Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 20:59
Geel
Geel is offline
Ik ben het echt helemaal met je eens, VeGs. Dat wat jij zegt over camerawerk, dat kan ik niet precies beoordelen, maar mij viel inderdaad ook op dat dansers wel van heel erg ver werden laten zien. Maar wat mij nog meer opviel was dat de camera's/cameraman een paar keer ergen tegenaan botste(n ). Like, wtf?
Verder ben ik het in het bijzonder met je eens over die battle en die presentatoren. omg

Na Shaker mag Laurent er wel uit. Ik vind hem niet slim genoeg voor het spel en dan moet je het helemaal van je choreografieën hebben en ook zijn choreografieën vind ik niet echt verbijsterend.
Oud 11-05-2011, 22:34
VeGs
VeGs is offline
Kijk voor de grap eens de eerste dans van Shaker (die hiphop) en dan vooral vanuit welke hoek een bepaalde move gefilmd wordt. Er wordt zo dicht ingezoomd op bepaalde dansers, dat je de rest niet meer kunt zien.
Op een gegeven moment staan ze alle vijf bij elkaar en doen synchroon een aantal moves. Die worden niet van voren gefilmd (wat het beste zicht geeft); nee, ze beginnen aan de zijkant en draaien van daaruit naar de achterkant(!).

Vergelijk bijvoorbeeld dit eens:

Paso doble sytycd Nederland: http://www.youtube.com/watch?v=fAjixIS2h34
In het begin shot te veraf, tussendoor continu vol op het gezicht inzoomen, een muur!, direct daarna van te ver af inkomen aan de achterkant, terwijl Lise op dat moment haar benen omhoog gooit wat er prachtig uit moet zien van de voorkant... Niet veel later opnieuw van de achterkant en als de camera weer van voren filmt kijk je tegen de lampen in. Na gemiddeld 2 sec. wordt er vanuit een nieuw punt geshoten, alsof er een stel duracell-konijntjes on speed achter de camera's staan

Paso doble sytycd (Engeland of VS): http://www.youtube.com/watch?v=vJiV20PGnso
In totaal wordt er 1 keer op een gezicht ingezoomd, en dat is op een rustig moment van de dans. Verder zijn close-ups meer van het hele bovenlichaam. Als er van veraf wordt geschoten is dat meestal om het beeld vervolgens in close-up mee gaat met een danser. Er wordt langer vanuit hetzelfde standpunt geschoten (wel vaak ingezoomd, maar niet compleet gewisseld). Als er naar de achterkant wordt gedraaid, dan is dat meestal omdat ze vlak daarna omdraaien of krijg ik iig niet het gevoel dat ik zojuist een prachtige move gemist heb omdat ik naar een paar ruggen zit te koekeloeren...

Ik weet niet of dit echt representatief is (random twee paso dobles uitgezocht), maar als ik sytycd opzoek van het buitenland, dan stoor ik me nooit aan het camerawerk. Natuurlijk kan er wel eens iets beter, maar ik zie de dans gewoon goed. In Nl heb ik soms het idee dat ik de mooiste stukken van de hele dans gemist heb vanwege het camerawerk...
Bij het buitenland heb ik het idee dat een camera-standpunt wisselt, om de dans het mooist weer te geven. Het komt over alsof er over nagedacht is én geoefend is.
In Nl krijg ik het idee dat ze niet weten wat ze aan het doen zijn, en denken dat tv spannender is als je maar zo veel mogelijk wisselt van camera...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:47
Verwijderd
Ja, het was mij ook al opgevallen, van het camerawerk. Ook vaak dat ze het publiek/de choreografen en hun reacties filmen op het einde van de dans. Je ziet dan dus niet hoe er in de dans een punt gezet wordt, hoe het eindigt. Vind ik nogal kwalijk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:50
Verwijderd
Dat camerawerk is vreselijk: op de momenten dat ik de gezichten wil zien, filmen ze van veraf, en andersom. En ook de afstemming met de belichting klopt gewoon niet, soms zie ik helemaal niets omdat ze recht tegen het licht in filmen.

Shaker is echt een klein kind, wat laf om weg te lopen en je team niet bij te staan op het moment dat het slecht nieuws is. Terecht ook dat hij er uit is, die Latin was alleen was omdat Ivan er in zat.

Verder vond ik het erg langdradig, veel te veel herhaling. Heb veel stukken doorgespoeld (muv de dans uiteraard) en dan nog leek het alsof er geen einde aan kwam. En als je eenmaal merkt dat die Lieke IEDERE keer na een dans opkomt met als eerste reactie 'WAUW!', dan haalt dat na een tijdje echt het bloed onder je nagels vandaan.

Die battle was vreselijk, niet te volgen bijna, een beetje tegen elkaar opboksen en dat was het dan. En inderdaad, dat werkt alleen echt voor de hiphoppers.

Vond Laurent niet zo bijzonder vandaag. Rinus met momenten wel, maar heb Jomeica volgens mij niet gezien bij het balletstuk. Isabelle vond ik heel leuk, maar dat heb ik al snel bij haar.

Conclusie:
Leuke momenten, best een concept waar iets van te maken valt, maar wat een amateuristisch zooitje vanuit RTL.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 10:05
Verwijderd
Dankjewel rtl.nl, nu weet ik al wie dr uit ligt. Maar goed, ben al 18 min aan het kijken en het is nog steeds niet begonnen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 10:42
Verwijderd
Ik vraag me af of Shaker uit de kast is.

Jeutje, die dans van Rinus. Wat saaaaaaaaaaai. Daarom hou ik dus niet van ballet.
En Remy vind ik een beetje eng.

Wat is Laurent irritant. Kan niet tegen kritiek.

Niks meegekregen van de battle, leek wel een battle of the cams vs lights.

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 11:08
VeGs
VeGs is offline
Haha, ben ik nou de enige die de dans van Rinus wél heel tof vond?

Zal wel komen omdat ik soms weer weinig kan met dat 'vage' van modern. Vond de moderne dans van Laurent ook niet zo bijzonder. Meestal kan ik een moderne dans pas echt mooi vinden als ik weet wat het idee er achter is en de muziek daar goed bij aansluit; anders haal ik er weinig uit. [/dans-barbaar ]

Ik vond dat beeldende van Rinus wel mooi, zeker met het achtergrond verhaal er bij. Het enige wat ik niet volgde is waarom het lichaam zo 'hemels' afscheid nam. Een ziel die sterft vind ik wel interessant; keer wat anders dan de eeuwige ziel-die-naar-hemel-gaat. Maar ik had het iets passender gevonden, denk ik, als het lichaam dan al in stukken op de grond had gelegen.
Maar een ziel die zonder lichaam letterlijk zijn laatste krachtinspanningen geeft vond ik wel mooi gevonden.

En ik vind Remy juist tof! Ken hem nog van sytycd en toen vond ik hem wel aardig. Vind hem nu interessanter.

Sowieso moet ik Rinus en KoenRoem kudos geven dat ze goed de specifieke talenten van dansers weten te benutten/gebruiken in hun dans. Waarom zou je een hiphopper in het standaard ballet of latin-stramien dwingen als je er ook een mooie combi van kunt maken? Isabelle doet dat trouwens ook goed met die Vogue'er.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 12:11
Verwijderd
Dag Shaker.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 15:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Haha, ben ik nou de enige die de dans van Rinus wél heel tof vond?

Zal wel komen omdat ik soms weer weinig kan met dat 'vage' van modern. Vond de moderne dans van Laurent ook niet zo bijzonder. Meestal kan ik een moderne dans pas echt mooi vinden als ik weet wat het idee er achter is en de muziek daar goed bij aansluit; anders haal ik er weinig uit. [/dans-barbaar ]

Ik vond dat beeldende van Rinus wel mooi, zeker met het achtergrond verhaal er bij. Het enige wat ik niet volgde is waarom het lichaam zo 'hemels' afscheid nam. Een ziel die sterft vind ik wel interessant; keer wat anders dan de eeuwige ziel-die-naar-hemel-gaat. Maar ik had het iets passender gevonden, denk ik, als het lichaam dan al in stukken op de grond had gelegen.
Maar een ziel die zonder lichaam letterlijk zijn laatste krachtinspanningen geeft vond ik wel mooi gevonden.

En ik vind Remy juist tof! Ken hem nog van sytycd en toen vond ik hem wel aardig. Vind hem nu interessanter.

Sowieso moet ik Rinus en KoenRoem kudos geven dat ze goed de specifieke talenten van dansers weten te benutten/gebruiken in hun dans. Waarom zou je een hiphopper in het standaard ballet of latin-stramien dwingen als je er ook een mooie combi van kunt maken? Isabelle doet dat trouwens ook goed met die Vogue'er.
Ik vond die dans ook mooi! Niet het mooiste ballet dat ik gezien heb, maar ik vond het wel mooi. Ik vond het vooral knap (al weet ik niet óf het knap is) dat die ene bijna de hele dans op haar tenen liep.

O, en ik vind die Vogue-danser (volgens mij heet hij Patrick) echt helemaal geweldig.
Oud 14-05-2011, 19:26
Verwijderd
Ik ben ook behoorlijk ondersteboven van Patrick
Oh, en ik schijn een danser uit team Rinus te kennen, de zwetende neger Rasheen of zoiets. Wist ik helemaal niet, maar hij zat bij me op school.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 16:16
VeGs
VeGs is offline
Die kop die Patrick trok bij dat Vogue stukje was echt onbetaalbaar

Vanavond weer!

Hoop wel dat ze die battle aangepast hebben. Sowieso zou het een stuk leuker zijn als het niet per se hiphop moet zijn, maar als klassieke dansers ook toffe ballet-moves ofzo mogen showen. Dan wordt het een stuk interessanter.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 18:12
Verwijderd
Ik wil nog één frustratie over Shaker kwijt, en dan ben ik er hopelijk van af

Ik vond het zoooo stom toen Shaker tegen Dan begon te pleiten dat hij er niet uit gestuurd moest worden, omdat Shaker een hiphopper is. Alsof dat beter of meer is dan een andere dansdiscipline. Bah, dat vond ik echt achterlijk.

Zo, nu ben ik het kwijt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 20:27
Röps
Röps is offline
ze krijgen het nog voor elkaar precies het draaien van Jomaica niet te filmen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 21:10
Verwijderd
Ik ben niet zo gecharmeerd van Isabelles choreografieën vandaag. Jammer wel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 21:39
Röps
Röps is offline
Waardeloos tafereel >< Team Laurent en Isabelle hadden wmb in de battle gemogen. Ik denk dat Rinus ook wel nadeel had dat hij als laatst was. Koenroem's hiphop was mijn favoriet vanavond.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 22:19
Verwijderd
Ik denk dat ik het wel met je eens ben ja, gebaseerd op hoe er vandaag gedanst is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 00:14
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dankjewel rtl.nl, nu weet ik al wie dr uit ligt. Maar goed, ben al 18 min aan het kijken en het is nog steeds niet begonnen.
Dit.

En als ik jullie reacties zo lees, is het ook nog eens onterecht dat mijn favorieten er uit liggen *snik*

Grmbl. Ga morgen wel kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 02:48
VeGs
VeGs is offline
Missie morgen kijken => mislukt.

===========

Eerste ronde - eigen stijl:

KoenRoem - Prima, maar ik was niet zo enthousiast als de jury. Vond de paso doble van Sytycd stuk sterker, maar eigenlijk mag je dat niet vergelijken. Gewoon prima show, maar niet verpletterend origineel.

Isabelle - Prima. En verrek! Nog goed in beeld gebracht ook. Maar ook Isabelle heb ik wel eens sterker gezien. Te veel van hetzelfde eigenlijk; we kennen het inmiddels wel.

Laurent - Ehm, ja. Vond de muziek verreweg het beste... Ik vond het niet zo goed overkomen. Eens met wat er gezegd werd: het draaide meer om het verhaal van de danseres, dan om de dans zelf.

Rinus - Ooh, geweldig! Moordlustig speelgoed in balletstijl <3

Einduitslag: Rinus met stip op 1; Isabelle en KoenRoem: prima, maar weinig verrassend; Laurent duidelijk het minste.

================

Ronde twee - vreemde stijl:

KoenRoem: Ik word hier vrolijk van Allesandro is duidelijk geen hiphopper, maar je ziet dat hij er lol in heeft. Sowieso niet superstrak gedanst, maar de energie spat er van af!

Isabelle - Stefano, jankerd. En dan in de show wel een grote bek overtrekken, nog voor Rinus de kans krijgt om te zeggen wat hij wil. En de dans... Tja. Het is ballet. Dat wel. Maar braaf en saai. En waar het over ging? Wat ze er mee wilde bereiken? KoenRoem vorige week vond ik sprekender qua verhaal.
Mijn sterkste emotie bij deze dans: Mishandel die arme bloemetjes niet zo!

Laurent - Dit is de eerste echt leuke choreo die ik van hem gezien heb. Apart ook dat Dan juist bij deze dans (wel terechte) kritiek heeft op het strak en gelijk dansen, want bij zijn andere dansen vond ik dat een stuk storender. Mannen waren indd zwakker dan de dames. Misschien speelt ook mee dat mijn verwachtingen bij Laurent erg laag zijn.

Rinus - Ja, mooi. Ben niet zo gegrepen als sommige anderen, maar gewoon mooi. Ook prettig dat de emoties wat meer ingetogen zijn.

Volgorde: KoenRoem-Rinus-Laurent-Isabelle

==========

Totaal-uitslag: Rinus stip op 1 (vanwege Chuckie goes ballet <3), KoenRoem duidelijke 2 (vanwege gewoon prima show), matige 3 Laurent (vanwege positief verrassende latin) en als laatste Isabelle (vanwege saaaaaai balletstuk, maar ook omdat ze bij jureren te veel vast blijft houden aan haar eigen visie...)

Battle: Beiden leuk. Idee KoenRoem is niet heel origineel, maar wel leuk. Helaas aan het einde verkeerd aangepakt; kritiek Dan vokomen terecht. Rinus strak met die mini-groepsdansjes.
Rinus was beter in de batlle, en ook terecht door gezien deze en vorige show. Alleen zo balen dat het ten koste is van KoenRoem en niet ten koste van Laurent...

----------
Goed, overig. Schijnbaar heeft Giel Beelen Dan Karaty aangesproken in zijn show over het slechte camera-werk. Heeft geholpen, want het was een stuk beter.

Ik geloof niet zo snel in 'complot-theoriën', want meestal zijn het slechte excuses, maar ik vrees dat 'de rode knop' waarmee de Belgen (en die paar Nlse UPC-kijkers) gratis kunt stemmen héél veel invloed heeft...
Want dat onze Belg Laurent al twee keer niet bij de laatste twee zit, is een blamage... KoenRoem, Isabelle en Rinus zijn alledrie finale-waardig, maar hij niet. Rinus in de bottom two is zeer onterecht.

Tips voor volgende week:
Voor Laurent: Prozac En een doos tissues.
Voor Shaker: Gebruik dezelfde microfoon als deze week. Of wordt overreden door een bus. Ook effectief.
Voor Rinus: Nog zo'n blouse!
Voor Isabelle: Beoordeel de dans op hoe het wordt neergezet, en niet op hoe het zou kunnen zijn als je er zelf mee aan de gang was gegaan... En: Prozac

Laatst gewijzigd op 16-05-2011 om 03:39.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 02:53
VeGs
VeGs is offline
[ontkennings-fase] Volgende week maken ze bekend dat de presentatoren de verkeerde namen hebben omgeroepen [/ontkenningsfase]

---

[optimistisch] Isabelle gaat winnen (maar Rinus hoort te winnen), dus dat betekent dat Laurent volgende week ein-de-lijk in de final battle staat en genadeloos naar huis gestuurd gaat worden. [/optimistisch]

Laatst gewijzigd op 16-05-2011 om 03:00.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 09:44
Röps
Röps is offline
Ja met het meeste wel eens (al kan ik dansen niet technisch beoordelen). Ik vond Isabelle's tweede dans wel mooi trouwens, maar niet goed genoeg vergeleken met de anderen. Het is inderdaad wel opvallend dat de Belgen die gevarenzone twee keer mislopen - ik merk alleen wel dat ik voor Isabelle (en nu ook wel Rinus) ben en dat dit helemaal los staat van nationaliteit. Geen idee hoe dit bij anderen en vooral de belgen werkt. Het is toch wel frappant dat Rinus en niet Laurent daar stond
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 14:58
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dit.

En als ik jullie reacties zo lees, is het ook nog eens onterecht dat mijn favorieten er uit liggen *snik*
Wáárom doet rtl dit?

Ik heb net de eerste twee dansen gezien, en ik vond het niet echt wat. Ook niet de dans van Isabelle
Oud 16-05-2011, 15:48
VeGs
VeGs is offline
Vermoedelijk om te stimuleren dat mensen het op tv kijken, want reclame- en sms-inkomsten...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 12:07
Verwijderd
Wat zonde van KoenRoem In SYTYCD had ik niet zoveel met hen, maar hier vond ik ze erg leuk. Goede, volwassen reactie ook op hun verlies, in vergelijking met Shaker een week eerder.

Onterecht dat Laurent niet in de Battle stond, ik vond zijn team verreweg het minste. Het valt me trouwens iedere keer weer op dat zijn drie meiden zo ontzettend op elkaar lijken.

Verder vind ik het raar dat iedere dans een verhaal moet hebben. Soms kan het toch ook gewoon mooi zijn?

Ik vond deze aflevering een stuk beter qua regie, camerawerk en licht. Maar die presentatoren, aargh! Die Lieke die alleen maar 'Wow' kan zeggen en ook een dansje probeert te doen, afschuwelijk. Verder is het eigenlijk maar heel weinig dans (8 x 3 minuten ofzo), en daar wordt dan 2 uur omheen geluld. Al die herhalingen en terugblikken op eerdere afleveringen vind ik echt overbodig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 15:26
VeGs
VeGs is offline
Ik hoop dat ze volgende week drie dansen moeten doen.

En ik denk dat veel moderne dansen ook lang niet zo'n impact zouden hebben als je het verhaal er achter niet weet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 10:10
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk stom dat het verhaal vooraf in het filmpje wordt bekendgemaakt. Beïnvloedt de interpretatie/impact en de beoordeling.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk stom dat het verhaal vooraf in het filmpje wordt bekendgemaakt. Beïnvloedt de interpretatie/impact en de beoordeling.
Eens.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Blij dat ik het steeds opneem, al die meuk doorspoelen . Onterecht dat Laurent steeds safe is, had hem er liever zien uitgaan maandag, of op zijn minst in de battle zien staan.

Ik vond Isabelle een beetje over-emotioneel doen, begon me te storen.
Oud 19-05-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet zo snel in 'complot-theoriën', want meestal zijn het slechte excuses, maar ik vrees dat 'de rode knop' waarmee de Belgen (en die paar Nlse UPC-kijkers) gratis kunt stemmen héél veel invloed heeft...
Want dat onze Belg Laurent al twee keer niet bij de laatste twee zit, is een blamage... KoenRoem, Isabelle en Rinus zijn alledrie finale-waardig, maar hij niet. Rinus in de bottom two is zeer onterecht.
Het is bekend dat Belgen o.h.a. een grotere hekel aan Nederlanders hebben dan andersom, dus het zou me niets verbazen als het meespeelt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 16:27
VeGs
VeGs is offline
Rinus heeft op z'n facebook gepost dat de Belgen blijkbaar 2x zo vaak gestemd hebben als de Nls..
Dus moet er weer geld opgehaald worden om smsjes van te kopen in de finale.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 16:30
Verwijderd
Het is toch eigenlijk ook oneerlijk dat de Belgen gratis kunnen stemmen en de Nederlanders niet.
Of in elk geval; onhandig geregeld.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:57
Röps
Röps is offline
Misschien zou het beter zijn als ze alle stemmen uit belgië voor 50% lieten tellen, en alle stemmen uit Nederland voor 50%. Dan wegen beide landen even zwaar en hangt het allemaal niet af van het aantal kijkers en aantal (gratis) stemmen per land.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Misschien zou het beter zijn als ze alle stemmen uit belgië voor 50% lieten tellen, en alle stemmen uit Nederland voor 50%. Dan wegen beide landen even zwaar en hangt het allemaal niet af van het aantal kijkers en aantal (gratis) stemmen per land.
Eens!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 20:12
Verwijderd
Ook eens

RTL zou eens hier op dit forum moeten kijken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 00:12
Geel
Geel is offline
Ik ben gestopt met volgen. Ik kan Lieke en die Belg echt niet meer aanhoren. En het dansen overtreft het gelul en de slechtheid van het programma niet.
Oud 20-05-2011, 00:18
Verwijderd
Ik vind het ook echt behoorlijk minder geworden sinds de liveshows zijn begonnen. Maar goed, het is nog maar twee afleveringen ofzo? Wil het nu ook wel afzien. Kijken wie er wint. En het geluid uit als er geen dansen zijn
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 08:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het ook niet geweldig, maar inderdaad, die twee afleveringen kan ik (al doorspoelend) nog wel aan.
Oud 22-05-2011, 20:45
Verwijderd
Als de dans van Rinus en zeker die van Isabella geen hiphop waren, dan was die van Laurent dat al he-le-maal niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 21:01
Verwijderd
Isabelle steekt in mijn ogen echt met kop en schouders boven de andere twee uit. Laurent: het is leuk geweest, nu lekker naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 21:17
Röps
Röps is offline
Isabelle's hiphop was echt GENIAAL <3

En NEE @ het feit dat het publiek nu moet kiezen tussen Laurent en Rinus. Wat slecht dit zeg, zit Laurent straks nog in de finale
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 21:18
Verwijderd
Ik heb alleen de laatste choreo gezien, modern van Isabelle. Wow <3

En omg, ik ben bang dat België weer massaal voor Laurent stemt, maar hij is zo duidelijk de zwakste schakel in dit geheel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 00:27
Geel
Geel is offline
Hmm, ik denk dat ik de aflevering van gisteren maar toch ga kijken, na deze reacties. De aflevering daarvoor heb ik na twee dansen weggeklikt, maar ik ben wel benieuwd naar deze.
Oud 23-05-2011, 06:10
Verwijderd
ik heb hem gister genist, want ik wilde lkiever eens de film 2012 zien.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 07:47
Röps
Röps is offline
Mooi, dus toch die flapdrol eruit. Rinus verdient het dik om door te gaan. Zijn hiphop vond ik erg knap in elkaar zitten ook al was het dan schijnbaar geen hiphop. En echt my chin dropped bij isabelle's hiphop.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 23:22
VeGs
VeGs is offline
Terecht. Eindelijk Laurent er uit. Zijn hiphop was wel de beste dans van zijn hele seizoen, maar de jazz was, zoals gewoonlijk, booo-ring.
Vond de hiphop van Rinus niet eens zo slecht. Lekker vrolijk, beetje simpel, niet bijzonder, maar zeker vermakelijk. Isabelle was briljant met hiphop. Haar modern vond ik wel oké. Zal wel zijn omdat het weer een variatie op hetzelfde was. Goed dat ze zelf aan gaf graag iets lichters/komischers te willen doen, als ze de goede muziek er voor krijgt.
Rinus' ballet was ook weer heerlijk.

Isabelle zou een terechte winnaar zijn, maar Rinus zeker een terechte tweede.

Edit: het viel me op dat de presentatoren de 'rode knop' niet genoemd hebben en het alleen over sms'en hadden. Er werd ook iets gezegd over gewijzigde speelvoorwaarden. Zou je deze keer niet via de rode knop hebben kunnen stemmen?
En Nl'ers betalen 5 eurocent meer voor een smsje.

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 00:04.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 09:54
Verwijderd
Jawel, dat kon wel, ik heb het ze nog horen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 10:09
Verwijderd
Die vlaamse commentator kreeg het wel drie keer voor elkaar om het team verkeerd aan te spreken (Team Rinus werd Team Isabelle, Team Laurent werd Team Rinus, en volgens mij nog een keer). Hoe moeilijk kan het zijn? Ook heel storend hoe hij door de battle heen bleef tetteren. Oke, hij moet wel aangeven wie er aan de hand is, maar van die opmerkingen als 'Nu moeten jullie alles geven!!1!11' vind ik echt vreselijk. Sowieso, al die dooddoeners van de presentatoren zijn En al helemaal Lieke met haar "WOW" wat keer op keer langskomt

Isabelle lijkt me een terechte winnaar. Al word ik ook een beetje moe van haar uitgesproken emoties.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 21:13
Verwijderd
Spotte ik gisteren ineens Laurent in mijn straat!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 21:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja Isabelle geeft een workshop tijdens de Nacht van Kunst en Wetenschap in Groningen op 4 juni .
Oud 28-05-2011, 21:56
Verwijderd
Godver, ik zou echt graag eens les krijgen van Isabelle!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 14:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan weet je wat je te doen staat naar Groningen!
Reageren

Regels voor berichten