Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze hadden een tweet van mij gevonden on teh webz waarin ik mijn ongenoegen uitte over de afstand tot hun bedrijf/de bereikbaarheid vanaf mijn huis. En toen waren ze boos en gingen ze mijn baas en mij bellen. Ik zat op stage dus ik kon niet antwoorden, maar ze had mijn voicemail ingesproken. Ik hoorde van mijn baas wat er aan de hand was, blijkbaar hadden ze dus iets verkeerd geïnterpreteerd, dat wilde ik best even uitleggen. Dus ik voicemail ingesproken, maar die vrouw belt me niet terug. Ze had mijn baas dus wel gesproken en ik nam dus aan dat ze mij dan ook wel zou bellen. Niet gedaan, van mijn baas moest ik maar gewoon gaan vandaag, want als er iets aan de hand was dan hadden ze het mij toch ook wel laten weten zou je denken. Kom ik daar, sta ik een kwartier voor jan lul te wachten, halen ze die vrouw erbij die mij zou bellen (apart dat ze er dus wel is, maar mij even niet een paar minuten kan bellen) en die zegt dat ze de cursus al hadden gestopt.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik bedoel natuurlijk dit.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://ml.wikipedia.org/wiki/%E0%B4%...B4%AF%E0%B4%82
dit is echt schitterend! Wat is dit voor taal? |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja.. een dialect van Tamil ![]()
Laatst gewijzigd op 10-02-2011 om 10:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, dat van Minke is maar een avond, maar ik speel ook nog in Helmond, en de toneelvereniging in Roermond waar ik bij zit/zat doet een reprise van een stuk, en daar moet ik ook voor repeteren. Gelukkig is dat maar één uitvoering, dus na maart ben ik daar vrij, en in maart ben ik ook klaar met repeteren voor Helmond en dan heb ik alleen nog een paar uitvoeringen in april.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|