Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 22:33
Verwijderd
'buffering' doedatdanmeteeeeeennnnnnnnenniettelkensopnieuw
Advertentie
Oud 02-02-2011, 08:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn niet-waardeer-momenten zijn vakantierelated:
1. Ouders en veel vrienden plannen allemaan toffe reisjes, ik heb alleen een druk semester in het vooruitzicht.
2. Sinds mijn geboorte ga ik al in de voorjaarsvakantie met m'n ouders een weekje naar de Deense kust (uitwaaien, strandwandelen, winkelen, heel veel lezen, bubbelbadderen, sauna'en). Dit is het eerste jaar dat ik niet mee kan, ik heb natuurlijk geen vakantie en zou drie colleges missen als ik ga .
3. Beste vriendin met wie ik de afgelopen 5 jaar op vakantie ben geweest gaat dit jaar met andere vriendin naar AUSTRALIE, de trut. *jaloers* Ik weet niet met wie ik dan op vakantie moet gaan, zo ongeveer al mijn vriendinnen hebben een relatie, dus gaan met hun vriend weg. *lonely*

Met deze gedachten werd ik vanochtend wakker. Bleh dit is nu al een stomme dag.
Oud 02-02-2011, 10:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaah nee he, gooi ik ook nog een half glas aardbeiensap op m'n witte kleed
Oud 02-02-2011, 12:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word zo ontzettend neerslachtig als ik eraan denk dat ik gewoon misschien wel de rest van mijn leven met mijn nieren zit te kakkelen en medische trajecten moet doorlopen en dat gezeik.. dan hoeft het allemaal al bijna niet meer. Bah
Oud 02-02-2011, 12:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fizzle, wat naar! Ik weet hoe dat voelt. Sterkte!
Oud 02-02-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik word zo ontzettend neerslachtig als ik eraan denk dat ik gewoon misschien wel de rest van mijn leven met mijn nieren zit te kakkelen en medische trajecten moet doorlopen en dat gezeik.. dan hoeft het allemaal al bijna niet meer. Bah
nohh! *aai*
Oud 02-02-2011, 15:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dat ik dit jaar een drie keer een 7 moet halen en een keer een 8 als ik over wil gaan voor economie.
Oud 02-02-2011, 18:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, wat naar! Ik weet hoe dat voelt. Sterkte!
ahw. Is het bij jou nog goedgekomen?
dankjewel
Citaat:
nohh! *aai*
dankjewel
Oud 02-02-2011, 20:51
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Die fucking dubbel cd hoesjes die fucking snel kapot gaan Die dingen zijn echt gemaakt van fucking Play Mobile plastic
Oud 02-02-2011, 21:00
Balance
Balance is offline
Dat ik mijn werkmobiel nergens meer kan vinden en dat hij uit staat dus dat ik hem ook niet kan bellen. GRMBL
Oud 02-02-2011, 21:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik voor een vak dat ik morgen voor het eerst zou hebben helemaal niet ingeschreven sta. Ik had me wel aangemeld, maar blijkbaar was dat alleen voor het hoorcollege en niet de werkgroep, maar die hele werkgroep ben ik ook nooit bij de aanmeldingen tegengekomen.

Kut U-SIS, het is echt huilen met de spreekwoordelijke pet op. En het kutste is dat ik niet gewoon bij een groep erbij mag zitten, want dan sta ik niet op de lijst en ben ik dus officieel afwezig geweest en mag ik geen fucking essays maken.
Oud 02-02-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Die fucking dubbel cd hoesjes die fucking snel kapot gaan Die dingen zijn echt gemaakt van fucking Play Mobile plastic
Dat is juist heel stevig plastic waar je ook nog eens tig jaar garantie op hebt.

ont : dat ik morgen weer moet werken met een saaie collega.
Oud 02-02-2011, 22:03
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Citaat:
Dat is juist heel stevig plastic waar je ook nog eens tig jaar garantie op hebt.

ont : dat ik morgen weer moet werken met een saaie collega.
Ik bedoel niet van dit soort dubbel cd

maar van die vage cd's met zo'n uitvouwding in het middel wat onwijs snel breekt

zo eentje dus
Oud 02-02-2011, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ahw. Is het bij jou nog goedgekomen?
dankjewel
Nope, zie het in de nabije toekomst ook nog niet veranderen. Dat waardeer ik uiteraard niet zo *ontopic*
Oud 02-02-2011, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar van die vage cd's met zo'n uitvouwding in het middel wat onwijs snel breekt

[afbeelding]

zo eentje dus
Ik denk dat dat ligt aan het kutte album, want ik heb ook van die kartonnen units en die zijn na 10 jaar nog steeds heel.
Oud 02-02-2011, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
a2 + b2 = c2

Maar goed dat je dat snapte!

Blijkbaar snapte ik het dus niet. Wat een bubble burst.
Oud 02-02-2011, 22:46
Geel
Geel is offline
Citaat:

Blijkbaar snapte ik het dus niet. Wat een bubble burst.
Ach, die gast is toch dood, dus aan z'n stelling heb je ook niets meer!

OT: Ik waardeer besluiteloosheid en uitstellen niet.
Oud 02-02-2011, 22:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, die gast is toch dood, dus aan z'n stelling heb je ook niets meer!

OT: Ik waardeer besluiteloosheid en uitstellen niet.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed waar de stelling voor gebruikt wordt..

Ot: Wtf doet Riley Finn in mijn film!
Oud 02-02-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
dankjewel
ik heb al 22 jaar lang 24 uur per dag overal jeuk, en dat zal ook altijd zo blijven, dus ik ken het gevoel wel een beetje .. *aai*
Oud 03-02-2011, 09:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nope, zie het in de nabije toekomst ook nog niet veranderen. Dat waardeer ik uiteraard niet zo *ontopic*
he bah
Citaat:
ik heb al 22 jaar lang 24 uur per dag overal jeuk, en dat zal ook altijd zo blijven, dus ik ken het gevoel wel een beetje .. *aai*
oh gedver! Dat had ik van een van mijn antibiotica ook, maar dat hoefde ik maar een week. Wat naar zeg!

*lotgenotenclubje opricht*
Oud 03-02-2011, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
he bah
Oh, maar ik heb geen ziekhuis-in-ziekenhuis-uit-leven trouwens, en ook niet dat ik veel medicijnen moet slikken, alleen die vermoeidheid (+ wat vage maag-darmklachten erbij). Dus misschien valt het nog wel mee met mij .

Citaat:
*lotgenotenclubje opricht*
*meedoet*

Verder: er viel vannacht een dode spin in m'n gezicht
Oud 03-02-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:

Verder: er viel vannacht een dode spin in m'n gezicht
omg
Oud 03-02-2011, 12:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja. Ik snap nog steeds niet waar 'ie vandaan kwam. Overigens was het geen harige tarantula-achtige spin, maar zo een met van die lange poten. Misschien moet ik toch maar eens wat meer schoonmaken. Ik haat schoonmaken.
Oud 03-02-2011, 12:14
snoopy
snoopy is offline
Wederom gezeik met de ns klantenservice
Oud 03-02-2011, 13:05
Verwijderd
Dat de halve wereld niet weet wat seksistisch betekent
Oud 03-02-2011, 13:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat de halve wereld niet weet wat seksistisch betekent
Dat je heel erg houdt van seks toch?
Oud 03-02-2011, 13:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat je heel erg houdt van seks toch?
Nee, dat je heel erg sexy bent

Want als je realistisch bent, ben je heel reeël
Oud 04-02-2011, 09:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeeeee, weer één of andere mongool die op facebook zegt wie er uit de mol is IK HAD HET NOG NIET GEZIEN
Oud 04-02-2011, 11:13
Verwijderd
Dat ik altijd net naar het toilet moet als de schoonmaakster er is.
Oud 04-02-2011, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Crap, moet nieuwe id-kaart. Wat zijn die dingen duur . En wat een afpersers bij La Place, cappucino to go krijg je in een enorme beker, die vervolgens maar half vol blijkt te zitten .
Oud 04-02-2011, 13:05
snoopy
snoopy is offline
Achterlijke, stomme, debiele, rottige, KLOTE NS!
Oud 04-02-2011, 21:09
Verwijderd
Leraren die tegen mijn broertje gezegd hebben: 'Hoe kan het dat jij niet wat meer bent zoals je zussen, die het zo goed doen!'

Echt, hoe gemeen ben je dan als leraar. Mijn zusje en ik leren makkelijker, maar zijn niet echt slimmer of zo.
Oud 04-02-2011, 21:39
Verwijderd
dat ik altijd een beetje verliefd blijf op mijn eerste vriendin
Oud 05-02-2011, 09:58
Verwijderd
Dat ik moet spijbelen om mijn verzuim weg te werken.
Oud 05-02-2011, 10:41
Rivka
Rivka is offline
Dat mijn zusje vreselijk veel luizen heeft . En ik heb er ook een paar en nu moet ik 12 uur lang met walgelijk stinkende lotion op mijn hoofdhuid leven.
Oud 05-02-2011, 10:53
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Dat ik moet spijbelen om mijn verzuim weg te werken.
En hoe zit dat?
Oud 05-02-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Neeeeee, weer één of andere mongool die op facebook zegt wie er uit de mol is IK HAD HET NOG NIET GEZIEN
DAN MOET JE NIET OP FACEBOOK KIJKEN!

Mensen die verwachten dat ze nergens over de aflevering praten als de uitzending al is geweest, omdat er misschien mensen zijn die het nog niet hebben gezien.
Oud 05-02-2011, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja nou zeg moet ik me dan opsluiten in m'n kamer en niet meer op internet gaan tot ik de aflevering heb gezien? Twee weken geleden kwam ik er vrijdags zelfs op drie manieren achter (WIDM-facebook met een enorme foto van degene die eruit was, iemand hier op het forum die er in een heel ander topic over postte en toen ik de radio aanzette was precies op dat moment de afvaller te gast ).
Oud 05-02-2011, 11:55
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja nou zeg moet ik me dan opsluiten in m'n kamer en niet meer op internet gaan tot ik de aflevering heb gezien? Twee weken geleden kwam ik er vrijdags zelfs op drie manieren achter (WIDM-facebook met een enorme foto van degene die eruit was, iemand hier op het forum die er in een heel ander topic over postte en toen ik de radio aanzette was precies op dat moment de afvaller te gast ).
Je kan niet verwachten dat iedereen drie dagen wacht tot iedereen het gezien heeft. Ik bedoel: het is een van de best bekeken shows op de donderdagavond.
Oud 05-02-2011, 12:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
En er zijn heel wat mensen die het níet op de donderdagavond kijken. Er bestaat niet voor niets zoiets als 'uitzending gemist'. En ik mag er toch gewoon van balen dat ik nu weet wie eruit is voordat ik de aflevering gezien heb? Als ik het wèl heb gezien, post ik ook alleen dingen als 'WIDM was weer spannend' oid, omdat ik er dus wel rekening mee houd dat nog niet de hele wereld het heeft gezien.
Oud 05-02-2011, 12:02
Batave
Batave is offline
Ik waardeer het niet dat ik elke week wel iemand hoor klagen dat ze al weten wie eruit is bij WIDM.
Oud 05-02-2011, 12:02
Verwijderd
Tuurlijk mag je daar van balen, ik kwam er ook per ongeluk achter donderdag terwijl ik het nog niet gezien had, maar ik vind niet dat je van mensen kunt verwachten dat ze hun bek erover houden omdat er nog mensen zijn die het niet gezien hebben. Het is op tv uitgezonden, dan mag erover gepraat worden, vind ik. Ook op facebook. En anders mijd je dat soort sites maar een beetje, als je echt bang bent dat je het te weten komt. Dat is jouw verantwoordelijkheid, niet die van anderen.
Oud 05-02-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer het niet dat ik elke week wel iemand hoor klagen dat ze al weten wie eruit is bij WIDM.
en dit ja

En ik waardeer die stomme kriebel in m'n keel niet. Al waardeer ik het wél dat dit veel minder erg is dan die onhebbelijke pijn van twee dagen terug.
Oud 05-02-2011, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je dat zo vervelend vindt moet je je mond maar houden over de uitslag, hebben al die vervelende mensen ook niks om over te klagen.

OT voordat ik een ban krijg: Ik waardeer het niet dat ik zo slecht heb geslapen, dat helpt bepaald niet. Dit wordt vast een hangweekend...
Oud 05-02-2011, 12:14
Batave
Batave is offline
Citaat:
Als je dat zo vervelend vindt moet je je mond maar houden over de uitslag, hebben al die vervelende mensen ook niks om over te klagen.

OT voordat ik een ban krijg: Ik waardeer het niet dat ik zo slecht heb geslapen, dat helpt bepaald niet. Dit wordt vast een hangweekend...
Heb ik ook niet gedaan en je snapt toch zelf wel dat dat een hele kromme redenatie is?

Dat ik om één uur nog steeds niet mijn bed uit ben :/.
Oud 08-02-2011, 15:25
Verwijderd
Omdat ik tot nu toe geloof ik alle episodes over mijn economieleraar in dit topic heb geplaatst, mag deze ook hier, maar het was vooral grappig.
Economieleraar: "Dus Kristina, wat is dan het antwoord op vraag 5.10?"
Ik wist dat hij mij bedoelde, maar dacht: ik zeg maar niks. Uiteindelijk iemand in de klas: 'We hebben geen Kristina!' Hij: 'Oh, oh, hm, even kijken dan. Waar sta je, waar sta je...' *zoekt op fotolijst*. 'Ah, hier! Karina!' Ik besloot niets te doen. Hij kijkt nog eens goed: 'Oh nee! Katrina!'

Bijna goed!
Oud 08-02-2011, 16:13
Verwijderd
alle onzekerheid in mn leven
Oud 08-02-2011, 18:14
snoopy
snoopy is offline
Griep (koorts, hoofdpijn, keelpijn etc.) is altijd irritant, maar éxtra vervelend als je 2 kleine kindjes hebt (en de oudste van de twee vindt het leuk om 3 verschillende muziekjes aan te zetten)
Oud 08-02-2011, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Anti-rimpelcrème. Eén van de meest doelloze en stompzinnigste uitvindingen die ooit door de mensheid zijn voortgebracht.
Oud 08-02-2011, 18:31
Batave
Batave is offline
Citaat:
Omdat ik tot nu toe geloof ik alle episodes over mijn economieleraar in dit topic heb geplaatst, mag deze ook hier, maar het was vooral grappig.
Economieleraar: "Dus Kristina, wat is dan het antwoord op vraag 5.10?"
Ik wist dat hij mij bedoelde, maar dacht: ik zeg maar niks. Uiteindelijk iemand in de klas: 'We hebben geen Kristina!' Hij: 'Oh, oh, hm, even kijken dan. Waar sta je, waar sta je...' *zoekt op fotolijst*. 'Ah, hier! Karina!' Ik besloot niets te doen. Hij kijkt nog eens goed: 'Oh nee! Katrina!'

Bijna goed!

Regels voor berichten