Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

(vast choo choo, maar ik zag dit nu pas)

dat meisje haar hoofd vanaf 4:50
Ik keek alleen op 4:50 maar ieuw ieuw ieuw.

Citaat:
Hm, ik wil hier een heel verhaal typen over onze vriendin Madjesta, maar ik besef me dat ik tegen het randje van mijn geheimhoudingsplicht aanzit.
Je beseft je ja?
Advertentie
Oud 06-08-2011, 22:11
Martiño
Martiño is offline
Maak ik een taalfout ofzo?
Oud 06-08-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oud 06-08-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Beseffen is niet wederkerig.
Oud 07-08-2011, 11:39
DAH
DAH is offline
En ze is dus 16?! Als ze zegt dat ze in de twintig is zou ik haar geloven.
Dat huwelijk zal vast niet goed blijven, ondanks dat ze zo verschrikkelijk veel met God heeft, en dus waarschijnlijk ook niet iets heeft met scheiden...
Oud 07-08-2011, 13:50
Chevy
Chevy is offline
Wat een enge griet inderdaad, brrr. En ik vond die acteur altijd gaaf, zat ook in X-Files. Maar dit is wel een beetje wtf.
Oud 08-08-2011, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Wat een enge griet inderdaad, brrr. En ik vond die acteur altijd gaaf, zat ook in X-Files. Maar dit is wel een beetje wtf.
Oh ja, wtf, dat is Tooms gewoon

En dat meisje is éng.
Oud 08-08-2011, 10:45
Martiño
Martiño is offline

Bacon and chocolate chip cookies with maple glaze

Getver

Moz Gnork naamzoek
Oud 08-08-2011, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Iew.
Oud 08-08-2011, 11:34
Edelweiss
Edelweiss is offline
Dat er een cursus Europees-Computerrijbewijs bestaat
Oud 08-08-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Iew.
Citaat:
Dat er een cursus Europees-Computerrijbewijs bestaat
He?!
Oud 08-08-2011, 11:53
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
He?!
Zie dit:
http://www.loi.nl/cursussen/informat...wijs/index.htm
Oud 08-08-2011, 11:55
Verwijderd
Wat onprofessioneel dat ze een computerdiploma een computerRIJbewijs noemen.
Oud 08-08-2011, 11:57
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wat onprofessioneel dat ze een computerdiploma een computerRIJbewijs noemen.
En het klinkt ook nog stom "Hee mensen, ik heb mijn computerrijbewijs". Dat klinkt echt alsof je 90 bent.
En hoezo 70%? Wat heb je daar dan aan. Op z'n minst 90% zou handig zijn.
Oud 08-08-2011, 12:33
DAH
DAH is offline
Computerrijbewijs... Klinkt als iets in hetzelfde rijtje als veterstrik diploma...
Oud 08-08-2011, 14:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En het klinkt ook nog stom "Hee mensen, ik heb mijn computerrijbewijs". Dat klinkt echt alsof je 90 bent.
Inderdaad. Het feit dat je zo'n ding hebt, suggereert eigenlijk al dat je niet met een computer kan werken.
Oud 08-08-2011, 14:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Het feit dat je zo'n ding hebt, suggereert eigenlijk al dat je niet met een computer kan werken.
Oud 10-08-2011, 09:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Raja Gosnell, de maker van Home Alone 3, Scooby-Doo 1 & 2 en Big Momma's House heeft nu The Smurfs uitgebracht...

En die film heeft al meer dan 30 miljoen dollar winst opgeleverd
Oud 10-08-2011, 11:34
DAH
DAH is offline
30 miljoen?!
Oud 10-08-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor de reacties
En wat vinden meiden van jongens die veel lachen? Als ik lach dan lach ik me echt kapot en krijg nog zelfs tranen erbij xD
Ik schaam me er niet voor om te lachen want ik doe het altijd maar ik hou wel mijn mond dicht
Dat moet er extreem raar uit zien, iemand die zich tot tranen toe kapotlacht met dichte mond
Oud 10-08-2011, 16:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
30 miljoen?!
Ja, 131 miljoen totale opbrengst, met 101 miljoen budget (!)
Oud 10-08-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, 131 miljoen totale opbrengst, met 101 miljoen budget (!)
Dat budget zie je niet aan de smurfen af. En ja dat vind ik wtf.
Oud 13-08-2011, 20:04
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/1649...uwe_tent_.html

....
Oud 13-08-2011, 20:22
Verwijderd
Veel fetisjisten die goud geld zouden betalen voor zoiets in hun kelder, denk ik.
Oud 14-08-2011, 15:20
Thomas.
Thomas. is offline

Oud 14-08-2011, 15:22
Thomas.
Thomas. is offline
Oud 14-08-2011, 15:48
Verwijderd
http://www.rathergood.com/mickey

....
Oud 14-08-2011, 18:56
Balance
Balance is offline
Ik keek het programma 'Hoe schoon is jouw huis?' en daar was een vent die een rommeltje maakte van zijn huis, maar zelfs ook de vieze luiers van z'n zoontje zo op de grond gooide. In het hele huis lagen dus diverse gebruikte luiers. En zijn vriendin, die regelmatig bij hun sliep, vond het wel vies maar heeft hem dus ook nooit door elkaar geschud dat dat echt walgelijk is. Wtf
Oud 14-08-2011, 20:19
Martiño
Martiño is offline
Ik vraag me altijd af of er niet het een en ander in scene is gezet bij Hoe Schoon Is Jouw Huis.
Oud 15-08-2011, 04:41
Panterstring
Panterstring is offline
wtf
Oud 15-08-2011, 10:53
DAH
DAH is offline
Leuke tent...
Oud 15-08-2011, 14:25
Severus
Severus is offline
Ik heb doorgaans maat M voor kleding, ging ik vandaag eens on-line speuren naar een poloshirt, kom ik bij Hugo Boss uit. Zie ik daar een leuk poloshirt dat nog verkrijgbaar is in maat M, maar klik ik voor de zekerheid eens op de maattabel... blijkt dat ik met mijn borstomvang en taille geen maat M van dat poloshirt kan permitteren, maar dat ik voor XXL moet gaan. WTF?! Nu weet ik weer waarom ik doorgaans geen kleding koop bij de hele bekende merken: de maten zijn dermate onrealistisch dat alleen maar een zeer beperkt segment van de vrouwelijke populatie er in past. Fucking hell. Blijkbaar moet ik een anorexiakipje zijn, wil ik er enigszins acceptabel uitzien. Waarom kan leuke kleding niet voor ieder normaal mens toegankelijk zijn? *zucht* Op naar de V&D (of iets dergelijks) dan maar weer...
Oud 15-08-2011, 14:31
Rationeel
Rationeel is offline
maar als ie in xxl ook beschikbaar is, dan is er toch geen probleem?
Oud 15-08-2011, 14:35
Verwijderd
ik had wat shit besteld op een wat schimmige website, twee weken later gemaild. nog steeds geen reactie. Krijg ik vandaag, een MAAND later, een mail: hoi, het is vandaag verstuurd, we waren op vakantie.
;x
;x;x;x
Nou ja, facepalmpje voor mezelf en:
Oud 15-08-2011, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb doorgaans maat M voor kleding, ging ik vandaag eens on-line speuren naar een poloshirt, kom ik bij Hugo Boss uit. Zie ik daar een leuk poloshirt dat nog verkrijgbaar is in maat M, maar klik ik voor de zekerheid eens op de maattabel... blijkt dat ik met mijn borstomvang en taille geen maat M van dat poloshirt kan permitteren, maar dat ik voor XXL moet gaan. WTF?! Nu weet ik weer waarom ik doorgaans geen kleding koop bij de hele bekende merken: de maten zijn dermate onrealistisch dat alleen maar een zeer beperkt segment van de vrouwelijke populatie er in past. Fucking hell. Blijkbaar moet ik een anorexiakipje zijn, wil ik er enigszins acceptabel uitzien. Waarom kan leuke kleding niet voor ieder normaal mens toegankelijk zijn? *zucht* Op naar de V&D (of iets dergelijks) dan maar weer...
Maat hangt soms af van waar de kleding geproduceerd is, de maattabel kan vaak per land verschillen.
Bij een Italiaanse kledingwinkel hier in Den Bosch kocht ik bijvoorbeeld deze winter een trui, en de verkoper gaf mij een XL, terwijl mijn normale maat meestal S of M is. Toch paste de XL mij vrij nauw.
Oud 15-08-2011, 16:18
Verwijderd
Ze sporen daar duidelijk niet helemaal bij de regering:
http://nos.nl/artikel/264599-minder-...te-steden.html

Oud 15-08-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:

Dat is gewoon zo ontzettend dóm... bleh, ik kan echt niet begrijpen dat mensen zo kunnen denken

"Hmm, 120 miljoen besparen... nou, dat gaat niet echt lukken... Ach, we schaffen gewoon een groot aantal lijnen af en maken de overgebleven lijnen lekker duur, hoppa " ... echt.. wtf...
Oud 15-08-2011, 16:21
Verwijderd
HUH?
Oud 15-08-2011, 16:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Jezus wat een slecht idee toch weer

Ik snap het ook niet goed. Aan de ene kant willen ze dat mensen meer gebruik gaan maken van het OV zodat er minder auto's op de weg zijn en aan de andere kant maken ze het steeds onaantrekkelijker.
Oud 15-08-2011, 16:35
Severus
Severus is offline
Citaat:
maar als ie in xxl ook beschikbaar is, dan is er toch geen probleem?
XXL-versie is al uitverkocht, maar dan nog, ik loop liever niet rond in iets waar een XXL-tag aan zit. Dat zegt namelijk "Hoi, ik ben een vet varken" en dat ben ik niet.

/me is weird like that

Citaat:
Maat hangt soms af van waar de kleding geproduceerd is, de maattabel kan vaak per land verschillen.
Bij een Italiaanse kledingwinkel hier in Den Bosch kocht ik bijvoorbeeld deze winter een trui, en de verkoper gaf mij een XL, terwijl mijn normale maat meestal S of M is. Toch paste de XL mij vrij nauw.
Hmm, handig om te weten - bedankt voor de info.
Oud 15-08-2011, 16:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
XXL-versie is al uitverkocht, maar dan nog, ik loop liever niet rond in iets waar een XXL-tag aan zit. Dat zegt namelijk "Hoi, ik ben een vet varken" en dat ben ik niet.

/me is weird like that

Hmm, handig om te weten - bedankt voor de info.
Niemand ziet die tags toch?
Oud 15-08-2011, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Wat een mongolen gek hè, dat niemand meer met het ov gaat.
Oud 15-08-2011, 18:02
Carn
Carn is offline
gewoon weer op de fiets, net als vruger!
Oud 15-08-2011, 18:06
Verwijderd
Dat werkt ook erg goed als je in de bewuste stad geen fiets bij de hand hebt of als je, om wat voor reden dan ook, überhaupt niet kunt fietsen, of als je zware en/of grote spullen bij je hebt...
Oud 15-08-2011, 18:08
Carn
Carn is offline
Elke Nederlander kan fietsen, fact. En 40 jaar geleden kon men zich ook prima rooien! (ik vind het een debiel plan hoor, daar niet van, maar de mensen die het hardste huilie doen zijn volgens mij ook de mensen die het minst vaak de fiets pakken).
Oud 15-08-2011, 18:11
Verwijderd
Het is onzin dat iedereen kan fietsen, denk o.a. aan mensen met een handicap of een deel van de ouderen, daarnaast kun je natuurlijk ook niet fietsen als je gewoon geen fiets bij de hand hebt, want hoe wilde je dat doen? Een fiets uit lucht toveren?
Oud 15-08-2011, 18:12
Carn
Carn is offline
ouderen en mensen met een handicap had je vroeger ook, en het gros moet sowieso al met een speciaal busje vervoerd worden.

Meer OV fietsen / Fietsdepots
Benenwagen

Enfin, het OV is sowieso al te triest voor woorden in Nederland qua kosten en kwaliteit dus dit kan er nog best bij.
Oud 15-08-2011, 18:51
Verwijderd
Het openbaar vervoer per spoor is - ondanks een aantal tekortkomingen - in Nederland momenteel zeker niet slecht te noemen, en al helemaal niet als je het vergelijkt met veel andere landen. Hetzelfde geldt voor het overige openbaar vervoer in de steden. Het is hoofdzakelijk op het platteland, dat er nog een boel te verbeteren valt. En daarnaast natuurlijk op het gebied van grensoverschrijdend OV.
Oud 15-08-2011, 22:46
Röps
Röps is offline
WTF @ dat nieuwsbericht idd

En @ 1:32 en verder in deze clip
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten