Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
hmmm, met schuiframen lukt dat niet. dan moet je speciale sloten kopen (hoeven ook niet duur te zijn) of heel opzichtig een stevige balk in de schuifrail leggen.
hmm ja dat kan dus niet, want het zijn zeg maar 4 dunne ramen die je tegen elkaar in of hoe je ook wilt kan schuiven. En balk heeft dus geen zin want als beide ramen gesloten zijn kan er geen balkje meer tussen
De vereniging heeft genoeg geld dus ze zouden er eens een professioneel bedrijf naar laten moeten kijken.
Advertentie
Oud 11-01-2011, 11:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit er ernstig over te twijfelen om 10 lichtjaren om te rijden met de bus. Het regent hier zo vies zacht dat je er zeiknat van wordt.
Oud 11-01-2011, 11:18
Verwijderd
10 lichtjaren? bus? waar zit je dan?
Oud 11-01-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
hmm ja dat kan dus niet, want het zijn zeg maar 4 dunne ramen die je tegen elkaar in of hoe je ook wilt kan schuiven. En balk heeft dus geen zin want als beide ramen gesloten zijn kan er geen balkje meer tussen
De vereniging heeft genoeg geld dus ze zouden er eens een professioneel bedrijf naar laten moeten kijken.
Heb je daar niet van die palletjes op zitten? Dat wanneer het raam dicht is je ze tussen die hendel schuift zodat het raam vast zit?
Oud 11-01-2011, 11:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
10 lichtjaren? bus? waar zit je dan?
Thuis, maar ik moet zo naar Brummel. Ik zit te twijfelen of ik lopend naar de tram en bus en tandarts nat word of op de brommer.
Oud 11-01-2011, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
die ramen gewoon volledig vastpopnagelen
Verwijderd
Citaat:
Heb je daar niet van die palletjes op zitten? Dat wanneer het raam dicht is je ze tussen die hendel schuift zodat het raam vast zit?
ja, de voorste hebben ze geforceerd en open gekregen maar bij de binnenste is het niet gelukt, hoewel die volgens buurman ook beschadigd is.
Bij de vorige inbraak zaten de ramen geloof ik niet goed dicht dus toen was het een eitje om naar binnen te komen.
Rationeel
Rationeel is offline
of dichtlassen
Oud 11-01-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Thuis, maar ik moet zo naar Brummel. Ik zit te twijfelen of ik lopend naar de tram en bus en tandarts nat word of op de brommer.
mens je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan praten met die griezel. zou het gewoon verzetten, je hebt amper geslapen.
Oud 11-01-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
die ramen gewoon volledig vastpopnagelen
Citaat:
of dichtlassen
Oud 11-01-2011, 11:29
Verwijderd
Kunststof dichtlassen, garantie voor succes
Oud 11-01-2011, 11:32
Verwijderd
Een betonblok ervoor is ook wel effectief denk ik
Oud 11-01-2011, 11:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Een betonblok ervoor is ook wel effectief denk ik
Oud 11-01-2011, 11:34
Rationeel
Rationeel is offline
gewoon aan de binnenkant tegen de raamkozijnen een grote plank timmeren, maar bovenin nog een openingetje laten. en dan maar vullen met secu tec s9. je ramen moet je dan maar zien als verloren bekisting. knappe jongen die daar nog binnenkomt
Oud 11-01-2011, 11:45
Verwijderd
Hallo! Ik heb uitgeslapen en ontbeten met boer zoekt vrouw en ge-internet. En nu ga ik maar eens sportkleren aantrekken en wii fitten zodat ik gedoucht ben voordat Theodoor thuis komt met de lunch.
Op zich is zo'n paar avonddiensten best lekker
Oud 11-01-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
ja die kerel die erboven woont heeft al gebeld. Geloof dat ze straks weer komen.
Ik snap het niet, van de buitenkant zie je al dat het pauper is, alleen die jaren 80 motief gordijnen al. Snap niet dat mensen denken dat dat iets te halen valt.
het schijnt dat inbrekers meestal inbreken in een straal van 100 m van hun eigen woning dus vandaar dat je in goedkope wijken meer kans op inbraak hebt dan in gemiddelde wijken.

Ik sprak ooit iemand met ouders in een villawijk, en bij de buren van die ouders was ingebroken, en ik kwam met bovenstaand statistiekje, en toen zei hij, na even nadenken: "binnen een straal van honderd meter, dat kunnen dan alleen mijn ouders geweest zijn"
mjah op villawijken zal het wel niet van toepassing zijn
Oud 11-01-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
het schijnt dat inbrekers meestal inbreken in een straal van 100 m van hun eigen woning
Oud 11-01-2011, 11:50
Verwijderd
haha ik zei km ik bedoelde meter, anders was het nogal logisch inderdaad.
Oud 11-01-2011, 11:51
Verwijderd
Fixed
Oud 11-01-2011, 11:55
Verwijderd
Ik zie het al voor me, breken ze ergens in, laden ze het in de boedelbak en dan maar naar de andere kant van het land rijden
Oud 11-01-2011, 11:56
Verwijderd
oei pip alweer ingebroken bij jullie?
Oud 11-01-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
oei pip alweer ingebroken bij jullie?
poging, niet gelukt!
Oud 11-01-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
het schijnt dat inbrekers meestal inbreken in een straal van 100 m van hun eigen woning dus vandaar dat je in goedkope wijken meer kans op inbraak hebt dan in gemiddelde wijken.
er wonen hier genoeg paupers in de buurt (we wonen naast 2 'krachtwijken') dus dat verbaast me niks
Oud 11-01-2011, 12:22
Verwijderd
http://www.omroepgelderland.nl/web/N...n-gewonden.htm

Tot dusver het treinverkeer van en naar Arnhem/Winterswijk
Oud 11-01-2011, 12:40
Verwijderd
Ha, mijn telefoon wordt door Ubuntu automatisch als modem herkend. Winwin.
Oud 11-01-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ha, mijn telefoon wordt door Ubuntu automatisch als modem herkend. Winwin.
Was dat ook de bedoeling, tethering?
Oud 11-01-2011, 12:56
Verwijderd
Nee, totaal niet. Ik heb er ook helemaal niets aan. Windows Mobile + Ubuntu = fuck jou, lekker geen datatransfer. Fucking WM.
Oud 11-01-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, totaal niet. Ik heb er ook helemaal niets aan. Windows Mobile + Ubuntu = fuck jou, lekker geen datatransfer. Fucking WM.
Misschien ligt 't wel aan Ubuntu
Oud 11-01-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Misschien ligt 't wel aan Ubuntu
Nou ja, ik heb ook een hekel aan Windows Mobile op mijn telefoon alleen, dus ik geef Windows gewoon de schuld.

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 13:24.
Oud 11-01-2011, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mens je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan praten met die griezel. zou het gewoon verzetten, je hebt amper geslapen.
ja, ik voel me niet geweldig, maar ik ben toch maar gegaan. Het was no biggy en het duurde maar kort. En nu moet ik echt iets eten, anders stort ik ook in elkaar.
Oud 11-01-2011, 13:24
Verwijderd
Is Sarah toevallig in tha house?
Oud 11-01-2011, 14:08
Lorelei
Lorelei is offline
Ik begin predicaatlogica een beetje te begrijpen.. een beetje
Oud 11-01-2011, 14:42
Verwijderd
"Maar u hebt dan geen recht op die uitkering hoor"
"Op de site van het uwv staat anders dat ik dat wel heb als de vermoedelijke bevalling is binnen 10 weken na het einde van het dienstverband"
"Oh. Eh. Dan ga ik even kijken hoor. Momentje"

En nu hoor ik al zeven minuten een pieptoon en ben ik een beetje bang dat er gewoon is opgehangen ipv dat ik in de wacht ben gezet? Maar volgens mij is deze pieptoon sneller. KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ik kan hier maar slecht tegen
Oud 11-01-2011, 14:46
Verwijderd
Straks is er wel opgehangen en luister ik gewoon anderhalf uur naar de ophangtoon. Hm.
Oud 11-01-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
"Maar u hebt dan geen recht op die uitkering hoor"
"Op de site van het uwv staat anders dat ik dat wel heb als de vermoedelijke bevalling is binnen 10 weken na het einde van het dienstverband"
"Oh. Eh. Dan ga ik even kijken hoor. Momentje"

En nu hoor ik al zeven minuten een pieptoon en ben ik een beetje bang dat er gewoon is opgehangen ipv dat ik in de wacht ben gezet? Maar volgens mij is deze pieptoon sneller. KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ik kan hier maar slecht tegen
Dat ken ik ja. Mijn geduld is dan ook niet heel erg groot.

Godver, wat ben ik toch een muts. Ik had die verklaring van goed gedrag dus nog niet gefixt (lekker op tijd weer ), en nu moet ik waarschijnlijk wachten tot ik m'n procesverbaal heb, want zonder ID krijg ik dat ding waarschijnlijk niet. Ik kan donderdag pas aangifte doen. En dan maar hopen dat ik dat ding snel kan gaan halen, want ik moet het uiterlijk 21 januari inleveren
Oud 11-01-2011, 14:47
Verwijderd
Aargh wat irritant jongens.

@Minke vind jij Animal Collective gaaf? Zo ja, ga je dan 17 mei met Jasper en mij mee daar naar toe?
Oud 11-01-2011, 14:49
Rationeel
Rationeel is offline
noedel: tekening 4 van de artwedstrijd is echt niet zichtbaar hoor. doe er eens wat aan
Oud 11-01-2011, 14:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben zooooooooooo moe! Maar ik denk dat mijn pa zo thuiskomt en dat we weer naar mijn moeder gaan, dus ik kan ook niet even slapen.
Oud 11-01-2011, 14:50
Verwijderd
Animal Collective vind ik wel wat hebben ja. Ik zag ze ooit op Rock Herk (jaja), toen moesten we speciaal blijven voor hen, terwijl dat ons eigenlijk vrij slecht uitkwam, want ze waren de afsluitende act enzo, en toen stonden ze er net een minuutje of 5, en toen gooide een gitarist zijn gitaar neer en vertelde dat een vriend van hem net was overleden en toen was het alweer klaar. Dus ik vind een herkansing misschien wel een goed idee
En ik kan die dag ook wel, zo te zien. Waar is het?
Oud 11-01-2011, 14:52
Verwijderd
Duurt een nieuwe ID aanvragen niet ook best lang dan?
Oud 11-01-2011, 14:55
Verwijderd
Weekje of zo?
Oud 11-01-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Animal Collective vind ik wel wat hebben ja. Ik zag ze ooit op Rock Herk (jaja), toen moesten we speciaal blijven voor hen, terwijl dat ons eigenlijk vrij slecht uitkwam, want ze waren de afsluitende act enzo, en toen stonden ze er net een minuutje of 5, en toen gooide een gitarist zijn gitaar neer en vertelde dat een vriend van hem net was overleden en toen was het alweer klaar. Dus ik vind een herkansing misschien wel een goed idee
En ik kan die dag ook wel, zo te zien. Waar is het?
Paradiso
Oud 11-01-2011, 15:03
Verwijderd
Oh 28 januari is ook weer 90's now, win
Oud 11-01-2011, 15:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Na 5 werkdagen mag je hem komen ophalen, dus het valt reuze mee.
Oud 11-01-2011, 15:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
noedel: tekening 4 van de artwedstrijd is echt niet zichtbaar hoor. doe er eens wat aan
Anderen zien hem wel Maar ik zal eens opnieuw uploaden.
Oud 11-01-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarschijnlijk. Ik ben er al zenuwachtig genoeg voor.
Maar goed, ik neem dat aanvraagformulier voor die verklaring ook maar gelijk mee als ik een nieuwe ID ga aanvragen. Wie weet. En een kopie van m'n oude ID, die staat nog wel op m'n computer.
Oud 11-01-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Paradiso
Aha Prima, denk ik.

Citaat:
Oh 28 januari is ook weer 90's now, win
Hihi, da's ook wel leuk... Maar hm, ik wacht nog even met dure uitstapjes vastleggen enzo
Oud 11-01-2011, 15:14
Verwijderd
*proest*
Oud 11-01-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Aha Prima, denk ik.

Hihi, da's ook wel leuk... Maar hm, ik wacht nog even met dure uitstapjes vastleggen enzo
Mja ik zit ook met een kleine geldcrisis, dus ik wacht ook nog even
Oud 11-01-2011, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Is er niet een mogelijkheid om allemaal een euro in te leggen en van dat geld elke maand een staatslot te kopen ofzo Dan delen we de prijs en dan hebben we allemaal weer geld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten