Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens vind ik een fiets stelen echt niet kunnen. Een aansteker/labello, tja, nouja, mag niet, maargoed nouja, maar een fiets stelen vind ik op geen enkele manier goed te praten.
|
Verwijderd
|
Oei even denken. Door rood licht fietsen. Eten en drinken meenemen naar de bioscoop. Aanstekers jatten van vrienden/mensen in de kroeg, niet bewust, maar als ik een sigaret aansteek stop ik automatisch de aansteker in mijn zak. Verder heb ik ontzettend veel pennen van mijn werk in huis, die daar eigenlijk niet horen. En rondom festivals/vakanties 'leen' ik wel eens van die hotelverpakkingen met shampoo enzo (van m'n werk dus), lekker klein
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Met enige regelmaat veel te hard rijden, wildplassen, openbare dronkenschap, roken buiten de rookzones.. beetje de standaard dingen.. Ik ben ZO rebels..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind eten in de bioscoop sowieso een slechte gewoonte. Het is plat en boers en al dat gekauw en geritsel met zakjes stoort de mensen die gewoon de film willen kijken zonder erbij te herkauwen. Maar gelukkig gaan de meeste mensen die per se popcorn naar binnen willen schuiven tijdens het kijken vooral naar kutfilms, dus valt het doorgaans wel mee met hoe vaak ik met ze in aanraking kom.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Films, televisie en muziek downloaden, voor zover dat illegaal is, door rood fietsen/lopen, fietsen op fietspaden aan de verkeerde kant van de weg, zwartrijden, soms zonder licht fietsen, openbare dronkenschap, dronken fietsen.
En ik heb weleens gestolen, maar die tijden liggen achter me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik overtreed wel eens regels, maar alleen wanneer ik vind dat het logisch is. Ik ga bijvoorbeeld niet midden in de nacht wachten voor een verkeerslicht als er toch niemand op de weg is, of mijn hand uitsteken. Tien keer zoveel betalen in een bioscoop doe ik ook niet; ik laad gewoon mijn tas vol met eten en drinken. Ik rijd geen auto dus daarmee overtreed ik sowieso geen regels. Openbaar dronkenschap gebeurt zelden, maar hoe kom je anders thuis?
![]() ![]() |
![]() |
|
In Engeland bij mijn moeder achterop de fiets zitten, in Duitsland naast mijn vriendje fietsen. Ja hallo, stomme kutregels in het buitenland. Ben overigens heel gaaf gepakt in Engeland, er kwam een politieauto naast ons rijden en die ging zo door die luidspreker op het dak roepen. 'IT'S NOT SAFE SO DON'T DO IT!"
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie brachten me wel op ideeën trouwens. Ik heb ook wel eens in een land waar dat verboden was achterop de fiets gezeten, gereden zonder licht, zonder handen gereden, openbare dronkenschap waarschijnlijk ook wel, al wordt dat tijdens carnaval gedoogd. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |