Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2011, 16:36
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
En de rest die ik niet kende, die kan ik moeilijk uitschelden als ik ze niet ken...
Mensen uitschelden is sowieso zwak, maar dat je juist mensen die je niet kent niet uitscheld, uhm? Mensen die je juist wel kent scheld je dus wel uit, terwijl je dat beter niet zou kunnen doen. Die mensen ken je en betekenen wellicht wat voor je ( 'vrienden' ), beter koester je die, als ze het waard zijn.

Citaat:
Het gaat hen puur om m'n uiterlijk, eerst was het weleens 'homo' omdat ik een JB kapsel heb, maar sinds ik skinny's draag is het echt ineens veel erger.
Wellicht zien de personen die het tegen je hebben het dragen van skinny jeans door jouw wel als provocatie? Daar al eens over nagedacht? Desalniettemin keur ik die personen af, maar dat betekent niet dat jij zelf ook eventueel zou kunnen nagaan wat er bij jezelf misschien wel not-done is.

Datgene wat op Social Media zoals Twitter en Hyves gebeurt heb je overigens aan jezelf te danken. Als je wilt dat mensen je met rust laten, of als je wilt dat mensen niet teveel van je identiteit te weten komen, gebruik je ze niet. Het moet ondertussen al wel bekend zijn dat Social Media een erg makkelijk platform is geworden om mensen in een kwaad daglicht te zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2011, 17:12
Hakuna
Hakuna is offline
Ik wordt ondanks dat de meeste mensen uit mijn buurt mij kennen nog steeds vanuit rijdende auto's nageroepen als homo ed (maar uitstappen durven die mietjes toch niet en het rechtstreeks in mijn gezicht roepen!) Maar ik blijf mijn leggings, jurkjes en skinny's gewoon dragen, wat er ook gebeurd. Ik sta voor 200% achter mijn kledingkeuze!

Binnenkort heb ik een soort herkeuring of oproep van het UWV ivm eventueel een traject (wat ik eigenlijk niet zie zitten), reken maar dat ik daar volledig als vrouw gekleed naartoe ga met opgestoken haar, grote oorringen, kleurige schoudertas, vrouwelijk ruikende deodorant, tuniekjurkje en uiteraard een zwarte of rode skinny aan. Zal die keuringarts van het UWV laten zien waar ik voor sta. Ja toch!

Zo schiet mij maar lek!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Datgene wat op Social Media zoals Twitter en Hyves gebeurt heb je overigens aan jezelf te danken. Als je wilt dat mensen je met rust laten, of als je wilt dat mensen niet teveel van je identiteit te weten komen, gebruik je ze niet. Het moet ondertussen al wel bekend zijn dat Social Media een erg makkelijk platform is geworden om mensen in een kwaad daglicht te zetten.
Op basis van zijn foto's, Twitter, Hyves weet ik niet (kan ik niet zien omdat ik de mijne heb afgeschermd) zou ik hem al niet aannemen voor een baan. Wanneer ik nu zijn laatste tweets lees, gaat het alleen maar over kutten en lullen.

Een tweet van een minuut geleden bijvoorbeeld

RT @naam: @ @naam ma ik hbe ook nog wel een pokemon voor jou ^^ #openingszin XD < En voor mij dan geile hoender? ^^

Halve dag geleden

@naam dat kan wel, fackjoe, want ik heb n piemel en n kut dus ik kan dat ;d

En dat zijn maar enkele voorbeelden.. Bovendien, TS, is het niet heel erg slim om neer te zetten waar je op dat moment bent, mensen zouden je zo kunnen op zoeken als ze echt kwaad met je willen..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wordt ondanks dat de meeste mensen uit mijn buurt mij kennen nog steeds vanuit rijdende auto's nageroepen als homo ed (maar uitstappen durven die mietjes toch niet en het rechtstreeks in mijn gezicht roepen!) Maar ik blijf mijn leggings, jurkjes en skinny's gewoon dragen, wat er ook gebeurd. Ik sta voor 200% achter mijn kledingkeuze!

Binnenkort heb ik een soort herkeuring of oproep van het UWV ivm eventueel een traject (wat ik eigenlijk niet zie zitten), reken maar dat ik daar volledig als vrouw gekleed naartoe ga met opgestoken haar, grote oorringen, kleurige schoudertas, vrouwelijk ruikende deodorant, tuniekjurkje en uiteraard een zwarte of rode skinny aan. Zal die keuringarts van het UWV laten zien waar ik voor sta. Ja toch!

Zo schiet mij maar lek!!
Travestieten zijn altijd lekker!
Straks heb je iemand met een fetisj voor je ofzo. Mwuaha!
En ik denk dat ze wel redelijk wat 'extreme' figuren mee hebben gemaakt daar, hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:30
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Een tweet van een minuut geleden bijvoorbeeld

RT @naam: @ @naam ma ik hbe ook nog wel een pokemon voor jou ^^ #openingszin XD < En voor mij dan geile hoender? ^^

Halve dag geleden

@naam dat kan wel, fackjoe, want ik heb n piemel en n kut dus ik kan dat ;d
Hahahahahahahahhahahhahahhaha neem je die tweets serieus?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:33
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Op basis van zijn foto's, Twitter, Hyves weet ik niet (kan ik niet zien omdat ik de mijne heb afgeschermd) zou ik hem al niet aannemen voor een baan. Wanneer ik nu zijn laatste tweets lees, gaat het alleen maar over kutten en lullen.

(..)

En dat zijn maar enkele voorbeelden.. Bovendien, TS, is het niet heel erg slim om neer te zetten waar je op dat moment bent, mensen zouden je zo kunnen op zoeken als ze echt kwaad met je willen..
Dat bedoel ik ook als ik zeg dat dat de gevaren zijn van Social Media. Ik doelde ook meer op Social Media in het algemeen. Mensen geven steeds meer prijs van zichzelf, meer dan ze soms denken. Dat kan soms wat vervelende consequenties hebben, dat is je risico waar je al meer dan genoeg op bent gewezen als het goed is. Over de manier waarop de TS gebruik maakt van die Social Media geef ik geen oordeel over, ik heb er verder niets mee van doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:33
Prospect
Prospect is offline
@Wout Wat is er trouwens met mijn foto's?
En het gaat hier niet over solliciteren eh, jij met je baan...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:36
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
@Wout Wat is er trouwens met mijn foto's?
En het gaat hier niet over solliciteren eh, jij met je baan...
Hij doelt er meer op dat het niet verstandig is sommige dingen online te zetten/vertellen. Als jij nu een bijbaantje zou zoeken en een werkgever zou tijd over hebben om je even op te zoeken op het Internet, zou het best kunnen zijn dat hij jouw niet aanneemt vanwege datgene wat je allemaal doet op Social Media. Het wekt een beeld dat blijkbaar niet positief is en dat willen werkgevers niet.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:38
Prospect
Prospect is offline
@Kesa maar foto's staan daar helemaal los van ik heb geen andere foto's dan anderen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:40
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
@Kesa maar foto's staan daar helemaal los van ik heb geen andere foto's dan anderen
Daar kan ik verder niets over zeggen, ik weet niet wat jij allemaal wel/niet online hebt staan . Ik wilde alleen even het principe overbrengen .
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 22:30
Daantjer
Daantjer is offline
@Stonaldinho Het is je gedrag in het algemeen dat reacties uitlokt.
En waar komt je homofobie vandaan?
Oud 18-07-2011, 16:17
Prospect
Prospect is offline
Ik ben niet homofobisch, als ik homoseksueel was zou ik dat accepteren...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 19:00
honkballertje
honkballertje is offline
Misschien moet je er dan niet zo verschrikkelijk tegen verzetten als iemand een keer homo tegen je zegt. Dan geef je ze alleen maar een reden om dat te blijven doen (want je voelt je aangevallen)
Oud 18-07-2011, 20:06
Verwijderd
Skinny jeans zien er niet uit. Bij mannen én vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 20:08
Daantjer
Daantjer is offline
Ik zou willen dat ik ze nog aan kan, te veel aangekomen.
Ik vind overigens dat het bij je moet passen, vind het bij meisjes altijd wel een plus als ze skinny jeans dragen. Als jongens het dragen moet het wel bij hen passen.
Oud 18-07-2011, 22:14
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Misschien moet je er dan niet zo verschrikkelijk tegen verzetten als iemand een keer homo tegen je zegt. Dan geef je ze alleen maar een reden om dat te blijven doen (want je voelt je aangevallen)
Het is niet een keer en niet één iemand, maar een hele groep...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Vind je het gek met die facebookreacties
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 00:13
Prospect
Prospect is offline
ik zit nooit op facebook
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 09:47
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Zijn er dan niet andere dingen die jij in hun ogen misschien verkeerd doet of hebt gedaan; want ik kan bijna niet geloven dat ze je alleen maar uitschelden om je skinny jeans...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:50
Prospect
Prospect is offline
Justin Bieber kapsel, verder niets...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 18:14
Verwijderd
Daar noem je ook wel weer iets.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:24
Verwijderd
En wat dacht je van die oorbel ?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:34
Verwijderd
Kunnen we het bij skinny's houden?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 20:51
michelleevdw
michelleevdw is offline
Skinny jeans zijn leuk, ook bij jongens.

Zie je homo als een scheldwoord dan? Ik niet namelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 21:22
Prospect
Prospect is offline
@ Reverend: Maar als Bieber dat kapsel niet had, HAD, dus niet eens heeft, dan had niemand het gay vinden, en dan kun je zeggen dat veel minder jongens het ook gehad hadden, dat is waar, maar ik vind het kapsel mooi dus als Bieber iets heel anders had dan had ik het alsnog gehad...

@Wout: Ik ken heeeeeeeel veel hetero's met oorbellen, binnen mijn vriendengroep hebben er ook heel veel 1 of 2 diamantjes in hun oor dus daar zal het niet aan liggen.

@michelleevdw: Nee ik zie homo niet als scheldwoord, als ze alleen "homo" hadden gezegd had ik me er ook niks van aangetrokken, maar hun gingen er steeds verder op in en uiteindelijk zelfs mijn geaardheid bepalen, dat is iets anders dan dat iemand alleen maar "homo" tegen je zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 00:29
Verwijderd
Ja maar zo gaat dat nou eenmaal vrind. Als een verschrikkelijk gay persoon toevallig jouw stijl kapsel neemt is het onverantwoord om dat dan niet te veranderen. Nu is het gemiddelde gay persoon niet zo heel erg en kan je er meestal wel mee wegkomen, maar er bestaat geen verantwoording voor het rocken van een bieber-permanent.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 01:27
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ja maar zo gaat dat nou eenmaal vrind. Als een verschrikkelijk gay persoon toevallig jouw stijl kapsel neemt is het onverantwoord om dat dan niet te veranderen. Nu is het gemiddelde gay persoon niet zo heel erg en kan je er meestal wel mee wegkomen, maar er bestaat geen verantwoording voor het rocken van een bieber-permanent.
Een bieber, do you need to say more...
Oud 24-07-2011, 18:03
muchachomalo
muchachomalo is offline
ik draag ook ALTIJD skinny's

;D

gwn nix aantrekken van die lui
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:33
django023
django023 is offline
Citaat:
Het kan mij geen fuck schelen of een jongen skinny jeans of niet dragen, als ze zich er prettig in voelen /care
Reageren

Regels voor berichten