Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 23:49
Rationeel
Rationeel is offline
wow, tering, dat is groot. ligt dat aan chrome, of was ik gewoon nog nooit zo ver ingezoomd met ie9?
Advertentie
Oud 13-07-2011, 23:50
Pierrot
Pierrot is offline
Dat was nergens voor nodig.
Oud 13-07-2011, 23:51
Rationeel
Rationeel is offline
dit ook niet
Oud 13-07-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
nu wil ik gaan slapen maar kan ik niet gaan slapen, want dobbie heeft een bloedhekel aan mij
Nja je deed me even denken aan het soort mens die bijna trots zijn op verkeersovertredingen en dan met name snelheidsbekeuringen
Oud 13-07-2011, 23:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nja je deed me even denken aan het soort mens die bijna trots zijn op verkeersovertredingen en dan met name snelheidsbekeuringen
ik ben er niet trots op,en ik word er ook niet blij van, maar ik krijg ze regelmatig ja.

noem het een verslaving, noem het idioot, maar ik kan er niets aan doen

maar nu ga ik slapen, jongens en meisjes, ik ben al moe genoeg en ik heb morgenochtend nog wat verkeersboetes te verzamelen!
Oud 13-07-2011, 23:57
Verwijderd
Gelul dat je er niets aan kunt doen, fatalistische idioot die je bent
Oud 13-07-2011, 23:57
Rationeel
Rationeel is offline
en ik vind het gewoon een kutactie om op 2 plekken te staan controlen binnen een recht baanvak van nog geen 10 km. valt dat niet binnen de 'double jeopardy'-regel of zo? quis naamzoek
Oud 13-07-2011, 23:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Gelul dat je er niets aan kunt doen, fatalistische idioot die je bent
een van mijn hobby's is om bmw's en range rovers etc. in te halen met mijn oude barrel
Oud 13-07-2011, 23:59
Rationeel
Rationeel is offline
nu ga ik echt slapen hoor! no hard feelings dobbie, maar na jouw uitspraken ga ik ook niet meer sexy over je dromen vannacht
Oud 14-07-2011, 00:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, een vriend van me woont in Hollandscheveld. Jawel, Hollandsche-fucking-veld
Oud 14-07-2011, 00:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dobbie?

Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
´navond.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dobby is a free elf <3

Heuj Trimm!
Oud 14-07-2011, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
EUJ!

Mens0n, ai want edvais.

M'n moeder wordt zondag 50 en ik wil iets leuks voor 'r doen, maar ik heb vrijwel geen budget.
Ik wil iig zo'n standaard sarah-speculaaspop kopen en 's nachts de heleboel vol hangen met slingers en ballonnen (met 39 erop, want dat wordt m'n moeder elk jaar ), maar ik wil iets speciaals voor 'r. Ze heeft een zwaar jaar achter de rug...
tips/ideeën?
Oud 14-07-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
een van mijn hobby's is om bmw's en range rovers etc. in te halen met mijn oude barrel
Compensatiedrang
Citaat:
nu ga ik echt slapen hoor! no hard feelings dobbie, maar na jouw uitspraken ga ik ook niet meer sexy over je dromen vannacht
Gelukkig heb ik een heel lief vriendinnetje die waarschijnlijk graag die taak van je overneemt
Oud 14-07-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:
EUJ!

Mens0n, ai want edvais.

M'n moeder wordt zondag 50 en ik wil iets leuks voor 'r doen, maar ik heb vrijwel geen budget.
Ik wil iig zo'n standaard sarah-speculaaspop kopen en 's nachts de heleboel vol hangen met slingers en ballonnen (met 39 erop, want dat wordt m'n moeder elk jaar ), maar ik wil iets speciaals voor 'r. Ze heeft een zwaar jaar achter de rug...
tips/ideeën?
Anders stel je voor dat je één dag haar persoonlijke butler oid wordt? kost niks en je kan haar verwennen to the bone! Misschien kan je dan als grapje zo'n belletje erbij geven.
Oud 14-07-2011, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
EUJ!

Mens0n, ai want edvais.

tips/ideeën?
Definieer vrijwel geen budget. Anders kun je haar toch ook een zelfgemaakte bon voor een uitje voor 2 maken ofzo? Dan kunnen jullie iets leuks doen (sauna, massage, verzin iets) als je wel geld hebt. idee?
Oud 14-07-2011, 00:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh nee, dat kan ze niet! Ookal zeg je dat ze moet gaan zitten en dat alles wel lukt enzo, gaat ze toch nog helpen en zelf alles doen. Ik kan haar ook niet meenemen om ergens te gaan lunchen ofzo, want ze wil mij nooit laten betalen. Heel lief, maar ik wil ook wel eens wat voor 'r doen.
Mss zelf een soort van high-tea voorbereiden ofzo? Maar dan moet ik wel fakking veel maken, want al de tantes komen ook... hmmm.

Ik zat ook al te denken aan zo'n spa arrangement dinges, maar ze 'mot geen gefrunnik aan d'r lijf'. Mss toch maar proberen?

Weer een fles sterke drank en/of parfum is zo afgezaagd, dus dat valt af.
Oud 14-07-2011, 00:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maak een ontbijt op bed
Oud 14-07-2011, 00:15
Verwijderd
Ja en dat gaat wel in de papieren lopen als er veel mensen komen...En idd, wat is geen budget??
Oud 14-07-2011, 00:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dobby is a free elf <3

Heuj Trimm!
Dobbie is ....

Spoiler

Citaat:
EUJ!

Mens0n, ai want edvais.

tips/ideeën?
Zonder budget? Hmm. Voor haar koken.
Oud 14-07-2011, 00:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dobbie is ....

Spoiler
BUZZKILL
Oud 14-07-2011, 00:17
Carn
Carn is offline
hehe, Google+.

Oud 14-07-2011, 00:19
Verwijderd
Dobbie is helemaal niet dood
Oud 14-07-2011, 00:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hehe, Google+.

[afbeelding]

Citaat:
Dobbie is helemaal niet dood
Michael Jackson ook niet. /denial
Oud 14-07-2011, 00:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja en dat gaat wel in de papieren lopen als er veel mensen komen...En idd, wat is geen budget??
Nou, laten we zeggen dat mijn inkomsten- mijn vaste lasten < 0

Als ik veel geld had zou ik een weekendje weg voor haar willen boeken (in Belgie, Duitsland of Zwitserland) zodat ze met m'n vader naar André Rieu kan, maar dat gaat helaas niet.

Morgen maar even checken of m´n zus al ideeèn/plannen heeft.
Oud 14-07-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Michael Jackson ook niet. /denial
MJ is wél deaud. Maar Dobbie niet
Oud 14-07-2011, 00:25
Pierrot
Pierrot is offline
Ik lag rustig in bed toen er opeens een zak met zooi uit de kast viel. Het spookt hier.
Oud 14-07-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
hehe, Google+.

[afbeelding]
Godnakende, doet me denken aan toen Pip en ik naar een altotent in Delft gingen waar we uiteindelijk met z'n tweetjes aan de bar stonden in een geheel leeg etablissement
Oud 14-07-2011, 00:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
MJ is wél deaud. Maar Dobbie niet
NIET
Citaat:
Ik lag rustig in bed toen er opeens een zak met zooi uit de kast viel. Het spookt hier.
Scary
Citaat:
Godnakende, doet me denken aan toen Pip en ik naar een altotent in Delft gingen waar we uiteindelijk met z'n tweetjes aan de bar stonden in een geheel leeg etablissement
De koornbeurs?
Oud 14-07-2011, 00:28
Pierrot
Pierrot is offline
Oh, Phoebe, ik vind nog overal gewone coco pops.
Oud 14-07-2011, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat had ik pasgeleden ook nog. In de Brothers Of Beer is nooit iemand, maar ze hebben wel metal en bier.

edit:
lol, de koornbeurs is best wel erg ja.
Oud 14-07-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
De koornbeurs?
Yeah, hoor ik net op MSN
Oud 14-07-2011, 00:29
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb in de AH, Dirk en Vomar gekeken.
Oud 14-07-2011, 00:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, Phoebe, ik vind nog overal gewone coco pops.
Ik hoop het!
Citaat:
Yeah, hoor ik net op MSN
vrijdagavond is leuk
Citaat:
Ik heb in de AH, Dirk en Vomar gekeken.
Ik hoop het !!!
Oud 14-07-2011, 00:34
Pierrot
Pierrot is offline
'Gewone coco pops', hah.
Oud 14-07-2011, 00:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
'Gewone coco pops', hah.
deze vorm is echt kut om te eten je kan niet een grote hap melk met een klein beetje pops nemen (om de balans te herstellen, jwz), want dan komen er 3 op en is je lepel vol
Oud 14-07-2011, 00:36
Verwijderd
Ik deed altijd Nesquick door de melk in combinatie met Choco Pops, voor net even die extra choco-punch
Oud 14-07-2011, 00:36
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
EUJ!

Mens0n, ai want edvais.

tips/ideeën?
Bij de ANWB winkels hebben ze tegenwoordig van die Bongo-bonnen, met elk een verschillend thema, van high tea tot bungeejumpen, dus in elk budget wel wat te vinden. Je krijgt er dan een boekje bij met waar je hem kan inleveren en dan kan je moeder niet zeggen dat zij moet betalen want je hebt al betaald.
Maar het ligt wel een beetje aan hoe wat je onder 'geen budget' verstaat.
Oud 14-07-2011, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik deed altijd Nesquick door de melk in combinatie met Choco Pops, voor net even die extra choco-punch
Chocolademelkfail.
Oud 14-07-2011, 00:40
Pierrot
Pierrot is offline
Ik vreet meestal alle pops op terwijl ik zo min mogelijk melk verbruik, en gooi dan in dezelfde melk nog een lading.
Verwijderd
Godsamme, sein en wisselstoring 2,5 uur geleden ging ik weg uit Zwolle en nu ben ik thuis En 3 keer raden wie er morgen vroege dienst mag draaien. Nu ga ik lekker schijtchagrijnig in bed liggen en de wereld vervloeken.
Carn
Carn is offline
epic

Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vreet meestal alle pops op terwijl ik zo min mogelijk melk verbruik, en gooi dan in dezelfde melk nog een lading.
Oh, ik heb altijd wel een goede balans! Alleen met deze ondingen niet.
Oud 14-07-2011, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij de ANWB winkels hebben ze tegenwoordig van die Bongo-bonnen, met elk een verschillend thema, van high tea tot bungeejumpen, dus in elk budget wel wat te vinden. Je krijgt er dan een boekje bij met waar je hem kan inleveren en dan kan je moeder niet zeggen dat zij moet betalen want je hebt al betaald.
Maar het ligt wel een beetje aan hoe wat je onder 'geen budget' verstaat.
Ok, thanks voor de tip. Ik ga wel kijken of er wat leuks bij zit.
Oud 14-07-2011, 00:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Godsamme, sein en wisselstoring 2,5 uur geleden ging ik weg uit Zwolle en nu ben ik thuis En 3 keer raden wie er morgen vroege dienst mag draaien. Nu ga ik lekker schijtchagrijnig in bed liggen en de wereld vervloeken.
Slaap lekker sann, en werkze morgen!

Was jij vanmorgen niet sann zonder punt?
Oud 14-07-2011, 00:42
Pierrot
Pierrot is offline
Godverdomme, typen op je telefoon, waarbij de helft van de zin buiten beeld verdwijnt, is echt achterlijk.
Verwijderd
Citaat:
Slaap lekker sann, en werkze morgen!

Was jij vanmorgen niet sann zonder punt?
Ik ben eerst nog boos aan het roken

Juh ik heb twee accounts tegenwoordig
Verwijderd
Verder was het overigens een dikke prima dag
Verwijderd
ja de koornbeurs er werd verbouwd in de underground dus die was dicht. in de triangelruimte was een een 'summerparty' oid, maar er was dus geen hond en de muziek was kut. Misschien leuker om weer eens een undergroundje te pakken na de zomer. Ga je dan ook mee Daaf? (blijft grappig )
kan je weer lekker de hele avond spenderen om muurbloempjes op de dansvloer te krijgen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten