen.
Ah fuck you, zelfs ik kon die onder de knie krijgen zonder ooit eerder een shooter gespeeld te hebben> BF2 heerscht(e) de pan uit. Ik kan niet wachten op BF3!

2142 was wel een dikke teleurstelling overigens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten