Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Dan gaat 't niet lukken vrees ik. Of je moet de admin eens lief aankijken dat-ie de code laat supporten op z'n board.
Ik ben de admin maar ik krijg het niet voor elkaar om dat te laten supporten, want mijn smallimg tag werkt dus niet en die tag van jouw link kan ik niet toevoegen want dan zegt hij 'de tag [img] bestaat al'
Advertentie
Oud 02-05-2011, 12:00
Verwijderd
lalalala
Oud 02-05-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de admin maar ik krijg het niet voor elkaar om dat te laten supporten, want mijn smallimg tag werkt dus niet en die tag van jouw link kan ik niet toevoegen want dan zegt hij 'de tag al'
Hm. Dan zul je toch even het één en ander aan documentatie moeten napluizen denk ik. Of je doet gewoon niet eigenwijs en gaat de zooi batchgewijs resizen
Oud 02-05-2011, 12:04
Verwijderd
Ja ik denk dat dat nu dan weer sneller gaat

Eens kijken, infranview zei je? Met microsoft photo editor is het zo omslachtig.
Oud 02-05-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ja ik denk dat dat nu dan weer sneller gaat

Eens kijken, infranview zei je? Met microsoft photo editor is het zo omslachtig.
Ye, Irfranview. Hoe die applicatie precies werkt weet ik trouwens niet, ik weet alleen maar dat het daarmee kán
Oud 02-05-2011, 12:11
Verwijderd
ah kijk, en het is freeware ik hou van legaal gratis downloaden
Oud 02-05-2011, 12:16
Carn
Carn is offline
irfanview functie heet geloof ik batch resize, moet je even de directory/files selecteren; de resize-opties instellen (kan geloof ik procentueel), en volgens mij kan je ook alvast een nieuwe bestandsnaam invullen, dus bijvoorbeeld fotoklein_(nummer 1 t/m zoveel).jpg en dan opgeven waar je ze wil hebben.

Maar goed, zo werkte het een paar jaar geleden.
Oud 02-05-2011, 12:26
Verwijderd
Breaking news: aanstaande zondag is het moederdag. Iemand nog briljante ingevingen in de zin van een aardigheidje voor mams?
Oud 02-05-2011, 12:27
Verwijderd
ik heb mijn intake gesprek veel vroeger dan ik dacht, volgende week al i.p.v over een half jaar ofzo
Oud 02-05-2011, 12:28
Verwijderd
Gelukt bij batch conversion en dan advanced aanklikken en dan resize aanvinken.
Oud 02-05-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Gelukt bij batch conversion en dan advanced aanklikken en dan resize aanvinken.
het betere knopjesindruk werk!
Oud 02-05-2011, 12:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Breaking news: aanstaande zondag is het moederdag. Iemand nog briljante ingevingen in de zin van een aardigheidje voor mams?
een kalender met op elke dag, behalve moederdag, met dikke stift KINDERDAG geschreven
Oud 02-05-2011, 12:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niks geven, daar raken ze snel aan gewend.
Oud 02-05-2011, 12:44
Tink*
Tink* is offline
Hypocriete mammies. Mijne ging een aantal jaar geleden zeggen dat ze niets hoefde, want we waren nu toch allemaal al groot en dat was niet nodig. Op de dag zelf was ze vet teleurgesteld dat ze niets kreeg en moest ze janken. Ja hallo, zeg dan gewoon dat je wel wat wilt hebben.
Oud 02-05-2011, 12:45
Verwijderd
Je moeder uitleggen dat moederdag een achterhaald instituut is dat in het leven is geroepen toen vrouwen alleen iets konden bereiken door een goede moeder te zijn en verder niets, en dat je natuurlijk best een bosje bloemen zou willen geven, maar eigenlijk vind je haar een geweldig persóón in plaats van alleen maar een geweldige moeder, en zou je het daarom een belediging vinden om met een moederdagcadeau aan te komen
Oud 02-05-2011, 12:46
Verwijderd
Of gewoon om zeven uur 's ochtends het huis in sneaken en ontbijt op bed maken, natuurlijk.
Oud 02-05-2011, 12:59
Rationeel
Rationeel is offline
jullie zijn maar slechte kinderen
Oud 02-05-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Hypocriete mammies. Mijne ging een aantal jaar geleden zeggen dat ze niets hoefde, want we waren nu toch allemaal al groot en dat was niet nodig. Op de dag zelf was ze vet teleurgesteld dat ze niets kreeg en moest ze janken. Ja hallo, zeg dan gewoon dat je wel wat wilt hebben.
Eh, dit heeft niets met "mammies" te maken; dit principe beheerst íedere vrouw tot in de puntjes, dat zit in jullie DNA

Citaat:
Je moeder uitleggen dat moederdag een achterhaald instituut is dat in het leven is geroepen toen vrouwen alleen iets konden bereiken door een goede moeder te zijn en verder niets, en dat je natuurlijk best een bosje bloemen zou willen geven, maar eigenlijk vind je haar een geweldig persóón in plaats van alleen maar een geweldige moeder, en zou je het daarom een belediging vinden om met een moederdagcadeau aan te komen
Dit kan alleen een vrouw bedenken

Citaat:
Of gewoon om zeven uur 's ochtends het huis in sneaken en ontbijt op bed maken, natuurlijk.
Dat is technisch mogelijk, helaas hebben ze 'n hond die roet in mijn inbrekersontbijt gaat gooien

Citaat:
jullie zijn maar slechte kinderen
Ja nee, aan jou en Schrödinger heb ik wat
Oud 02-05-2011, 13:08
Verwijderd
Ik heb met vrouwendag een taart gebakken voor mijn moeder en bloemen en zo. Dan heb ik moederdag al wel voldoende afgekocht.

Citaat:
Citaat:
Oud 02-05-2011, 13:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ik lolde.
Oud 02-05-2011, 13:43
Rationeel
Rationeel is offline
sarah naamzoek, wat voor hypotheekvorm hebben jullie en wie/wat was jullie bemiddelaar?

en gefeliciteerd natuurlijk!
Oud 02-05-2011, 13:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
sarah naamzoek, wat voor hypotheekvorm hebben jullie en wie/wat was jullie bemiddelaar?

en gefeliciteerd natuurlijk!
Kitten?
Oud 02-05-2011, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
wut?
Oud 02-05-2011, 13:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
De bemiddelaar.
Oud 02-05-2011, 13:58
Carn
Carn is offline
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.

http://www.speld.nl/2011/05/02/osamafest-2011-liveblog/
Oud 02-05-2011, 14:04
Rationeel
Rationeel is offline
wat is een dominee in een rolstoel?

Spoiler
Oud 02-05-2011, 14:18
Verwijderd
faaa-rrrreeeaaakshow http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832816
Oud 02-05-2011, 14:32
Verwijderd
teringzooi, mijn geniale plan werkt toch niet. Zes uur aan het klooien aan een niet werkend plan. Ik ram echt mijn hoofd een keer door een raam heen
Oud 02-05-2011, 14:41
Verwijderd
"Having a religion is like having a penis, many people have one but it is not polite to wave it in people's faces and you should never force it down someone's throat without permission"
Oud 02-05-2011, 15:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Having a religion is like having a penis, many people have one but it is not polite to wave it in people's faces and you should never force it down someone's throat without permission"
<3 een waarheid als een koe
Oud 02-05-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
geniaal
Oud 02-05-2011, 15:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bin Laden gedood in Pakistan
Kut, ik kreeg nog geld van hem.
Oud 02-05-2011, 15:38
Verwijderd
Dat laatste is anders best geil
Oud 02-05-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kut, ik kreeg nog geld van hem.
Zeg, zit je even lekker m'n signature-joke te gebruiken!
Oud 02-05-2011, 15:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zeg, zit je even lekker m'n signature-joke te gebruiken!
Ik zie hem er anders niet meer tussenstaan! Opgestaan, plaats vergaan!
Oud 02-05-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zie hem er anders niet meer tussenstaan! Opgestaan, plaats vergaan!
Waar tussenstaan?

Ik heb het niet over mijn sig he.
Oud 02-05-2011, 15:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar tussenstaan?

Ik heb het niet over mijn sig he.
Oh, ok.
Oud 02-05-2011, 15:50
Verwijderd
Zoals koks een signature-dish hebben, heb ik een signature-joke, zo bedoelde ik het.
Oud 02-05-2011, 15:50
Carn
Carn is offline
On May 1, 2011, SEAL Team Six was involved in the operation that killed Osama bin Laden at his compound in the affluent suburb of Abbottabad, Pakistan. In the forty minute mission, there were no injuries or casualties for the team.

Oud 02-05-2011, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek voor irritante gristenen.
Oud 02-05-2011, 16:00
Uice
Uice is offline
Heb je de link naar die site nog?
Oud 02-05-2011, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat laatste is anders best geil
Ik wist niet dat jij het fijn vond om een piemel in je keel geforceerd te krijgen!
Oud 02-05-2011, 16:08
Verwijderd
Oud 02-05-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Zoals koks een signature-dish hebben, heb ik een signature-joke, zo bedoelde ik het.
Jij kijkt ook ''topchef - de jonge pro's'' ?
Oud 02-05-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Heb je de link naar die site nog?
http://www.theajanssen.nl/
Oud 02-05-2011, 17:02
Verwijderd
ik ben een kistje aan het verven. Hij was zwart en hij wordt nu roze. Ik stap daarmee wel een beetje van mijn groen-geloof af, maar ik vind het kistje te lief om stoer groen te worden.
Oud 02-05-2011, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Freakshow
Oud 02-05-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Freakshow
ja dat is toch geen manier van stalken
Oud 02-05-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
ik ben een kistje aan het verven. Hij was zwart en hij wordt nu roze. Ik stap daarmee wel een beetje van mijn groen-geloof af, maar ik vind het kistje te lief om stoer groen te worden.
roze
Oud 02-05-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Freakshow
En dat mag dan ook stemmen he, pff.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten