Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is zo'n.. apparte, verbazingwekkende, niet te beschrijven film. Je gaat er met verbijstering naar kijken, omdat op het einde pas een soort van conclusie, de gedachte erachter duidelijk wordt (waarvan ik achteraf vind dat hij geweldig is vertaald in die film). Maar hij is gewoon heel raar.
![]() En dat klinkt best wel vet eigenlijk! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Mijn school is gewoon ontzettend laat uit! Nou ja, de mensen uit 5 vwo die tegen beter weten in natuurkunde kozen en nu ongenadig afgestraft worden voor deze keuze van het NT-profiel zijn heul laat uit. Laatste uren zijn zo nutteloos. ;/
|
Verwijderd
|
@Em.
echt he!! Dan is dr toch geen hond meer die zich kan concentreren en zit iedereen gewoon met tegenzin zn boeken te pakken om te hopen dat er uberhaupt nog iets van opgestoken kan worden ![]() Ik kwam er laatst zelfs achter dat als mn nicht 9 lesuren heeft, dat ze dan nog eerder uit is dan als ik er 7 heb ![]() Rotschool van mij ![]() |
![]() |
|
Ik heb zeventig minuten. Dat is echt écht te lang op het laatste uur. Iedereen is moe en ongeconcentreerd en heeft honger - inclusief de leraar. De pauzes vallen dan ook bieden al heel vroeg, dat is ook raar. Je hebt eerste twee uur - pauze - uur les - pauze - drie uur les.
|
Verwijderd
|
k zou t wel willen
![]() en dan vooral dat ''lekker de stad in'' gedeelte spreekt mij wel aan ![]() maarja, als ik ga spijbelen weet meteen de hele school het dus dat zal ik toch maar niet proberen. bij mij op school wordt er wel eens gespijbeld, maar dan meestal met een hele klas tegelijk omdat dat de enige optie is om geen straf te krijgenXD |
![]() |
|
Verwijderd
|
als wij 4 aula uren hebben en daarna nog 1 uur les dan spijbelen we ook.
dan moet dat ene uur verdubbeld terugkomen en moet je dus 2 uur terugkomen is eigenlijk nog steeds 2 uur winst. maar 2 uur een mega drukke klas houdt geen enkele leraar vol dus is het er meestal alsnog maar 1 |
![]() |
|
Ik spijbel zelden, ik doe het alleen als ik weer een écht écht zwáár nutteloze les verwacht. Dan heb ik wel betere dingen te doen, meestal doe ik het dan ook als ik anders tijd tekort kom. Mijn ouders vinden het goed en schrijven wel een orthobriefje of ziekmelding voor me, die vertrouwen er op dat ik zelf wel in kan schatten wat goed voor me is
![]() |
![]() |
|
En mijn Nederlands beschouwing!
En ik vind dat het gemeen is om vwoleerlingen stomme onderwerpen te geven omdat ze vwo doen. Of ligt het aan mij en moeten mensen van havo ook dingen schrijven over 'wat is taalverandering en wat betekent dit voor de toekomst van het Nederlands' en krijgen die ook van die supersupersaaie eindexamenteksten? Want wát ik zag van eindexamenteksten Nederlands dacht ik echt 'no way ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wat is de filosofie achter jullie zeventig-minuten rooster?
|
![]() |
|
|