Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tate Modern is zeker een aanrader en dan lekker langs de thames wandelen richting London Eye en dan de brug over naar Westminster/Big Ben. <3 Maar er zijn zoveel dingen dat ik na 7 keer nog steeds niet alles heb gedaan. Eigenlijk moet je ook wel naar de West End voor een theatershow, maar ik weet niet hoe lang je erheen gaat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder inderdaad maar even een selectie maken. We gaan van 2-6 augustus, en we zitten dus best wel midden in het centrum, dus we zijn niet heel veel extra tijd kwijt aan de metro enzo. We kunnen denk ik wel aardig wat doen! En LL heeft een nieuw fototoestel, dus ik denk dat we missschien nog een middagje of avond gaan besteden aan foto's maken van de stad, lijkt mij in ieder geval wel heel vet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk dat je er weer bent, Trimmie
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben nu wel echt moe, dus trusten!
||
Citaat:
Maar ik heb wel het idee dat er tegenwoordig op comedygebied wel wat betere dingen uit Amerika komen. Vooral op kabelzenders, maar toch. Sommigen van de series op comedy central vind ik ook wel te pruimen. Eigenlijk de meeste dingen zonder lachband/publiek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: