Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2011, 11:22
Verwijderd
Dag schatjes
Advertentie
Oud 31-01-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
.sann, switch jij soms ook nog wel eens naar het Nederlands op FB als je een zinnetje niet snapt?

Nu staat er heel lomp:

C-- now be usin' Ye Olde Facebook in English (Pirate).

C-- now be usin' Ye Olde Facebook in Nederlands.
Ik facebook nooit Nederlands, maar ik ben wel weer een paar keer naar 'gewoon' engels geswitcht ja Inmiddels facebook ik weer op normaal engels, ipv pirate, want op den duur is het wat minder grappig dan in het begin
Oud 31-01-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net de IQ-test gedaan en fuck wat faalde ik op ruimtelijk inzicht en geheugen. Die drie dingen daarvoor was echt fucking lol teh easy. Mijn eindscore is 114; maar mja, misschien had ik niet eerst een fles wijn soldaat moeten maken en het op een wat vroeger tijdstip moeten doen

sann naamzoek want: lol wat suck jij ;d;D;d;;d;D;d;d;d;
eikel
Oud 31-01-2011, 11:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb 'm op Engels staan, Nederlands is vaak zo scheef vertaald, dan komt het zo kunstmatig over.
Oud 31-01-2011, 11:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, nu je het zegt, ik deed hiervoor ook Engels Maar goed, dat neemt niet weg dat ik dus soms even terug moet switchen
Oud 31-01-2011, 11:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Weet iemand een goed merk/type koptelefoon (geen oordopjes) voor mijn mp3-speler? Liefst niet duurder dan €50. Kleur: zwart.

Sherlock en andere koptelefoongebruikers naamzoek.
Oud 31-01-2011, 11:41
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Weet iemand een goed merk/type koptelefoon (geen oordopjes) voor mijn mp3-speler? Liefst niet duurder dan €50. Kleur: zwart.

Sennheiser
Oud 31-01-2011, 11:44
Verwijderd
een mini-appelflap is véél te klein
Oud 31-01-2011, 11:46
Verwijderd
Aargh, mijn sociale leven en mijn werkleven zitten elkaar ernstig in de weg
Oud 31-01-2011, 11:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
een mini-appelflap is véél te klein
Dan moet je een mega-appelflap proberen.
Oud 31-01-2011, 11:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Euro Shopper!
Oud 31-01-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je een mega-appelflap proberen.
har. je brengt me op ideeën! een appelflap zo groot dat hij net in de oven past ooit. ooit ga ik er zo een maken.
Oud 31-01-2011, 11:56
Verwijderd
ik maak vaak voor mezelf een appelflap van 2 hele plakken bladerdeeg. Lekker groot met miljoen slagroom, nom.
Oud 31-01-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het eigenlijk met jou op dat gebied, Absinthe?
Goed hoor
Oud 31-01-2011, 12:13
Verwijderd
Zo na wat gepuzzel passen mijn werkleven en sociale leven toch in elkaar, win.
Oud 31-01-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:

Ik heb voor dit monster gekozen. Ontzettend goed geluid, en hij isoleert als een malle, waardoor je zelfs in de spits helemaal niks meekrijgt van de drukte om je heen Het is nog beter voor je oren ook, omdat je de muziek niet zo hard hoeft te zetten.

Maar hij is wel duurder dan 50,- dus als dat absoluut je maximumbudget is dan moet je maar iets anders van Sennheiser of Koss nemen. Deze bijvoorbeeld, die had ik hiervoor en hij kwam qua geluid erg dicht bij die (veel duurdere) Sennheiser. Alleen vond ik hem 'n irritant frame hebben, en het voordeel van die Sennheiser is dat je er álles aan kunt vervangen, terwijl deze gewoon kapot is als hij kapot is. Dus als je eenmaal draadbreuk hebt - na een jaar of drie, in mijn geval - dan moet je weer een nieuwe halen. Maar als je daar geen problemen mee hebt dan is het een goed alternatief, want hij is lekker licht en hij kost maar vijfentwintig euro oid.
Oud 31-01-2011, 12:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Daarnaast zorgen de chemische stoffen die vrijkomen voor een boost aan oestrogeen, die de tint en textuur van de huid en het haar verbetert."

Mannen worden er dus niet mannelijker van
Oud 31-01-2011, 12:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb voor dit monster gekozen. Ontzettend goed geluid, en hij isoleert als een malle, waardoor je zelfs in de spits helemaal niks meekrijgt van de drukte om je heen Het is nog beter voor je oren ook, omdat je de muziek niet zo hard hoeft te zetten.

Maar hij is wel duurder dan 50,- dus als dat absoluut je maximumbudget is dan moet je maar iets anders van Sennheiser of Koss nemen. Deze bijvoorbeeld, die had ik hiervoor en hij kwam qua geluid erg dicht bij die (veel duurdere) Sennheiser. Alleen vond ik hem 'n irritant frame hebben, en het voordeel van die Sennheiser is dat je er álles aan kunt vervangen, terwijl deze gewoon kapot is als hij kapot is. Dus als je eenmaal draadbreuk hebt - na een jaar of drie, in mijn geval - dan moet je weer een nieuwe halen. Maar als je daar geen problemen mee hebt dan is het een goed alternatief, want hij is lekker licht en hij kost maar vijfentwintig euro oid.
ik heb ook de 280; awesome ding (na 3 a 4 jaar intensief gebruik).
Oud 31-01-2011, 12:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oke, dankje! Ik ga denk ik wel voor een Sennheiser, een middenklasse model. Die Koss vind ik bovendien niet echt mooi.
Oud 31-01-2011, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
dat lukt alleen in het weekend
Oud 31-01-2011, 12:25
Verwijderd
carn en sann, betalen jullie spotify met creditcard/visa. Ik ben die van mij weer eens kwijt en paypal is aan het kloten, of komt dat omdat het heul lang duurt voordat daar geld op staat?
Oud 31-01-2011, 12:26
Verwijderd
Of nouja, ik weet wel waar die kaart van mij ligt maar daar kan ik nu niet 123 bij
Oud 31-01-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
carn en sann, betalen jullie spotify met creditcard/visa. Ik ben die van mij weer eens kwijt en paypal is aan het kloten, of komt dat omdat het heul lang duurt voordat daar geld op staat?
Ik gebruik paypal. Als je nog geen account had duurt het wel even voor dat gefixt is ja. Nu schrijft ie rechtstreeks van mn rekening af (via paypal)
Verwijderd
Ik wil ook wel eens overstappen naar de betaalde Spotify, maar heb geen creditcard ofzo. Hoe betalen jullie dat dan? edit: aha.
Verwijderd
Citaat:
dat lukt alleen in het weekend
Huhu. Toevallig had ik het daar net met 'iemand' over . Stomme werkende kerels.

Edit: hm ik bedoelde dus met Lorelei
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel eens overstappen naar de betaalde Spotify, maar heb geen creditcard ofzo. Hoe betalen jullie dat dan?
Paypal ftw
Oud 31-01-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik paypal. Als je nog geen account had duurt het wel even voor dat gefixt is ja. Nu schrijft ie rechtstreeks van mn rekening af (via paypal)
Oh bon, dan zal het wel over een paar dagen werken.
Oud 31-01-2011, 12:30
Verwijderd
Oh nog een vraag sann, stort je dan iedere keer geld op je paypal account of heb je gewoon standaard iets van 100 euro er op staan? Want ik heb nu 20 euro gestort en dat duurt dus even voordat het er op staat maar in principe schrijft spotify het van mijn paypalaccount automatisch af?
Oud 31-01-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Oh nog een vraag sann, stort je dan iedere keer geld op je paypal account of heb je gewoon standaard iets van 100 euro er op staan? Want ik heb nu 20 euro gestort en dat duurt dus even voordat het er op staat maar in principe schrijft spotify het van mijn paypalaccount automatisch af?
Er is een optie bij paypal die ie rechtstreeks van je bankrekening afschrijft, zonder dat je geld op je account hoeft te hebben.
Oud 31-01-2011, 12:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Huhu. Toevallig had ik het daar net met 'iemand' over . Stomme werkende kerels.

Edit: hm ik bedoelde dus met Lorelei
van de 168 uur in een week ben ik ongeveer slechts 40 uur 'onbereikbaar'
Oud 31-01-2011, 12:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Er is een optie bij paypal die ie rechtstreeks van je bankrekening afschrijft, zonder dat je geld op je account hoeft te hebben.
dit . Werkt als een sonnnutjuh <3
Oud 31-01-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ja dat lukt me dus niet en FAQ is not really helpful at all. Weet jij toevallig waar het staat?
Oud 31-01-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ja dat lukt me dus niet en FAQ is not really helpful at all. Weet jij toevallig waar het staat?
Ik ga even voor je zoeken, moment
Oud 31-01-2011, 12:41
Verwijderd
Hm kan 't zo ook niet vinden Alweer maanden geleden dat ik dat gefixt heb, dus ik weet het ook niet meer echt. Carn?
Oud 31-01-2011, 12:42
Verwijderd
Want als ik paypal aanklik op spotify.com en de bestelling wil voltooien zegt paypall:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Oud 31-01-2011, 12:42
Verwijderd
http://www.onemorething.nl/community...a-bankrekening

schijnbaar doet ie het automatisch?
Oud 31-01-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Oke, dankje! Ik ga denk ik wel voor een Sennheiser, een middenklasse model. Die Koss vind ik bovendien niet echt mooi.
Ja, ik vond 'm eerst ook vrij lelijk Maar ja, goed geluid >>> mooie buitenkant. Daar ben ik ook fijn op gewezen vlak voor 'm kocht, want eerst had ik een heel mooie Skullcandy, maar die klonk als droge stierenpoep in vergelijking met de Koss. Gelukkig ging hij binnen twee weken kapot, want ik was toch al aan het twijfelen, dus toen heb ik de Skullcandy's afgezworen. Hoe mooi ze ook niet mogen zijn.

Citaat:
ik heb ook de 280; awesome ding (na 3 a 4 jaar intensief gebruik).
Ik moet nog een maand wachten op die van mij Want hij ligt in Duitsland, bij m'n opa en oma, omdat de online winkel niet naar Nederland verscheepte. En we kunnen 'm niet ophalen want je moet daar verplicht winterbanden hebben als je in de winter wil rijden. En ze kunnen 'm ook niet met de post opsturen want geen idee waarom, eigenlijk, maar m'n ouders hebben ernaar gevraagd en het kon niet.

Fiets jij er ook mee, eigenlijk? Heb je dan geen last van dat je niks meer kan horen?
Oud 31-01-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Want als ik paypal aanklik op spotify.com en de bestelling wil voltooien zegt paypall:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot je paypal account geactiveerd is, volgens mij duurt dat 8 dagen ofzo
Oud 31-01-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot je paypal account geactiveerd is, volgens mij duurt dat 8 dagen ofzo
Ik ben al geactiveerd volgens PayPal. Weirrrd.
Oud 31-01-2011, 12:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
dit; volgens mij gaat dit inderdaad automatisch zodra je je (NL) bankrekening geverifieerd hebt dmv dat overmaken.
Oud 31-01-2011, 12:49
Verwijderd
Ik wacht nog wel even of het lukt als die 20 euro er wel op staat ;x
Oud 31-01-2011, 12:49
Verwijderd
Blugh, mijn stem is dusdanig verrot dat ik gewoon vrees dat lesgeven er wéér niet inzit vandaag Ik heb net even een minuutje hardop gepraat en kwam terecht in een bijzonder nare hoest/stik-bui, dus het gaat hem niet worden vrees ik.
Ik ben er onderhand zo klaar mee, dat ziek zijn, het is gewoon geen fijn visitekaartje als ik steeds maar m'n lessen af moet zeggen
Oud 31-01-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
dit; volgens mij gaat dit inderdaad automatisch zodra je je (NL) bankrekening geverifieerd hebt dmv dat overmaken.
Citaat:
Ik wacht nog wel even of het lukt als die 20 euro er wel op staat ;x
Oh ja dat was 't. De eerste keer maak je tegoed over. Dan weten ze dat je rekening bestaat & dan wordt ie gekoppeld oid.
Oud 31-01-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Blugh, mijn stem is dusdanig verrot dat ik gewoon vrees dat lesgeven er wéér niet inzit vandaag Ik heb net even een minuutje hardop gepraat en kwam terecht in een bijzonder nare hoest/stik-bui, dus het gaat hem niet worden vrees ik.
Ik ben er onderhand zo klaar mee, dat ziek zijn, het is gewoon geen fijn visitekaartje als ik steeds maar m'n lessen af moet zeggen
Wat kut minke.
Oud 31-01-2011, 13:00
Verwijderd
Pff, lekker gênant telefoontje ook, met die verrotte stem Ze denken echt dat ze een of ander monster aan de telefoon hebben ofzo.
Oud 31-01-2011, 13:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
beh, vervelend dat valt zeker ook niet creatief te combineren met iets waarbij je niet veel hoeft te praten ala "vandaag doen we mensen na die hun stem kwijt zijn!" vrees ik?
Oud 31-01-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Jullie sucken gewoon allebei! 135 for them winzzz
Nja nou ik zei al; t/m vraag 36 had ik maar 3 foutjes, ruimtelijk inzicht had ik 6/12 en geheugen was echt dra-ma-tisch
Oud 31-01-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
beh, vervelend dat valt zeker ook niet creatief te combineren met iets waarbij je niet veel hoeft te praten ala "vandaag doen we mensen na die hun stem kwijt zijn!" vrees ik?

Hè, verdorie, ja, dat had ik moeten doen. Nee, ik ga vandaag maar even goed binnenblijven met honingdrop, bisolvon, keeltabletten en veel koud water, en dan hoop ik vooral dat ik morgen gewoon weer aan de bak kan. Want eerste repetitie Doppio morgen! En ook laatste les speciaal onderwijs, waar ik dus al eens een les heb moeten afzeggen. Daar kunnen overigens wel juffen inspringen als ze te druk zijn en ik mijn stem niet kan verheffen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten