Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
"The camera adds ten pounds."
"How many cameras are on you?"



Disclaimer: Stukje uit Friends. Niet als belediging bedoeld.

Waarschijnlijk is het ook nog eens dikke onzin dat je dikker lijkt op tv, maar ik zie mezelf nooit zo, alleen in de spiegel en dat is blijkbaar toch anders
Advertentie
Oud 25-06-2011, 17:26
Verwijderd
Mijn facebook staat op 'English Upside Down'. Nu voelt het alsof het forum ook een beetje ondersteboven staat.

Citaat:
Als Rationeel zijn vaatdoeken zo hoog neerlegt dat ik er niet bij kan.. betekent dat dan dat ik niet hoef schoon te maken?
Of dat je nieuwe vaatdoeken moet kopen. Of een keukentrapje.
Oud 25-06-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:

Waarschijnlijk is het ook nog eens dikke onzin dat je dikker lijkt op tv, maar ik zie mezelf nooit zo, alleen in de spiegel en dat is blijkbaar toch anders
Ik weet ook niet of het waar is..
Komt het misschien niet een beetje omdat je jezelf dan van een "afstand" bekijkt? Of opeens ziet hoe anderen jou zien? Want een spiegel is wel heel anders natuurlijk.
Oud 25-06-2011, 17:32
Verwijderd
Zo, ik heb heel erg schoongemaakt. Heel erg schoonmaken dat betekent bij mij 'ook dweilen'. ;x
Oud 25-06-2011, 17:34
Verwijderd
Mijn moeder heeft mijn kamer nog eens schoongemaakt. ik was er zelf te lui voormaar helaas moet ik hem deze week opruimen.
Oud 25-06-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook niet of het waar is..
Komt het misschien niet een beetje omdat je jezelf dan van een "afstand" bekijkt? Of opeens ziet hoe anderen jou zien? Want een spiegel is wel heel anders natuurlijk.
Ja dat bedoel ik ook.
Oud 25-06-2011, 17:48
Verwijderd
Ik weet nu watvoor stoba ik eet, tong, wil je nog steeds ruilen, dobermann?
Oud 25-06-2011, 17:49
Verwijderd
Ja ik ga ook eten! Gelukkig heb ik nog over van gisteren
Oud 25-06-2011, 17:51
Verwijderd
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Oud 25-06-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Het is ook verschrikkelijk. En absoluut onzinnig.
Oud 25-06-2011, 17:53
Verwijderd
Het heeft mij altijd vreselijk geleken, maar nu weet ik het niet hoor. Wil het wel een keer proberen, niet naakt natuurlijk, al heb ik niks te verbergen.
Oud 25-06-2011, 17:54
Verwijderd
Koeientong met de smaakpapillen er nog op.
Oud 25-06-2011, 17:54
Verwijderd
Je bent toch een neger! Dat kan toch nooit tegenvallen! ;x
Oud 25-06-2011, 17:56
Verwijderd
That's my point indeed, Stetenootje.
Oud 25-06-2011, 17:57
Verwijderd
Soija, ik ben je strop al aant knopen
Oud 25-06-2011, 17:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Ja. De eerste keer was in Finland (daar is in ieder appartementenblok wel een sauna). Baptism in fire. Sauna van 90 graden. Ik heb er niet zo veel mee. Daarna nog wel een paar keer gedaan, hoor. When in Rome...
Oud 25-06-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
ik vind het heerlijk. Heerlijk. Minimaal 4x per jaar
Oud 25-06-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Ja op een zwembad (met bikini aan) en op vakantie hadden wij eens in een vakantiehuisje een sauna dat was lekker warm.
Oud 25-06-2011, 18:00
Verwijderd
Haha, Michelangelo, geobsedeerd?
Oud 25-06-2011, 18:01
Verwijderd
Wij hadden wel een sauna in het hotel laatst, maar geen gebruik van gemaakt.
Oud 25-06-2011, 18:03
Verwijderd
Ennnn m'n concentratie was alweer op. Het wordt echt de uitdaging van de eeuw, acht uur per dag werken straks.
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Het is anders zweten dan zweten omdat je het 'gewoon' te warm hebt of omdat je sport, en juist omdat je naakt bent voelt het lekkerder. Je moet ook niet naar een ''hok'' gaan maar naar zo'n enorm centrum waar ze ook zwembaden hebben, en massages, en lekkere sapjes en dingen. Over het ''oeh, bloot'' ben je in overigens in drie minuten heen (nouja, ik tenminste, maar ik ben ook niet echt preuts of zo). Heel veel blote mensen bij elkaar is gewoonweg saai, dus niemand kijkt naar elkaar (en als je rondloopt kun je prima even een badjas aandoen). Ik vind het een van de fijnste dingen qua ontspanning. 100 graden en < 10% luchtvochtigheid, hmmmm.

Citaat:
ik vind het heerlijk. Heerlijk. Minimaal 4x per jaar
Oei, dan mag je me een goede tippen hier in de buurt, dit weer icm m'n matras doet me snakken.
Oud 25-06-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Haha, Michelangelo, geobsedeerd?
Fanatiek
Oud 25-06-2011, 18:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
100 Graden? Pff.
Oud 25-06-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ennnn m'n concentratie was alweer op. Het wordt echt de uitdaging van de eeuw, acht uur per dag werken straks. Het is anders zweten dan zweten omdat je het 'gewoon' te warm hebt of omdat je sport, en juist omdat je naakt bent voelt het lekkerder. Je moet ook niet naar een ''hok'' gaan maar naar zo'n enorm centrum waar ze ook zwembaden hebben, en massages, en lekkere sapjes en dingen. Over het ''oeh, bloot'' ben je in overigens in drie minuten heen (nouja, ik tenminste, maar ik ben ook niet echt preuts of zo). Heel veel blote mensen bij elkaar is gewoonweg saai, dus niemand kijkt naar elkaar (en als je rondloopt kun je prima even een badjas aandoen). Ik vind het een van de fijnste dingen qua ontspanning. 100 graden en < 10% luchtvochtigheid, hmmmm.

Oei, dan mag je me een goede tippen hier in de buurt, dit weer icm m'n matras doet me snakken.
En mannen en vrouwen zijn toch bijna altijd gescheiden? Dus dat ''oeh naakt'' is dan al heel wat minder een probleem lijkt me.
Oud 25-06-2011, 18:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sauna's zijn heerlijk die health spa complexen dan, inderdaad.
Oud 25-06-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
En mannen en vrouwen zijn toch bijna altijd gescheiden? Dus dat ''oeh naakt'' is dan al heel wat minder een probleem lijkt me.
Eh nee bijna nooit. Soms houden ze een mannen/vrouwendag maar dat is dan 1x per maand ofzo, voor de rest is het gewoon gemengd hoor.
Oud 25-06-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
100 Graden? Pff.
Het ligt heel erg aan de luchtvochtigheid hoe warm de gevoelstemperatuur is, + je moet het wel een beetje opbouwen in de loop van de dag.

Citaat:
En mannen en vrouwen zijn toch bijna altijd gescheiden? Dus dat ''oeh naakt'' is dan al heel wat minder een probleem lijkt me.
Ik ben nog nooit in een sauna geweest waar de seksen gescheiden waren. Lijkt me ook nergens voor nodig, de suggestie van naakt is veel sexyer en trekt veel meer de aandacht dan daadwerkelijk naakt. En mensen komen niet om te kijken. In een discotheek wordt bijvoorbeeld veeeeel meer naar me gekeken dan in een sauna.
Oud 25-06-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Eh nee bijna nooit.
Oh hmm dan ben ik verkeerd geinformeerd.

Iig, ik heb wel eens in zo'n tweepersoons sauna gezeten bij iemand thuis en vond het wel heerlijk ontspannend
Oud 25-06-2011, 18:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hm, ik hoop dat de cake ook nog een beetje lekker wordt. Misschien heb ik te veel honing gebruikt. Of te veel bakpoeder, ik heb echt geen idee hoe je dat moet doseren. Hoeveel bakpoeder heb je nodig per cake? Fizzle-fluffy fizzle naamzoek, jij weet dit.
Hoi!
Het is een theelepeltje bakpoeder per 200 gram bloem. Kusje!
Oud 25-06-2011, 18:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het ligt heel erg aan de luchtvochtigheid hoe warm de gevoelstemperatuur is, + je moet het wel een beetje opbouwen in de loop van de dag.
Hmm. Nou, die 90 graden heb ik ook maar vijf minuten volgehouden ofzo.
Oud 25-06-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Nou, die 90 graden heb ik ook maar vijf minuten volgehouden ofzo.
Oh. Ik zit zo twintig minuten in de honderd graden en dan ga ik er maar uit omdat weer even afkoelen beter schijnt te zijn, niet omdat ik er zo graag uit wil. Een hamam houd ik dan weer veel minder lang vol.
Oud 25-06-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Over het ''oeh, bloot'' ben je in overigens in drie minuten heen (nouja, ik tenminste, maar ik ben ook niet echt preuts of zo). Heel veel blote mensen bij elkaar is gewoonweg saai, dus niemand kijkt naar elkaar (en als je rondloopt kun je prima even een badjas aandoen).
Ik denk dat dat voor mij niet geldt, dat ik er na 3 minuten over heen ben. Niet zozeer omdat anderen naar me zouden kijken, maar gewoon voor mezelf. Maar goed, we've been through that.

Trouwens, die bewering dat 'men in een sauna helemaal niet naar elkaar kijkt' geloof ik helemaal niks van. Overal en altijd waar mensen komen kijkt men naar anderen en beoordeelt men elkaar. Ik geloof er niks van dat de sauna een andere dimensie is waarin dat ineens helemaal niet meer gebeurt.
Oud 25-06-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Het is een theelepeltje bakpoeder per 200 gram bloem. Kusje!
Hoi!
Ik heb er ongeveer het vijfdubbele ingedaan en nu smaakt mijn cake naar paracetamol. Kusje!
Oud 25-06-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, die bewering dat 'men in een sauna helemaal niet naar elkaar kijkt' geloof ik helemaal niks van. Overal en altijd waar mensen komen kijkt men naar anderen en beoordeelt men elkaar. Ik geloof er niks van dat de sauna een andere dimensie is waarin dat ineens helemaal niet meer gebeurt.
Nou dat lijkt mij ook wel. Maar Quis heeft wel gelijk dat je er met een heel andere intentie heengaat dan naar een club ofzo. En hetgeen van de suggestie van naakt of iedereen naakt ben ik het ook wel mee eens.

Al zou het voor een man moeilijk te verbergen zijn als er een hele mooie vrouw binnenkomt lijkt me
Oud 25-06-2011, 18:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik denk dat dat voor mij niet geldt, dat ik er na 3 minuten over heen ben. Niet zozeer omdat anderen naar me zouden kijken, maar gewoon voor mezelf. Maar goed, we've been through that.

Trouwens, die bewering dat 'men in een sauna helemaal niet naar elkaar kijkt' geloof ik helemaal niks van. Overal en altijd waar mensen komen kijkt men naar anderen en beoordeelt men elkaar. Ik geloof er niks van dat de sauna een andere dimensie is waarin dat ineens helemaal niet meer gebeurt.
Ik heb het zelf helemaal niet zo ervaren. Al had ik in de gemengde sauna's ook wel altijd een zwembroek aan hoor.
Oud 25-06-2011, 18:17
Verwijderd
Ik snap er echt de lol niet van. Ben één keer in een sauna geweest, maar ik houd helemaal niet van hitte. Had ook het gevoel dat ik niet meer normaal kon ademen. Dan zit je daar gezellig in je (halve) blootje te zitten.. Meh, niets voor mij. Dan "doe" ik liever iets.
Oud 25-06-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Ik heb er ongeveer het vijfdubbele ingedaan en nu smaakt mijn cake naar paracetamol. Kusje!
Op een pakje stata toch ook nhoeveel bakpoeder met?
Oud 25-06-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het zelf helemaal niet zo ervaren. Al had ik in de gemengde sauna's ook wel altijd een zwembroek aan hoor.
Nou, zeg dat maar niet tegen de hardcore Viva-saunagangers. Als je zwemkleding aanhebt dan ga je totaal voorbij aan de essentie van een saunabezoek!!!!1
Oud 25-06-2011, 18:20
Verwijderd
Overigens, naar de homosauna's in Amsterdam gaat men niet om niet te kijken hoor.
Oud 25-06-2011, 18:20
Verwijderd
Nou ja, over de hitte-ervaring kan ik geen mening hebben, omdat ik het immers nooit meegemaakt heb, maar ik kan me wel voorstellen dat het anders is dan een hete zomerdag, of hitte door inspanning, door de luchtvochtigheid.

Maar toch, ik kan erg slecht tegen de warmte, dus het lijkt me hoe dan ook geen prettige ervaring. Inderdaad het idee dat je geen lucht krijgt ofzo, brr.
Oud 25-06-2011, 18:21
Verwijderd
Ik spreek uiteraard niet uit ervaring.
Oud 25-06-2011, 18:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoi!
Ik heb er ongeveer het vijfdubbele ingedaan en nu smaakt mijn cake naar paracetamol. Kusje!
Ik moest heel hard lachen Bel me anders volgende keer even. Of ga bakken op een dag dat je ouders wél thuis zijn.
Oud 25-06-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Overigens, naar de homosauna's in Amsterdam gaat men niet om niet te kijken hoor.
Daar gaat men om te doen?
Oud 25-06-2011, 18:25
Verwijderd
Ik ben nog nooit bij een sauna geweest! Ik geloof wel eens twee minuten ergens in zo'n stoomhok (al kan ik me niet meer heugen wanneer en waar), want ik weet hoe het voelt ik trek die enorme hitte slecht, krijg er een beetje claustrofobisch gevoel bij op de een of andere manier. Maar zo'n centrum met ook zwembaden lijkt me wel gaaf op zich, want spartelen in water <3 helaas heb ik geen girlfriendzzz ;(
Oud 25-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat voor mij niet geldt, dat ik er na 3 minuten over heen ben. Niet zozeer omdat anderen naar me zouden kijken, maar gewoon voor mezelf. Maar goed, we've been through that.

Trouwens, die bewering dat 'men in een sauna helemaal niet naar elkaar kijkt' geloof ik helemaal niks van. Overal en altijd waar mensen komen kijkt men naar anderen en beoordeelt men elkaar. Ik geloof er niks van dat de sauna een andere dimensie is waarin dat ineens helemaal niet meer gebeurt.
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet meer gebeurt, maar mensen zijn over het algemeen echt wel met wat anders bezig dan het checken van jouw tieten. En als ze dan wel een keer je kant op kijken, wat dan nog. Het zijn vreemdelingen en ze zien naast jou 500 andere blote mensen. Ik snap heus wel dat je je er ongemakkelijk bij zou (kunnen) voelen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar mijn eigen ervaring is dat er inderdaad weinig wordt gekeken en als er wordt gekeken is dat niet op een vervelende/starende/geilende manier. Het /care-gehalte is erg hoog, zegmaar en het type ''geile puber'' of ''vies oud mannetje'' ben ik nog nooit tegengekomen.
Oud 25-06-2011, 18:28
Verwijderd
En al heb ik geen ervaring: wat Quis zegt over het naaktzijn klopt iig voor naturistencampings, en ik denk net zo goed voor sauna's. Het gehalte vieze oude mannetjes is niet hoger dan in zwemkledingoorden.
Oud 25-06-2011, 18:32
Verwijderd
what the hell, ze willen in landgraaf de OV in gaan voeren maar als je dan weer uit limburg wilt moet je hem gebruiken , maar reis je met de veolia trein moet je iets apparts hebben ook voor de bus naar duitsland. slecht systeem ik heb nu al geen zin meer om na 1juli uit limburg te gaan met de trein in de vakantie.
Oud 25-06-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat men om te doen?
Onder andere om er te plekke te neuken.
Oud 25-06-2011, 18:33
Verwijderd
Ik vind landgraaf ene lelijk woord, dus bij deze het verbod dat woord nog te gebruiken.
Oud 25-06-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind landgraaf ene lelijk woord, dus bij deze het verbod dat woord nog te gebruiken.
Landgraaf? Waarom Landgraaf? Ik vind Landgraaf helemaal geen lelijk woord.

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.