Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij is wel duurder dan 50,- dus als dat absoluut je maximumbudget is dan moet je maar iets anders van Sennheiser of Koss nemen. Deze bijvoorbeeld, die had ik hiervoor en hij kwam qua geluid erg dicht bij die (veel duurdere) Sennheiser. Alleen vond ik hem 'n irritant frame hebben, en het voordeel van die Sennheiser is dat je er álles aan kunt vervangen, terwijl deze gewoon kapot is als hij kapot is. Dus als je eenmaal draadbreuk hebt - na een jaar of drie, in mijn geval - dan moet je weer een nieuwe halen. Maar als je daar geen problemen mee hebt dan is het een goed alternatief, want hij is lekker licht en hij kost maar vijfentwintig euro oid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh nog een vraag sann, stort je dan iedere keer geld op je paypal account of heb je gewoon standaard iets van 100 euro er op staan? Want ik heb nu 20 euro gestort en dat duurt dus even voordat het er op staat maar in principe schrijft spotify het van mijn paypalaccount automatisch af?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Fiets jij er ook mee, eigenlijk? Heb je dan geen last van dat je niks meer kan horen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Blugh, mijn stem is dusdanig verrot dat ik gewoon vrees dat lesgeven er wéér niet inzit vandaag
![]() Ik ben er onderhand zo klaar mee, dat ziek zijn, het is gewoon geen fijn visitekaartje als ik steeds maar m'n lessen af moet zeggen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hè, verdorie, ja, dat had ik moeten doen. Nee, ik ga vandaag maar even goed binnenblijven met honingdrop, bisolvon, keeltabletten en veel koud water, en dan hoop ik vooral dat ik morgen gewoon weer aan de bak kan. Want eerste repetitie Doppio morgen! En ook laatste les speciaal onderwijs, waar ik dus al eens een les heb moeten afzeggen. Daar kunnen overigens wel juffen inspringen als ze te druk zijn en ik mijn stem niet kan verheffen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|