Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens, het kan zijn dat je gewoon een 'kinderlijke' relatie hebt en dat je dus wel al aan de twee jaar zit, maar als persoon nog niet toe bent aan seks. Je noemt het dan wel een relatie maar in principe was je nog wat jong ervoor. Dus ik kan me voorstellen dat je in zo'n relatie terechtkomt en het leuk blijft hebben maar gewoon een jonge 16-jarige bent.
|
Ja, maar dan is er toch stiekem ook iets mis? Als je na twee jaar relatie met z'n tweeën niet genoeg gegroeid bent dat je daadwerkelijk intimiteit met elkaar hebt?
Ik bedoel gewoon dat meisjes van 16, wanneer je kijkt naar hormonen, lichamelijke ontwikkeling, geestelijke ontwikkeling, nieuwsgierigheid, etc, echt wel seks "willen". Het is vast niet zo overheersend dat ze een random kerel van de straat zouden pikken omdat ze perse geneukt willen worden, maar wanneer ze in een relatie zitten (en bovenstaande is gecombineerd met verliefd zijn/gevoelens voor iemand hebben) is het zeer normaal dat ze -uiteindelijk- wel seks willen, hoor. Het is vrij vreemd als ze dat niet willen.
Daarom zeg ik: Er moet wel iets raars aan de hand zijn. En jouw optie hoort daar wat mij betreft bij. Vooral na twee jaar. Kijk, als ze nou net een week iets hadden dan zou ik heel goed begrijpen dat ze niet meteen met hem het bed in duikt als ze maagd is (en ook als ze niet maagd is, trouwens), maar dit vind ik gewoon apart.