Advertentie | |
|
![]() |
|
dat is hij ook. Een fantastische acteur.
Maar; Roland (het karakter) is door Stephen King 150% gebaseerd op de wat oudere Clint Eastwood. Dus, een oudere, verweerde, blanke, versleten, dunne/tengere man met blauwe ogen en een 'harde, stalen blik'.
|
sterker nog, in een van de boeken komen Roland en zijn vrinden in een Mexicaans/Spaans-achtig gebied terecht een daar worden ze juist door die bevolking afgeschilderd als "blanke stads-jongens"
|
Hahaha, in Mythbusters doen ze een experiment met vliegen en rottend vlees. En een Tori merkt op 'this would be a buffet for Bear Grylls'.
![]()
||
Citaat:
![]() Ik betaal 330,- voor mijn 20m2! Fuck Amsterdam, Amersfoort is the place to be! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn tet doet pijn. Ben ik ongesteld, is mijn beha te klein of heb ik kanker? |
![]() |
|
Verwijderd
|
@dobermann: Theodoor doet nu dus pabo nadat hij psychologie heeft gestudeerd. En Tink doet het na Nederlands. Alleen hebben die beide nog niet fulltime gewerkt tussen hun studies, maar Theodoor heeft wel veel klasgenoten die dat wel hebben gedaan. Als je al een bachelor hebt kan pabo in 2 jaar omdat je vrijstelling krijgt voor de scriptie, de minor en de snuffelstage en de rest doe je dan wat sneller
![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2011 om 13:12. |
![]() |
|
Wij hebben trouwens één keer een maand les gehad van een zij-instromer op mijn basisschool, en we hebben hem keihard weggepest. Zo vroeg iemand hoe hij zijn naam spelde, en hij heeft toen in prachtige gouden letters 'wiard' op het bord getekend. Hij kon echt heel goed tekenen. En toen zei een jongetje: 'oh ik dacht dat je het zo schreef' en hij schreef 'meester Peenhaar' op het bord. En toen gingen we met klei gooien.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb in maart en april om de week avonddienst gehad omdat er maar 2 mensen waren die avonddiensten mochten. Dus ik vind dat ik en die ander in mei geen diensten hoeven te doen. Maar nu vind ik het toch makkelijker om dat voor haar in te plannen dan voor mezelf
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo, ik ga naar Duits en dan naar mijn beste jeugdvriendinnetje in Heeële en dan naar mijn (beste jeugd)vriendje in Duitsland ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://beastieboys.com/preorder/
![]() Schrödinger naamzoek: Aava Tuulen Maa van Kauan is een formidabel album ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
sann melite naamzoek, want vinden jullie hiervan? Ik vind het wel een goede zaak
![]() http://developers.slashdot.org/story...Course-in-Java
|
|