Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom ik in Wezep zit. Nou, eigenlijk is daar een hele simpele verklaring voor: Goedkoop. Ik betaal nu 237 incl voor 15m² en heb een eigen keuken. In Zwolle ben je daar minstens 100 euro meer voor kwijt per maand. De bus stopt recht voor mijn deur (en dan bedoel ik ook écht recht voor mijn deur), daarmee is het 9 minuten naar Ecodrome. Daar ga ik even onder het spoor en onder het viaduct door en ik ben gelijk bij gebouw X van Windesheim waar ik zijn moet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vind je het niet irritant om zover van de stad te zitten als je een avondje wilt stappen ofzo? Anyhow, het is nu bedtijd. Trusten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over drie kwartier moet ik op school zijn en het is ongeveer 25/30 minuten fietsen. Zou ik nu al gaan of nog even wachten? Want hier heb ik niet zoveel te doen, maar als ik al naar school ga dan word ik daar een beetje gek gemaakt door klasgenoten voor het SE, daar ben ik nogal gevoelig voor.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben net weer soort van flauwgevallen in de douche ![]() |
![]() |
||
Citaat: