Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wordt ondanks dat de meeste mensen uit mijn buurt mij kennen nog steeds vanuit rijdende auto's nageroepen als homo ed (maar uitstappen durven die mietjes toch niet en het rechtstreeks in mijn gezicht roepen!) Maar ik blijf mijn leggings, jurkjes en skinny's gewoon dragen, wat er ook gebeurd. Ik sta voor 200% achter mijn kledingkeuze!
Binnenkort heb ik een soort herkeuring of oproep van het UWV ivm eventueel een traject (wat ik eigenlijk niet zie zitten), reken maar dat ik daar volledig als vrouw gekleed naartoe ga met opgestoken haar, grote oorringen, kleurige schoudertas, vrouwelijk ruikende deodorant, tuniekjurkje en uiteraard een zwarte of rode skinny aan. Zal die keuringarts van het UWV laten zien waar ik voor sta. Ja toch! Zo schiet mij maar lek!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een tweet van een minuut geleden bijvoorbeeld RT @naam: @ @naam ma ik hbe ook nog wel een pokemon voor jou ^^ #openingszin XD < En voor mij dan geile hoender? ^^ Halve dag geleden @naam dat kan wel, fackjoe, want ik heb n piemel en n kut dus ik kan dat ;d En dat zijn maar enkele voorbeelden.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Straks heb je iemand met een fetisj voor je ofzo. ![]() En ik denk dat ze wel redelijk wat 'extreme' figuren mee hebben gemaakt daar, hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
@ Reverend: Maar als Bieber dat kapsel niet had, HAD, dus niet eens heeft, dan had niemand het gay vinden, en dan kun je zeggen dat veel minder jongens het ook gehad hadden, dat is waar, maar ik vind het kapsel mooi dus als Bieber iets heel anders had dan had ik het alsnog gehad...
@Wout: Ik ken heeeeeeeel veel hetero's met oorbellen, binnen mijn vriendengroep hebben er ook heel veel 1 of 2 diamantjes in hun oor dus daar zal het niet aan liggen. @michelleevdw: Nee ik zie homo niet als scheldwoord, als ze alleen "homo" hadden gezegd had ik me er ook niks van aangetrokken, maar hun gingen er steeds verder op in en uiteindelijk zelfs mijn geaardheid bepalen, dat is iets anders dan dat iemand alleen maar "homo" tegen je zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar zo gaat dat nou eenmaal vrind. Als een verschrikkelijk gay persoon toevallig jouw stijl kapsel neemt is het onverantwoord om dat dan niet te veranderen. Nu is het gemiddelde gay persoon niet zo heel erg en kan je er meestal wel mee wegkomen, maar er bestaat geen verantwoording voor het rocken van een bieber-permanent.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke trend spot jij? Verwijderd | 110 | 05-04-2014 08:55 | |
Lifestyle |
Wat is je stijl?? Verwijderd | 34 | 20-04-2012 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Mensen noemen me gay Daanoow | 60 | 14-11-2011 15:31 | |
Lifestyle |
Wat is je grootste mode/ kleding ergernis? *oma* | 352 | 15-04-2011 13:48 | |
Lifestyle |
Welke kleding/ lifestyle vind jij echt onaantrekkelijk bij het andere geslacht? *oma* | 152 | 22-06-2009 09:50 | |
Lifestyle |
Het huidige straatbeeld Otis | 49 | 17-10-2006 11:16 |