Of van een man die een statement wilde maken tegen chagrijnige vrouwen.
Zo van 'steek er nog maar tampon in!"
JA WANT VAN EEN TAMPON GAAT DAT CHAGRIJN VANZELF OVER
Ja, Rationeel is veel te voorbarig met zijn conclusie
kut, mn mentor belde ik ben niet over. Het wordt denk ik toch vmbo volgend jaar, want blijven zitten zie ik niet zitten. en het liefst wilde de mentor dat ik nu besliste wat ik ga doen. Ik heb 24 uur bdenk tijd.
05-07-2011, 13:16
Verwijderd
Blijf toch een jaartje zitten, als je nu vmbo gaat doen kost het je of 2 jaar om alsnog je havo te halen, of 4 jaar om via mbo op hbo terecht te komen.
kut, mn mentor belde ik ben niet over. Het wordt denk ik toch vmbo volgend jaar, want blijven zitten zie ik niet zitten. en het liefst wilde de mentor dat ik nu besliste wat ik ga doen. Ik heb 24 uur bdenk tijd.
Lol klinkt alsof je moet kiezen tussen het geld of een mensenleven.
Blijf toch een jaartje zitten, als je nu vmbo gaat doen kost het je of 2 jaar om alsnog je havo te halen, of 4 jaar om via mbo op hbo terecht te komen.
Welk niveau doe je nu dan? Als je geen zin hebt om een jaar te blijven en dáárom maar VMBO gaat doen, verklaar ik dit officieel tot je nieuwe dieptepunt