Advertentie | |
|
![]() |
|
een donkergroene Eastpack (
![]() ![]() k heb 'm nou 3 jaar, nog niks mee aan de hand.. errug stevige tassen ![]()
|
Enrico Benetti ofzo, sober donkerblauw...Draag hem al vijf jaar...eenmaal een heel groot gat ingeweest, laten fixen, en die blijft het goed doen...de oudere modellen zijn van goeie kwaliteit, ik heb ooit een nieuwe gekocht en daar een half jaar mee rondgelopen...(ik heb geen respect voor schooltassen)
Ik heb het schijt aan eastpak, kuttrends
|
Verwijderd
|
Ik heb een zwarte JOOSTPAK (omgebouwde eastpak
![]() ![]() ![]() Hij is heerlijk slap, echt superrelaxed maar nu komt er weer een gapend gat in dus ik denk dat ik een nieuwe ga kopen (en deze weer ga laten repareren, want het is wel mijn lievelings(lees: enige)tas.... |
![]() |
|
![]() |
In al die jaren middelbare school heb ik een aantal tassen versleten.... Zo'n goedkope markt tas (je weet wel die 6 jaar geleden "IN" waren, zwart en imitatie leer), dezelfde tas maar dan van de V&D, een kipling schoudertas, een Yes or NO schoudertas, en afgelopen jaar een Eastpack gekocht die ik nog steeds gebruik...
De Eastpack is wel stevig hoor, zeker een aanrader!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Handtassen en rugzakken Verwijderd | 41 | 05-07-2010 18:31 | |
Algemene schoolzaken |
Ook zo'n zware rugzak? mring | 15 | 24-06-2009 11:57 | |
Algemene schoolzaken |
Ook zo'n zware rugzak? mring | 10 | 12-05-2009 09:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rugzak laag op de rug Sitroentje | 19 | 31-05-2005 09:54 | |
Lifestyle |
zelf rugzak maken? undefined | 13 | 03-03-2003 19:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recensies 'de rugzak' van Joke Verweerd (is haast bij) Verwijderd | 0 | 15-01-2002 18:38 |