Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder werd vandaag door VanDijk gebeld met een heel onduidelijk verhaal. De boeken zouden uit de voorraad van de school komen en dus kan VanDijk geen nieuwe boeken sturen. Ook al hebben we ze bij VanDijk tegen nieuwprijs gekocht. VanDijk betaald namelijk aan de school, en klaarblijkelijk dachten ze dat ze er op deze manier vanaf waren. Maar dan ken je mijn moeder nog niet, want die vond dat ze haar geld terug wou hebben van VanDijk en was niet van plan dit op school te gaan vragen, aangezien ze niet aan school heeft betaald maar aan VanDijk. We gaan nu per direct de boeken terugsturen en kopen ze buiten VanDijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
We hebben een brief thuis gekregen van Vandijk. Die meneer wist helemaal niets van al onze telefoontjes en afspraken, en hij vond vooral dat gebruikte boeken tegen 2/3 van de prijs (we hebben wat geld terug gekregen) goede service is. Omdat mijn moeder de boeken vorige week had teruggestuurd en deze man daar klaarblijkelijk niets van wist, heeft ze maar weer gebeld. Zeer intelligente dame aan de telefoon die niets wist en niets kon en 'het' zou uitzoeken. Nou, we zullen onze adem maar niet inhouden, want terugbellen ho maar (maar ja, misschien zou dat maandag worden). Wordt vervolgd...
|
![]() |
|
|