Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2011, 15:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind dat overigens niet grappig. Gevangenisstraf voor alle dieven.
Lol 'dief'
Oud 06-07-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik had er eerst 10 ofzo in mijn kamer maar ik mag er nog maar 1 van mijn ouders

Plaatsnaambordjes zijn ook best leuk
Iets in mij vindt dit niet echt goed, maar ik moet er zó hard om lachen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 15:59
Verwijderd
Illegaal downloaden, wildplassen, door rood fietsen, zonder licht fietsen, van de verkeerde kant door een eenrichtingsweg, geen richting aangeven, geen voorrang verlenen, etc. Overigens allemaal op de fiets, in de auto houd ik me altijd wel aan de verkeersregels, hoewel ik soms geen voorrang geef, omdat die ander te langzaam optrekt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Illegale software gebruiken voor mijn werk, oversteken bij rood licht (mits er niks aan komt), zwartrijden/in de "verkeerde" klasse zitten (sporadisch).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:19
Verwijderd
Oh ja, zonder licht fietsen ook. En ik heb ook wel eens eersteklas gereisd als het stampensvol was in de tweede klas.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:30
Verwijderd
Ik overtreed bijna geen regels.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In de trein eten mag toch wel?
Waarvoor hebben ze anders die treincatering?
't Mag ook wel. Het is alleen bijzonder asociaal om in een volle trein zo'n stinkende vette hap vreten je gezicht in te duwen
Oud 06-07-2011, 16:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohja, wildplassen doe ik ook
En roken buiten de rookzones op het station
Oud 06-07-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
't Mag ook wel. Het is alleen bijzonder asociaal om in een volle trein zo'n stinkende vette hap vreten je gezicht in te duwen
Waarom zeg je dat nu tegen mij?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 16:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom zeg je dat nu tegen mij?
oh, sorry, ik bedoelde het niet tegen jou. het was een reactie op eten in de trein in het algemeen
Oud 06-07-2011, 17:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Alleen maar illegaal downloaden, verder ben ik heel netjes.
Als ik het gedownloadde goed vind koop ik het alsnog, dus eigenlijk is het de schuld van de artiest als ik het niet koop.
Oud 06-07-2011, 17:26
Verwijderd
Oh ja, en ik wil nog wel eens offtopic posten!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 17:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Foei!
Oud 06-07-2011, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oei ik kom er net achter dat ik een wortel twv 16 cent heb gestolen hij had zich ergens verstopt onderin de kinderwagen en nu heb ik 'm niet afgerekend.
Jaja.... "Nee hoor agent, ik heb die spullen niet gestolen, mijn zoontje heeft ze in de kinderwagen gelegd toen ik niet keek!"
Oud 06-07-2011, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach, boeiend. Als ik honger heb heb ik honger!

Overigens vind ik een fiets stelen echt niet kunnen. Een aansteker/labello, tja, nouja, mag niet, maargoed nouja, maar een fiets stelen vind ik op geen enkele manier goed te praten.
Oud 06-07-2011, 17:48
Verwijderd
- Lopend en op de fiets zíe ik stoplichten geeneens meer.
- Zwart rijden met de bus, gewoon omdat het kan.
- Downloaden als een ketter. Lachen om losers die kopen en zich daardoor superieur voelen t.o.v. downloaders.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 17:48
Verwijderd
Oei even denken. Door rood licht fietsen. Eten en drinken meenemen naar de bioscoop. Aanstekers jatten van vrienden/mensen in de kroeg, niet bewust, maar als ik een sigaret aansteek stop ik automatisch de aansteker in mijn zak. Verder heb ik ontzettend veel pennen van mijn werk in huis, die daar eigenlijk niet horen. En rondom festivals/vakanties 'leen' ik wel eens van die hotelverpakkingen met shampoo enzo (van m'n werk dus), lekker klein Downloaden. Zonder licht fietsen, maar dat is maar zelden, eigenlijk alleen als ik er van uit ga dat ik voor het donker thuis ga zijn, maar het dan toch niet ben. Verder vind ik dat ik vaker voorrang heb dan ik eigenlijk heb. Dat is 't wel geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 18:15
Verwijderd
Sinds wanneer mag je geen eten en drinken meenemen naar de bios. Ik doe dat altijd eigenlijk en ik heb er nog nooit iets van gezien/gehoord dat het niet mag.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 18:38
Verwijderd
Pathe Den Haag mag iig niet, en er wordt op gecontroleerd.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Fouad Abdul, manager van de Rotterdamse bioscoop noemt de tassencontroles een noodzakelijk kwaad.
,,Om de veiligheid te garanderen houden we steekproefsgewijs tassencontroles in onze bioscopen.

,,In de eerste plaats controleren we op vuurwapens of verdovende middelen, maar we zijn en blijven een commercieel bedrijf, dus zelf meegebrachte consumpties worden per direct ingenomen.
Maar het is vervelend dat mevrouw die controle als storend heeft ervaren.’’
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Pathe Den Haag mag iig niet, en er wordt op gecontroleerd.
Ik zou het gewoon weigeren dat ze in m'n tas kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het gewoon weigeren dat ze in m'n tas kijken.
En dan zouden zij het gewoon weigeren dat jij de bioscoop ingaat.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
En dan zouden zij het gewoon weigeren dat jij de bioscoop ingaat.
Prima, dan ga ik wel ergens anders. Kom nou, ik betaal om naar de film te gaan. We leven niet in de SovjectUnie. Tassencontrole is een dwangmiddel dat de politie nog niets een standaard toekomt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Prima, dan ga ik wel ergens anders. Kom nou, ik betaal om naar de film te gaan. We leven niet in de SovjectUnie. Tassencontrole is een dwangmiddel dat de politie nog niets een standaard toekomt.
:') Soms heb je gewoon niets te willen. Je kan ook je tas laten staan, of je gaat niet naar de film. Kies maar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:59
Akhlys
Akhlys is offline
Met enige regelmaat veel te hard rijden, wildplassen, openbare dronkenschap, roken buiten de rookzones.. beetje de standaard dingen.. Ik ben ZO rebels..
Oud 06-07-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
:') Soms heb je gewoon niets te willen. Je kan ook je tas laten staan, of je gaat niet naar de film. Kies maar.
Tuurlijk heb je wel iets te willen, wat een nonuitspraak. Zoals ik al zei: dan ga ik liever niet, als iedereen dat doet lopen ze zoveel inkomsten mis dat het wel snel afgelopen zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 20:58
Verwijderd
Probleempje dat niemand dat doet.

En als ik ga, ga ik vaak spontaan; Dus MOET ik daar wel wat kopen. En elke keer stel ik me voor om het ergens anders te doen; Als ik voor elke slok cola 10 cent betaal.. Tjah?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 21:02
Verwijderd
Ik vind eten in de bioscoop sowieso een slechte gewoonte. Het is plat en boers en al dat gekauw en geritsel met zakjes stoort de mensen die gewoon de film willen kijken zonder erbij te herkauwen. Maar gelukkig gaan de meeste mensen die per se popcorn naar binnen willen schuiven tijdens het kijken vooral naar kutfilms, dus valt het doorgaans wel mee met hoe vaak ik met ze in aanraking kom.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 21:52
Verwijderd
Films, televisie en muziek downloaden, voor zover dat illegaal is, door rood fietsen/lopen, fietsen op fietspaden aan de verkeerde kant van de weg, zwartrijden, soms zonder licht fietsen, openbare dronkenschap, dronken fietsen.
En ik heb weleens gestolen, maar die tijden liggen achter me.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
in de auto houd ik me altijd wel aan de verkeersregels
je hebt drie jaar geen auto gereden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 06:22
Verwijderd
Ik rij vaak te hard.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 07:56
Verwijderd
in de winter als ik naar school ga mijn fietslampje vergeten aan te zetten. eten meenemen naar bioscopen, door rood rijden als er geen verkeer komt.spookrijden. ik steek bijna nooit mijn hand uit.

Laatst gewijzigd op 07-07-2011 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 10:02
Boogie
Boogie is offline
De snelheidslimiet op de vaderlandse autosnelweg.
Oud 07-07-2011, 11:30
Verwijderd
Ik overtreed wel eens regels, maar alleen wanneer ik vind dat het logisch is. Ik ga bijvoorbeeld niet midden in de nacht wachten voor een verkeerslicht als er toch niemand op de weg is, of mijn hand uitsteken. Tien keer zoveel betalen in een bioscoop doe ik ook niet; ik laad gewoon mijn tas vol met eten en drinken. Ik rijd geen auto dus daarmee overtreed ik sowieso geen regels. Openbaar dronkenschap gebeurt zelden, maar hoe kom je anders thuis? Drugs bij me hebben gebeurt ook heel zelden.. Hmm, volgens mij ben ik vrij braaf. Oh, en ik wil m'n fiets nog wel eens parkeren waar dat eigenlijk niet mag, maar verder.. Ik heb in ieder geval nooit dingen gejat of gesloopt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:04
Verwijderd
Gaaf, ik ben openbare dronkenschap vergeten
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:17
Lorelei
Lorelei is offline
Ik neem wel eens eten en drinken mee in de bioscoop maar nooit chips oid want ik kan het niet uitstaan als mensen chips (of andere lawaaiige dingen) in de bios eten. Hm. En ik rij vaak 10km te hard op de snelweg. dat was t volgens mij wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:24
Verwijderd
Als ik sjips meeneem, is het natuurlijk Pringles, overigens. Geen zakjes, want dat is aso idd.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:51
Missy
Missy is offline
Ik rijd regelmatig te hard (niet meer dan 10 a 15 kilometer). Ik rijd regelmatig door rood. Ook download ik af en toe. Volgens mij de standaard dingen.
Oud 07-07-2011, 18:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Iets downloaden wat je eigenlijk in de winkel moet kopen
Oud 07-07-2011, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Tofke
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 19:20
Verwijderd
Oja, en ik haal zelden een parkeerkaartje. Eigenlijk nooit, tenzij het terrein afgesloten is met een slagboom. Op die manier heb ik mezelf inmiddels meer dan 100 euro bespaard. kom maar op met die boete van 60 euro voor onbetaald parkeren
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 09:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In Engeland bij mijn moeder achterop de fiets zitten, in Duitsland naast mijn vriendje fietsen. Ja hallo, stomme kutregels in het buitenland. Ben overigens heel gaaf gepakt in Engeland, er kwam een politieauto naast ons rijden en die ging zo door die luidspreker op het dak roepen. 'IT'S NOT SAFE SO DON'T DO IT!"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 09:46
Verwijderd
Je mag niet bij iemand achter op de fiets?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 09:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, echt debiel
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 11:17
Martiño
Martiño is offline
Ik zou heel hard terugroepen "IT'S OKAY! I'M DUTCH!!"
Oud 09-07-2011, 11:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou heel hard terugroepen "IT'S OKAY! I'M DUTCH!!"
goeie
Oud 09-07-2011, 14:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jah Maar ik denk dat ze dat zo wel zagen, we hadden geen mountainbike, geen helmen op en mam heeft fietstassen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
In Engeland bij mijn moeder achterop de fiets zitten, in Duitsland naast mijn vriendje fietsen. Ja hallo, stomme kutregels in het buitenland. Ben overigens heel gaaf gepakt in Engeland, er kwam een politieauto naast ons rijden en die ging zo door die luidspreker op het dak roepen. 'IT'S NOT SAFE SO DON'T DO IT!"
Dag mag in een heleboel landen niet.

Jullie brachten me wel op ideeën trouwens. Ik heb ook wel eens in een land waar dat verboden was achterop de fiets gezeten, gereden zonder licht, zonder handen gereden, openbare dronkenschap waarschijnlijk ook wel, al wordt dat tijdens carnaval gedoogd. . En als kind brak ik een keer een enorme tak met bloemen van een kastanjeboom af, omdat ik dacht dat dat hetzelfde was als madeliefjes plukken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:27
Daboman
Daboman is offline
Ik rijd wel eens te hard. Tot aan 20 km/u te hard aan toe!
Oud 09-07-2011, 15:31
Thomas.
Thomas. is offline
Auteursrechten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten