Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2011, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Ah cool waar in Zwolle woonde je precies?

Ik woon op kamers in Wezep, mijn vriendin woont in Dalfsen (daar ben ik ongeveer net zoveel als op m'n kamer) en mijn ouderlijk huis is in Bavel. Op die fiets
Ah. Ik woonde in Assendorp, ongeveer achter de ABN tegenover het station, maar dan iets verder richting gracht. 5 minuutjes wandelen van de stad, in een oud herenhuis <3 Beste studentenhuis waar ik heb gewoond

Waarom in wezep op kamers?
Advertentie
Oud 28-06-2011, 02:00
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ah. Ik woonde in Assendorp, ongeveer achter de ABN tegenover het station, maar dan iets verder richting gracht. 5 minuutjes wandelen van de stad, in een oud herenhuis <3 Beste studentenhuis waar ik heb gewoond

Waarom in wezep op kamers?
Ah dat ken ik wel ja. Inderdaad vlakbij de stad.

Waarom ik in Wezep zit. Nou, eigenlijk is daar een hele simpele verklaring voor: Goedkoop.
Ik betaal nu 237 incl voor 15m² en heb een eigen keuken. In Zwolle ben je daar minstens 100 euro meer voor kwijt per maand. De bus stopt recht voor mijn deur (en dan bedoel ik ook écht recht voor mijn deur), daarmee is het 9 minuten naar Ecodrome. Daar ga ik even onder het spoor en onder het viaduct door en ik ben gelijk bij gebouw X van Windesheim waar ik zijn moet.
Oud 28-06-2011, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Ah dat ken ik wel ja. Inderdaad vlakbij de stad.

Waarom ik in Wezep zit. Nou, eigenlijk is daar een hele simpele verklaring voor: Goedkoop.
Ik betaal nu 237 incl voor 15m² en heb een eigen keuken. In Zwolle ben je daar minstens 100 euro meer voor kwijt per maand. De bus stopt recht voor mijn deur (en dan bedoel ik ook écht recht voor mijn deur), daarmee is het 9 minuten naar Ecodrome. Daar ga ik even onder het spoor en onder het viaduct door en ik ben gelijk bij gebouw X van Windesheim waar ik zijn moet.
Mja, dat is best prima. Ik huurde overigens voor 270 euro en had 22 m2 Ben overigens nog steeds vrij veel in Zwolle, nog steeds een beetje m'n 2e thuis.

Vind je het niet irritant om zover van de stad te zitten als je een avondje wilt stappen ofzo?

Anyhow, het is nu bedtijd. Trusten!
Oud 28-06-2011, 02:05
MiBe
MiBe is offline
Had je daar ook keuken bij? Want die zou ik dus echt niet kunnen missen
Nee vind ik niet vervelend hoor, dan blijf ik gewoon bij vrienden slapen.

Trusten
Oud 28-06-2011, 04:46
Verwijderd
Vroeg.
Oud 28-06-2011, 06:01
Verwijderd
Vanacht was het 21 graden. en nu is het al facking 25 graden. Wat ik gister zei van dat buiten slapen ga ik vandaag echt doen.
Oud 28-06-2011, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat is best prima. Ik huurde overigens voor 270 euro en had 22 m2 Ben overigens nog steeds vrij veel in Zwolle, nog steeds een beetje m'n 2e thuis.

Vind je het niet irritant om zover van de stad te zitten als je een avondje wilt stappen ofzo?

Anyhow, het is nu bedtijd. Trusten!
Vanaf waar hij woont kan je gewoon overwegen om te gaan fietsen. De afstand stad-Zwolle Zuid zal niet veel minder zijn.
Oud 28-06-2011, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Had je daar ook keuken bij? Want die zou ik dus echt niet kunnen missen
Nee vind ik niet vervelend hoor, dan blijf ik gewoon bij vrienden slapen.

Trusten
Sanne ís een gaarkeuken. Iedereen eet uit haar
Oud 28-06-2011, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Vanacht was het 21 graden. en nu is het al facking 25 graden. Wat ik gister zei van dat buiten slapen ga ik vandaag echt doen.
Je weet wat voor weer we vanavond krijgen?
Oud 28-06-2011, 07:03
Verwijderd
Spoiler

Ik heb me al gemeld en ben moe.
Oud 28-06-2011, 07:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Bleeh ik moet m'n boeken inleveren... net op / rond het midden van de dag
Oud 28-06-2011, 07:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Mogguh trouwens
Oud 28-06-2011, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Ik pas op 12 juli.
Oud 28-06-2011, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Dat is bij ons ook altijd. En ook met het rapport ophalen. Volgens mij doen ze het expres.
Oud 28-06-2011, 07:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dat is bij ons ook altijd. En ook met het rapport ophalen. Volgens mij doen ze het expres.
Ja.. en dan krijg ik niet eens meteen m'n rapport mee . Moet ik vrijdag ook nog terugkomen !
Oud 28-06-2011, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Ja.. en dan krijg ik niet eens meteen m'n rapport mee . Moet ik vrijdag ook nog terugkomen !
Ach ja, je hebt in ieder geval vrij Ik ben nog met mijn SE-week bezig..
Oud 28-06-2011, 08:09
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ach ja, je hebt in ieder geval vrij Ik ben nog met mijn SE-week bezig..
Ja ik heb ook een toetsweek gehad hoor ...
Oud 28-06-2011, 08:23
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen liefjes!

en gefeliciteerd absinthe en carn!
Oud 28-06-2011, 08:35
Verwijderd
*Gaap* Goedemorgen .

Ik weet niet wat ik moet aantrekken vandaag met storm op komst . Ik moet werken, en ik weet niet of ik moet fietsen en met de bus moet gaan. Wat een keuzes!
Oud 28-06-2011, 08:39
Verwijderd
Citaat:
*Gaap* Goedemorgen .

Ik weet niet wat ik moet aantrekken vandaag met storm op komst . Ik moet werken, en ik weet niet of ik moet fietsen en met de bus moet gaan. Wat een keuzes!
Waar moet je werken en tot hoe laat?
Oud 28-06-2011, 08:39
Verwijderd
Citaat:
goeeeeedemorgen liefjes!

en gefeliciteerd absinthe en carn!
huhu dankje.

.sann naamzoek, het was Major Lazer dat je later kutmuziek vond.

En omg, ik hoopte dat de rode kleur wat weggetrokken zou zijn, maar het lijkt alleen maar erger geworden
Oud 28-06-2011, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Waar moet je werken en tot hoe laat?
Callcenter Ik ben ingeroosterd tot kwart over 8, maar ik werk nauwelijks hele dagen, meestal kan ik eerder weg.
Oud 28-06-2011, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Callcenter Ik ben ingeroosterd tot kwart over 8, maar ik werk nauwelijks hele dagen, meestal kan ik eerder weg.
Als je binnen zit maakt het toch niet uit wat je aantrekt als er storm komt? Gewoon niet teveel, want het blijft warm En je kunt met de fiets gaan en dan als de storm écht heel erg is met de bus terug. Dan ga je de volgende keer gewoon met de bus heen en met de fiets terug. Als je je fiets in de tussentijd niet nodig hebt tenminste.
Oud 28-06-2011, 08:43
Verwijderd
ik heb hem eigenlijk wel nodig dat is het hele probleem.
Oud 28-06-2011, 08:45
Verwijderd
Je kunt ook gewoon voor de zekerheid met de bus gaan. En dan hopen dat ie blijft rijden, ook als het stormt.
Oud 28-06-2011, 08:45
Verwijderd
oh ja . Eigenlijk is dat juist wel een goed idee, want als ze stoppen met rijden voor de storm is dat wel bij ons bekend, en dan mag ik ook eerder weg .
Oud 28-06-2011, 08:46
Verwijderd
Citaat:
oh ja . Eigenlijk is dat juist wel een goed idee, want als ze stoppen met rijden voor de storm is dat wel bij ons bekend, en dan mag ik ook eerder weg .
Mooi Opgelost.
Oud 28-06-2011, 08:47
Verwijderd
Over drie kwartier moet ik op school zijn en het is ongeveer 25/30 minuten fietsen. Zou ik nu al gaan of nog even wachten? Want hier heb ik niet zoveel te doen, maar als ik al naar school ga dan word ik daar een beetje gek gemaakt door klasgenoten voor het SE, daar ben ik nogal gevoelig voor.
Oud 28-06-2011, 08:48
Verwijderd
Gewoon rustig thuis blijven. Als het 35 minuten nog is weggaan. Kun je rustig fietsen, en dan heb je op school niet zo veel last van gekmakende klasgenoten, want met een beetje geluk zit iedereen al in het lokaal.
Oud 28-06-2011, 08:51
Verwijderd
Ik denk dat ik dat maar doe Ik heb nu alleen niet echt iets te doen.

Nog vier dagen en dan heb ik zo goed als vakantie
Oud 28-06-2011, 08:56
Verwijderd
En dan ga ik je ook nog verlaten . Succes met je SE!
Oud 28-06-2011, 09:13
Verwijderd
Yes, de regen/onweer begint hier al
Oud 28-06-2011, 09:21
Carn
Carn is offline
ik heb zelfs mn regenpak maar meegenomen. Laat maar komen die handel.
Oud 28-06-2011, 09:28
Verwijderd
Ik hoop dat het hier wacht tot mijn zusje thuis is! Anders regent ze helemaal nat en dat is vet zieluuug.
Oud 28-06-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Je weet wat voor weer we vanavond krijgen?
Ja en daarom doe ik het niet.

VAKANTIE, net laatste pw gehad.

Ik denk dat ik volgend jaar degene die ik al het hele jaar leuk vind ga vragen. Als ik het durf.
Oud 28-06-2011, 10:17
Pierrot
Pierrot is offline
Hah, het is hier maar 24 graden. Ik maakte me druk om niets.
Oud 28-06-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Hah, het is hier maar 24 graden. Ik maakte me druk om niets.
Het is hier lekker koel op school.
Oud 28-06-2011, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik volgend jaar degene die ik al het hele jaar leuk vind ga vragen. Als ik het durf.
Waarom pas volgend jaar? Dan zie je hem/haar de hele vakantie niet.
Oud 28-06-2011, 10:27
Sherlock
Sherlock is offline
Moguh
Oud 28-06-2011, 10:34
Verwijderd
Wat kan een beha pijnlijk zijn...
Ik kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan dat ik gisteren zo lang in de zon heb gezeten.
Oud 28-06-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom pas volgend jaar? Dan zie je hem/haar de hele vakantie niet.
Vandaag was de laatste dag dat ik hem kon zien. Mischien zie ik hem volgende week nog met rapport ophalen.
Oud 28-06-2011, 10:43
Martiño
Martiño is offline
fuuuu, ik heb vanochtend keihard mn tenen gestoten tegen de bank, schreeuwde het echt uit van de pijn... Heb er al de hele dag last van, en zojuist werd ik enorm draaierig.
Oud 28-06-2011, 10:46
Verwijderd
Oei, ik hoor nu al gedonder in de lucht...
Oud 28-06-2011, 10:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
fuuuu, ik heb vanochtend keihard mn tenen gestoten tegen de bank, schreeuwde het echt uit van de pijn... Heb er al de hele dag last van, en zojuist werd ik enorm draaierig.
ai, dat kan intens vervelend zijn ja, vooral als het gekneusd is.
Oud 28-06-2011, 10:50
Verwijderd
Hier is het 35 graden, de zon schijnt en geen wolkje aan de lucht.
Verwijderd
Citaat:
Au

Ik ben net weer soort van flauwgevallen in de douche Als in; ik voelde het aankomen, dus ben op tijd gaan zitten en toen was ik dus even weg. Blugh.
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat klinkt alsof je maar even een collega moet vragen of ie een fotootje wil maken
Oud 28-06-2011, 10:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Au

Ik ben net weer soort van flauwgevallen in de douche Als in; ik voelde het aankomen, dus ben op tijd gaan zitten en toen was ik dus even weg. Blugh.
Hmm, dat begint behoorlijk als een zonnesteek te klinken mevrouwtje ik zou iig een ferme fles water meenemen straks.
Oud 28-06-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat begint behoorlijk als een zonnesteek te klinken mevrouwtje ik zou iig een ferme fles water meenemen straks.
Jep, ik drink water bij de vleet

Je gaat echt schrikken straks, vrees ik
Oud 28-06-2011, 10:54
Verwijderd
En ik kan vandaag maar beter een burka dragen Kan geen zon meer verdragen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten