Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2011, 21:11
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Ik hoop het
Al zou ik het wel erg knap vinden als VanDijk nu wel gewoon nieuwe boeken levert. Dat duidt er wel op dat ze je in eerste instantie toch graag de oude boeken willen geven. Dat hoort niet de juiste instelling van zo'n boekhuis te zijn. Nouja, hou ons op de hoogte .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2011, 22:41
Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Al zou ik het wel erg knap vinden als VanDijk nu wel gewoon nieuwe boeken levert. Dat duidt er wel op dat ze je in eerste instantie toch graag de oude boeken willen geven. Dat hoort niet de juiste instelling van zo'n boekhuis te zijn. Nouja, hou ons op de hoogte .
Tsjah, dat vind ik ook. Maar er zijn dus blijkbaar ook bestellingen waar het wel goed is gegaan. En ik zal jullie op de hoogte houden, omdat je het zo lief vraagt
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 16:38
Oliebeer
Oliebeer is offline
Mijn moeder werd vandaag door VanDijk gebeld met een heel onduidelijk verhaal. De boeken zouden uit de voorraad van de school komen en dus kan VanDijk geen nieuwe boeken sturen. Ook al hebben we ze bij VanDijk tegen nieuwprijs gekocht. VanDijk betaald namelijk aan de school, en klaarblijkelijk dachten ze dat ze er op deze manier vanaf waren. Maar dan ken je mijn moeder nog niet, want die vond dat ze haar geld terug wou hebben van VanDijk en was niet van plan dit op school te gaan vragen, aangezien ze niet aan school heeft betaald maar aan VanDijk. We gaan nu per direct de boeken terugsturen en kopen ze buiten VanDijk.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 17:10
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
De boeken zouden uit de voorraad van de school komen en dus kan VanDijk geen nieuwe boeken sturen. Ook al hebben we ze bij VanDijk tegen nieuwprijs gekocht. VanDijk betaald namelijk aan de school, en klaarblijkelijk dachten ze dat ze er op deze manier vanaf waren.
. Zolang jij betaald aan VanDijk en niet aan school, is VanDijk verantwoordelijk lijkt me. Behalve wanneer het zo is dat je een borg moet betalen aan school en je vervolgens via school een boekenpakket krijgt die door VanDijk is geleverd, dan lijkt het me dat de school ervoor verantwoordelijk is dat je de juiste boeken krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 17:39
Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
. Zolang jij betaald aan VanDijk en niet aan school, is VanDijk verantwoordelijk lijkt me. Behalve wanneer het zo is dat je een borg moet betalen aan school en je vervolgens via school een boekenpakket krijgt die door VanDijk is geleverd, dan lijkt het me dat de school ervoor verantwoordelijk is dat je de juiste boeken krijgt.
Ja, wat wel tegenwoordig zo is is dat de lesboeken tegenwoordig van school zijn, maar school besteed het leveren van de boeken uit aan VanDijk. En ik heb deze samenvattingboekjes tegelijk met mijn boekenpakket besteld dus ik denk dat daar iets in de knoop is geraakt. Ik snap het ook allemaal niet meer hoor. Als iemand het wel begrijpt wacht ik met spanning op een uitleg
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 13:05
Oliebeer
Oliebeer is offline
Zo. De boeken van vandijk zijn teruggestuurd, de nieuwe boeken zijn besteld. En nu maar hopen dat we ons geld terugkrijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 18:41
Oliebeer
Oliebeer is offline
We hebben een brief thuis gekregen van Vandijk. Die meneer wist helemaal niets van al onze telefoontjes en afspraken, en hij vond vooral dat gebruikte boeken tegen 2/3 van de prijs (we hebben wat geld terug gekregen) goede service is. Omdat mijn moeder de boeken vorige week had teruggestuurd en deze man daar klaarblijkelijk niets van wist, heeft ze maar weer gebeld. Zeer intelligente dame aan de telefoon die niets wist en niets kon en 'het' zou uitzoeken. Nou, we zullen onze adem maar niet inhouden, want terugbellen ho maar (maar ja, misschien zou dat maandag worden). Wordt vervolgd...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 23:14
butterfly18
butterfly18 is offline
Op onze school was je verplicht om bij vandijk.nl te bestellen, maar dit jaar hebben ze het veranderd omdat vorig jaar sommige mensen hun boeken pas met kerst(!!!) kregen, veel van die mensen die toen pas hun boeken kregen zijn blijven zitten. DUS NOOIT MEER VANDIJK.NL
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 17:22
Oliebeer
Oliebeer is offline
We hebben weer een mailtje van vandijk gekregen! "We gaan het onderzoeken, zoals het er nu naar uitziet krijgt u het bedrag terug, en we laten het u nog weten. " Zucht. We zitten al..hoeveel weken te wachten?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 18:08
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ze kunnen het echt wel hoor, ik ga naar mijn examenjaar en al die jaren ervoor hebben ze bij mij alle boeken onbeschadigd en volledig geleverd.
Oud 15-08-2011, 21:39
Verwijderd
Ligt misschien ook aan één bepaalde afdeling, of is het allemaal vanuit één centraal punt?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 21:44
Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Ligt misschien ook aan één bepaalde afdeling, of is het allemaal vanuit één centraal punt?
Ik heb werkelijk geen idee, het is allemaal erg vaag.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 22:13
Oliebeer
Oliebeer is offline
Na een maand hebben we eindelijk ons geld terug!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 08:20
Verwijderd
Gelukkig krijg ik sinds vorig jaar de boeken niet meer via VanDijk. Er kwamen boeken veel te laat aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten