Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2011, 11:37
vrager = $
vrager = $ is offline
dag iedereen

is het normaal dat ik nog altijd geen lief eb.
ik ben te slote al 16 jaar en ben nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 11:54
Verwijderd
Gozer ik ben al 17 en ben nog maagd. Heb wel een lief. Maar jouw lief komt heus wel =D
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 12:02
Balpen
Balpen is offline
21 en nog maagd...vriendin leren kennen toen ik 19 was. Doe alles rustig, is veel fijner ...Zelfs als je een vriendin hebt, neem rustig de tijd voor alles
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 12:04
Em.
Em. is offline
Oh, dat is helemaal niet zo raar hoor. Best wel vaak zijn 'relaties' van jonge kinderen/beginnende pubers toch niet zo serieus en alles. Laat staan dat het raar is om op je 16e nog maagd te zijn (ik ben bijna 17 en ook nog maagd). De relaties van vóór je 16e zijn imo vaak niet serieus genoeg om daar nu echt seks mee te willen hebben. Ik moet er niet aan denken in ieder geval. Liever een paar jaartjes langer wachten tot je wel een serieuze relatie hebt en daar dan seks mee hebben. En je moet ook maar net de juiste tegen het lijf lopen en alles.

Maar eigenlijk hoor relatie-topics op liefde&relatie thuis en seks-dingen op seksualiteit. Dus als je het meer over 'ik heb geen relatie' wilt hebben moet ik 'm denk ik naar L&R verplaatsen. En als iedereen hier blijft reageren als 'ik ben al x jaar en nog maagd' dan niet, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:19
Diamera
Diamera is offline
Daar moet je je geen zorgen om maken. Het is beter om laat iemand te vinden op wie je echt verliefd bent dan vroeg al een of meerdere liefjes gehad te hebben die eigenlijk helemaal niets voorstelden. Dat kan wel maar hoeft overigens niet per se te betekenen dat liefdes op vroege leeftijd niets voorstellen. Je wordt heus nog wel eens verliefd, en als dat wederzijds is, komt het ook vanzelf wel eens tot seks. Maakt niet uit op welke leeftijd dat gebeurt, als je je er maar goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:29
Verwijderd
Ik ben het volledig met bovenstaande posts eens.
Je moet niet naar iets opzoek gaan, je moet het over je heen / tot je laten komen. Ga geen dingen overhaast doen.
Ik wou vroeger (lees 6 jaar geleden) ook een vriendje, seks en dat soort dingen. Wat er uiteindelijk van is gekomen? Een stoeipartij waar ik achteraf spijt van had, omdat ik net zo goed op dat moment iemand van de straat had kunnen plukken. (zo speciaal was het dus allemaal niet.)

Een kennis van mij is 22 en nog maagd, en daar heb ik echt onwijs respect voor. Meestal zijn de mensen tegenwoordig toch ingesteld van; Het hoeft niet serieus, ik wil gewoon bovenop iemand. If you know what I'm sayin.

Dus: Relax. Het komt wel goed!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
21 en nog maagd...vriendin leren kennen toen ik 19 was. Doe alles rustig, is veel fijner ...Zelfs als je een vriendin hebt, neem rustig de tijd voor alles
Nee, seks is fijner dan geen seks.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, seks is fijner dan geen seks.

En damn, hoe houd je dat twee jaar vol zonder seks? Ik zou helemaal gek worden als ik twee jaar een relatie met iemand had en die persoon vertikte het om seks met me te hebben.

Oh well, zo ver zou ik het sowieso niet laten komen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:58
Em.
Em. is offline
Citaat:

En damn, hoe houd je dat twee jaar vol zonder seks? Ik zou helemaal gek worden als ik twee jaar een relatie met iemand had en die persoon vertikte het om seks met me te hebben.

Ik kan me voorstellen dat het in een relatie tussen twee maagden wat anders is dan als beiden al seks hebben gehad. Tenminste, op het moment dat je op je 19e maagd bent, ben je al 19 jaar lang maagd, en dan kan er in principe makkelijker een jaartje bij dan als je net een twee maanden droogstaat, denk ik? En als je al seks hebt gehad hoef je niet meer 'wow! we hebben gezoend, dit is het helemaal!'-dingen meer mee te maken, omdat je alle stadia tot en met seks zo'n beetje al gehad hebt.

Alhoewel ik twee jaar lang een relatie hebben, sinds je 19e, en dan geen seks hebben gehad ook niet zo snel zou verwachten. Op je 13 oid zou het dan weer wel kunnen, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat het in een relatie tussen twee maagden wat anders is dan als beiden al seks hebben gehad. Tenminste, op het moment dat je op je 19e maagd bent, ben je al 19 jaar lang maagd, en dan kan er in principe makkelijker een jaartje bij dan als je net een twee maanden droogstaat, denk ik? En als je al seks hebt gehad hoef je niet meer 'wow! we hebben gezoend, dit is het helemaal!'-dingen meer mee te maken, omdat je alle stadia tot en met seks zo'n beetje al gehad hebt.
Nee, zo bedoel ik het niet. Als je verliefd op elkaar bent dan word je toch opgewonden van elkaar? Als je allebei maagd bent kan ik nog begrijpen dat je niet de eerste week of de eerste maand met elkaar het bed in duikt (ook als je geen maagd bent, trouwens), maar 2 jaar? Dat is toch wel erg lang. Ik zou dat niet uithouden, zelfs niet als ik maagd zou zijn. Want seks is echt niet alleen een lul erin en eruit doen; het is een heel groot deel van de intimiteit en ik zou dat heel erg missen. Twee jaar zou ik het niet uithouden, hoor. Daar word je toch ook hartstikke onzeker van? Ik zou echt niet opgescheept willen zitten met een kerel die het vertikt om seks met me te hebben.

Ik snap gewoon niet hoe het mogelijk is (voor hem en voor haar) om nooit zo opgewonden te worden dat je aan elkaar gaat zitten en dat het dan nooit "verder" gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 18:19
Em.
Em. is offline
Ik weet niet of het vertikken is, maar ik denk dat als ik daarop doorgaat dat deze discussie dan gaat over hoe gezond de relatie Balpen is. Maar ik wilde meer zeggen dat het tussen maagden wat langer kan (zal?) dan wanneer dat niet het geval is. En dan doel ik niet op twee jaar, maar meer op niet dezelfde week maar eerder na een paar maanden oid. Geen ervaring mee.

Maar ik geloof dat we zo een beetje afwijken van de vraag van de TS.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:04
Volk
Volk is offline
Citaat:

Alhoewel ik twee jaar lang een relatie hebben, sinds je 19e, en dan geen seks hebben gehad ook niet zo snel zou verwachten. Op je 13 oid zou het dan weer wel kunnen, vind ik.
Ik ben het er niet mee eens dat als je al seks hebt gehad je niet alle stadia weer opnieuw doormaakt als je een nieuwe liefde hebt. Mijn eerste zoen met huidige vriend was net zo spannend en opwindend als met de eerste vriend. Ik ga niet sneller door stadia heen omdat ik het al heb gehad, het is een nieuw persoon dus alle stadia worden allemaal opnieuw ontdekt en daar neem ik dan ook goed de tijd voor.

Ik zou 2 jaar zonder seks ook niet fijn vinden. Je mist dan toch een gigantisch deel intimiteit, samenzijn en samen genieten. Het is jezelf helemaal aan de ander overgeven (in mijn ogen) als dat na 2 jaar nog niet is gebeurd wil ik geen relatie met die persoon. Als het na 2 jaar nog niet zo goed is dat je jezelf kunt geven is het mis (naar mijn maatstaven).

Ik heb het trouwens niet over de relatie van Balpen, maar hoe ik het zie en zou zien als het mijn relatie is.

OT: Ja, dat is heel normaal, en in mijn ogen zelfs gezond.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:10
Verwijderd
Het is normaal, ik ben ook pas ontmaagd op mn 17e hoor, je bent pas 16 dus nergens zorgen over maken
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 08:25
Silvano08
Silvano08 is offline
Je moet niet gaan kijken naar de leeftijd, en daaruit concluderen dat je geen maagd meer mag zijn of dat je sowieso al een partner gehad moet hebben, en als dat niet zo is, dat je dan vreemd en niet normaal bent. Want zo krijg je alleen maar oppervlakkige relaties zonder liefde.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Je moet niet gaan kijken naar de leeftijd, en daaruit concluderen dat je geen maagd meer mag zijn of dat je sowieso al een partner gehad moet hebben, en als dat niet zo is, dat je dan vreemd en niet normaal bent. Want zo krijg je alleen maar oppervlakkige relaties zonder liefde.
Amen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 18:22
Balpen
Balpen is offline
Citaat:

Mn vriendin is 16..wil liever dat ze zich er ook goed bij voelt voor we eraan beginnen...is ook de eerste keer voor haar .
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 20:59
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind seks ook leuker dan geen seks. Al hoef je je echt geen zorgen te maken over hoe oud je bent, doe wat je wilt maar doe het niet omdat het moet van jezelf of omdat het raar is.

Ook ik zou niet twee jaar in een relatie zonder seks kunnen het is inderdaad heel intiem en je kunt je eindelijk aan iemand helemaal blootgeven en openstaan voor de ervaring. Dat vind ik heel mooi, en het maakt allemaal goede stofjes aan in je lichaam
Oud 18-07-2011, 21:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mn vriendin is 16..wil liever dat ze zich er ook goed bij voelt voor we eraan beginnen...is ook de eerste keer voor haar .
Zestien is toch oud zat om te neuken? Misschien moet je wat meer initiatief tonen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 23:02
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Citaat:
Zestien is toch oud zat om te neuken? Misschien moet je wat meer initiatief tonen.
Schrödinger wat zeg jij nou?
dus als zijn vriendin er niet prettig bij voelt dan moet hij er maar alsnog meer achteraangaan? sorry maar wtf?
in een relatie dan hoor je coöperatief te leven dus samen
dus dan moet je je over beslissingen zoals deze gezamelijk mee eens zijn

ik vind jou reactie echt nergens op slaan sorry hoor
maar als dat meisje zich er nog niet klaar voor voelt dan is dat toch haar keus
en dat hoor je als vriendje te accepteren.

de manier waarop je het zegt irriteert me al mateloos

off topic: lieve kat als foto
Oud 18-07-2011, 23:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger wat zeg jij nou?
dus als zijn vriendin er niet prettig bij voelt dan moet hij er maar alsnog meer achteraangaan? sorry maar wtf?
in een relatie dan hoor je coöperatief te leven dus samen
dus dan moet je je over beslissingen zoals deze gezamelijk mee eens zijn

ik vind jou reactie echt nergens op slaan sorry hoor
maar als dat meisje zich er nog niet klaar voor voelt dan is dat toch haar keus
en dat hoor je als vriendje te accepteren.

de manier waarop je het zegt irriteert me al mateloos

off topic: lieve kat als foto
Als je als zestienjarig meisje nog niet gepaald wil worden is er wat mis.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 00:09
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
dan ken je sommige mensen op het vwo nog niet dat zijn bollebozen geen feest beesten
die denken daar helemaal niet aan.

on topic: liefde is niet iets leeftijdsgebonden
ik heb een vriend van 28 die nog maagd is? zowat?
heeft een huis een vrouw en verdiend een heleboel geld

liefde kan altijd nog komen daar is niks mis mee
maagdelijkheid is iets wat jij kwijtraakt op het moment dat jij en je partner dat willen
en of dat op je 16de of 50ste is dat maakt niet uit.
Oud 19-07-2011, 09:21
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
dan ken je sommige mensen op het vwo nog niet dat zijn bollebozen geen feest beesten

maagdelijkheid is iets wat jij kwijtraakt op het moment dat jij en je partner dat willen
Ja inderdaad, wil gewoon dat ze zich goed voelt.. is toch egoïstisch als je haar bijna gaat dwingen om seks te hebben...kan je dan geen relatie noemen vind ik.
Al duurt het nog een jaar..maakt me niet uit..=). Ze maakt me gelukkig!
Seks is niet alles in een relatie..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 09:51
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Amen
En draaideurpoes zag dat het goed was.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 11:50
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ja inderdaad, wil gewoon dat ze zich goed voelt.. is toch egoïstisch als je haar bijna gaat dwingen om seks te hebben...kan je dan geen relatie noemen vind ik.
Al duurt het nog een jaar..maakt me niet uit..=). Ze maakt me gelukkig!
Seks is niet alles in een relatie..
niet alles nee, maar toch wel belangrijk...
Misschien toch is handig om is te bespreken, bedoel je hoeft idd niet stiekem snachts in een keer je jodokus erin te steken en zeggen van haha ik heb je!
Maar vragen wat haar gedachtes er precies over zijn, ik bedoel je bent nu toch samen en gelukkig... ? Waarom zou je dan wachten of wacht zij op een betere leukere vriend ofzo ? nu of 25 jaar oud, dan kun je blijven wachten
Oud 19-07-2011, 12:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ehh, dan ken jij vreemde mensen van het vwo. Toen ik tvwo deed was ik gewoon omringd door pubers vol hormonen, die net zo veel met seks bezig waren als andere pubers. En ik was al helemaal geen "bolleboos", haha.
Citaat:

Liefde is niet leeftijdsgebonden, maar seks wel. En als je al zo lang in een relatie zit en je wil als zestienjarig meisje geen seks, is er wat raars aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:09
Verwijderd
Ik moet hier niet te serieus op in gaan maar schrodinger alsjeblieft.
Seks is ervoor wanneer jij dat wilt. Het maakt natuurlijk niks uit hoe oud je bent en het is niet leeftijdsgebonden maar persoonsgebonden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:10
Verwijderd
^ eens, ik ken een meisje die is 19 en heeft nog steeds geen behoefte aan seks
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er zijn natuurlijk aseksuele mensen, maar daar heb ik het niet over.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:42
Verwijderd
Er zijn zat meisjes die nog maagd zijn op hin 16e en nog geen seks willen, zo vreemd is dat niet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Er zijn zat meisjes die nog maagd zijn op hin 16e en nog geen seks willen, zo vreemd is dat niet
Wel als je al twee jaar een relatie hebt..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Wel als je al twee jaar een relatie hebt..
Wat is er nou raar aan dat ze er nog niet klaar voor is terwijl ze de relatie al is aangegaan op dr 14e? Ze heeft gewoon niet zo'n haast als hij gek op dr is kan hij wachten en anders zoekt ie maar een ander als ie perse seks wil.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:29
Verwijderd
Ze moet het ook vooral niet doen als ze het niet wil, hoor. Absoluut nooit dingen tegen je zin gaan doen. Maar het feit dat ze het niet wil, zelfs na twee jaar nog niet, dát vind ik vreemd. Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zestien is echt niet belachelijk jong en als je al zo lang een relatie hebt wil je die intimiteit toch? Dat ze dat nog niet wil.. ja, ik kan het echt niet begrijpen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:31
Verwijderd
Het is opzich wel vreemd,daar heb je zeker gelijk in, maar ze zal er vast wel een reden voor hebben waarom ze het nog niet wil, en tja die reden weten we natuurlijk niet. En je hebt gélijk dat je op een gegeven moment toch verlangt naar intimiteit maar zij kennelijk niet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Het is opzich wel vreemd,daar heb je zeker gelijk in, maar ze zal er vast wel een reden voor hebben waarom ze het nog niet wil, en tja die reden weten we natuurlijk niet. En je hebt gélijk dat je op een gegeven moment toch verlangt naar intimiteit maar zij kennelijk niet ofzo?
En daarom vind ik het vreemd. Dan zou je bijna denken dat er iets mis is.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Doe normaal
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 12:26
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:

Ik weet dat in de forumregels staat dat je elkaars mening moet accepteren...

Maar in dit geval vindt ik dat wel heel erg moeilijk!
Oud 20-07-2011, 12:34
Volk
Volk is offline
Ik ben vroeger ook 16 geweest en op die leeftijd gieren de hormonen door je lichaam. Ja, dan wil je gewoon gepaald worden, zeker als je al een vriend hebt. Als je geen vriend hebt is het anders, dan wil je alsnog gepaald worden, maar wil je nog even wachten op de juiste persoon (en kan het dus zijn dat je al 20+ bent als je gepaald word). Ik ben met Schrödinger. Er klopt iets niet als je op je 16de niet gepaald wil worden.

Ik vind het gek dat iedereen doet alsof het heel normaal is op die leeftijd helemaal geen enkel verlangen te hebben naar seks.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 13:36
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Nou sorry maar het klinkt een beetje grof zo, ik hoef geen seks om de seks zelf, en zo klinkt het een beetje vind ik, maar als ik samen intiem ben met iemand van wie ik houd, dan zou ik de behoefte aan seks waarschijnlijk wel krijgen. Met de juiste persoon inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 13:41
Vinovi
Vinovi is offline
Iedereen heeft zo zijn eigen moment. Bij de ene komt dat eerder dan bij de ander... en is zoals Diamera ook afhankelijk van de juiste persoon.
En Schödinger's opmerking is ronduit belachelijk....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Nou sorry maar het klinkt een beetje grof zo, ik hoef geen seks om de seks zelf, en zo klinkt het een beetje vind ik, maar als ik samen intiem ben met iemand van wie ik houd, dan zou ik de behoefte aan seks waarschijnlijk wel krijgen. Met de juiste persoon inderdaad.
Het gaat hier niet om zomaar seks hebben voor de seks. Dit meisje heeft al twee jaar een relatie, dan gaat het toch niet meer om "zomaar seks"? Als je na twee jaar relatie op je zestiende nog steeds geen seks wil, dan is er gewoon iets vreemds aan de hand. Verliefdheid en hormonen, dan wil je gewoon seks.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vroeger ook 16 geweest en op die leeftijd gieren de hormonen door je lichaam. Ja, dan wil je gewoon gepaald worden, zeker als je al een vriend hebt. Als je geen vriend hebt is het anders, dan wil je alsnog gepaald worden, maar wil je nog even wachten op de juiste persoon (en kan het dus zijn dat je al 20+ bent als je gepaald word). Ik ben met Schrödinger. Er klopt iets niet als je op je 16de niet gepaald wil worden.

Ik vind het gek dat iedereen doet alsof het heel normaal is op die leeftijd helemaal geen enkel verlangen te hebben naar seks.

Verlangen hebben naar seks =/= gepaald willen worden.

Tuurlijk heb je seksuele gevoelens als je geen a-seksueel bent tenminste, maar het kan best dat je neukseks op die leeftijd gewoon nog te eng/groot/spannend vind, ik in ieder geval wel, en een hoop mensen met mij denk ik. Daar is echt niet allemaal wat mis mee.

Erg raar dat je dat denkt hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 18:29
Neko*
Neko* is offline
Wat Stefenootje zegt!
Oud 21-07-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:

Ik weet dat in de forumregels staat dat je elkaars mening moet accepteren...

Maar in dit geval vindt ik dat wel heel erg moeilijk!
Als je je acceptatie van meningen laat bepalen door regels doe je toch wat fout.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Wat Stefenootje zegt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:16
Volk
Volk is offline
Citaat:

Verlangen hebben naar seks =/= gepaald willen worden.

Tuurlijk heb je seksuele gevoelens als je geen a-seksueel bent tenminste, maar het kan best dat je neukseks op die leeftijd gewoon nog te eng/groot/spannend vind, ik in ieder geval wel, en een hoop mensen met mij denk ik. Daar is echt niet allemaal wat mis mee.

Erg raar dat je dat denkt hoor.
Als ze niet al 2 jaar in een relatie zat zou ik het met je eens zijn. Maar in dit geval is er of iets mis met haar of met de relatie. Als je een verlangen hebt naar seks en je hebt "de ware" gevonden word je niet tegengehouden door dingen als eng/groot/spannend. Zeker niet als je al 2! jaar een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:21
django023
django023 is offline
het lijkt mij dat iedere jongen/meisje van 16 wel behoefte heeft naar seks... ik ben het er niet mee eens dat elk meisje van 16 zich wilt laten palen maar elk meisje heeft als het goed is wel een bepaald behoefte naar seks, de ene is daar iets makkelijker in en wilt wel gelijk verder en de andere laat het liever bij strelen en vingeren totdat diegene er wel klaar voor is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Als ze niet al 2 jaar in een relatie zat zou ik het met je eens zijn. Maar in dit geval is er of iets mis met haar of met de relatie. Als je een verlangen hebt naar seks en je hebt "de ware" gevonden word je niet tegengehouden door dingen als eng/groot/spannend. Zeker niet als je al 2! jaar een relatie hebt.
Dat is toch onzin? Zij ontwikkelt zich van 14 tot 16 enorm veel, en de relatie dus ook. Kan me goed voorstellen dat het 2 jaar geleden een stuk kinderlijker was dan nu. Dan is het toch logisch dat je in die twee jaar niet alleen de stap maakt van "ik leer mijn vriend goed genoeg kennen voor seks", maar ook van "seks is heel eng" naar "seks is leuk en interessant".

Ik snap dat gevoel wel waar Syori en jij naar verwijzen (het duurde niet voor niets minder dan 3 weken voor ik met mijn eerste (maagdelijke) grote liefde de stap naar echte seks had gemaakt ), maar als ik terugdenk naar hoe ik was op mijn zestiende, dan was ik toen wel nieuwsgíerig naar seks en ik werd ook wel opgewonden, maar ik had helemaal niet dat overheersende gevoel van batsen-batsen-nu. Daar had verliefdheid weinig mee te maken, en ik realiseerde me op dat moment ook prima dat ik eigenlijk nog helemaal niet klaar was voor echte grotemensenseks. Vind het verstandig van het meiske in kwestie dat ze haar veel te oude vriend nog even niet wil palen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 17:24
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Als je je acceptatie van meningen laat bepalen door regels doe je toch wat fout.
was meer bedoeld om een boodschap duidelijk te maken
Oud 21-07-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
In een relatie van 2 jaar vind ik het inderdaad een iets ander verhaal, hoewel het zelfs dan, helemaal in de leeftijdscategorie 14-16 nog niet uitzonderlijk is dat je nog niet toe bent aan neukseks.

Ik dacht dat jij meer bedoelde dat er iets mis met je is als je op je 16e uberhaupt nog niet gepaald wil worden, dat leek me nogal een absurde mening.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Het gaat hier niet om zomaar seks hebben voor de seks. Dit meisje heeft al twee jaar een relatie, dan gaat het toch niet meer om "zomaar seks"? Als je na twee jaar relatie op je zestiende nog steeds geen seks wil, dan is er gewoon iets vreemds aan de hand. Verliefdheid en hormonen, dan wil je gewoon seks.
Daar ben ik het niet mee eens, het kan zijn dat je gewoon een 'kinderlijke' relatie hebt en dat je dus wel al aan de twee jaar zit, maar als persoon nog niet toe bent aan seks. Je noemt het dan wel een relatie maar in principe was je nog wat jong ervoor. Dus ik kan me voorstellen dat je in zo'n relatie terechtkomt en het leuk blijft hebben maar gewoon een jonge 16-jarige bent.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten