Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 12:51
Verwijderd
was het leuk sletjes?
Advertentie
Oud 12-03-2011, 12:56
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hallo!
Oud 12-03-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
was het leuk sletjes?
Oud 12-03-2011, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 12-03-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Denk je?
het zou me doen denken aan een psychisch gestoorde vrouw die in der onderbroek rondjes door der huis gaat rennen omdat ze de wereld niet snapt.
Oud 12-03-2011, 14:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
het zou me doen denken aan een psychisch gestoorde vrouw die in der onderbroek rondjes door der huis gaat rennen omdat ze de wereld niet snapt.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2011, 14:06
Verwijderd
vanavond weer een themafeestje ;;d;;;dD : para:
Oud 12-03-2011, 14:18
Verwijderd
en de buurjongen is nu al vanaf 12 uur met zijn tyfusscooter voor het huis aan het rijden want zijn moeder is niet thuis.
Oud 12-03-2011, 14:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah, mevrouw Van Eekelen. En dat andere heb ik gemist denk ik? Dat is vast die nette grijze man
Dat was in seizoen 2, volgens mij, dat ie dat zei. Dat seizoen met dat vieze wijf dat haar neppe tieten laat zien in de eerste aflevering.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-03-2011, 14:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
White trash: ik ben postvoorbereider
Oud 12-03-2011, 15:17
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 12-03-2011, 15:42
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
At half past ten (8).
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-03-2011, 15:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!

Jeutje, wat een avond! Moest op Utrecht CS nog een uur wachten, want natuurlijk was m'n trein nét weg, dus ik ging maar een broodje en koffie halen...
staan er 2 kerels achter me: 'zo hee, das handig, zo'n kortingspassie, ken je dat niet voor mij regelen?' etc... Het bleken 2 Rotterdammers te zijn die al 3 keer hun trein hadden gemist en ze zochten wat aanspraak, dus ik heb echt een uur lang allerlei vragen naar m'n harses gekregen. Was best gezellig eigenlijk, al was 1 ervan zo 'aangeschoten' dat hij het grote blauwe bord niet kon vinden.
Aaaanyway, ik was pas om kwart over 8 thuis en nu ben ik nog steeds moe en ik heb spierpijn. Maar het was potverdulleme wel een teringvette avond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-03-2011, 15:45
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-03-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Mogguh!

Jeutje, wat een avond! Moest op Utrecht CS nog een uur wachten, want natuurlijk was m'n trein nét weg, dus ik ging maar een broodje en koffie halen...
staan er 2 kerels achter me: 'zo hee, das handig, zo'n kortingspassie, ken je dat niet voor mij regelen?' etc... Het bleken 2 Rotterdammers te zijn die al 3 keer hun trein hadden gemist en ze zochten wat aanspraak, dus ik heb echt een uur lang allerlei vragen naar m'n harses gekregen. Was best gezellig eigenlijk, al was 1 ervan zo 'aangeschoten' dat hij het grote blauwe bord niet kon vinden.
Aaaanyway, ik was pas om kwart over 8 thuis en nu ben ik nog steeds moe en ik heb spierpijn. Maar het was potverdulleme wel een teringvette avond.
Het grote blauwe bord niet kunnen vinden

Ik vond het ook prachtig Wacht met smart op de foto's van Absinthe.
Oud 12-03-2011, 15:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Zo, broodje frikandel. Laat die vitamientjes maar komen!
Oud 12-03-2011, 16:01
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Zo, broodje frikandel. Laat die vitamientjes maar komen!
ROTI !! eet ik dan he alé
__________________
It's a minor!
Oud 12-03-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Zo, broodje frikandel. Laat die vitamientjes maar komen!
Toch wel speciaal he!
Oud 12-03-2011, 16:03
Verwijderd


vanavond een pruikenfeestje
Oud 12-03-2011, 16:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het grote blauwe bord niet kunnen vinden

Ik vond het ook prachtig Wacht met smart op de foto's van Absinthe.
Ja, hij ging aan mij vragen welke trein hij moest hebben naar Roffa, dus ik zei 'weet ik veel, moet je op dat bord kijken', dus ik loods 'm er nog heen, zet 'm echt vóór het bord en nog wist 'ie niet waar 'ie moest kijken.

En ik wacht met lichte vrees op de foto's van Absinthe.

edit: Godverdomme, egon!
Je lijkt op Rudy Van Dizarzio.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-03-2011, 16:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toch wel speciaal he!
Nee, ik was te lui om een uitje te snijden.
Oud 12-03-2011, 16:06
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
[afbeelding]


vanavond een pruikenfeestje
MJ
__________________
It's a minor!
Oud 12-03-2011, 16:08
Verwijderd
mj?
Oud 12-03-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik was te lui om een uitje te snijden.
Ah dat vind ik ook altijd te veel gedoe. De moeder van stefenootje kan het echt bijzonder goed, superfijn net als in de snackbar
Maar ik zag dat ze ze ook zo verkopen in de supermarkt, dus als ik een frituurpan zou hebben zou ik die halen denk ik
Oud 12-03-2011, 16:09
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
mj?
omfg! Michael jackson!
__________________
It's a minor!
Oud 12-03-2011, 16:15
Verwijderd
Ja egon omfg!!!!!1!!11
Oud 12-03-2011, 16:15
Verwijderd
Ik heb nog steeds niet gedoucht
Oud 12-03-2011, 16:17
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik heb nog steeds niet gedoucht
Zolang je nog geen vliegjes die zomaar ergens vandaan komen ziet zit je wel aardig goed
__________________
It's a minor!
Oud 12-03-2011, 16:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb nog steeds niet gedoucht
Ik lig nog steeds in bed. Toch maar eens ontbijten, ik mis die pita-gyros bodem...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-03-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik lig nog steeds in bed.
Oh Dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik al zes uur in m'n katerpakje zit te stinken
Oud 12-03-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
omfg! Michael jackson!
Oud 12-03-2011, 16:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah dat vind ik ook altijd te veel gedoe. De moeder van stefenootje kan het echt bijzonder goed, superfijn net als in de snackbar
Maar ik zag dat ze ze ook zo verkopen in de supermarkt, dus als ik een frituurpan zou hebben zou ik die halen denk ik
Oh ik kan het veel beter dan in de snackbar. Vaak doe ik dat ook wel, maar ik ben nu wielrennen aan het kijken.
Oud 12-03-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kan het veel beter dan in de snackbar. Vaak doe ik dat ook wel, maar ik ben nu wielrennen aan het kijken.
Je kan toch wielrennen kijken en tegelijkertijd een ui snijden?
Oud 12-03-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Oh Dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik al zes uur in m'n katerpakje zit te stinken
zolang je niks kan ruiken via de computer hoef jij je niet schuldig te voelen
Oud 12-03-2011, 16:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je kan toch wielrennen kijken en tegelijkertijd een ui snijden?
Ja, maar ik zocht een rechtvaardiging voor mijn luiheid.
Oud 12-03-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kan het veel beter dan in de snackbar. Vaak doe ik dat ook wel, maar ik ben nu wielrennen aan het kijken.
je houdt wel van wielrennen? dan stijg je toch wat meer in mijn achting
Oud 12-03-2011, 16:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
je houdt wel van wielrennen? dan stijg je toch wat meer in mijn achting
Was dat mogelijk dan?
Oud 12-03-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Was dat mogelijk dan?
je houdt niet van voetbal, dan daal je toch wat hoor, hoe slim je ook mag zijn.
Oud 12-03-2011, 16:51
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tja. Voetbal heeft wel potentie, maar de spelers zijn vaak onsportief en aan de doping en de FIFA is corrupt. Voetballers die een schwalbe maken moeten voor twee jaar geschorst worden, de controles op doping moeten strenger en de scheidsrechters zouden technische hulpmiddelen moeten kunnen gebruiken.
Oud 12-03-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Tja. Voetbal heeft wel potentie, maar de spelers zijn vaak onsportief en aan de doping en de FIFA is corrupt. Voetballers die een schwalbe maken moeten voor twee jaar geschorst worden, de controles op doping moeten strenger en de scheidsrechters zouden technische hulpmiddelen moeten kunnen gebruiken.
ik ben het met veel dingen eens, op dat laatste na. sport en vooral voetbal moet wel menselijk blijven, mensen maken fouten en dat hoort erbij, voetballers doen het zelf ook. en zelfs met technische hulpmiddelen zullen spelers scheidrechters nog verrot schelden. en daarbij komt dat voetbal een sport voor iedereen is geworden, met technische hulpmiddelen zorg je ervoor dat amateurclubs ook meer geld moeten hebben en leden meer moeten betalen waardoor je de lagere klasses uitsluit van voetbal.
Oud 12-03-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Het grote blauwe bord niet kunnen vinden
Oud 12-03-2011, 17:24
Verwijderd
Noes
Oud 12-03-2011, 17:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh! Dan neem ik mijn boze woorden jegens rtl terug! Helaas is het internet een beetje kapot, waardoor ik nog steeds niet kan kijken.
Nou, RTL heeft er wel een handje van om dingen te spoilen, want met Idols stond er ook altijd een plaatje bij met de mensen op de kruk, waarvan eentje dus zou afvallen.
Oud 12-03-2011, 17:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]


vanavond een pruikenfeestje
Half Slash, half Weird Al
Oud 12-03-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Noes
Nou het ging eigenlijk anders, een bepaalde forumster zei aan de foon "Kom naar de blauwe borden!" waarop ik min of meer hardop dacht "Eh, ik zie alleen máár blauwe borden, TEH WUT!"

Ik weiger te zeggen wie dat was want een naamzoek levert me weer, ten onrechte, grappen en grollen op ten koste van mijn toch al fragiele persoontje
Oud 12-03-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, RTL heeft er wel een handje van om dingen te spoilen, want met Idols stond er ook altijd een plaatje bij met de mensen op de kruk, waarvan eentje dus zou afvallen.
Idem met Expeditie Robinson, stelletje lulbukkums.
Oud 12-03-2011, 18:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik ben het met veel dingen eens, op dat laatste na. sport en vooral voetbal moet wel menselijk blijven, mensen maken fouten en dat hoort erbij, voetballers doen het zelf ook. en zelfs met technische hulpmiddelen zullen spelers scheidrechters nog verrot schelden. en daarbij komt dat voetbal een sport voor iedereen is geworden, met technische hulpmiddelen zorg je ervoor dat amateurclubs ook meer geld moeten hebben en leden meer moeten betalen waardoor je de lagere klasses uitsluit van voetbal.
Ja, bij kernenergie hoort het er ook bij. Als voetballers sportief zouden zijn en volgens de regels zouden spelen zou het niet nodig zijn, maar helaas is dat niet het geval.

Verder kun je natuurlijk prima alleen de hoogste divisie en EK/WK etc. verplichten elektronische hulpmiddelen te gebruiken.
Oud 12-03-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Half Slash, half Weird Al
nu moet ik snel een hoge hoed zoeken!
Oud 12-03-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Als voetballers sportief zouden zijn en volgens de regels zouden spelen zou het niet nodig zijn, maar helaas is dat niet het geval.

Verder kun je natuurlijk prima alleen de hoogste divisie en EK/WK etc. verplichten elektronische hulpmiddelen te gebruiken.
Ik vind onsportief spel nu juist deel van het voetbal, sommige dingen zijn weliswaar onsportief maar tactisch wel slim.
Oud 12-03-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind onsportief spel nu juist deel van het voetbal, sommige dingen zijn weliswaar onsportief maar tactisch wel slim.
precies, reken maar dat suarez in de kleedkamer schouderklopjes krijgt voor een schwalbe. tuurlijk roept het op tot een nekschot, maar geef hem eens ongelijk.

ook zouden technische hulpmiddelen ervoor zorgen dat er geen legendarische momenten meer komen, natuurlijk lost het niks op aan de grote frustraties en het spelletje zelf, maar de momenten van vroeger met blunders van de scheidsrechters blijven bij. hand van god en het doelpunt van engeland in 1960 of die over de lijn was of niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.