Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou het meteen uitmaken en aangifte doen. Zijn spullen op straat zetten en de sloten veranderen. Zijn ouders bellen en vertellen wat hij heeft gedaan en wat mijn reactie daarop was. Er is geen kans op vergeving of weer bij elkaar komen. Het begint met een 'eenmalige' klap...
Ik heb te veel vrouwen in mijn familie mishandeld zien worden en dat laat ik mij niet gebeuren. Ik heb geen man nodig en al helemaal niet een die mij slaat. |
![]() |
|
Ik zou het echt niet meteen uitmaken. Ik snap dat je soms gigantisch uit je slof kan schieten en jezelf dan niet meer onder controle hebt. Ik ben er van overtuigd dat het in een goede relatie voor de andere partij nog veel vervelender is dan voor het slachtoffer op dat moment. Als het iets eenmalig is, zou ik het dus vergeven en aan hele nare omstandigheden wijten.
Als het een tweede of derde maal zou gebeuren, zou ik dat nog steeds als iets onbedoelds kunnen zien, maar omdat iemand dan blijkbaar zo opvliegend is dat het meerdere malen de controle over kan nemen, zou ik wel verwachten dat diegene er hulp voor zoekt. En als het vaker gebeurt of diegene wil er geen hulp voor zoeken, dan houdt het gewoon helemaal op. Dit is rationeel mijn gedachte; of het in de praktijk ook zo werkt kan ik natuurlijk niet zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs al zou ik proberen om het slaan an sich te vergeven/vergeten zou ik die persoon nooit meer op dezelfde manier zien en steeds verwachten dat het nog een keer gebeurt, en dan werkt een relatie sowieso niet. |
![]() |
|
Als ik het dan zo samenvat is het zo dat je 'per ongeluk' geslagen kan worden, als je bijv. iemand heel erg laat schrikken, dan is het gewoon sorry en dan is het al snel over. Als iemand jou echter bewust slaat kan je de relatie gedag zeggen, want zo'n relatie is niet bepaald gezond.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |