Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik keek het programma 'Hoe schoon is jouw huis?' en daar was een vent die een rommeltje maakte van zijn huis, maar zelfs ook de vieze luiers van z'n zoontje zo op de grond gooide. In het hele huis lagen dus diverse gebruikte luiers. En zijn vriendin, die regelmatig bij hun sliep, vond het wel vies maar heeft hem dus ook nooit door elkaar geschud dat dat echt walgelijk is. Wtf
![]()
|
Ik heb doorgaans maat M voor kleding, ging ik vandaag eens on-line speuren naar een poloshirt, kom ik bij Hugo Boss uit. Zie ik daar een leuk poloshirt dat nog verkrijgbaar is in maat M, maar klik ik voor de zekerheid eens op de maattabel... blijkt dat ik met mijn borstomvang en taille geen maat M van dat poloshirt kan permitteren, maar dat ik voor XXL moet gaan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bij een Italiaanse kledingwinkel hier in Den Bosch kocht ik bijvoorbeeld deze winter een trui, en de verkoper gaf mij een XL, terwijl mijn normale maat meestal S of M is. Toch paste de XL mij vrij nauw.
|
Verwijderd
|
Ze sporen daar duidelijk niet helemaal bij de regering:
http://nos.nl/artikel/264599-minder-...te-steden.html ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Hmm, 120 miljoen besparen... nou, dat gaat niet echt lukken... Ach, we schaffen gewoon een groot aantal lijnen af en maken de overgebleven lijnen lekker duur, hoppa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik snap het ook niet goed. Aan de ene kant willen ze dat mensen meer gebruik gaan maken van het OV zodat er minder auto's op de weg zijn en aan de andere kant maken ze het steeds onaantrekkelijker. ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() /me is weird like that Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Elke Nederlander kan fietsen, fact. En 40 jaar geleden kon men zich ook prima rooien! (ik vind het een debiel plan hoor, daar niet van, maar de mensen die het hardste huilie doen zijn volgens mij ook de mensen die het minst vaak de fiets pakken).
|
ouderen en mensen met een handicap had je vroeger ook, en het gros moet sowieso al met een speciaal busje vervoerd worden.
Meer OV fietsen / Fietsdepots ![]() Benenwagen ![]() Enfin, het OV is sowieso al te triest voor woorden in Nederland qua kosten en kwaliteit dus dit kan er nog best bij.
|
Verwijderd
|
Het openbaar vervoer per spoor is - ondanks een aantal tekortkomingen - in Nederland momenteel zeker niet slecht te noemen, en al helemaal niet als je het vergelijkt met veel andere landen. Hetzelfde geldt voor het overige openbaar vervoer in de steden. Het is hoofdzakelijk op het platteland, dat er nog een boel te verbeteren valt. En daarnaast natuurlijk op het gebied van grensoverschrijdend OV.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |