Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nooit begrepen wat er nu moeilijk is aan 't kofschip en het theedrinkgebeuren.
En ik vraag me ook af... toen ik 14 was, kende ik 1 dyslectisch persoon. Het broertje van een vriendin. Die kreeg extra extra extra lessen en dat ging prima. En nu? Het lijkt alsof de hele wereld dyslectisch is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet van ik tic-tac, ik tic-tacte of ik winny-de-poeh, ik winny-de-poehte, maar juist ik lach, ik lachte? Citaat:
![]() "Ik weet niet waarom vóór het onderwerp je geen t komt." "Waarschijnlijk omdat het onderwerp je is. Is enkel herhaling. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Drink jij thee? Jij drinkt thee. Hij drinkt altijd thee. Citaat:
Al spreek ik nu over België natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij kent de regels gewoon niet goed genoeg. ![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
/goodstory ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het het vak Nederlands betreft, dan is het logisch dat je puntenaftrek krijgt, maar bij vakken die niet lesgeven in spelling, zoals Aardrijkskunde en Geschiedenis, moet je geen puntenaftrek geven voor spellingsfouten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Die hele kwestie gaat over onderwerp + persoonsvorm. Maar goed, basta idd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het even aangestipt wordt, prima, maar punten aftrek? Het is toch geen Nederlandsproefwerk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je leert het wel zo. De keren dat ik dt-fouten maak, zijn op één hand te tellen en meestal te wijten aan het feit dat ik straalbezopen ben. En als ik erachter kom, dan schaam ik me kapot. Als er consequent op gelet wordt, dan hou je het ook bij.
En dan heb ik het niet over werkwoorden als updaten enzo, want dat weet ik ook niet. Updatete? Ofzoiets? Van die Engelse dingen zijn sowieso vaag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat leerzamer zou zijn, is er gewoon les in geven. Ik kan me bij Nederlands op de middelbare school na de brugklas geen enkele les meer herinneren waarin aandacht besteed werd aan d's en t's. Hoewel dat ook wel een beetje gênant zou zijn, maar goed, blijkbaar nodig.
|
|