Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hun => hen vaal => faal looze => loze |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, nu weer ontopic astjeblieft. Dit topic gaat over pedofielen en niet over taalfouten of homo's die vies zijn.
Verder denk ik dat pedofielen gedachtes niet gelijk slecht zijn. Ik kan het niet begrijpen dat iemand pedofielen gedachtes heeft maar ik vind dat als iemand er wat mee doet dat het wel erg slecht is. En verder vind ik dat je homo's en pedofielen niet met elkaar kunt vergelijken. Zodra een pedofiel wat met zijn gedachtes doet (dus met een kind van 3 seks hebben) dan is het strafbaar en heel erg slecht. Maar zodra twee homo's met elkaar seks hebben dan is het anders en dan is het niet erg en strafbaar. Zij kunnen altijd nog zelf beslissen of ze wel of geen seks (oid ) willen hebben, een kind kan dat dan nog niet beslissen. En verder vind ik dat een relatie van 16-27 moet kunnen. Ik denk er in ieder geval niks achter als de liefde van beide kanten écht hetzelfde is en de oudere rekening houdt met de jongere. Ik weet niet of ik het zelf zou willen, maar ik vind het niet iets slechts. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: maar een pedofiel kan ook iemand van 50 zijn die met iemand van 18 wil dan uit hij zijn gedachtes en is het legaal... dus ik denk dat je ze best met homo's mag vergelijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@MiBe: Ik denk dat als een 20-jarige iets met een 14/15-jarige begint, dat het nog niet zo'n ramp is. Dan is het leeftijdsverschil niet zo groot en als die 14-jarige het goed vind, is er niks aan de hand, maar als ze seksueel gemeenschap hebben, kunnen ze die 20-jarige wel aanklagen voor pedofilie. In ieder geval, ik ben tegen pedofilie, achter slot en grendel ermee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 11:43. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Omdat er 5/6-jaar tussen zit en dusdanig leeftijdsverschil geen gelijkwaardige basis voor een relatie is. Iemand van 14/15 kijkt al snel op tegen iemand van 20 en deze kan hier misbruik van maken. Overigens vind ik dat een 20-jarige oud en wijs genoeg hoort te zijn om dergelijke relatie niet te beginnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
internet gebruikers kinderen die geen 18 zijn gaan op websites die voor 18 jaar en ouder zijn... maar daarom maar 18+ websites verbieden? (ben ik de enige die meerderjarige die met minderjarige iet hebben hier verdedig?)
|
Ik heb niets tegen een meerderjarige die iets met een minderjarige heeft, zo vind ik iemand van 16 met iemand van 18 of iemand van 17 met iemand van 18 of 19 absoluut niet bezwaarlijk. Waar ik wel bezwaar tegen heb is wanneer het verschil dusdanig groot is. Iemand van 14 of 15 zit in een andere levensfase dan iemand van 20. En ja, iedere 20 jarige die iets met een 14 of 15 jarige heeft zit sowieso fout.
||
Citaat:
||
Citaat:
wat ik ermee deed was het vergelijken van minderjarige die naar 18+ sites gaan en er niks als straf of watdan ook krijgen en de ouderen die met -18 een relatie hebben/willen. wel
|
Hij quote de goede post, hij doelde met 'dit' immers op dat hij het met mijn post eens is. Verder ben ik het ook met hem eens dat je vergelijking met het internet op zijn minst bijzonder te noemen is. Dan is het immers de minderjarige die iets 'verkeerd' doet i.p.v. de meerderjarige. Ook zit er een groot verschil tussen digitaal en realiteit. Het hebben van seksueel getint materiaal van minderjarigen is erg, laat daar geen twijfel over bestaan. Het staat echter niet in verhouding tot het daadwerkelijk hebben van seksueel contact met een minderjarige.
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken mensen daar zit zelfs 15 jaar verschil tussen, dat is dan niet op onze school, maar dan nog, als beide partijen maar gelukkig met elkaar zijn. Liefde kent geen grenzen. Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is net even iets anders.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Pedofiel + 2 misbruik incidenten = Doodstraf, als het aan mij ligt.
Sommige dingen kun je niet genezen. Net zoals supergestoorde tbs'ers, vele zijn ongeneeslijk gestoord en kunnen niet functioneren in de maatschappij, dus is de beste oplossing ze uit te schakelen. Gaat ontzettend zeiken dat het moord is en slecht is. II II v |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||