Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2011, 00:36
Carn
Carn is offline
wtf jongens. Javier Bardem is waarschijnlijk Roland in de Dark Tower verfilming.

WTF.

dat SLAAT NERGENS OP.
Oud 08-04-2011, 00:39
Verwijderd
Het zegt mij niets, Dark Tower, maar ik vind Javier Bardem fantastisch
Oud 08-04-2011, 00:41
Verwijderd
Citaat:
lol, 175000 euro

XXX zegt:
*holy fucke. ik lees net een mailtje van mijn moeder; die kent die verhuurster ook heel vaag; weet je wat ze betaald heeft voor die 20m2?

175.000 euro
*hoppa.

Carn zegt:
*
XXX zegt:
*175000 voor een slaapkamer met badkamer en keukenblok
*daar koop je in Zeeland dus een vrijstaand huis voor met vijf slaapkamers
Carn zegt:
*en in Afrika een heel Afrika
XXX zegt:
*incl Afrikanen
Carn zegt:
*krijg je er wat fauna bij
XXX zegt:
*fauna, ritmische muziek en apartheid
Oud 08-04-2011, 00:42
Carn
Carn is offline
dat is hij ook. Een fantastische acteur.

Maar; Roland (het karakter) is door Stephen King 150% gebaseerd op de wat oudere Clint Eastwood. Dus, een oudere, verweerde, blanke, versleten, dunne/tengere man met blauwe ogen en een 'harde, stalen blik'.
Oud 08-04-2011, 00:45
Verwijderd
Nee, dat klopt inderdaad niet
Oud 08-04-2011, 00:47
Carn
Carn is offline
sterker nog, in een van de boeken komen Roland en zijn vrinden in een Mexicaans/Spaans-achtig gebied terecht een daar worden ze juist door die bevolking afgeschilderd als "blanke stads-jongens"
Oud 08-04-2011, 00:47
Carn
Carn is offline
raarrrrrrr. nahja. Wel goed voor alle Bardem fans, 3 films en 2 TV-series!
Oud 08-04-2011, 00:52
Carn
Carn is offline
En hij is qua acteerwerk een stuk sterker dan andere 'kandidaten' Viggo Mortensen en daarisieweer Christian Bale
Oud 08-04-2011, 00:52
Carn
Carn is offline
dus.
Oud 08-04-2011, 00:56
TopDrop
TopDrop is offline
Hahaha, in Mythbusters doen ze een experiment met vliegen en rottend vlees. En een Tori merkt op 'this would be a buffet for Bear Grylls'.
Oud 08-04-2011, 00:56
Verwijderd
Klinkt inderdaad als een raar verhaal En bah, Christian Bale

Ik ga eens slapen zo...
Oud 08-04-2011, 01:08
Carn
Carn is offline
idem.

hè verdorie er komt een 900+ pagina omnibus uit van de DT comics. -musthave-

Slaap lekker!
Oud 08-04-2011, 01:29
Verwijderd
Godallemachtig, iets teveel chilipeper in m'n soep gedaan. Ik proefde geen ruk meer
Oud 08-04-2011, 01:31
TopDrop
TopDrop is offline
chilipeper
Oud 08-04-2011, 01:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
lol, 175000 euro

XXX zegt:
*holy fucke. ik lees net een mailtje van mijn moeder; die kent die verhuurster ook heel vaag; weet je wat ze betaald heeft voor die 20m2?

175.000 euro
*hoppa.

Carn zegt:
*
XXX zegt:
*175000 voor een slaapkamer met badkamer en keukenblok
*daar koop je in Zeeland dus een vrijstaand huis voor met vijf slaapkamers
Carn zegt:
*en in Afrika een heel Afrika
XXX zegt:
*incl Afrikanen
Carn zegt:
*krijg je er wat fauna bij
XXX zegt:
*fauna, ritmische muziek en apartheid

Ik betaal 330,- voor mijn 20m2! Fuck Amsterdam, Amersfoort is the place to be!
Oud 08-04-2011, 05:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Meh werken.
Oud 08-04-2011, 05:36
Verwijderd
bijna klaar
Oud 08-04-2011, 07:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen. Goede titel!
Oud 08-04-2011, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Fizzle-Fluffy schreef:
Ja, but then again, als hij zo hard stoot dat het echt keiveel pijn doet dan plet hij waarschijnlijk zijn eigen testikels ook.
Dat hoeft niet hoor, in rust zit de baarmoedermond maar zo'n 7 cm diep. Een gynaecoloog kan er gewoon met z'n vingers bij. Dus die testikels blijven dan wel buiten schot.
Oud 08-04-2011, 07:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat hoeft niet hoor, in rust zit de baarmoedermond maar zo'n 7 cm diep. Een gynaecoloog kan er gewoon met z'n vingers bij. Dus die testikels blijven dan wel buiten schot.
Jeetje, vandaar dat de eerste paar stoten altijd pijn doen!

Mijn tet doet pijn. Ben ik ongesteld, is mijn beha te klein of heb ik kanker?
Oud 08-04-2011, 07:53
Verwijderd
@dobermann: Theodoor doet nu dus pabo nadat hij psychologie heeft gestudeerd. En Tink doet het na Nederlands. Alleen hebben die beide nog niet fulltime gewerkt tussen hun studies, maar Theodoor heeft wel veel klasgenoten die dat wel hebben gedaan. Als je al een bachelor hebt kan pabo in 2 jaar omdat je vrijstelling krijgt voor de scriptie, de minor en de snuffelstage en de rest doe je dan wat sneller

Laatst gewijzigd op 08-04-2011 om 13:12.
Oud 08-04-2011, 07:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hebben trouwens één keer een maand les gehad van een zij-instromer op mijn basisschool, en we hebben hem keihard weggepest. Zo vroeg iemand hoe hij zijn naam spelde, en hij heeft toen in prachtige gouden letters 'wiard' op het bord getekend. Hij kon echt heel goed tekenen. En toen zei een jongetje: 'oh ik dacht dat je het zo schreef' en hij schreef 'meester Peenhaar' op het bord. En toen gingen we met klei gooien.
Oud 08-04-2011, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben trouwens één keer een maand les gehad van een zij-instromer op mijn basisschool, en we hebben hem keihard weggepest. Zo vroeg iemand hoe hij zijn naam spelde, en hij heeft toen in prachtige gouden letters 'wiard' op het bord getekend. Hij kon echt heel goed tekenen. En toen zei een jongetje: 'oh ik dacht dat je het zo schreef' en hij schreef 'meester Peenhaar' op het bord. En toen gingen we met klei gooien.
Wat een brave vrije school kindjes
Oud 08-04-2011, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Ik was hier al best een tijdje lid voordat ik doorhad waar M en V voor stonden :')
Meisje en Vent, toch?
Oud 08-04-2011, 08:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een brave vrije school kindjes
Ik voel me er nog steeds schuldig over en ik heb daarna nooit meer gemeen gedaan tegen een leraar (en ik word altijd een beetje boos op mijn vriendje als hij wel gemeen doet tegen leraren want LERAREN HEBBE OOK GEFOEL!!1!1!1)
Oud 08-04-2011, 08:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Meisje en Vent, toch?
Ik dacht 'Machthebber' en 'Volgeling'
Oud 08-04-2011, 08:19
Verwijderd
Ik heb in maart en april om de week avonddienst gehad omdat er maar 2 mensen waren die avonddiensten mochten. Dus ik vind dat ik en die ander in mei geen diensten hoeven te doen. Maar nu vind ik het toch makkelijker om dat voor haar in te plannen dan voor mezelf dan denk ik 'oh, hier zit niemand in de avond, nouja dan doe ik het wel'. Maar ik heb volgende week weer avonddienst en ik heb er echt schoon genoeg van.
Oud 08-04-2011, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me er nog steeds schuldig over en ik heb daarna nooit meer gemeen gedaan tegen een leraar (en ik word altijd een beetje boos op mijn vriendje als hij wel gemeen doet tegen leraren want LERAREN HEBBE OOK GEFOEL!!1!1!1)
Ja!
Oud 08-04-2011, 08:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb in maart en april om de week avonddienst gehad omdat er maar 2 mensen waren die avonddiensten mochten. Dus ik vind dat ik en die ander in mei geen diensten hoeven te doen. Maar nu vind ik het toch makkelijker om dat voor haar in te plannen dan voor mezelf dan denk ik 'oh, hier zit niemand in de avond, nouja dan doe ik het wel'. Maar ik heb volgende week weer avonddienst en ik heb er echt schoon genoeg van.
Ik snap je verhaal niet

Citaat:
Ja!
Ha een medestander

Zo, ik ga naar Duits en dan naar mijn beste jeugdvriendinnetje in Heeële en dan naar mijn (beste jeugd)vriendje in Duitsland zin an!
Oud 08-04-2011, 08:35
snoopy
snoopy is offline
Ik had als kind altijd al medelijden met leraren die gepest werden
Oud 08-04-2011, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Ik was echt een terrorkind dus ehh sorry?
Oud 08-04-2011, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je verhaal niet
Ik maak de roosters voor mijn werk. En in maart en nu ook zijn we maar met 2 mensen die bevoegd zijn om avonddiensten te doen. Daardoor moeten we dus afwisselen tussen dat ik de ene week avonddienst heb, en zij de andere. Dus we hebben allebei 4 weken avonddienst in 8 weken tijd. Maar vanaf mei zijn er weer 5 mensen bevoegd om avonddienst te doen dus dan hoeven wij niet want we hadden afgelopen tijd al de hele tijd avonddienst. En ik ben nu het rooster voor mei aan het maken.
Oud 08-04-2011, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Ha een medestander
Een leraar!
Oud 08-04-2011, 08:51
Signy
Signy is offline
Citaat:
En toen zei een jongetje: 'oh ik dacht dat je het zo schreef' en hij schreef 'meester Peenhaar' op het bord. En toen gingen we met klei gooien.
Oud 08-04-2011, 08:53
Carn
Carn is offline
-snottert topic binnen- mogguh
Oud 08-04-2011, 08:54
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik betaal 330,- voor mijn 20m2! Fuck Amsterdam, Amersfoort is the place to be!
ow, hij gaat het ook huren hoor, voor 200 euro meer. maar dan nog zijn het absurde bedragen, ruim 170.000 euro voor 20m2 ;P
Oud 08-04-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik had als kind altijd al medelijden met leraren die gepest werden
Wanneer een nieuwe leraar/lerares over de drempel stapte voelde de klas ook instantly aan of de leraar in kwestie het had of juist niet, dat laatste met soms dramatische gevolgen
Oud 08-04-2011, 11:26
Verwijderd
http://beastieboys.com/preorder/

Schrödinger naamzoek: Aava Tuulen Maa van Kauan is een formidabel album
Oud 08-04-2011, 11:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
http://beastieboys.com/preorder/

Schrödinger naamzoek: Aava Tuulen Maa van Kauan is een formidabel album
Klopt, prima albumpje.
Oud 08-04-2011, 12:55
Martiño
Martiño is offline
sogsogsog
Oud 08-04-2011, 12:58
Verwijderd
Lekker gedoucht en geschoren
Oud 08-04-2011, 13:00
Pierrot
Pierrot is offline
HA, nog een sigaret in het pakje van gisteren. YES.
Oud 08-04-2011, 13:09
Verwijderd
ik luister alle robs radio rijdende rechters
Oud 08-04-2011, 13:09
Carn
Carn is offline
sann melite naamzoek, want vinden jullie hiervan? Ik vind het wel een goede zaak

http://developers.slashdot.org/story...Course-in-Java
Oud 08-04-2011, 13:32
Carn
Carn is offline
http://www.nu.nl/algemeen/2487529/ns...vondspits.html
Oud 08-04-2011, 13:51
Verwijderd
De CT-scan is kapot en de weekend-PET ook. Dus het is hier nu heel rustig, want iedereen waarbij de ambulance denkt dat ze misschien wel een CT moeten gaat naar Almelo of Enschede
Oud 08-04-2011, 14:35
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben de laatste voor de rol. Ik moet nu alleen nog een gesprek met mister RO himself en even met hem werken, en dan haktie de knoop door. Maandagavond weet ik het. brr.
Oud 08-04-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de laatste voor de rol. Ik moet nu alleen nog een gesprek met mister RO himself en even met hem werken, en dan haktie de knoop door. Maandagavond weet ik het. brr.
leuk jongen, gefeliciteerd
Oud 08-04-2011, 14:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dus dan ken ik iemand die beroemd is!!!!!111
Oud 08-04-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
sogsogsog
wat doen de CT-laboranten eigenlijk als de CT-machine kapot is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten