Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2011, 12:54
Verwijderd
ik heb yoghurtijs met verse bramen, frambozen een aardbeien
Advertentie
Oud 28-07-2011, 12:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb yoghurtijs met verse bramen, frambozen een aardbeien
En nú weet ik weer wat ik nog meer moest doen. Hmz.
Oud 28-07-2011, 12:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik moet eens even een tijdsplanning gaan maken. Ik moet rond half 5 op schiphol zijn, dus om 4 uur op CS. Dus om 3 uur bij Rationeel zodat ik zeker weet dat ik alles heb. En ik moet hier nog wat spullen pakken en nog douchen.

Beginnen met douchen. Dan spullen pakken. Dan nog opruimen voor zover er tijd over is (dat zou best wat moeten zijn). En dan die andere dingen doen.
16:15 liever! scheelt weer ene kwartier werk
Oud 28-07-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
En nú weet ik weer wat ik nog meer moest doen. Hmz.
IJs eten?
Oud 28-07-2011, 12:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
IJs eten?
kijken tot hoe laat de supermarkt op texel vanavond open is en of ik eten mee moet nemen
Oud 28-07-2011, 12:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat ik een verjaardagsliedje moest gaan zingen met een groep, dus ik begon met "Er is er één jarig, hoera, hoera..." en toen zong de rest van de groep "Er is er één jarig, giraf, giraf..."

Tot zover mijn intelligente dromen.
Oud 28-07-2011, 12:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn droom was beter
Oud 28-07-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
kijken tot hoe laat de supermarkt op texel vanavond open is en of ik eten mee moet nemen
Jullie gaan het openingsverhaal posten vanaf Texel?
Oud 28-07-2011, 13:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jullie gaan het openingsverhaal posten vanaf Texel?
Hell ye
Oud 28-07-2011, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg sann, als jij toch wifi hebt in estland.. waarom doe je dan niet gewoon mee?
Oud 28-07-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Hell ye
Wauw wat een toegewijde spelleiders
Citaat:
Zeg sann, als jij toch wifi hebt in estland.. waarom doe je dan niet gewoon mee?
Omdat ik wifi heb in de hotels, maar ik niet van plan ben de hele dag in het hotel te zitten
Oud 28-07-2011, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, we hadden verwacht dat we al in het spel zouden zitten. Maar om het nou door te schuiven naar maandag is ook een beetje suf. Dus we beginnen gewoon lekker vanavond. Het verhaal is al geschreven en zo, dus wat dat betreft hoeft er niet zoveel meer. Stemmen tellen vanaf texel is irritanter
Oud 28-07-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Meh hij is veel te jong zelfs voor mij.
Ik wist niet dat ze bij VdV kleuters in dienst hadden?
Oud 28-07-2011, 13:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is toch een prima krachtterm? Ligt lekker in de mond, heeft een mooie K op het eind...Misschien niet heel origineel gekozen, maar ja, dat krijg je van 10 jaar Friends en een reeks inspiratieloze films
In Horrible Bosses is ze goed.
Oud 28-07-2011, 13:10
Verwijderd
ik eet KATJANG PEDIS, vooral omdat ik geen ontbijt heb, maar het is erg PITTIG. HOOFDLETTERS.
Oud 28-07-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
ik eet KATJANG PEDIS, vooral omdat ik geen ontbijt heb, maar het is erg PITTIG. HOOFDLETTERS.
Katjang. <3 Dat klinkt mooi. Als ik nog eens naar China (of Indonesië, of Maleisië, of wat dan ook in die hoek) verhuis verander ik mijn naam in Katjang.
Oud 28-07-2011, 13:14
Verwijderd
En Luud! Ik zag je naamzoek, en ik vond het ook een mooi gedicht. Sowieso is Vasalis liefde. <3
Oud 28-07-2011, 13:18
Verwijderd
ohja dat was gisteren he? De tijd doet heel erg vreemd, er stond gisternacht denk ik weer iemand in mijn tuin, heel lang.
Oud 28-07-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ohja dat was gisteren he? De tijd doet heel erg vreemd, er stond gisternacht denk ik weer iemand in mijn tuin, heel lang.
Wat, echt. Weer diezelfde vrouw? Heeft ze nog dingen achtergelaten?
Misschien moet je een keer een brief voor haar schrijven en neerleggen, ofzo. Kan je haar leren kennen.
Oud 28-07-2011, 13:20
Verwijderd
nee, deze maakte geen herrie en bleef gewoon heel de tijd voor de ruit heen en weer lopen. Ik was onder mijn dekens weggekropen en heb een vriend gesmst, zo'n laffe beer ben ik wel
Oud 28-07-2011, 13:22
Verwijderd
Pfff wat een dag. Ik zou me graag eens rotlachen, wie helpt?

Citaat:
Hmm, heb je haar als een geprobeerd weg te jagen? Het wordt bijna huisvredebreuk, zo te lezen.

Citaat:

Het ezeltje
Vasalis

In de korte, blauwe schemering
deed ik een kleine wandeling.
De grond was rood, gebarsten-droog.
De lucht was dun en vreeslijk hoog,
en blauwe distels stijf en grillig
ritselden driftig en onwillig.
Stil grazend naast een grijze rots
zag ik opeens op hooge beenen
een jonge ezel; zijn oren schenen
doorzichtig,zijn gelaat was trotsch.
zijn lange, ambren oogen blonken
als water ernstigen bezonken
en onpartijdig was zijn blik.
En naeen korte felle schrik
verstarde ik in verwondering.
Of kan het eerbied zijn geweest
voor dit schoon, ongeschonden beest,
waarmee ik langzaam verder ging?
Een pijnlijke herinnering:
zoo ben ik vroeger ook geweest
Die gaafheid en zachtzinnigheid,
onzware ernst en droomrigheid,
o kon ik dat nog ns herwinnen
kon ik nog ns opnieuw beginnen.

nohhh, deze vind ik erg mooi
quis, azeche naamzoek
Dit prikkelt wel, ja.
Oud 28-07-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
nee, deze maakte geen herrie en bleef gewoon heel de tijd voor de ruit heen en weer lopen. Ik was onder mijn dekens weggekropen en heb een vriend gesmst, zo'n laffe beer ben ik wel
Dat is dapper! Je bleef heel dicht bij het raam. Ik was waarschijnlijk de keuken ingerend met alle ramen en deuren op slot en heel veel thee en een babyfoonverbinding met minstens drie huisgenoten en mijn ouders.
Maar, echt, misschien moet je er een keer een brief ophangen. Dat ze je voortaan even moeten laten weten als ze je tuin willen gebruiken omdat het eng is als daar steeds vreemde mensen lopen.
Oud 28-07-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Pfff wat een dag. Ik zou me graag eens rotlachen, wie helpt?
Rotlachen weet ik niet, maar hier was gister iemand haar kat aan het uitlaten op onze oprit. Het was zo'n angorakat geloof ik, en de kat zette zich neer op het speelhuisje (er staat een speelhuisje op onze oprit, misschien hoort het niet meer bij dit huis, maar hier is het idee van percelen nog niet helemaal doorgedrongen) en bleef daar een halfuur zitten terwijl de vrouw ging sms'en. De vrouw leek op Sue Sylvester en de kat deed mee aan schoonheidswedstrijden.
Okee, als ik het zo opschrijf is het niet zo grappig, maar het was zo absurd op dat moment.
Oud 28-07-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Rotlachen weet ik niet, maar hier was gister iemand haar kat aan het uitlaten op onze oprit. Het was zo'n angorakat geloof ik, en de kat zette zich neer op het speelhuisje (er staat een speelhuisje op onze oprit, misschien hoort het niet meer bij dit huis, maar hier is het idee van percelen nog niet helemaal doorgedrongen) en bleef daar een halfuur zitten terwijl de vrouw ging sms'en. De vrouw leek op Sue Sylvester en de kat deed mee aan schoonheidswedstrijden.
Okee, als ik het zo opschrijf is het niet zo grappig, maar het was zo absurd op dat moment.
Ik heb vrij snel visuals dus ik moest toch wel even grinniken.
Oud 28-07-2011, 13:30
Carn
Carn is offline
hehe. .
Oud 28-07-2011, 13:42
Lorelei
Lorelei is offline

Voor Quis. ALleen de eerste is suf. Maar na 20 seconde of zo wordt het wel grappig
Oud 28-07-2011, 13:44
Carn
Carn is offline
Mijn collega kwam net met een top-spreekwoord:

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest. .
Oud 28-07-2011, 13:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wist niet dat ze bij VdV kleuters in dienst hadden?
Fu
Oud 28-07-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Voor Quis. ALleen de eerste is suf. Maar na 20 seconde of zo wordt het wel grappig
Hehehe. Ik kende ze stiekem al, maar het blijft melig.

Citaat:

Dat geldt in elk geval voor faalangst.
Oud 28-07-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Dat gebruikte mijn moeder te pas en te onpas vroegah
Oud 28-07-2011, 14:11
Verwijderd
Mijn oma heeft die op een tegeltje
Oud 28-07-2011, 14:15
Verwijderd
hebben jullie een goede tip voor me wat ik echt niet moet vergeten als ik ga kamperen? Buiten alle standaard zooi die ik sowieso meenemen zoals kleren en een tandenborstel enzo.
Oud 28-07-2011, 14:20
Rationeel
Rationeel is offline
een tent
Oud 28-07-2011, 14:20
Rationeel
Rationeel is offline
en je goede humeur! ::
Oud 28-07-2011, 14:23
Verwijderd
Een paar plastic zakken/vuilniszakken komen altijd van pas. Voor vuile was, afval, om op te zitten. Een wc-rol voor onder je arm natuurlijk huhuhuhuhuhu. Lampje is ook wel handig.
Oud 28-07-2011, 14:24
Verwijderd
Meer cash dan normaal, aangezien de rij voor de de pinautomaat (als die er al is) nogal lang zal zijn. Verder natuurlijk een zakmes en grote plastic zakken/vuilniszakken om je slaapzak e.d in te stoppen overdag, zodat niet alles vochtig wordt.
Van die vochtige doekjes/tissues zijn trouwens ook wel reuze handig, kwam ik laatst achter.

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 14:31.
Oud 28-07-2011, 14:27
Verwijderd
vuilniszakken en wcrollen, goeie. lampje, jaaa dat is ook handig.
Oud 28-07-2011, 14:29
Verwijderd
vochtige doekjes : staat genoteerd. Idd reuze handig als er geen kraan heel dicht in de buurt is.
en cash is ook een goede, daar zou ik helemaal niet aan hebben gedacht.

Morgen even al die zooi bij elkaar hosselen. maar nu eerst werken en vannacht fatsoenlijk nachtrust pakken.

als mensen nog meer handige dingen weten please ga door dan lees ik het vanavond.
Oud 28-07-2011, 14:32
Verwijderd
Vochtige doekjes zijn awesome. Verder wat extra paar sokken. Natte voeten zijn naarrrr.
Oud 28-07-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Vochtige doekjes zijn awesome. Verder wat extra paar sokken. Natte voeten zijn naarrrr.
En überhaupt extra schoenen. Veel sleepwerk, maar je bent jezelf wel heel dankbaar als je droge schoenen aankunt na een dag soppen.
Oh en oordoppen!!!!
Oud 28-07-2011, 14:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En goedkope teenslippers, voor als het strand scherp zand heeft, of de douches walgelijk zijn.
Oud 28-07-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
En goedkope teenslippers, voor als het strand scherp zand heeft, of de douches walgelijk zijn.
Ik zou in zo'n festival- of campingdouche sowieso nóóit zonder teenslippers gaan douchen, of het er nu walgelijk uitziet of niet. Voetschimmel ftw.
Oud 28-07-2011, 14:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
vochtige doekjes : staat genoteerd. Idd reuze handig als er geen kraan heel dicht in de buurt is.
en cash is ook een goede, daar zou ik helemaal niet aan hebben gedacht.

Morgen even al die zooi bij elkaar hosselen. maar nu eerst werken en vannacht fatsoenlijk nachtrust pakken.

als mensen nog meer handige dingen weten please ga door dan lees ik het vanavond.
Een spuitbus met droogshampoo! Dat is sowieso erg handig voor als je een keer haast hebt en je geen tijd hebt om je haar te wassen.

Citaat:
Ik zou in zo'n festival- of campingdouche sowieso nóóit zonder teenslippers gaan douchen, of het er nu walgelijk uitziet of niet. Voetschimmel ftw.
Ja idd. Je weet nooit watvoor ransballen er in die douche hebben gestaan.
Oud 28-07-2011, 14:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

huhuhuhuhuhuh.
Oud 28-07-2011, 14:52
Pierrot
Pierrot is offline
Rendang, nomnomnom.
Oud 28-07-2011, 14:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha
Oud 28-07-2011, 14:54
Verwijderd
Werkt die droogshampoo? Ik kan me er echt weinig bij voorstellen.
Oud 28-07-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Werkt die droogshampoo? Ik kan me er echt weinig bij voorstellen.
Ging jij niet opruimen?
Oud 28-07-2011, 14:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had in afrika standaard een tubetje van die dettol handwash zonder water bij me, maar met vochtige doekjes kom je een heel eind. Ik zou extra elastiekjes voor je haar meenemen en vooral vaak in een vlecht oid dragen anders kom je er na 3 dagen echt niet meer doorheen.
Oud 28-07-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ging jij niet opruimen?
Nazi. Ik moest even pm'en met iemand
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten