Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet je een keer een brief voor haar schrijven en neerleggen, ofzo. Kan je haar leren kennen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Pfff wat een dag. Ik zou me graag eens rotlachen, wie helpt?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, echt, misschien moet je er een keer een brief ophangen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee, als ik het zo opschrijf is het niet zo grappig, maar het was zo absurd op dat moment. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meer cash dan normaal, aangezien de rij voor de de pinautomaat (als die er al is) nogal lang zal zijn. Verder natuurlijk een zakmes en grote plastic zakken/vuilniszakken om je slaapzak e.d in te stoppen overdag, zodat niet alles vochtig wordt.
Van die vochtige doekjes/tissues zijn trouwens ook wel reuze handig, kwam ik laatst achter. Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 14:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vochtige doekjes : staat genoteerd. Idd reuze handig als er geen kraan heel dicht in de buurt is.
en cash is ook een goede, daar zou ik helemaal niet aan hebben gedacht. Morgen even al die zooi bij elkaar hosselen. maar nu eerst werken en vannacht fatsoenlijk nachtrust pakken. als mensen nog meer handige dingen weten please ga door ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|