Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze hadden toen toch ook onderzocht dat de Donald Duck het meest gelezen blad was onder studenten? Win. |
![]() |
||
Citaat:
Dat van die 'antropomorfe eend' vind ik wel tof ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.wetenschapsforum.nl/index...ic=53124&st=30 Maar het heeft ermee te maken dat kilo geen eenheid van gewicht is, maar van massa, dus je kunt er niet altijd van uitgaan dat een kilo van het een per definitie even zwaar is als een kilo van het ander.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Laatst was iemand Brief van de Week(!) met de 'anekdote' dat ze een keer een DD aan het lezen was en dat er toen een mier op klom. De repliek was: "Die mier wilde zeker Puindorp aanvallen, [naam]! Je weet wel, waar Tokkie Tor woont!"
Tokkie Tor is echt kut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Beste Donald,
Gisteren ging ik eten. Mijn moeder kookte toen spruitjes. Ik moest ze allemaal opeten. Dat vond ik heel jammer, want mijn vriendjes mochten lekker frietjes eten. Walfred (10) Wat erg voor je, Walfred! Spruitjes zijn heel gezond, maar ik snap best dat je af en toe iets anders wil eten. Als troost word jij de Brief van de Week en krijg jij een gratis Donald Duck-trui! Gefeliciteerd! Terwijl er altijd zoveel interessantere brieven in stonden :\ Onrechtvaardig vond ik het. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|