![]() |
||
Citaat:
Alhoewel ik twee jaar lang een relatie hebben, sinds je 19e, en dan geen seks hebben gehad ook niet zo snel zou verwachten. Op je 13 oid zou het dan weer wel kunnen, vind ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap gewoon niet hoe het mogelijk is (voor hem en voor haar) om nooit zo opgewonden te worden dat je aan elkaar gaat zitten en dat het dan nooit "verder" gaat. |
![]() |
|
Ik weet niet of het vertikken is, maar ik denk dat als ik daarop doorgaat dat deze discussie dan gaat over hoe gezond de relatie Balpen is. Maar ik wilde meer zeggen dat het tussen maagden wat langer kan (zal?) dan wanneer dat niet het geval is. En dan doel ik niet op twee jaar, maar meer op niet dezelfde week maar eerder na een paar maanden oid. Geen ervaring mee.
![]() Maar ik geloof dat we zo een beetje afwijken van de vraag van de TS. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou 2 jaar zonder seks ook niet fijn vinden. Je mist dan toch een gigantisch deel intimiteit, samenzijn en samen genieten. Het is jezelf helemaal aan de ander overgeven (in mijn ogen) als dat na 2 jaar nog niet is gebeurd wil ik geen relatie met die persoon. Als het na 2 jaar nog niet zo goed is dat je jezelf kunt geven is het mis (naar mijn maatstaven). Ik heb het trouwens niet over de relatie van Balpen, maar hoe ik het zie en zou zien als het mijn relatie is. OT: Ja, dat is heel normaal, en in mijn ogen zelfs gezond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind seks ook leuker dan geen seks. Al hoef je je echt geen zorgen te maken over hoe oud je bent, doe wat je wilt maar doe het niet omdat het moet van jezelf of omdat het raar is.
Ook ik zou niet twee jaar in een relatie zonder seks kunnen ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
dus als zijn vriendin er niet prettig bij voelt dan moet hij er maar alsnog meer achteraangaan? sorry maar wtf? in een relatie dan hoor je coöperatief te leven dus samen dus dan moet je je over beslissingen zoals deze gezamelijk mee eens zijn ik vind jou reactie echt nergens op slaan sorry hoor maar als dat meisje zich er nog niet klaar voor voelt dan is dat toch haar keus en dat hoor je als vriendje te accepteren. de manier waarop je het zegt irriteert me al mateloos ![]() off topic: lieve kat als foto ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die denken daar helemaal niet aan. ![]() on topic: liefde is niet iets leeftijdsgebonden ik heb een vriend van 28 die nog maagd is? zowat? heeft een huis een vrouw en verdiend een heleboel geld liefde kan altijd nog komen daar is niks mis mee maagdelijkheid is iets wat jij kwijtraakt op het moment dat jij en je partner dat willen en of dat op je 16de of 50ste is dat maakt niet uit.
||
![]() |
Citaat:
Al duurt het nog een jaar..maakt me niet uit..=). Ze maakt me gelukkig! ![]() Seks is niet alles in een relatie.. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien toch is handig om is te bespreken, bedoel je hoeft idd niet stiekem snachts in een keer je jodokus erin te steken en zeggen van haha ik heb je! Maar vragen wat haar gedachtes er precies over zijn, ik bedoel je bent nu toch samen en gelukkig... ? Waarom zou je dan wachten of wacht zij op een betere leukere vriend ofzo ? nu of 25 jaar oud, dan kun je blijven wachten
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze moet het ook vooral niet doen als ze het niet wil, hoor. Absoluut nooit dingen tegen je zin gaan doen. Maar het feit dat ze het niet wil, zelfs na twee jaar nog niet, dát vind ik vreemd. Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zestien is echt niet belachelijk jong en als je al zo lang een relatie hebt wil je die intimiteit toch? Dat ze dat nog niet wil.. ja, ik kan het echt niet begrijpen, hoor.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is opzich wel vreemd,daar heb je zeker gelijk in, maar ze zal er vast wel een reden voor hebben waarom ze het nog niet wil, en tja die reden weten we natuurlijk niet. En je hebt gélijk dat je op een gegeven moment toch verlangt naar intimiteit maar zij kennelijk niet ofzo?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet dat in de forumregels staat dat je elkaars mening moet accepteren... Maar in dit geval vindt ik dat wel heel erg moeilijk!
|
Ik ben vroeger ook 16 geweest en op die leeftijd gieren de hormonen door je lichaam. Ja, dan wil je gewoon gepaald worden, zeker als je al een vriend hebt. Als je geen vriend hebt is het anders, dan wil je alsnog gepaald worden, maar wil je nog even wachten op de juiste persoon (en kan het dus zijn dat je al 20+ bent als je gepaald word). Ik ben met Schrödinger. Er klopt iets niet als je op je 16de niet gepaald wil worden.
Ik vind het gek dat iedereen doet alsof het heel normaal is op die leeftijd helemaal geen enkel verlangen te hebben naar seks. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verlangen hebben naar seks =/= gepaald willen worden. Tuurlijk heb je seksuele gevoelens als je geen a-seksueel bent tenminste, maar het kan best dat je neukseks op die leeftijd gewoon nog te eng/groot/spannend vind, ik in ieder geval wel, en een hoop mensen met mij denk ik. Daar is echt niet allemaal wat mis mee. Erg raar dat je dat denkt hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
het lijkt mij dat iedere jongen/meisje van 16 wel behoefte heeft naar seks... ik ben het er niet mee eens dat elk meisje van 16 zich wilt laten palen maar elk meisje heeft als het goed is wel een bepaald behoefte naar seks, de ene is daar iets makkelijker in en wilt wel gelijk verder en de andere laat het liever bij strelen en vingeren totdat diegene er wel klaar voor is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat gevoel wel waar Syori en jij naar verwijzen (het duurde niet voor niets minder dan 3 weken voor ik met mijn eerste (maagdelijke) grote liefde de stap naar echte seks had gemaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht dat jij meer bedoelde dat er iets mis met je is als je op je 16e uberhaupt nog niet gepaald wil worden, dat leek me nogal een absurde mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |