Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kwam laatst tot de ontdekking dat werken in de bouw me wel fantastisch zou moeten zijn.
Of in de scheepsbouw, lassen die geraamtes. Fantastisch werk lijkt het me, werken met de handen, in contact staan met het materiaal, bouwen, geld verdienen met plezier, beetje lichaam opbouwen en echt hard sociaal bezig zijn hoeft niet want het werk moet af. Daarnaast zou in de scheepsbouw m'n laskunsten achtelijke vooruitgang boeken. Kom ik nu mee, als ik nou eens weer 15 kon zijn wist ik het wel. Natuurlijk niet de kunstacademie opgeven maar gewoon als bijbaantje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn scoliose zal het niet zo prettig vinden. ![]()
|
Zo had ik laatst, als ik geen scoliose zou hebben gehad, een ware goudader geraakt.
Een man op een verjaardag van een vriend zat al jaren in de scheepsvaart, hij heeft binnen de scheepsvaart vele contacten opgebouwd, vervolgens vele baantjes gehad binnen dat spectrum. (kan dit woord zo?) Dus toen ik begon over lassen aan scheepskarkassen en dat het me geweldig leek kon hij me zo een koelkast vol nummers geven en een goed woordje voor me doen. Maar scoliose is niet gewild.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik inderdaad zou gaan lassen dan zou dat betekenen dat ik een lasdiploma zou moeten halen, iedere dag trainen voor m'n onderrug en 1 keer in de week naar de fysio gaan. Daarnaast natuurlijk het fijne werk zelf. Dit gaat nu teveel tijd kosten want 110% van mijn tijd en aandacht zal naar de AKI gaan. Voorlopig dus niet. Maar na de AKI kan ik het wel gaan doen alleen het probleem dan is dat het werk zwaar tegenstrijdig is wat m'n trainen betreft. Zal kwa tijd dan meer werken dan trainen en zo komt die operatie steeds sneller op m'n pad. Omdat m'n bovenrug nu vast zit moet m'n onderrug alles overnemen, die heeft zelf een klein beetje last van scoliose maar door het extra werk zal dat nu veel sneller gaan. Uiteindelijk zal ik koning worden onder het o zo populaire Planking, ben dan 24/7 een plank en wie weet mag het dan wel omdat het toch helemaal vast zit, zal mooi zijn! Tot die tijd er fijn over fantaseren en flink vooruitgang maken in de kunst.
|
Zo mensen, ik heb net maar even besloten dat mijn hele vorige studiejaar voor niks is geweest en ik gewoon alle vakken nóg een keer ga doen, inclusief de vakken die ik vorig jaar al over deed.
Ik heb iig 1 vak erbij gehaald, dus dat scheelt iets, maar verder heb ik dus echt geen kut uitgevoerd en ik vertik 't om weer vroeg weg te gaan van lowlands omdat ik een tentamen heb op maandagochtend, terwijl ik dat vak toch niet ga halen, omdat de docente een smerige teef is die me een 5,4 heeft gegeven. *grom*
|
Hdjjsaaahghagfbgrrr, om kwart voor vijf besluit die stomme PET-scanner om maar gewoon helemaal vast te lopen midden in een reconstructie van een extra lange scan. Nu moet ik dat hele kutding opnieuw opstarten, en daarna die reconstructie opnieuw starten wat me zeker 45 minuten kost.
![]() ![]() ![]()
|
The unlikely offspring of Good Guy Greg and Scumbag Steve, Misunderstood Mitch – sometimes accidentally referred to as “Mitchunderstood” – has neutral intentions, but people keep un-understanding his motives.
|
Waarom hebben we dit niet in Nederland:
http://s-bahn-muenchen.hafas.de/bin/...l=livefahrplan
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga je trouwens even de eennalaatste pagina van m'n stripje sturen. HIJ IS ZO NAAR ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|