Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2011, 21:10
L-ianne84
L-ianne84 is offline
Ik vind het niks.
Ik zoek duidelijkheid en zoenen met iemand zonder reden of weet ik veel vind ik dan gewoon niks aan.
Misschien verwacht je er uiteindelijk iets van wat er niet komt en dan ben je gebroken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2011, 21:25
Verwijderd
Niets mis met zoenen zonder relatie, maar ik doe het zelf alleen als ik die jongen wel iets meer dan leuk vind . Maar ja, een relatie hoeft er niet per se uit te komen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ja en dit slaat werkelijk nergens op. Als jij een principe hebt (in dit geval: niet zoenen zonder (te denken aan) een relatie), dan zou je dat principe ook mét alcohol op moeten houden, anders ben je dus gewoon een zwak persoon.

Alcohol zou geen enkel verschil moeten maken in de dingen die je doet. Ook met alcohol op ken je grenzen. Dit geldt natuurlijk voor alles.

Ik kan me niet herinneren dat ik met alcohol op ooit iets heb gedaan wat ik nuchter niet zou doen.
En dat je je met alcohol minder streng aan je principes houdt, terwijl je ze nog wel hebt, is tot daar aan toe, maar wat Rysair in feite zegt is dat hij er voor nuchtere mensen andere principes op na houdt dan voor dronken mensen en dat slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Dikke prima, ik ben voor Ik vind zoenen ook leuk als het zomaar voor een avondje is. Moet daar een reden voor zijn
Dit
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 20:55
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
En dat je je met alcohol minder streng aan je principes houdt, terwijl je ze nog wel hebt, is tot daar aan toe, maar wat Rysair in feite zegt is dat hij er voor nuchtere mensen andere principes op na houdt dan voor dronken mensen en dat slaat nergens op.
Oke, dan slaat dat nergens op, maar is voor veel tieners op dit moment wel het geval.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 19:11
Rysair
Rysair is offline
Ok, ik kom toch even terug op mijn andere posts. Met school gingen we naar ander land, wat betekend dat er allemaal onbekenden zijn die je nooit weer terug zal zien. Echt 60% van de groep greep zijn kans om eens ff flink iemand op de bek te pakken. Dat vind ik wel beetje raar. Net als met iemand praten die je kent van school, dansen en dan zoenen, om vervolgens weg te lopen en elkaar te gaan negeren. Tjaa.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten