Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enkel je moet der bbk niet zo hard mee gaan rijden... duh! |
![]() |
||
Citaat:
als je jezelf ergens op een afgesloten weg of op een circuit dood wilt rijden, alé, ik zal der niet wakker van liggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat al die figuren op een dag tegelijk tegen een boom/vrachtwagen o.i.d. klappen. ![]() ![]() Ik zal jullie eens een verslag geven van mijn fietstochtje gisteren. Ik reed op het fietspad naast de N314, Zutphen-Doetinchem. Eerst kwamen er 3 scooters op, 2 ervan zaten 2 personen op, 5 personen totaal dus. Die reden niet op het fietspad, nee, ze reden op de rijweg, met ongeveer 100km/h, want ze haalden zelfs auto's, vrachtwagens en bussen in, op een provinciale weg, ver buiten de bebouwde kom. Een minuut later kwam er nog een scooter langs met 100km/h die de auto's op de rijbaan inhaalde. Deze reed echter over het fietspad, wat hooguit 2 meter breed is. En waar ik rustig fietste, met ongeveer 20km/h. Hoe denk je dat het voelt, als iemand je met 100km/h opeens voorbij vliegt op een fietspad van 2m breed? (Overigens droegen ze allen geen helm.) Het was ook niet de eerste keer dat ik zulke dingen zag, aan die weg zit een grote scooter/motorhandel, waarvan ik zeker weet dat daar heel wat onzuivere, onwettige dingen gebeuren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van mij mag 'ie in een bocht met 90 onderuit gaan, over de straat vliegen, z'n kop eraf laten hakken door de vangrail, z'n benen eraf gerukt door de scooter, z'n huid van z'n lichaam gescheurd door het wegdek, en alle botten in z'n lichaam gebroken. Best een ![]() ![]() ![]() Weer zo'n levensgevaarlijke idioot minder, denk ik dan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne geloof me, me zippie gaat sneller van 50 naar 0 als 'n stevide auto |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de ander rijd 'n kleine 65 - 70 maar doet op de rollenbank geen steek hoger als toegestaan (snap 't ook niet, toch net getest) dus ik ben geen crimineel |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zie hoeveel minder mensen scooter gaan rijden en 3x raden welke groep afvalt.... idd. zeker 't grootste deel van de niet nadenkende scooterrijders |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe kan 'n scvooterrace op 'n kartbaan (= prive terrein) anders legaal zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed. Jochies van 16 willen stoer doen, en gaan ontverantwoode risico's nemen. Bekeuringen uitdelen is leuk, maar dar voorkom je geen doden mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk overigens inderdaad niet dat het bezitten van een opgevoerde scooter strafbaar is. Het bezitten van een werphengel is ook niet strafbaar, tenzij je ermee gaat vissen zonder vergunning. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
der zijn geen vergunningen met betrekking tot scooters |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Constructiesnelheid Scooters zou aangepast moeten worden DG | 51 | 24-05-2005 11:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Psychologie |
De maatschappij. Quiana | 4 | 19-09-2003 15:46 |