Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de vorige inbraak zaten de ramen geloof ik niet goed dicht dus toen was het een eitje om naar binnen te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sprak ooit iemand met ouders in een villawijk, en bij de buren van die ouders was ingebroken, en ik kwam met bovenstaand statistiekje, en toen zei hij, na even nadenken: "binnen een straal van honderd meter, dat kunnen dan alleen mijn ouders geweest zijn" ![]() ![]() mjah op villawijken zal het wel niet van toepassing zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.omroepgelderland.nl/web/N...n-gewonden.htm
Tot dusver het treinverkeer van en naar Arnhem/Winterswijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
"Maar u hebt dan geen recht op die uitkering hoor"
"Op de site van het uwv staat anders dat ik dat wel heb als de vermoedelijke bevalling is binnen 10 weken na het einde van het dienstverband" "Oh. Eh. Dan ga ik even kijken hoor. Momentje" En nu hoor ik al zeven minuten een pieptoon en ben ik een beetje bang dat er gewoon is opgehangen ipv dat ik in de wacht ben gezet? Maar volgens mij is deze pieptoon sneller. KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ik kan hier maar slecht tegen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Godver, wat ben ik toch een muts. Ik had die verklaring van goed gedrag dus nog niet gefixt (lekker op tijd weer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Animal Collective vind ik wel wat hebben ja. Ik zag ze ooit op Rock Herk (jaja), toen moesten we speciaal blijven voor hen, terwijl dat ons eigenlijk vrij slecht uitkwam, want ze waren de afsluitende act enzo, en toen stonden ze er net een minuutje of 5, en toen gooide een gitarist zijn gitaar neer en vertelde dat een vriend van hem net was overleden en toen was het alweer klaar. Dus ik vind een herkansing misschien wel een goed idee
![]() En ik kan die dag ook wel, zo te zien. Waar is het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik neem dat aanvraagformulier voor die verklaring ook maar gelijk mee als ik een nieuwe ID ga aanvragen. Wie weet. En een kopie van m'n oude ID, die staat nog wel op m'n computer. |
![]() |
|
|