Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gleed vandaag uit op een trappetje en eindigde vlak voor de tekst 'pas op, trap kan glad zijn'.
Met als onderschrift: Als je dit kan lezen is het al te laat. Sorry en sterkte ermee (of iets wat daar op lijkt)
|
Verwijderd
|
even een up voor mezelf, voor mijn superdomme impulsactie.
Ik ging kijken op gratisaftehalen.nl of iets dergelijks. Daar stond, gratis laminaatvloer af te halen, in goede staat. Dus ik dacht nou tof want ik wil een andere vloer in de slaapkamer, gereageerd, afspraak gemaakt en alles. Het was 24m2 volgens die vrouw dus ik stelde me voor dat dat ene paar stapeltjes parket waren. Maar dat was het dus niet. De plankjes zijn zeer smal en ze waren ook niet bij elkaar gebonden. Het was een hele klus om ze bij die mensen beneden te krijgen en toen nog in de auto. De auto was eigenlijk veel te vol en ik had mezelf nog ingebouwd met die planken voorin. Eigenlijk bedacht ik toen ook pas dat ik nog een ondergrond nodig heb plus dat het niet eens kan, omdat mijn bed niet meer uit elkaar gehaald kan worden en er een vaste kast staat waar ik vanaf wil en waar ik dus niet eens omheen zou kunnen leggen. En nu zit ik dus met veertigmiljoen laminaatplanken in mijn maag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Op mijn stage staat de radio altijd aan, omdat mijn collega's niet zoveel zeggen en het anders wel heel stil is. Toen ik er nog maar een paar dagen werkte kwam ik er na een minuut of twee achter dat ik (best wel hard
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je saai Charlie #1932 ßuerp | 500 | 05-02-2015 18:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
De Kantine |