Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2011, 18:48
Grey Night
Grey Night is offline
Ligt aan de bodem. Goed gegeten+3 biertjes=niks, 5 biertjes merk ik wat, 10 is al behoorlijk. Als er dan nog whisky, vodka of iets in die richting bij gaat, gaat het erg hard.
Geen bodem: 3 biertjes=aangeschoten, dronken nog nooit geprobeerd zonder echte bodem. Lijkt me nogal misselijkmakend. Weet iig wel wanneer ik moet stoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2011, 18:55
Geriananas
Geriananas is offline
Mijn record is een half glaasje safari. (Maar toen had ik volgens mij niets gegeten)

Ik weet niet waarom, maar ik ben echt heel snel dronken. Terwijl ik niet heel dun ofzo ben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 10:34
Verwijderd
niet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 15:24
SparklingBitch
SparklingBitch is offline
ik ben nie so snel dronke hoor ik kan eg goe tege alcohol enso ik dans altijd gwn op de bar daar is t koeler bovein dus dan duurt t langer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 20:06
Verwijderd
Na een halve fles Boswandeling,passoa,Smirnoff ice ben ik nog niet dronken maar ik weet niet of dat zo bijzonder is :')
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 18:30
Schildpad420
Schildpad420 is offline
Ik drink bijna nooit, als ik het wel doe dan neem ik maar 6 biertjes ofzo. Meer hoeft ook niet.
Ik neem liever wat anders zoals een zegeltje of een grooote teug van m'n bong
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 01:23
debsxlove
debsxlove is offline
Ik naar een halve fles apflekorn ben ik al dik aangeschoten en een fles apflekorn leeg atten is niet verstandig, ben ik achter gekomen. verbaas me zelf dat ik veilig thuis ben gekomen. ik drink ook alleen maar als het echt feest is, dat is z'n 6 tot 8 keer per jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 14:16
Hans Berger
Hans Berger is offline
Na een flesje of 8
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 17:37
Verwijderd
Ik ben vrij klein en slank, als ik weinig gegeten heb ben ik na 6 wijntjes wel aardig de weg kwijt, maar nog niet zo erg dat ik me onherstelbaar misdraag ofzo. (Denk ik althans )

Ooit, in mijn jonge jaren , heb ik weleens geprobeerd in mijn eentje een grote fles Baileys leeg te drinken in korte tijd, helaas moet ik zeggen dat mij dat niet gelukt is.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 22:52
Verwijderd
10 Bier en een sterk wijntje, dan ben ik aangeschoten
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 23:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik ben maar een paar keer dronken geweest en heb precies hetzelfde als jij.

Ik drink zelden, ik word aangeschoten na 2-3 drankjes. Maar als ik al drink neem ik meestal maar één drankje.
De laatste keer dat ik dronken was ik alweer 6 jaar geleden. Ik hou er niet van, ik wil dan alleen nog maar slapen. De dag erna ben ik depressief.
Ik word inderdaad ook heel moe van alcohol. Verder word ik heel onzeker als ik te veel op heb, want dan heb ik het idee dat iedereen dat aan mijn kan zien.
Oud 19-06-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Na een halve fles Boswandeling,passoa,Smirnoff ice ben ik nog niet dronken maar ik weet niet of dat zo bijzonder is :')
Wat voor n fles
Smirnoff is maar 4% dus dat is niet zo speciaal

Maargoed ik ben nog niet dronken geweest. Gisteren toch wel flink aangeschoten (ergste keer tot nu toe) na:
5 WKD
4 Smirnoff Ice
9 Flugel
3 shotjes sambuca
3 shotjes jagermeister
3 shotjes malibu
2 mixdrankjes malibu cola
4 bier

WKD en Smirnoff in bierfles hoeveelheid

Ik had een vrij stevige bodem, ik had nog wel even door kunnen gaan. Achteraf blij dat ik verstandig genoeg was om dat niet te doen.
Dit kwam doordat n vriend al aant kotsen was. Toen schrok ik toch wel even, later een andere vriend echt bijna een coma leek t wel. Best wel heftige party dus.

Best lang verhaal maargoed
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 13:08
Vice
Vice is offline
Jij drinkt gewoon 33 drankjes op een avond. Iets te veel geld over?
Oud 19-06-2011, 14:44
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Jij drinkt gewoon 33 drankjes op een avond. Iets te veel geld over?
Opscheppen en overdrijven over hoeveel je kan drinken is vet stoer als je 15 bent toch?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 14:53
Verwijderd
Er is niets stoers aan flugel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 17:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Opscheppen en overdrijven over hoeveel je kan drinken is vet stoer als je 15 bent toch?
Zal best, maar het komt gewoon ongeloofwaardig over als je nog precies weet welke drankjes je op hebt. Sowieso 33 drankjes op één avond is voor een jong persoon gewoon dodelijk. Opscheppen, oké, maar wees dan nog een beetje reëel.
Oud 19-06-2011, 18:00
hmkey
hmkey is offline
Gwoon zoals hier staat ongeveer http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcohol...tieve_effecten
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 21:48
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Wat voor n fles

Maargoed ik ben nog niet dronken geweest. Gisteren toch wel flink aangeschoten (ergste keer tot nu toe) na:
5 WKD
4 Smirnoff Ice
9 Flugel
3 shotjes sambuca
3 shotjes jagermeister
3 shotjes malibu
4 bier

Ik had een vrij stevige bodem, ik had nog wel even door kunnen gaan. Achteraf blij dat ik verstandig genoeg was om dat niet te doen.
Dit kwam doordat n vriend al aant kotsen was. Toen schrok ik toch wel even, later een andere vriend echt bijna een coma leek t wel. Best wel heftige party dus.

notitie-boekje bij je ?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Wat voor n fles

5 WKD
4 Smirnoff Ice
9 Flugel
3 shotjes sambuca
3 shotjes jagermeister
3 shotjes malibu
4 bier

Nja smirnoff ice idd dus 4 procent, boswandeling is 14,9 en dropshot 20 en passoa 14
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 09:17
alisonnn
alisonnn is offline
na 6 raketjes, en paar biertjes en shotjes.
niet zo snel dus.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 11:21
sjappie123
sjappie123 is offline
Na een ples passie14,9%
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 11:39
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik ben (nog?) nooit dronken geweest. Wel aangeschoten.

Behoorlijk snel, kan ik je vertellen. Aangeschoten dan he
(Ik ben klein, weet niet of dat ermee te maken heeft)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:51
Verwijderd
Ik weet nooit wanneer ik dronken ben. Ik weet zeker dat ik dronken ben als ik van mijn fiets val of moet kotsen. Beide is nog nooit gebeurd dus ik houd het op nog nooit dronken geweest.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:35
skyscraper94
skyscraper94 is offline
ik denk dat ik hier pas op kan antwoorden als ik weet wat de defintie is van dronken zijn? iemand?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:29
Verwijderd
Dronken is voor mij als je nauwelijks meer op je poten kan staan en de volgende ochtend een dikke vette kater te pakken hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 15:34
muchachomalo
muchachomalo is offline
5 a 6 biertjes (A)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dronken is voor mij als je nauwelijks meer op je poten kan staan en de volgende ochtend een dikke vette kater te pakken hebt.
Niet iedereen heeft katers, ook al kunnen ze niet meer op hun poten staan.

Meestal zit het voor mij rond een fles whisky of wodka.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 17:40
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Niet iedereen heeft katers, ook al kunnen ze niet meer op hun poten staan.

Meestal zit het voor mij rond een fles whisky of wodka.
Of andersom, ik sta zelfs dronken vrij stevig op m'n benen maar heb wel vaak een kater, zelfs als ik nog maar flink aangeschoten ben
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 18:49
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd geen katers meer, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de laatste tijd geen katers meer, gelukkig.
Of dat nu zo'n goed teken is op je 14e...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Of dat nu zo'n goed teken is op je 14e...
Betekent gewoon dat ik zo weinig drink dat ik geen katers meer heb Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 13:52
Lautitia
Lautitia is offline
Twee maanden geleden ben ik voor het eerst echt dronken geweest, onder andere gezien de enorme kater de volgende ochtend. Dat had ik zo nog niet eerder meegemaakt . Ik denk dat ik toen ergens tussen de 10-15 drankjes op had. Meestal begin ik het te voelen na 4-5 drankjes en dan begin ik het drinken af te wisselen met frisdrank of water, zodoende ben ik nog niet eerder dronken geweest. Ik stop altijd op tijd, het lijkt me helemaal niet leuk om de controle volledig kwijt te raken .
Oud 20-07-2011, 20:30
django023
django023 is offline
ligt eraan hoe snel ik drink en hoe ik me voel en of ik heb gegeten enzo.
maar meestal ben ik wel redelijk aangeschoten na een fles petrikov.
maar vaak drink ik sterke dranken zoals wodka whiskey en bacardi.
als ik het mix meestal na 6 glaasjes begin ik wel dronken te worden en als ik het puur drink (whiskey) dan meestal van 4 glaasjes ben ik wel beetje dronken maar dat komt omdat je dat een stuk sneller drinkt.

1 ding raad ik je wel af en spreek uit ervaring...
haal nooit een 1literfles wodka met 3 personen voor een schoolfeest... ik heb dat 1 jaar geleden gedaan en we hadden die fles in een half uur leeggedronken en ik ben letterlijk neergestort en met ambulance naar ziekenhuis gebracht... ik werdt om 5 uur wakker en weet letterlijk helemaal niet wat er is gebeurt ik heb alles moeten horen van anderen... ik weet nu nog steeds niet wat er gebeurt en dat is echt niet leuk! nooit stoer doen met je vrienden... dat heb ik der van geleerd en ik raad het jullie zeker af!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 18:32
Bird.
Bird. is offline
Ik ben nog nooit dronken geweest.
Maar wel eens aangeschoten maarja dat is gewoon leuk/gezellig.
Maar het ligt er echt aan of je van te voren veel gegeten hebt etc. eergisteren sloeg de drank totaal niet aan, paar tequila shotjes, 3 wijn, flugel, voelde me echt heel normaal.
Maar een andere keer in de vakantie had ik dus ook wat tequila op en wat rosé en wat passoa en toen sloeg ie wel redelijk aan, toen had ik dus ook niet veel gegeten van tevoren terwijl ik eergisteren voor het uitgaan nog uitgebreid uit eten was geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 13:10
Verwijderd
Als ik het bij 1 soort drank hou kan ik aardig doortanken maar licht er ook maar net aan wat ik gegeten heb een goede bodem is het halve werk.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Het ligt aan de omstandigheden, soms na 10 bier, soms na 20 bier. Ligt aan de temperatuur van de dag zelf, heb ik gewerkt, wat heb ik gegeten etc.
Dit. Er zijn zoveel variabelen die invloed hebben op "hoeveel je kunt hebben" dat dit A. een volstrekt debiel topic is en B. maakt het natuurlijk geen mallemoer uit.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 16:24
highplaces
highplaces is offline
Hm. Ik kan zeer slecht tegen alcohol. Vooral als het alcoholpercentage in m'n drinken erg hoog is, dan wankel ik al na twee glazen. Ik weet niet of ik ooit echt dronken ben geweest. Ik heb zeker vaak teveel gedronken (ik ben jong, ik leef!), maar in alle gevallen kon ik nog wel thuiskomen.
Oud 24-08-2011, 00:49
EZBlade
EZBlade is offline
Geen idee. Ik drink niet altijd hetzelfde. Soms heb ik een drukke, vermoeiende dag gehad.
Ik hou eigenlijk ook nooit bij hoeveel ik drink. Als ik dat wel moet omdat ik bijvoorbeeld verplichtingen heb de volgende dag, dan drink ik liever niet
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 11:14
Leomaybe
Leomaybe is offline
Citaat:
Ik echt al na drie biertjes... Komt denk ik door mijn slanke bouw en ik ben niet heel lang. Ook omdat ik een meisje ben
Ik vind het niet heel erg, hoef ik minder geld te betalen maar het is niet mijn doel om elke keer als ik uitga dronken te worden.

En jij?
Ik ben ook een meisje en ook slank! het ligt er maar net aan wat ik die dag heb gedaan en wat ik gegeten heb! als ik veel eet en weinig doe dan gaat er behoorlijk wat in haha!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 14:01
Verwijderd
Geen flauw idee want ik heb nog nooit echt gedronken dus dat zal wel snel zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 02:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nooit gedronken.. Zal wel na twee biertjes plat liggen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 21:19
Verwijderd
ik heb medicijnen waardoor ik na 2 bieertjes al dronken ben xd
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 10:19
Verwijderd
ik word niet dronken.. ik ga me enorm down voelen als ik veel drink, meer niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 14:30
sombody123
sombody123 is offline
meestal 6 biertjes dat ik toch wel een klein beetje dronken ben
\\grtz sombody123
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 16:43
Upset Donkey
Upset Donkey is offline
van bier wordt ik eigenlijk niet dronken. mijn maag zit eerder vol dan dat ik dronken ben. maar ik hou nooit bij wat ik drink op een avond. als ik met vrienden thuis aan het drinken ben zijn er meestal 2.5 kratjes bier op en 3 flessen van 40% en minstens 1 of 2 flessen schrobbeler en dat voor 3 of 4 man.

en de beste tip om een kater te voorkomen is zoveel mogelijk water drinken voor het slapen gaan. helpt tegen uitdroging. sinds ik dat doe heb ik nooit meer een kater (alleen een beetje lui en de munchies)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 16:45
Definite
Definite is offline
Na een flesje of....nooit.
Oud 31-08-2011, 04:26
Toallita
Toallita is offline
het ligt aan de omstandigheden, ik kots iig nooit van de alcohol.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 18:34
Zeepje
Zeepje is offline
Geen idee, hoef ik eigenlijk ook niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 15:38
Phenom
Phenom is offline
Niet zo snel, heb wel vaak een kater
Oud 08-09-2011, 07:17
Panterstring
Panterstring is offline
Citaat:
Niet zo snel, heb wel vaak een kater
Ik nooit =)
Met citaat reageren